Silja Europa 15.2.

Kaunis nainen, 31-v, työmatkalla. Vaikutit kiinnostavalta ihmiseltä. Olisipa ollut enemmän aikaa. Jäit todellakin mieleen.

T: "26-v" partasuu ;)
Ilmoita

11 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Minkäväriset, pikkarit, mulla oli? Asiallinen vastaus, tunnista, kyllä itseni...;)))
Ilmoita
Lankaan menitte,,ettekö ikinä opi,,olen peräkammaripoika maalta
Ilmoita
Taisin olla minä.. ;) annahan vähän lisää tuntomerkkejä..
4 VASTAUSTA:
No johan. Kerroit ainakin olevasi eräältä paikkakunnalta etelä-suomessa E12:n varrella. Sekä sen, että perjantaina sinulle tapahtui jotain mitä ei koskaan ennen ollut tapahtunut.
Laita tuo juttu minulle tämän nimimerkin suomi24 s-postiin niin vahvistan tuon paikkakunnan ;) Voi olla nimetönkin viesti, tuosta jutusta kyllä tunnistaa..
Kerro jotain pientä tuntomerkki musta? En jaksa alkaa s. Posteja kirjoitteleen jos en olekaan oikea ;) vaate... Luonne...
Sinä olla mustapikkareis, ja sulla, oli "huntu" piällä,,,
Niinkö kirjoitti:
Kerro jotain pientä tuntomerkki musta? En jaksa alkaa s. Posteja kirjoitteleen jos en olekaan oikea ;) vaate... Luonne...
Harmin paikka... Tiedän kyllä ketä etsin ja väitän että ylläolevista vihjeistä oikea henkilö tunnistaa itsensä. ;) Sanotaan nyt kuitenkin vielä sen verran, että hänellä oli silmälasit...
+Lisää kommentti
Missä me juteltiin laivalla tumma vai vaalea nainen kyseessä ?
1 VASTAUS:
Ocean Club, hiukan ennen Tallinnan satamaan saapumista.
+Lisää kommentti
Minä tapasin kyseisellä risteilyllä 15.2-16.2 .19 myös erään todella ihanan naisen. Vietimme aikaa molempina päivinä.. Kaiken lisäksi taisit lähteä samalle risteilylle uudestaan, kun jo itse lähdin laivalta. :) ikävä jäi. Ehkä huomaat tämän keskustelun ja tunnistat tarinamme. :D
Ilmoita
Hhyi.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Silja Europa 15.2.

Kaunis nainen, 31-v, työmatkalla. Vaikutit kiinnostavalta ihmiseltä. Olisipa ollut enemmän aikaa. Jäit todellakin mieleen.

T: "26-v" partasuu ;)

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta