Kiusaaminen vauhdissaan

Foorumilla on puoli tusinaa / tusina henkilöitä, jotka tuntevat minut hyvin.
Ovat ottaneet kiusaamisen nimimerkin takaa tehtäväkseen.

Minä en poista blogiani netistä.
Kirjoitan PL 11-12 kansalaisoikeuksilla mielipidettä mitä mieltä olen itse Raamatun kysymyksistä.
Minulla on 30- vuotta aikaa kirjoittaa, kunhan huvittaa. Blogini on minun.

En muutu kenenkään alaiseksi eläkepäivilläni.
Organisaatiojohtajien ainoat alaiset löytyvät organisaatioiden palkkahenkilöstöistä.
Kunnallispoliitikko ei muutu tuomariksi, vaan itsenäinen toimivalta on äänestyslappu.
Sukulaisteni alaiseksi en ole muuttunut, en edesmenneiden tai olebaisten sukulaisteni uskonnoksi.
Nuoruuden ex- heilojeni puolisoksi en muutu, vaikka omistaisi kaksi omakototaloa.
Vietän eläkepäiviäni eläkevaroillani.

Joku häiriintynyt on toistakymmentä vuotta pilkannut kasteltani, ja Raamatun tai kirkkojen tai teologioita heittelee pilkaten, mutta ei itse niistä mitään ymmärrä, eikä opi vaikka opettaisi.

Eläkää omaa elämäänne ja omaa uskoanne.

En muutu seurakuntayhdistys toiminnan ihmisten alaiseksi. En kirkkojen tai muiden uskon etujärjestöjen ihmisten alaiseksi eläkepäivilläni.

En ole eläissäni elänyt homorakkaus suhteessa, enkä ryhdy sellaiseen yhtä vähän kuin liikapainoisiin tai ikääntyviin jo valmiiksi
naituihin naisiinkaan.

En synny uudesti kenellekään täällä vaikka kuinka tivaisi. Eläkää omaa uskoanne, eikä ihmisiä katsoa. Sellainen ihminen joka katsoo toista ihmistä uskon asioissa ei itse elä Kristuksessa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On turhaa minun kustannuksellani kiistellä uskonnoista..
      En ole sellaisessa mukana ollut koskaan

Herrassa Jeesuksessa voi olla ja elää kaikissa Raamattua lukevissa uskonnon etujärjestöissä ja kirkoissa.
      Minä en ole koskaan kenenkään henkilökohtaista uskoa tai ko. järjestö- kirkkotoimintaa arvostellut

Raamatun kysymyksistä on minulla aina kyse tässä suhteessa, ei muusta.

Suositan Adventtikirkkoa aivan lämpimästi sellaisessa merkityksessä että Jeesus uskossa, pyhyydessä erossa maailman synnistä, ja hengellisessä vastuullisessa Raamatun tutkimuksessa ja teologiassa ovat.
      En nyt itse ole ko. yhdistysetujärjestötoiminnan parissa ollut vuosikymmeneen, mutta en muuallekaan muuttanut.. Minulla on yleinen organisaatiouupumus koskien kaikkia ko. järjestöjä.

Minä en ole kenenkään alainen enkä oppipoika .

Kirjoitan blogiani harrastajan näkökulmasta 100% luonnollisen henkilön yksityisenä.
      Blogissani ei ole mitään ko. etujärjestöihin kirkkoihin liittyvää.

Oikeusvaltiossa Suomessa ei ko. uskonnollisille järjestöille ole kansalaiseen valtaa vähääkään myönnetty.

Vietän eläkepäiviäni - en kenenkään alaisena.

En vietä 100-150 kg keijujen, 1980 luvun nuoruuteni heilojen- kanssa yhteistä yksityiselämää.
      En ko. järjestöjen ihmistenkään kanssa.

• Olen viettänyt lainkuuliaista elämänviettoa elämäni kaikki vuosikymmenet.

Minua ei ole 1960 luvulla, 1970 luvulla, 1980 luvulla, 1990 luvulla, 2000 luvulla, 2010 luvuilla - ei minua ole voitu syyttää rikoksen tai rikoksien suorittamisesta.
      Rattijuopumus 35- vuotta takaperin 1985-1986, on ainoa poikkeus.

Vietän lainkuuliaisena kansalaisena ns. luonnollisena kompetenttina henkilönä lainkuuliaista elämää eläkepöiviäni eläkevaroillani.

En muutu edesmenneiden tai olevaisten uskoksi tai uskonnoksi.
      Minulla on himassa omia Raamattuja.
      En vietä kirkkokandidaatin tai käsityöläispaappojen kanssa työasioita enkä alaisen päiviä.

Mars mars omaan elämänviettoon jokainen!

Minä en ole kenenkään ihmisen uskoa tai muuta henkilökohtaista arvostellut.

Minulla ei ole velvollisuutta olla yhdellekään ihmiselle " uskossa seisova." !
      Ottakaa tämäkin vakavasti.

Kirjoitan laillisella oikeudella vaikka perseestä ja Jeesuksesta samalla sivulla yhtä aikaa, ja teen syntiäkin laillisella oikeudella jos syntiä teen. Ottakaa tämäkin vakavasti

Viettäkää omaa uskon- ja perheenne sekä henkilökohtaista elämäänne jokainen.

Minä en muutu kenenkään alaiseksi eläkepäivilläni. Ottakaa tämäkin vakavasti.

• Jeesuksen Krustuksen - Jumalan omia tosissaan uskossa Jumalalle mieluisia olevaisia elää kaikissa Raamattua lukevissa seurakunnissa ja uskonnon järjestöissä kirkoissa yksilöinä.
      Nämä ovat Jumalan edessä käsi sydämellä omantuntonsa kanssa.

- Lohduttautukaa tällä, ja ymmärtäkää ettei minua kiinnosta uskon järjestönne tai kirkkonne.
      Kommentoin vain Raamatun kirjoituksia.

En seiso kirkkokandidaatille, en sukulaisille, en fiilaus, sorvsustsitoisille paapoille uskossa, enkä synny yhdellekään ihmiselle uudesti.

Ihmiset huoneistoissaan ja taloissaan viettävät omaa elämäänsä.
      En minä yhteistä yksityiselämää yhdessä.

Aamen.

• ....sorvaustaitoisille, en ompelu, en fiilaustaitoisille....

• <<Ovat ottaneet kiusaamisen nimimerkin takaa tehtäväkseen.>>

Olen huomannut tuon jo jonkin aikaa. Joskus olen pyytänyt poistamaan joitakin kiusaajiesi kommentteja.

Kiusaaminen on todella vastenmielistä. En voi käsittää sellaista. Tsemppiä. Minä olen ainakin puolellasi. Mutta älä kerro täällä omasta elämästäsi, sillä siitä tuntuu tulevan joillekin arvostelukyvyttömille liian suuri pala. He ovat paholaisen talutusnuorassa, ja paholainen tarttuu kaikkeen ja yrittää kaikin mahdollisin keinoin saada uskovaista häväistyksi tai poljetuksi. Muista, että sinä et ole kenellekään täällä tilivelvollinen. Pidä etäisyyttä, vaikka kirjoitteletkin. Älä kerro kaikkea täällä. Olen huomannut, että olet rehellinen - sen ovat kaikki huomanneet. Mutta sinun ei tarvitse sen vuoksi kommentoida solvaajien kommentteja. Antaa niiden olla. Yritetään poistattaa paremminkin niitä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1369
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      987
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      818
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      146
      789
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      707
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56