PITÄÄKÖ OLLA HUOLISSAAN MTV 3; sesta?

Kyllä pitää ellei sinne löydy Pääskysaaren jengiä parempia !
MTV 3 on jo ohjelma joka on täysi pohjanoteeraus, nimittäin ohjelma " pitääkö olla huolissaan"
Siinä "aikuiset" ihmiset nauraa räkättävät pääskysaaren perässä omille jutuilleen, joissa ei kyllä ole vähääkään hauskaa ! Miten helevetissä Kari Hotakainenkin kehtaa näyttää pärstäänsä? tuossa pösilöiden seurassa !

Late Lapista.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko.pakko.katsoa

      Yksi parhaita ohjelmia suomen kanavilla. Jos ei ole huumorin tajua niin ei voi mitään.
      Katso muita kanavia. Niin ainakin itse teen enkä väkisin toljota jos ei kiinnosta joku ohjelma.

    • Rankkivastaa

      Nyt alkaa puu kaatumaan oikiaan suuntaan, nimittäin minuakin on alkanut ärsyttämään Pääskysaaren hervoton hörskyntä ja ne älyttömät huolenaiheet.
      Kyrö naureskelee omille sekojutuilleen jotka jää kesken hänen oman hörskymisen takia ja mitään selvää ei saa, missä oli se vitsi.
      En tiedä, olenko itse sitten niin tyhmä, mutta ironia ja sarkasminsa ei minulle aukea välillä.

      Alkuaikoina ohjelma oli "mukiin menevä", mutta nyt se menee yli ja reippaasti, se on niin kuin luistanut, vaikka ohjelma ei ole suora ja leikata ei voi paljoo, koska ohjelma-aika kärsii.
      Nousiainen voisi politikoida vähemmän ja puhua selvemmin.
      Hotakainen taas muiden panelistien vastakohta, puhuu lakonisesti täyttä asiaa.
      Vieraat on vieraita ja armo heille.

      Minä, eläkeläinen, taidan lähteä ulos ja lenkille, vaikka keli on nollassa ja vettä hipsii.

    • kauheaa-huttua

      naurettava ohjelma, Hotakainen ei edes yritä peitellä vaan lukee suoraan paperista kaikki jutut,
      ne "vitsit" mitä hän muka siinä hetkessä keksii. Suoraan paperista, ei edes yritä esittää muuta
      Niin käsikirjoitettua huttua

    • hyvä.keksintö

      Ei haittaa pätkääkään. Ainakin minulla on kaukosäätimessä numeroilla varustettuja nappuloita. Niistä kun painaa, niin ärsytys päättyy.

    • ihanykslysti

      Minussa on varmasti jotakin vikaa, kun en katsele ikinä lässynlässynohjelmia, joihin luen myös Ylen ajankohtaiset propagandat ja syvälliset keskustelut. Unohtunut käytännössä jo koko teevee.

    • Pääsee_irti-arjesta

      Parhaita ohjelmia tv:ssä samoin kuin Hyvä ja Pahat Uutiset, sekä Uutisvuoto.

    • Huomauttelija-567

      Hyvä ohjelma ja Jenni on söpö.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe