Suomalaiset voisi perustaa oman taksin

valkoinenveljeskunta

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taidat.olla.vähäpoika

      Miksi et itse perusta?

    • varmaavoittoa

      Siinä on hyvä bisnesrako.

    • sdgtggs

      On se hienoa istua taksiin missä on Suomalainen kuski voi jutella koko matkan ja autokin osaa perille asti.

    • Niin_paljon_on_jo

      kokemusta paskasta palvelusta ja asiakkaisiin kohdistuvista rikoksista, kun kuljettaja on "tietyntyyppinen" ettei yhtään yllätä että tuollaisiin takseihin jätetään menemättä.

      "Tietynlaiselle" taksikuskille taksin kyytiin menevä naisasiakas on jo itsessään "raiskauslupa". Näitä on tapahtunut jo sen verran kaavamaisesti, että naisasiakkaat alkavat jo kaavamaisesti karttaa kohonneen raiskausriskin kuljettajia.

    • Tape9

      Bernerille kiitos että vapautti taksiliikenteen kilpailulle, voi ajaa sen "värisellä" taksilla kuin haluaa.

    • hehjaheh

      Mitä ihmeen rasismia???? Kukin meistä saa ostaa minkä palvelun haluaa. En halua navetalle haisevaa taksikuskia enkä vanhaa autoa ja vain mersu kelpaa. Punanen auto ei kelpaa ym

    • valinta

      Maksaja asettaarajat ei palveluntarjoaja,parturin valitsen,kaupat ynnä muut palvelijat.VALINNANVAPAUS on ASIAKKAALLA se ei OLE RASISMIA.

    • kieltäymmärrettävä

      Suomalaisena iäkkäämpänä ihmisenä haluan Suomea puhuvan ja ymmärtävän kuljettajan. Olkootpa sitten rasismia tai ei.

      • savolaisakka

        Sama täällä, suomalaisena minulla on mielestäni oikeus vaatia palvelua ihan omalla kotimaisellani, jos tulee jotain ongelmia, miten ne ratkotaan jos kumpikaan ei ymmärrä toisen puhetta.


    • taksiton

      Valkoisena profiloituva taksibrändi olisi taattu menestys. Saisi kyllä nopeasti erilaisia syrjintäkampanjoita kimppuunsa.

    • Mitentuonottaa_

      Tuokin on nurinkurista siinä mielessä, jos on maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuva eikä hyväksy noiden suomalaisten työt vievien muhamattien täällä oloa, että se pitäisi ikäänkuin jotenkin hyväksyä taksia tilatessa. Ei pidä näiden elintason perässä tulleiden muuttajien automaatti-olettaa että, olisivat aina ja kaikkialla tervetulleita Suomessa. Yllättävän moni toivoo heidän paluuta sinne mistä on tulleetkin eikä varmaan suurin osa heistäkään jotka eivät asiaan erityistä huomiota kiinnittäisi tai jäisi mitenkään kaipaamaan vaikka massapalautuisivat sinne mistä tulivat.

      Ihan loogista että, jos suhtautuu kriittisesti maahanmuuttoon kyseisiltä alueilta ei myöskään hyväksy niiden täällä oloa voisi melkein tuosta ajatella.

    • ei-rasismille

      Ei saatana tuon artikkelissa poseeravan tyyppisen kurkunleikkaajan oloisen kyytiin en menisi missään tapauksessa..Ravintolayön jälkeen mieluummin kävelisin takaisin kämpälle jos ei seuran pokaaminen onnistunut.

      Jos hutsu mukana sitten täytyisi harkita tarkasti.

    • maantierosvo

      Asaikkaalla on vapaus valita auto ja kuski koska itse maksaa sen. Kuka normaalilla järjellä varustettu naisihminen uskaltaa mennä yksin matun autoon?
      Lähetän vaikka kuinka monta autoa takaisin jos ei ole suomalainen kuljettaja. Kun tilatessa sitä nimenomaan vaadin. Ei ne aplikaatiot minua kiinnosta pätkän vertaa.

    • Ei_pakko_matutukselle

      Saahan sitä kaupassakin valita kassan, eikä kukaan syytä rasismista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe