Jumalat ovat robotteja. Niiden päämäärä lopulta raamatun mukaan on tehdä myös ihmisistä tahdottomia robotteja. Raamattu kertoo: Kaikki mielet pitää alistaa ajattelemaan yksin Kristusta ja Kristuksen mielen mukaisia asioita. Tämä saadaan aikaan ehdollistamalla.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Klassinen_ehdollistuminen
Itse tulin tähän ahaa elämykseen kun tajusin henkivaltojen käyttävän hyvin laajassa mitassa ehdollistamista mm. siihen, että ne pyrkivät luomaan stereotyyppisiä kuvia ja ideoita niistä ihmistä, jotka ovat heidän vihollisiaan. Kaiken kaikkiaan tavalla tai toisella Jumala ennalta asettaa ihmisen tarpeeksi sivistyneeseen asemaan, jotta hänellä on valmiudet selvitä tuollaisista ehdollistamispyrkimyksistä.
Jopa ateismi ja materialismi on yksi Jumalan käyttämä ase ehdollistamista vastaan. Ennen vuotta 1998 jaa opetettiin yksinomaan materialismia kymmenien vuosien ajan ja niin Jumala varmisti, että henkivaltojen vaikutus jäisi vaille vastakaikua ja huomiota.
Ehdollistaminen lopullinen päämäärä
3
71
Vastaukset
- mikäpäämäärä
Ei kaikki usko, vaikka ehdollistettaisiin ei silti usko, koska havaitsee ehdollistamisen.
Uskovaiset ovat tahdottomia robotteja, siinä olet oikeassa.- leegoillakoleikit
Tarkoitatko legoukkeleita?
- 12____13
> Kaikki mielet pitää alistaa ajattelemaan yksin Kristusta ja Kristuksen mielen mukaisia asioita
En usko sinua, koska:
"Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi"."
Joh. 8:31-32
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984