Keskustelut Raamatusts jatkuvat

Keskustelut jatkuvat minun osaltani suomi24 foorumilla.
En ole yhdenkään uskonnollisen etujärjestö organisaation - kirkon jäsen yli vuosikymmeneen, enkä kiinnostunut ko. jäsenyyksistä.
Ihmisiä sijaisee ko. järjestöissä aina, ja jäejestöjen ulkopuolella aina - riippumattomina.
Seurakunta ko. järjestöjen toiminta on uskonpuhdistuksen perillisten hengellistä arvotoimintaa -asianmukaista, oikein-
mutta on ihmisiä jotka toistaiseksi kartan sijainnin, tai henkilökohtaisen syyn vuoksi ovat toistaiseksi ko. järjestöjen ulkopuolella.

En ole ns. homoksi tai nk. hintiksi ryhtynyt, olen perseestä neitsyt, ja jokainen ystäväni persiestä neitsyenä säilynyt jokaisella vuosikymmenellä minun seurassani.
Minä en ole ehdotellut koskaan sanaakaan seksuaalista teini- ja nuoruusikäni kavereilleni, enkä puhunut sanaakaan mitään tuollaista koskaan ystävä-kavereilleni missään ajassa.
En ole elänyt päivääkään homorakkaus suhteessa.

Antakaa poikamiesten ja vanhojen poikien olla perseittensä kanssa rauhassa.

Minun elämäni jokainen mahdollinen seksikontakti ja seksisuhde- tällaisten osapuolet ovat 2019 olleet jo pitkään isovanhemman ikäisiä ihmisiä, ja parhaillaan 2019 ovat nuorimmat ko. kontaktit vuosikymmeniltä 50- villityksessään.
Aivan ovella 50- vuotispäivät lastenlastensa kanssa, ja 50- vuotispäivät viettäneet lastenlastensa kanssa - minun elämäni vuosikymmenien jokainen seksikontakti ja seksisuhde.

Minulla ei ole mitään tekemistä nuorisoseksi -harrastuksien kanssa koskaan ollut.

Minua on voitu syyttää ja tuomita rikoslakien nojalla rattijuopumuksesta 1985-1986, - ei muusta.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On kulunut useita vuosikymmeniä kun olen nuorille viimeksi seksiehdotuksia tehnyt.

      • En nuoruuteni heilojeni kanssa ole keskustellut sormuksista koskaan.
        On ollut muuta sopimusta yhdessä olosta .
        Joidenkkn kanssa olisi tullut mahdollisesti parisuhde, jos yhdessä oloa olisi jatkunut.. Hyvän vaimon olisi monesta saanut.
        Niitä jotka olisin nainut heti vaimoksi rakastuessani, en saanut edes koskea .
        En ole näitä arvostellut enkä syytellyt koskaan, ja olen väärää vertailupohjaa ko. ex- heilojeni elämän parisuhteisiinsa nähden. Hyvän laatuinen suhde kehittyy rakkaudessa ajassa yhdessä.
        Olen 25-30-40 jopa 45 vuodeksi unohtanut nämä neidot, jotka nykyisin 50-60-70 vuotiaita.
        Olen halunnut parisuhteeseen pääsääntöisesti 30- iässä ja tämän jälkeen
        Yhtä voimakkaasti 50- villityksessäni 47-53 ikävuosinani toivoin parisuhteen sen todellisen rakkauden.

        En takaisin halua ko. ex- neitojani.
        Ovat naineet jo.
        En vihaa ketään menneistä, mutta en rakasta parisuhteeseen riittävällä tavalla, enkä ole velvollinen-.


    • Esitän lyhyesti ja ytimekkäästi korjausehdotukseni, joilla voidaan korjata tämän päivän uskonnollisten etujärjestö-organisaatioiden -kirkkojen toimintaa;

      1. Toimielimen merkitys;
      - Jäsenien äänivalta toimielimissä pitää olla tasa-arvoinen jokaisen jäsenen juridisen vastuun vuoksi. Organisaatiossa tulee mitoittaa toimielimien päätösvallat sellaisiksi että tämä on mahdollista.
      Johtajaa ei toimielinpöytään (johtokunta/hallitus/lautakunta) voi istahtaa. Toimielin on toiminnan moottori, juridinen vastuunkantaja, ja päätöksentekijä. Jokainen jäsen on yhtä suuri äänivallallaan, eli ei voi yhden jäsenen ääni kaataa koko pöydän muiden jäsenien äänivaltaa.

      2. Jäseniä koskevat säännöt on jätetty kirjoittamatta. Esim. Adventtikirkon organisaation arvot on hyvin esitelty 28- opinkohdassa, -sääntöjä ne eivät ole. Organisaation arvot kertovat ne periaatteet joiden kanssa organisaatio on tavoitteiltaan ja päätöksenteoltaan sovussa ja -puitteissa.
      Jäseniä koskevat säännöt -voi olla esim. tusina sääntöjä, esitellään hyvin kun jäseniä otetaan etujärjestön jäseneksi. Nämä säännöt toimivat jäsenen kelvollisuutta olla tullaksensa jäseneksi ja -jäsenvaatimuksien suhteen normeina jotka on täytettävä ollaksensa etujärjestön yhdistystoiminnan jäsen. Vain näihin sääntöihin voi vedota vaatimuksissa.

      3. Käsikirjoihin voi sisällyttää järjestö-yhdistystoiminnan demokratian toiminta normitukset, mutta käsikirjat eivät saa pitää sisällään mitään mikä valjastaisi jäsenelle valtaa suhteessa toiseen jäseneen.
      Kaikilla alaisilla on pakko olla aina työsopimus, koska työsopimuksesta päätellään perustehtävä ja alaistaitovaatimukset. Organisaatiojohtajien ainoat alaiset löytyvät organisaation palkkahenkilöstöistä.
      Yhdistystoiminnan jäsenien itsenäinen toimivalta on äänestyslappu. -Kenenkään mielivallan mieluisuuden tai intuitiivisen näkemyksen alaiseksi ei nykyajan ihmisen tarvitse joutua laillisuuden nimissä.
      Koskee jokaista jäsentä - vastuut kannetaan toimielimen alaisuudessa, ei johtajina esimiehinä suhteessa jäseneen. Mielivallan mieluisuuden vaatimuksiin jäsenet joutuvat kun monta sataa organisaation jäsentä ryhtyvät ihmisten johtajiksi, mutta eivät ymmärrä ihmisten johtamisesta mitään, ja ryhtyvät soveltamaan intuitiotaan ja 28- arvoa toiseen ihmiseen.

      4. "Vanhemmisto" on ymmärrettävä toimielimeksi. ( Johtokunta/hallitus)
      Jäsenillä ei itsenäistä toimivaltaa ole jäseneen.
      Ilmoitusvelvollisuus puheista ja toimista on aina velvoittava miten olevaisen persoonan mahd. asioissa puhuu ja toimii. Yhdistyksen jäseniä ei voi oikeuttaa kenenkään henk koht asioihin.
      Yhdistystoiminnat hajaantuvat ja kokoontuvat säännöllisesti, ja ihmiset eivät elä yhdessä, ja ole tekemisissä keskenään. Salaisia virkoja suhteessa jäseniin ei voi olla.

      Yhdistystoiminnan- jäsenien itsenäinen toimivalta on äänestyslappu.
      Arvovaltaan perustuvaa päätöksentekoa ei ole olemassa laillisesti. Arvovaltaa syntyy vain ihmisten mielikuvituksessa.

      Aamen.

      • Lisäys;

        >>> Koskee kaikkia uskonnollisia etujärjestö-organisaatioita. Jokainen organisaatio on jättänyt jäseniä koskevat säännöt kirjoittamatta.


    • Käsken 100% syvällä rinta äänelläni uskomasn että oksennan useita vuosikymmeniä naiduista ja nussituista ex- heiloistani, 50-70 ko. ikäisistä jos minun pitäisi niihin koskea, vaikka näillä olisi kaksi miljoonaa rahaa, joista toinen minulle

    • Jokohan ne akat käsittävät että akkojen -ei tarvitse olla aina naispuolinen tajuavat, että näiden "perseen nuolemista" koskevat tarinat ovat 1974-1985 aikajakson tiukkohen pimujen aikakauden nuoruuteni pillun lipomista koskevia - 1974-1985 aikajaksolle ajoittuvia- 35-45 vuoden takaisia- ja jaksavat nyt 2010 luvulla vasta haukkua.

    • Mistä saisimme akoille ja miespuolisille juoruakoille tuoreempaa perseen nuolemista, että eivät haukkuisi minun 1980 luvulle ajoittuvia 30- vuoden takaisia nuoruuspäiviäni?

      • päässä.viiraa


      • päässä.viiraa
        Jarinhotelli4 kirjoitti:

        Olen ottanut kiitos.

        Vatsahapposalpaaja ZOLT on otettu 1X 25 mg.

        Eivät tehoa harhoihin.


      • päässä.viiraa kirjoitti:

        Ottaisit ne lääkkeesi, niin lakkaisivat nuo harhaluulosi/harhakuulosi!

        https://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk00371

        Sanon Sinulle vakavalla tavalla;

        Pilkanteko useita kymmeniä vuosia vanhoista nuoruuteni ajoista- 1980 luvulle tapahtumissaan 20-30 ikääni- ei ole harhaa ollut minun elämäni 2010 luvun 60- vuotiaana kokemuksissani.
        .
        Anna olla viimeinen kerta kun toimitat minulle ko. linkkejä ..

        Tunge ko. linkit perseen reikääsi.


      • päässä.viiraa kirjoitti:

        Ottaisit ne lääkkeesi, niin lakkaisivat nuo harhaluulosi/harhakuulosi!

        https://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk00371

        Kuule paskahoususika;

        .. Sinun tarpeisiin ei pidä ihmisille lähetellä tuollaisia linkkejä nimimerkin takaa.

        Ota paskahoususika tai paskahiusuemakko asia lopulta nyt vakavasti mitä sanoin tässä ja edellisessä viestissäni .


      • päässä.viiraa kirjoitti:

        Ottaisit ne lääkkeesi, niin lakkaisivat nuo harhaluulosi/harhakuulosi!

        https://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk00371

        Mutta minun valistukseni että minulla ei ole moraalista eikä juridista velvollisuutta olla moralisoitavana 1980 luvun nuorten aikakauden ajoista 30- vuoden takaisista joissa on kyse neitojen rakastamisen yrityksistä, rakastamisesta tai ko. aikakauden nuorten erilaisista syistä johtuvista harkitsemattomuuksista, nuorten kokeiluista, sekavuustiloista tms.

        Olen vain sanonut tämän tiedoksi, en syyttänyt täällä ketään, täällä ei ole nuoruuteni ihmisiä monikaan ollut, mutta minulle tuiki tuttuja on nimimerkkien takana.

        Olen kaiketi saanut ko. infon jo sanotuksi.

        Kirjoituksissani ei ihmisiä ole koskaan ollut.


      • lopeta.jo
        Jarinhotelli4 kirjoitti:

        Sanon Sinulle vakavalla tavalla;

        Pilkanteko useita kymmeniä vuosia vanhoista nuoruuteni ajoista- 1980 luvulle tapahtumissaan 20-30 ikääni- ei ole harhaa ollut minun elämäni 2010 luvun 60- vuotiaana kokemuksissani.
        .
        Anna olla viimeinen kerta kun toimitat minulle ko. linkkejä ..

        Tunge ko. linkit perseen reikääsi.

        "Pilkanteko useita kymmeniä vuosia vanhoista nuoruuteni ajoista- 1980 luvulle tapahtumissaan 20-30 ikääni- ei ole harhaa ollut minun elämäni 2010 luvun 60- vuotiaana kokemuksissani."

        Minua eivät sinun nuoruuden sekoilusi kiinnosta. Ainoastaan trollit saavat niistä aihetta pilkantekoon, koska ITSE niistä kirjoittelet. Kukaan ei niistä muuten tällä palstalla tietäisi.

        Joko sinulla on harhaluuloja tai kuulet harhoja tai haluat yksinkertaisesti huomiota kirjoituksillasi.

        Tietenkin myös kaikki kolme vaihtoehtoa voivat olla motiivinasi.


      • lopeta.jo kirjoitti:

        "Pilkanteko useita kymmeniä vuosia vanhoista nuoruuteni ajoista- 1980 luvulle tapahtumissaan 20-30 ikääni- ei ole harhaa ollut minun elämäni 2010 luvun 60- vuotiaana kokemuksissani."

        Minua eivät sinun nuoruuden sekoilusi kiinnosta. Ainoastaan trollit saavat niistä aihetta pilkantekoon, koska ITSE niistä kirjoittelet. Kukaan ei niistä muuten tällä palstalla tietäisi.

        Joko sinulla on harhaluuloja tai kuulet harhoja tai haluat yksinkertaisesti huomiota kirjoituksillasi.

        Tietenkin myös kaikki kolme vaihtoehtoa voivat olla motiivinasi.

        Sinulla lienee jotakin asiassa tekemistä koska asia on arka.

        Pääasia on nyt hyvä tietää etten ole moralisoitavissa tai syytettävissä.

        Toinen tärkeä asia on että et luulisi itseäsi eläkeläisen esimieheksi.

        Kolmas tärkeä asia on että et luule itseäsi kansalaisfoirumin lääkeannostelijaksi, tai lääkäriksi.

        Laillisuuden rajat löytyvät näistä kolmesta seikasta.


      • lopeta.jo kirjoitti:

        "Pilkanteko useita kymmeniä vuosia vanhoista nuoruuteni ajoista- 1980 luvulle tapahtumissaan 20-30 ikääni- ei ole harhaa ollut minun elämäni 2010 luvun 60- vuotiaana kokemuksissani."

        Minua eivät sinun nuoruuden sekoilusi kiinnosta. Ainoastaan trollit saavat niistä aihetta pilkantekoon, koska ITSE niistä kirjoittelet. Kukaan ei niistä muuten tällä palstalla tietäisi.

        Joko sinulla on harhaluuloja tai kuulet harhoja tai haluat yksinkertaisesti huomiota kirjoituksillasi.

        Tietenkin myös kaikki kolme vaihtoehtoa voivat olla motiivinasi.

        Kirkkokandidaatin, pössölän vahtimestarin kotirouvan tai - työläisrouvan, käsiyöläispaapojen, ikäneito 150 kg keijujen, vanhojen piikojen ja mommojen täytyy nyt vaan viettää omaa elämäänsä.
        - Ei tärkeillä rahvaanomaisten sanojen etsinnässä.

        Terveysfoorumilla jotkut saattavat kaivata Sinua.

        Minun vointini on mukava. Sain selkähartialihat oaikoilleen vikatilasta, ja päivät pitenevät.

        Uusia kesiä eläkeläispäiviini yksi kesä pian ovella.

        En nyt Buranaakaan tarvitse.


      • päässä.viiraa.pahasti
        Jarinhotelli4 kirjoitti:

        Sinulla lienee jotakin asiassa tekemistä koska asia on arka.

        Pääasia on nyt hyvä tietää etten ole moralisoitavissa tai syytettävissä.

        Toinen tärkeä asia on että et luulisi itseäsi eläkeläisen esimieheksi.

        Kolmas tärkeä asia on että et luule itseäsi kansalaisfoirumin lääkeannostelijaksi, tai lääkäriksi.

        Laillisuuden rajat löytyvät näistä kolmesta seikasta.

        "Sinulla lienee jotakin asiassa tekemistä koska asia on arka."

        Jaa, millähän tavalla minulle arka asia?

        Sinulle sen sijaan näyttää olevan, kun näin pillastut:

        Kuule paskahoususika;

        ".. Sinun tarpeisiin ei pidä ihmisille lähetellä tuollaisia linkkejä nimimerkin takaa.

        Ota paskahoususika tai paskahiusuemakko asia lopulta nyt vakavasti mitä sanoin tässä ja edellisessä viestissäni ."

        Aivan "normaalin" tervepäisen uskovaisen tekstiä...


      • päässä.viiraa.pahasti kirjoitti:

        "Sinulla lienee jotakin asiassa tekemistä koska asia on arka."

        Jaa, millähän tavalla minulle arka asia?

        Sinulle sen sijaan näyttää olevan, kun näin pillastut:

        Kuule paskahoususika;

        ".. Sinun tarpeisiin ei pidä ihmisille lähetellä tuollaisia linkkejä nimimerkin takaa.

        Ota paskahoususika tai paskahiusuemakko asia lopulta nyt vakavasti mitä sanoin tässä ja edellisessä viestissäni ."

        Aivan "normaalin" tervepäisen uskovaisen tekstiä...

        Edelleenkö on kuvitelmia, että minulle johtaja nimimerkin tajana?


      • suuruusharhojakin.vielä
        Jarinhotelli4 kirjoitti:

        Edelleenkö on kuvitelmia, että minulle johtaja nimimerkin tajana?

        Kuka tuollaista hörhöä haluaisi alamaisekseen?


      • suuruusharhojakin.vielä kirjoitti:

        Kuka tuollaista hörhöä haluaisi alamaisekseen?

        No niin selvisihän se että joku kirkkokandidaatti liikkeellä alamaiset mielessänsä.
        Alamaisia ei nyt vaan Suomessa laillisin keinoin saa sopimuksilla ja rahallakaan.


      • ei.pösilöä.alamaiseksi
        Jarinhotelli4 kirjoitti:

        No niin selvisihän se että joku kirkkokandidaatti liikkeellä alamaiset mielessänsä.
        Alamaisia ei nyt vaan Suomessa laillisin keinoin saa sopimuksilla ja rahallakaan.

        "No niin selvisihän se että joku kirkkokandidaatti liikkeellä alamaiset mielessänsä."

        Luetun ymmärtämisessäkin sinulla näyttää olevan melkoisia vaikeuksia...

        Luepa nyt tarkkaan...pysähdy oikein miettimään ja yritä sisäistää seuraava >>>kukaan EI HALUA tuollaista pösilöä alamaisekseen!


    • päässä.viiraa

      Ketjun aihe on: ! Keskustelut Raamatusts jatkuvat

      Tähän mennessä tässä ketjussa EI OLE OLLUT RIVIÄKÄÄN KESKUSTELUA RAAMATUSTA, VAAN AINOASTAAN SEKOPÄISIÄ HORINOITASI !!!

      Joten ota nyt vakavasti, kun sanon sinulle, että syö ne lääkkeesi tai mene uusimaan reseptisi, jos lääkkeesi ovat loppuneet, jotta loppuvat nuo harhaluulosi tai harhakuulosi, mitä ne sitten ovatkaan !

      • Sinäkö Raamattua kuuntelisit täällä?

        Kerropa mitä haluat kuulla ja tietää Raamatusta?


      • alkaako.pää.jo.selvitä
        Jarinhotelli4 kirjoitti:

        Sinäkö Raamattua kuuntelisit täällä?

        Kerropa mitä haluat kuulla ja tietää Raamatusta?

        Sinähän tuon aloituksen "Keskustelut Raamatusts jatkuvat" olet tehnyt, joten kai sinulla silloin jokin aihekin on ollut mielessäsi...

        Oikeampi otsikko tähän ketjuun olisi ollut "Jauhamiset menneisyyteni sekoiluista jatkuvat, osa xxxx...".


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe