Mulla on LähiTapiolan liikennevakuutuksessa 35 prosentin bonus.
Mistä johtuu, että saan bonusprosentin 60 kun pistän tietoni firman bonuslaskuriin? Ja voinko ostaa uuden vakuutuksen heiltä, ja vuosimaksuni putoaa 300 e?
LähiTapiolan bonuslaskuri
6
188
Vastaukset 6
- yksinkertainen.ko
no mikset kysy sieltä tapiolasta?
- Pete01
No, kun nyt kysyn täältä.
- Ifiin
Kusettaneet sinnuu aivan selvästi, muutenkin konkurssi kypsä luukku!
- vahinkoko
Olisikohan sinulla vahinkotapahtumia viime vuosilta. Vakuutusyhtiö näkee ne myös muualla vakuutettujen osalta.
- Pete01
On ollut yksi, bonukseen vaikuttanut tapahtuma. Antaako laskuri yksinkertaisesti "tarjouksen", jolla houkutellaan uusia asiakkaita, ja se voi olla selvästi parempi kuin nykyinen sopimus?
- asdfglkj
Liikennevakuutuslaki muuttui vuoden 2017 alusta. Jos olet ottanut autoosi liikennevakuutuksen ennen sitä, niin siinä voi olla vielä vanhat säännöt voimassa. Uusi sopimus voi tulla siksi halvemmaksi, joillakin. Itselläni se olisi tullut kalliimmaksi, kun oli jo täydet bonukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33425