Pelastus Jeesuksessa

AamenkiitosJeesus

Mikään ei ole niin arvokasta kuin se.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdgfgjhghj

      Aivan.

      • Eikä ole
        muuta nimeä ihmisille annettu,
        jossa meidän pitäisi pelastuman.


      • Siitässaat

        On Budha ja Allah ja vaikka kuinka monta


      • Nimi Jeesus tarkoittaa Pelastusta.
        Siis suomennettuna.

        Hän pelasti eli vapautti meidät syntiset
        ottamalla päälleen meidän syntimme.

        Ja nyt Hän tarjoaa meille Pelastuksen lahjaa.

        En tiedä toista, joka olisi ottanut kantaakseen minun syyllisyyteni
        - vapauttanut minut tuosta taakasta.


      • Anonyymi
        kalamos kirjoitti:

        Nimi Jeesus tarkoittaa Pelastusta.
        Siis suomennettuna.

        Hän pelasti eli vapautti meidät syntiset
        ottamalla päälleen meidän syntimme.

        Ja nyt Hän tarjoaa meille Pelastuksen lahjaa.

        En tiedä toista, joka olisi ottanut kantaakseen minun syyllisyyteni
        - vapauttanut minut tuosta taakasta.

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • kalamos kirjoitti:

        Nimi Jeesus tarkoittaa Pelastusta.
        Siis suomennettuna.

        Hän pelasti eli vapautti meidät syntiset
        ottamalla päälleen meidän syntimme.

        Ja nyt Hän tarjoaa meille Pelastuksen lahjaa.

        En tiedä toista, joka olisi ottanut kantaakseen minun syyllisyyteni
        - vapauttanut minut tuosta taakasta.

        On aika vitun sairasta sälyttää virheensä muiden kannettavaksi, mutta mitä muuta voi valehtelevalta uskonharhaiselta odottaa?


      • Anonyymi
        kalamos kirjoitti:

        Nimi Jeesus tarkoittaa Pelastusta.
        Siis suomennettuna.

        Hän pelasti eli vapautti meidät syntiset
        ottamalla päälleen meidän syntimme.

        Ja nyt Hän tarjoaa meille Pelastuksen lahjaa.

        En tiedä toista, joka olisi ottanut kantaakseen minun syyllisyyteni
        - vapauttanut minut tuosta taakasta.

        Niinpä! Eivät Buddhat, eikä Allahit ole sitä tehneet.


    • Ainoa pelastus on ihmiselle,Jeesusken kautta hän on elämän ovi päästä sisälle ,ikuiseen elämään häen yhteyteensä.

      • Sinä epäjumalanpalvoja, ole hyvä ja etsi todisteet jessulin olemassaolosta ennen kuin vannot hänen olemattomuutensa nimiin!


    • Kummallista

      Erikoista! Herjaajat eivät vielä ole ehtineet tähän ketjuun. Kummallista.

      • Olemme niin laupiaita, että yleensä jätämme tämän Raamattu-palstan keskustelut kokonaan hihhulointinne leikkikentäksi. Voitte sitten pelastella toisianne.


      • Asioitaseurailewa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Olemme niin laupiaita, että yleensä jätämme tämän Raamattu-palstan keskustelut kokonaan hihhulointinne leikkikentäksi. Voitte sitten pelastella toisianne.

        Myönnät siis olevasi herjaaja?


      • Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Myönnät siis olevasi herjaaja?

        Sinun multinikkimittareillasi taatusti olen, kuten kaikki muutkin jotka kritisoivat tosiksi inttämiäsi uskomuksiasi. Ei siinä mitään myöntämisiä tarvita, toteamus riittää.


      • Asioitaseurailewa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Sinun multinikkimittareillasi taatusti olen, kuten kaikki muutkin jotka kritisoivat tosiksi inttämiäsi uskomuksiasi. Ei siinä mitään myöntämisiä tarvita, toteamus riittää.

        Olet aika aggressiivinen lisäksi. Taidat viettää liikaa aikaa somessa riitelyyn. Ota etäisyyttä siihen. Tekisi hyvää.


      • Asioitaseurailewa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Sinun multinikkimittareillasi taatusti olen, kuten kaikki muutkin jotka kritisoivat tosiksi inttämiäsi uskomuksiasi. Ei siinä mitään myöntämisiä tarvita, toteamus riittää.

        Suosittelen pitkiä kävelylenkkejä. Mieluiten luonnossa, jos mahdollista.


      • Asioitaseurailewa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Sinun multinikkimittareillasi taatusti olen, kuten kaikki muutkin jotka kritisoivat tosiksi inttämiäsi uskomuksiasi. Ei siinä mitään myöntämisiä tarvita, toteamus riittää.

        Kävelylenkkiehdotukseni arvoa ei toivottavasti vähennä se, että sen antaja on halveksimasi "hihhuli".


      • Samakaikuonaskelten
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Kävelylenkkiehdotukseni arvoa ei toivottavasti vähennä se, että sen antaja on halveksimasi "hihhuli".

        Nimimerkkisi on hiukan muuttunut (3 kirjainta) mutta tyylistä ei voi erehtyä:)


      • On ehtinyt, aloitus on herja todellisuutta vastaan taikauskon puolesta.

        Vain pahasti häiriintynyt taikauskoinen voi aloituksen kaltaiseen syyllistyä, joten ole hyvä vain.


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Suosittelen pitkiä kävelylenkkejä. Mieluiten luonnossa, jos mahdollista.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!

        Jep! Sinne vaan luontoon tuulettumaan!


    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -"

    • Envaihtaisi

      En vaihtaisi mihinkään.

      • Taikausko on ehdottomasti parasta, eikö niin?


    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä."

      • Veisataanyhdessä

        🎼 "Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä." 🎵🎵🎵🎵


      • Eikiitosjeesus
        Veisataanyhdessä kirjoitti:

        🎼 "Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä." 🎵🎵🎵🎵

        Minä veisaan virrestä viis.
        Sillä sinä olet monen linna ja pakkopaita.
        Eikä puusepän poika hätäni päivänä edes puuceetä rakenna.


      • Anonyymi
        Veisataanyhdessä kirjoitti:

        🎼 "Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä." 🎵🎵🎵🎵

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan."

      • Anonyymi

        Jeesuksessa on turva nyt ja aina!


    • Totuuspainaa

      Jeesusta jauhetaan niin paljon että Hän on itse v...tunut siihen, arkkienkeleitä on paljon muitakin mutta te ette viitsi etsiä tietoa.
      Jokaiselle on oma arkkienkeli, etsikää tietoa.
      Ja sitäpaitsi Lucifer kaipaisi feminiinistä apua tällä hetkellä.

      • Niinsitäpitää

        Lusifer siis ymmärtää sentään naisten päälle!


    • AamenkiitosJeesus

      "Tulee hätä, ja he etsivät pelastusta, mutta sitä ei ole."

      • Eikiitosjeesus

        Ei tule juu. Hyvä kun viimein uskallat myöntää totuuden. Siitä se tervehtyminen alkaa.


    • AamenkiitosJeesus

      "Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

    • Eikiitosjeesus

      Olet siis melkoisen hyperinflaation kourissa.

    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hänestä tuli minulle pelastus. Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä, hän on minun isäni Jumala, ja minä kunnioitan häntä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

    • Anonyymi

      Kovasti teillä on vaikeuksia ja syntejä joita pitää muiden hoitaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe