KIITOKSET sinulle joka otit asian hoitaaksesi kun kaaaduin humalassa hämeenkadulla torstaina 21.2. Taisin mennä pahasti nurin tai ainakin paikat ovat todella kipeänä. Hienoa kuitenkin huomata että välittäviäkin ihmisiä on. KIITOKSET VIELÄ KERRAN.. Terv.Hengissä selvinnyt.
Kiitos neidolle joka pelasti minut pulasta 21.2 Turussa.
Tumpeloko
2
111
Vastaukset
- kiitollinenko
Ni miten tuon on voinut hoitaa? Jos et pysynyt enää pystyssä niin soitti sitten varmaan poliisin kyytsimään sua? Kantsiko ottaa noi paljon alkoa? Onhan voinut sulle taksinkin soittaa jos osasit ja pystyit sanomaan missä asut ja taksi suostui ottamaan jopa kyytiin? Sanoisin että joku raja alkoilulle mikä kannattaa mikä ei.. mutta onneksi et kaatunut niin että kallosi olisi haljennut eli ei tullut 6 feet underia.. Hyvä kun kiitit auttajaasi?
- Tumpeloko
No, sillontällön kaatuilee kun en lasiin sylje.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221