Laaja alaiset oppimishäiriöt ja masennus

Haluaisin vähä kertoo mun elämästä, eli mulle on diagnosoitu laaja alaiset oppimishäiriöt ja mun elämä ollut hyvin vaikeeta lapsesta saakka,kiusattu ja ollut aina vähä erilainen kun muut, ja outo. Jouduin pienluokalle ja mua on haukuttu jne, huonoja numeroita koulusta, ja potkuja töistä, ja paljo 2 kk määräaikasuuksia, ei koskaa vakituista työtä,tuntuu et oon vaan taakka ja en osaa mitää,myös mun vanhemmille. Nykyään ei ole kavereita ketään, seurustelin mut tyttöstävä jätti ja semmosta, oon masentunut ja tuntuu ettei jaksa enää tätä yksin oloa, vaikka lenkkeilen nii jatkuvasti paha olla, vihaan mun elämää, enkä halua olla tällänen. Oon hakenut apua ja alotin lääkityksen, muita samanlaises tilantees olevia?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa ei näytä oikee ketää kiinnostavan.

      • niitäkinon

        Olet jo kertonut noi samat jutut aiemmin. Etsi netistä joku vertaistukiryhmä, jossa keskustella asioistasi.


      • Öö en todellakaan ole kertonut sori vaan!


      • sorivaan
        Allu85 kirjoitti:

        Öö en todellakaan ole kertonut sori vaan!

        Andei34:nä oli samat jutut.


      • Mitä vitun väliä, tuu ite elään tällästä elämää


    • Ehkä olisi helpompi tappaa ittensä loppuis tää kärsimys, aikusena oikee mistää saa kavereita kun ei käy koulus ja töissäkää, jotain alkoholisti paska porukkaa vaan.

    • Kai se pitäs vaan elää yksin, nukkua herätä, oottaa sossun rahaa ja taas nukkua, olen laittanut kaveri ilmotuksen ja ottanut yhteyttä 0 viestiä, edes olen yrittänyt, kuntoilen ja käyn salilla, silti paha olla, ois kiva löytää nainen ja kavereita, sais jotenki tän elämän rullaan, tuntuu vaan, et on jotenki niin vajaa, ettei kukaa halua tutustua, teininä oli erilainen elämä ja oli kavereita. Tuntuu et kaikki seurustelee käy töis ja on kavereita, ehkä olisi parempi tappaa ittensä?

    • almankäki

      Kunhan vaan et mene Jaakko Paavilaiselle Kupittaalle hoidettavaksi, niin kaikki järjestyy kyllä.

    • Kannattaa---

      Kannattaa elää sellaista elämää kuin pystyy. Ei kannata kurkottaa kuuta.
      Kaikilla on paikkansa tällä Telluksella. Ja se paikka voi olla hyvinkin mielenkiintoinen. Mutta kukaan ei ole selvinnyt helpolla elämässä. Muista se.

      • No mä en vaa jaksa enää, yhtä kärsimystä tää elämä, työttömänä, ja kaverittomana, katella päivisin seinään ku ei oo tekemistä ja kaikkee.


      • jaavainiin

        tekeminen ei ole maailmasta loppunut.


    • Mitään itsemurhatapoja kellään?

      • muista----

        muista käydä sovittamassa arkku sitä ennen, se on sun viimeinen asunto.


    • Opetus pienluokassa 6 potkut ja määräaikaset työsuhteet, olen hyvin masentunut ja pettynyt itseeni, kun en pärjää niinkuin muut,tässä iässä pitäisi olla jo oma yritys tai vakituinen työ, mut mä en pärjää missää oon paska luuseri masentunut

    • On se kumma kun tänne ei kukaa vastaa mitään, ja kirjota mitään, outoa.

      • koulutaitsesi

        Mitähän noihin sun valituksiisi pitäisi vastailla?


      • Joo no antaa olla, vedä vaikka kätees jos helpottaa :D


      • Tuu sanoo naama eteee


      • KAUANKO-MEINAAT
        Allu85 kirjoitti:

        Tuu sanoo naama eteee

        elää naapureiden siivellä ???????????????

        prkele.


    • Saatana tinderissä ei tule ees matcheja, vaikka en ole ruma. Ei ymmärrä.

    • noetooainoo

      Enemmän ja vähemmän samaa on. Onko sun kotipaikan lähellä mielenterveystoimistoa, missä on matalan kynnyksen vastaanotto? Pyydä päästä terapiaan ja johonkin toimintaan, missä on muitakin ihmisiä.

    • Anonyymi

      Jeesus rakastaa sua.Se ei halua että sä teet mitään pahaa itelles. Sä olet aina jollekki tärkeä. Muista se. :)

      Ehkä joku harrastus vois olla hyvä. Jos sä keksisit jotain kivoja harrastuksia. Menisit mukaa toimintoihi joissa voi tavata uusia ihmisiä. Sun kannattais varmaa jutella psykologille, ja mennä kirkon seurakuntaa:). itsemurha ei oo koskaa ratkaisu mihikkää. Se on jotain niin lopullista. Mieti kuin jotku ihmiset jäis kaipaamaa sua jos sä oisit poissa.Sitä ei pidä koskaa tehä. Varmasti vielä koittaa se parempi huomen. Vaikka susta just nyt tuntuuki siltä että kaikki om mennyttä. Mutta ei se oo. Hirveesti tsemppiä sulle. Halit.

    • Anonyymi

      Jaksuhalit.... itellä on aika hyvin ollunna nuo asiat.ymmärrän jos näin....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27976
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      203
      17906
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      355
      9388
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6385
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4193
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3803
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      35
      2020
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1487
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1235
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1187
    Aihe