Voi teitä reppanoita, kun pitää tyytyä

TäydellinenIhminen

aasialaiseen "naiseen" :DDD
Reppanoille sopii reppana.
Itse saan onneksi normaalia naista!

56

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TäydellinenIhminen

150 cm kääpiöitä...

Reppanat!

• h567jh67

Täydellinen paska sinä itse olet. Tuomitset ihmisiä rodun ja pituuden mukaan.

• RevolutionShopVisitShop

Miksi haittaa jos on 150 cm? -_-

• jalkasienionvaarallinen
        RevolutionShopVisitShop kirjoitti:

Miksi haittaa jos on 150 cm? -_-

Minulle ainakin sopisi sellainen kainaloon, kun itse en kauhean pitkä ole...🤗

• Japanilaiset/Korealaiset on vaan niin hawt. :3 🐽

• SuomiEnsin

Kukaan ei sellaisista tykkää.

Kyllä kelpais filippiini tai thaityttönen...🤗

• Matut
        jalkasienionvaarallinen kirjoitti:

Kyllä kelpais filippiini tai thaityttönen...🤗

Hävettäisi kävellä julkisella paikalla sellaisen kanssa.

• eitukevia

Aasialaiset naiset ovat kauniita ja hoikkia. Hyväkäytöksisiä myös.

• semmostase

Ei tarvii tyytyä mihinkään. Aina voi valita sellaisen naisen josta tykkää.

• onneasulle

Eli saat siis harmaata, keski-ikäistä ja ylipainoista naista.

• TotuusKirpaisee

Aloittajan naismaku on lihava siiderivalas.
        Makuukammarin lämpötilakin saa olla siinä 10 astetta, kun siiderivalaan alla ei tule kylmä.
        Aasialaiset naiset taas on sellaisia luuviuluja, ettei ne aloittakaa lämmitä.

TotuusKirpaisee kirjoitti:

Aloittajan naismaku on lihava siiderivalas.
        Makuukammarin lämpötilakin saa olla siinä 10 astetta, kun siiderivalaan alla ei tule kylmä.
        Aasialaiset naiset taas on sellaisia luuviuluja, ettei ne aloittakaa lämmitä.

Minua lämmittäisi.... 🤗

• Ympäristöteko

Aasialaiset naiset syövät vähemmän ja jättävät pienemmän hiilijalanjäljen.
      Sama jos sinulla on pikkuauto, se kuluttaa/saastuttaa vähemmän ja jättää pienemmän hiilijalanjäljen.

• h567jh67

Kurppa!

• voeevoee

Voi Voi teitä....

• SoliterniuM1977

Jos löytyy siro, hoikka ja lapseton suomalainen sinkkunainen, niin hyvä. Mutta 35-45v ikäluokassa good luck vaan sellaisen naisen löytämiseen.

Yksin mielummin

• Ei ole mitään "reppanuutta" tai "tyytymistä" jos pitää toisesta kulttuuriperimältään olevasta ihmisestä.

Reppanuutta on se, jos ei ymmärrä, että kaksi ihmistä siiinä on löytänyt toisensa.

• Ja sinä olet vain typerys nimittelijäksi.

Musta homot on ihan ookoo.

• AsianVierestä

Aasialaisia naisia on miljardin verran eli 500 yhtä suomalaista naista kohden tai jotain.
      Jos ajateltaisiin mikä olisi epänormaalia maailmassa niin kai suomalaiset naiset ovat harvinaisia ja siten outoja maailman mittakaavassa. Lisäksi aloitus todentaa sen miten aasialaiset miehet ovat reppanoita koska eivät saa oikeaa naista...joka on aloittajan mielestä suomalainen?

• suhteellistase

Se harvinaisuus on juurikin paikkasidonnaista, meikän brasilialainen exemäntä oli täällä kaikkien mielestä niin erikoista että. Mutta kyllä täytyy itsekin sanoa että monella tapaa olikin "erikoinen" paikallisiin verrattuna.

• Juuuuu

Aloittaja on reppana...

• Eipä täällä taida kellään aasialaista(kaan) naista olla.

• IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Eikö muka teidän mielestä ole noloa olla AASIalaisen kanssa, tänään tuli kaupassa vastaan, mitä kääpiöitä ovat !!! Oli kyllä naurussa pitelemistä.
      Reppanat.

• Repepep

Oikeassa olet.

• läpsy.naamaan

Ja mitäs vikaa on aasialaisissa naisissa? Useimmat todella söpöjä.

• AalallalalaalaalaLl

Miksi tykkäät reppana Aaseista?

Thaityttöset ovat söpöjä...🤗

• läpsy.naamaan

Niin on ;) Jännä miten toi yksi saa heitellä tota homo viestiä joka väliin mutta jos tokaisee, palstalaiset on homoja se poistetaan heti.

• NormaaliIminen

Onneksi kukaan normaali ihminen ei joudu sellaiseen tyytymään.

• Iruueu
        NormaaliIminen kirjoitti:

Onneksi kukaan normaali ihminen ei joudu sellaiseen tyytymään.

Ei joudu ei, reppanat.

• Minusta molemmat ovat yhtä aivottomia, niin aasialaisia haukkuvat kuin sellaiset heitä ihannoivat, jotka sitten taas haukkuvat suomalaiset naiset maanrakoon. Ihan oikeasti, sekä aasialaisissa että suomalaisissa naissa on hiihtäjää moneen lähtöön.

• Mää en nyt jaksa alkaa sun kanssas vääntää... Mutta kiva että olet sinut seksuaalisen suuntautumisesi kanssa. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että sitä suuntautumistasi pitäisi jokaisen tähän ketjuun vastanneen naamaan hieroa...

• linnakundi

Kyllä suomalainen neitsyttyttö on nyrkin arvoinen.

• Enkelinkaa

Mä en tyytynyt kuin parhaaseen suomalaiseen naiseen. Huippuyksilö. Tunteva, fiksu, ajatteleva, kaunis ja ennenkaikkea just mut haluava nainen. Enpä keksi mitä oisin enempää keksinyt pyytää?

https://youtu.be/gTbr77atD3M

Tää sopii hyvin tapaukseen. Kyllä miestä viedään kuinnlitran mittaa. Siis että sydän on viety ja sinne on rakennettu sopukka, missä toi enkeli asustaa ja hymyilee kun sinne kurkkasee. 😃❤️

• h567jh67

Voi voi, kyllä on suomi-kurpille vaikeaa hyväksyä se, etteivät he olekaan maailman parhaita naisia!

• Ette te suomimiehetkään varmasti naisten valintojen keskiarvoa tarkastellen mitään maailman parhaita miehiä ole. Mitä nyt olen kansainvälisessä ystäväpiirissäni aika usein miehistä jutellut, niin ranskalaiset, italialaiset ja sakemannit ovat ne kansat jotka ovat heitä yleensä viehättäneet (ja kaveripiirissä mukana myös kaksi aasialaista).

Ja miksi pitäisikään olla maailman paras? Eikö keskiverto enää riitä? Suomalaisnaisissa hyviä puolia verrattuna vaikkapa köyhimpien Aasian maiden naisiin on jo se, että suomalaisissa on vähemmän "gold-diggereitä". Joku suominainen voi antaa teille pakit, mutta ainakin ne ovat "rehelliset" pakit, kun taas joku ääripään aasialainen voi olla ja näytellä avioliitossa miehen mieliksi, kuitenkin tavoitteenaan rahat, kansalaisuus ja elatus.

Samaten minä hyväksyn ettei tuleva mies ole vaikkapa mikään "kauniskieli" don juan, vaan voi olla ihan vaan tavallinen keskiverto suomalaismies. Aika moni täällä kylmässä pohjolassakin näyttää viehättävältä jo pelkästään hymyillessään leveästi. Vajaa viikko sitten junassa panin merkille, että silläkin poistumisväylällä missä odotin omaa asemaa, oli 2-3 hyvännäköistä miestä, ja loput 2-3 olivat hekin tavallisen näköisiä. Yhtään rumaa ei siinä porukassa ollut, enkä muista nähneeni ainakaan kuukausiin muutenkaan kaupungilla liikkuessani ketään joka olisi ollut mielestäni ruma (eli niin ruma että olisin pannut hänen "rumuutensa" oikein merkille).

Omasta mielestäni kun ruma on sellainen, joka oikeasti kiinnittää huomion ja jää mieleen rumuudestaan - ihan samaan tapaan kuten oikeasti hyvännäköinen kääntää pään ja jää mieleen komeudestaan.

• h567jh67
        palstalutka kirjoitti:

Ette te suomimiehetkään varmasti naisten valintojen keskiarvoa tarkastellen mitään maailman parhaita miehiä ole. Mitä nyt olen kansainvälisessä ystäväpiirissäni aika usein miehistä jutellut, niin ranskalaiset, italialaiset ja sakemannit ovat ne kansat jotka ovat heitä yleensä viehättäneet (ja kaveripiirissä mukana myös kaksi aasialaista).

Ja miksi pitäisikään olla maailman paras? Eikö keskiverto enää riitä? Suomalaisnaisissa hyviä puolia verrattuna vaikkapa köyhimpien Aasian maiden naisiin on jo se, että suomalaisissa on vähemmän "gold-diggereitä". Joku suominainen voi antaa teille pakit, mutta ainakin ne ovat "rehelliset" pakit, kun taas joku ääripään aasialainen voi olla ja näytellä avioliitossa miehen mieliksi, kuitenkin tavoitteenaan rahat, kansalaisuus ja elatus.

Samaten minä hyväksyn ettei tuleva mies ole vaikkapa mikään "kauniskieli" don juan, vaan voi olla ihan vaan tavallinen keskiverto suomalaismies. Aika moni täällä kylmässä pohjolassakin näyttää viehättävältä jo pelkästään hymyillessään leveästi. Vajaa viikko sitten junassa panin merkille, että silläkin poistumisväylällä missä odotin omaa asemaa, oli 2-3 hyvännäköistä miestä, ja loput 2-3 olivat hekin tavallisen näköisiä. Yhtään rumaa ei siinä porukassa ollut, enkä muista nähneeni ainakaan kuukausiin muutenkaan kaupungilla liikkuessani ketään joka olisi ollut mielestäni ruma (eli niin ruma että olisin pannut hänen "rumuutensa" oikein merkille).

Omasta mielestäni kun ruma on sellainen, joka oikeasti kiinnittää huomion ja jää mieleen rumuudestaan - ihan samaan tapaan kuten oikeasti hyvännäköinen kääntää pään ja jää mieleen komeudestaan.

Mun kritiikkini ei kohdistu suhun. On ihan selviö ettei suomalaiset miehet ole maailman parhaita miehiä ja kyllä meistä löytyy muunmaalaisten miesten mollaajia. Se ei ole mun mielestä kuitenkaan kovin kaunis piirre, ja kaksi väärää ei tee asiasta oikeaa joten naisten happamuus thaikkuja kohtaan on yhtä epämiellyttävää kun miesten happamuus esim. muslimimiehiä kohtaan.

Viime aikoina enemmän kun muslimimollausta olen ollut huomaavinani thaikkujen mollausta, vaikka se onkin vaan vastareaktiota thaikkujen ylistykseen, joten tää tuntuu olevan naisille kovin vaikea pala niellä, että joku suosisi muunmaalaisia kun fantastisia suomalaisnaisia.

Mutta jos olet sitä mieltä - ja oletkin, kuten aiempi kommenttisi kertoo - että suomalaisnaiset ovat ihan keskivertoja ja että se thaikkukin voi olla ihan OK, eikä sitä tarvi haukkua rasistisesti, niin ei mulla ole mitään syytä sinua henkilökohtaisesti nokittaa, vaikka sitten katsoisitkin kuuluvasi ryhmään "suomi-kurppa".

• h567jh67 kirjoitti:

Mun kritiikkini ei kohdistu suhun. On ihan selviö ettei suomalaiset miehet ole maailman parhaita miehiä ja kyllä meistä löytyy muunmaalaisten miesten mollaajia. Se ei ole mun mielestä kuitenkaan kovin kaunis piirre, ja kaksi väärää ei tee asiasta oikeaa joten naisten happamuus thaikkuja kohtaan on yhtä epämiellyttävää kun miesten happamuus esim. muslimimiehiä kohtaan.

Viime aikoina enemmän kun muslimimollausta olen ollut huomaavinani thaikkujen mollausta, vaikka se onkin vaan vastareaktiota thaikkujen ylistykseen, joten tää tuntuu olevan naisille kovin vaikea pala niellä, että joku suosisi muunmaalaisia kun fantastisia suomalaisnaisia.

Mutta jos olet sitä mieltä - ja oletkin, kuten aiempi kommenttisi kertoo - että suomalaisnaiset ovat ihan keskivertoja ja että se thaikkukin voi olla ihan OK, eikä sitä tarvi haukkua rasistisesti, niin ei mulla ole mitään syytä sinua henkilökohtaisesti nokittaa, vaikka sitten katsoisitkin kuuluvasi ryhmään "suomi-kurppa".

Joo, kyllä se niin on että molempia, thaimaalaisia ja suomalaisia, on palstalla haukuttu syyttä suotta. Ja joskus törkeästikin, kuten ne jonkun kirjoittamat "en kehtaisi kulkea kääpiön kanssa kylillä" -kommentit.

Omat aasialaiskaverini ovat Kiinasta ja Japanista, joten viimeksi olen ollut tekemisissä thaimaalaisten kanssa yläasteella. En nähnyt heitä useinkaan (heitä oli koulussa 3, 2 tyttöä ja 1 poika), mutta se on jäänyt mieleen etteivät he sentään ikinä olleet muun porukan mukana haukkumassa tai kiusaamassa mua. Eli tietty nöyryys ja käytöstavat näkyi ainakin siinä mielessä jo päällepäin. He ainakin vaikuttivat rauhallisilta, silloisista "teinivuosistaan" huolimatta.

Yleisen "happamuuden" muslimimiehiä kohtaan oikeastaan jo jollain tasolla ymmärränkin. Olen kyllä tuntenut yhden mukavan muslimimiehen samasta yliopistosta missä olin ja lisäksi suunnilleen samoihin aikoihin aloin keskustella erään paikallisen vanhemman Döner-kebabin omistajan kanssa poiketessani silloin tällöin hänen ravintolaansa, eli yleinen inhoni muslimiäijiä kohtaan mahdollistaa kuitenkin senkin että voin osaa heistä pitää ihan ok:na, jos vaan käyttäytyvät maan tavalla. Döner-kebabin tapauksessa jäi vahvasti mieleen, että se että usein ne toisen tai kolmannen polven mamut ovat oikeasti radikalisoituneempia kuin ensimmäisen polven maahantulijat pitää ihan paikkansa - se vanha mies oli muuttanut alun perin Iranista, mutta ollessani kämppää vailla ja hänen ehdotettuaan, että hänen poikansa voisi viedä minut katsomaan tällä olevaa asuntoa, niin sen poika tokaisi heti ykskantaan: "Ei käy, koska Koraanissa sanotaan että naimattomat mies ja nainen eivät saa kulkea kahden kesken kadulla". Niinpä minä kävelin katsomaan sitä kämppää ja se Döner-kebabin omistajan poika kaahasi paikalle autolla...

Mutta kaikista "karvakäsikansoista" se yleisvaikutelma ja ensimmäiseksi mieleen tuleva asia vaan on valitettavasti edelleen huono hygienia (sen lisäksi, että jos alkavat tuijottaa liian pitkään kohti, tiedän että on aika vaihtaa kävely rivakkaan juoksuun).

• Huomattu

Säälittää naapurin thaivaimo. Alistettu, ilman ystäviä. Pulskistunut ja ryppyynyt ihan niinku muutkin.

• Dydydyydyydyydy

Tuskin silti yhtä pulska ja ryppyinen kuin suomivaimot.

• JUUSTl

Mistä tiedät että on alistettu ja ilman ystäviä?!

• MaxPerstappen.Väkivalta

ei silti 120 kg niin kuin suomivaimot.

• Osow

Ok.

• miibb

Surullisia ihmiskohtaloita.

• yeyeyeyeyeeyeyeyeyeyyeye

Hähhähäähähähää

• Suomiensin

Suomi eneisb usoi takiaisin suomi suolaisille

• SuomiSuomalaisilleEiApin

Oksettaa ajatuskin!

• AsianVierestä

Ei varmasti sitten kannata ajatella muiden elämää jos siitä saisi pahan olon. Mitä muuten tunnet saavasi omaan elämääsi ajattelemalla muiden elämää?
        Tuntuu kuin joku rummuttaisi yhtä ajatusta ilman omia kokemuksia joten taitaa olla hieman aivotoiminnassa eläkkeen arvoista?
        Mikä muuten siinä oksettaa jos ajattelet intiaaneja sängyssä, afrikkalaisia sängyssä tai aasialaisia sängyssä suomalaisista puhumattakaan? Kerro fiktiosi siitä mikä ei okseta ja miksi se ei okseta!
        Oksettaako kun katsot peiliin?

• SuomiSuomalaisilleEiApin

Ketä ei oksettaisi 140 cm anorektiset kääpiöt?
        Epäisänmaalliset haluavat sellainen!
        Suomi Ensin!
        Suomi Takaisin!
        Suomi suomalaisille!
        Arjalainen rotu kunniaan!

AsianVierestä kirjoitti:

Ei varmasti sitten kannata ajatella muiden elämää jos siitä saisi pahan olon. Mitä muuten tunnet saavasi omaan elämääsi ajattelemalla muiden elämää?
        Tuntuu kuin joku rummuttaisi yhtä ajatusta ilman omia kokemuksia joten taitaa olla hieman aivotoiminnassa eläkkeen arvoista?
        Mikä muuten siinä oksettaa jos ajattelet intiaaneja sängyssä, afrikkalaisia sängyssä tai aasialaisia sängyssä suomalaisista puhumattakaan? Kerro fiktiosi siitä mikä ei okseta ja miksi se ei okseta!
        Oksettaako kun katsot peiliin?

Tämän trollin viesteistä ei tarvitse välittää, muillakin palstoilla häiriköinnyt samasta aiheesta... -_-

• Kukajaksaa

Joo töissä olin, aasialaiset naiset on ok. Niitä hyväksikäyttäjä miehet ei. Tämä kai on meille suomalaisille naisille selvä asia.

• AsianVierestä

Tämän trollin viesteistä ei tarvitse välittää, muillakin palstoilla häiriköinnyt samasta aiheesta... -_-

Näin olen sen ajatellut.
        Mielenhäiriön johdosta ei pääse enää hoitoon kun tuollainen pakkomielle jää päälle?
        Miten ihminen tuhlaa elämäänsä tuollaisesta asiasta kirjoittamiseen? Harmittaa kun Suomessa on nyt säästetty mielenterveyspalveluista ja normaalit kansalaiset joutuvat antamaan terapiaa niille jotka hoitoa haluavat.

• Jovainko

No no jos joku haluaa kertoa mielipiteensä, niin ei kai se aina ole mielenterveys juttu. Oli mielipide puolesta tai vastaan. Thaimaan seksituristit ovat vastenmielistä sakkia ja thaimaalaisen kotiorjaksi ottavat myös.

• AsianVierestä
        Jovainko kirjoitti:

No no jos joku haluaa kertoa mielipiteensä, niin ei kai se aina ole mielenterveys juttu. Oli mielipide puolesta tai vastaan. Thaimaan seksituristit ovat vastenmielistä sakkia ja thaimaalaisen kotiorjaksi ottavat myös.

Ja sen vuoksiko joku tunkee muiden valintoja sinkut palstalle ilman omia kokemuksia?
        Muiden valinnat ovat heidän omia valintojaan, sairaat eivät ymmärrä tätä vaan tunkevat niitä sairaita pään sisäisiä ajatuksiaan näkyville jokainen päivä. Tuollainen kirjoittaminen on sairaus johon tulisi saada jo terapiaa. Mitä kirjoitat on nyt sinun henkilökohtainen mielipiteesi jonka voisit kirjoittaa esimerkiksi matkustelupalstalle? Mielenterveyspalstalle jos kirjoittamisesta olisi tullut jo jatkuva pakkomielle. Ei varmasti saa uusia vastauksia niiden tuhannen aloituksen ja kymmenen vuoden jälkeen? Mikäs on elämässäsi muuttunut tuon myötä? Onko helpottanut ja helpottaako?
        Tietysti sinkut katselevat kansainvälisiä parisuhdemarkkinoita joten painu nyt lääkäriin ongelminesi.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4120
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3201
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2313
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2168
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      86
      1954
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe