Huijaus verkkokaupassa

Vuitt

Tilasin kolme naisten puseroa verkkokaupasta http://www.circumnavigate.fi/ . Sain Kiinasta paketin: villainen "Louis Vuitton" kaulahuivi.

Älä Sinä tee samaa virhettä!

13

14316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuitt

      Pyysivät kuvaa kaulahuivista. Kun lähetin kuvan, antoivat ymmärtää että mä olisinkin tilannut juuri tuon kaulahuivin! Kysyivät, haluanko vaihtaa tuotteen vai pitää sen :)

      Seuraavaksi pyytävät ilmeisesti lähettämään huivin takaisin, 10 euroa postimaksu...

    • Ahmika

      Tilasin pilottitakin kyseisestä verkkokaupasta. Ihmettelin kuinka se oli mahtunut postilaatikkoon.
      Siellä oli myös Louis Vuitton kaulahuivi. Lähetin kyselyn , ja tässä odotellaan vastausta. Kusetusta.

    • Anonyymi

      Joo samanlaisia kokemuksia sieltä. Kokeilin uutta JOOM - verkkokauppaa joka yllättäen toimii Latviassa. Yksikään viidestä erikseen tilatusta tuotteesta ei löytänyt Suomeen! Selityksiä riitti. Ehtoja on niin paljon kun jaksaa lukea! JOOM - verkkokauppa huijaa! Elkää ikinä ostako JOOM verkkokaupasta. T.Johanna

      • Anonyymi

        Tori-palstalla huijarit parveilevat.
        Jos Prepaid-liittymä puhelimessa, älä maksa nettihuijarille, mökkihuijarille, vuokrahuijarille etumaksua, kauppahintaa.
        Pyydä lisää valokuvia ja tarkkoja osoitteita.
        Jos maksat, maksa visalla. Älä normaalilla pankkikortilla.


      • Anonyymi

        Tori-palstalla huijarit parveilevat.
        Jos Prepaid-liittymä puhelimessa, älä maksa nettihuijarille, mökkihuijarille, vuokrahuijarille etumaksua, kauppahintaa.
        Pyydä lisää valokuvia ja tarkkoja osoitteita.
        Jos maksat, maksa visalla. Älä normaalilla pankkikortilla.



      • Anonyymi
        ErkkiSi kirjoitti:

        kiitos, aioin juuri ostaa https://www.joom piste com verkkokaupasta, kiva kun olette kertoneet.

        lisään, pidän kyllä kauppaa luotettavana jos voi maksaa PayPal tavalla.
        Itse tilaamani olisi ollut joom ilmoittamana tuossa kaupassa, eli kiinassa.
        en tilannut, koska 100 tilauksessa tulee jo paljon lisämaksuja, ja aina on riki saada vain "saman näköinen " siis kopio kun on laadukkaasta tekniikasta kyse.

        https://www.joom.com/en/stores/5c7498498b45130301b9bfc0


    • Anonyymi

      Verkkokaupoista on puolet huijareiden hallussa.
      Jos haluat hukata rahasi, tilaa jotakin verkkokaupoista

      • Anonyymi

        Maalaisjärkeä saa käyttää. Suurin osa verkkokaupoista on luotettavia.


    • Anonyymi

      Kyllä on ihmisetkin tyhmiä.jos pleikkariohjain maksaa 5 euroa ja postikulut 0 euroa.ei sillä ole tarkoituskaan tulla perilöe

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ ostako Joom kaupasta mitään .Koot EI pidä paikkaansa ja lähetys kestää heillä todella kauan.EN SUOSITTELE

      • Anonyymi

        ja sieltä tulleet tavarat oli surkealaatuisia, asiakaspalveluun ei saa kuin nettisivujen kautta yhteyden ja vaatausaika 5-8 päivää.


    • Anonyymi

      Tässä uusi suomalainen luotettava korukauppa verkossa www.porokoru.com
      Kaikki korukaupan tuotteet suomalaisia, pohjoismaalaisia ja osa muista Euroopan maista. Korukaupasta sormukset, kaulakorut, rannekorut ja korvikset kullattua 925-sterlinghopeaa. https://www.porokoru.com/collections/naisten-rannekorut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe