Miksi Jeesus antaa aina anteeksi?

Koska se on ylipapin tehtävä. Ylipappi eli sitä varten.

11

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erinomainen video aiheesta, jossa selostetaan havainnollisesti aihetta.

      Why Jesus Always Forgives (High Priest Typology/Prophetic Parallels)

    • Nyt on vielä mahdollisuus pyytää syntejä anteeksi ja alkaa tehdä täyttä totta uskon elämässään. Aikaa on vähän. Tee jo tänään elämäsi parhain päätös. Anna elämäsi Jeesukselle kokonaan. Hylkää syntielämä ja ala elämään todellista elämää Jeesuksen kanssa.

    • Wastarannan.Kiiski

      Mitä ihmettä se tarkoittaa, että antaa elämänsä Jeesukselle? Siis ihan oikeasti ja käytännössä, ilman mitään hilipatihippan lässynlässyä.

      Pitääkö liittyä johonkin kerhoon? Pitääkö lausua jotkin taikasanat? Pitääkö alkaa noudattaa jotain hassuja tapoja ja rituaaleja?

      Jos ei, niin kerro ihmeessä, mistä on oikeasti kysymys.

      • <<mistä on oikeasti kysymys. >>

        Nöyrtymisestä Jumalan tahtoon.


      • naurettavaa.hommaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        <<mistä on oikeasti kysymys. >>

        Nöyrtymisestä Jumalan tahtoon.

        "Nöyrtymisestä Jumalan tahtoon."

        Mitä se sitten käytännössä tarkoittaa...sitäkö että esim pystyttää teltan olohuoneeseensa tiettynä aikana ja siunailee steariinipötkylöitä?


      • naurettavaa.hommaa kirjoitti:

        "Nöyrtymisestä Jumalan tahtoon."

        Mitä se sitten käytännössä tarkoittaa...sitäkö että esim pystyttää teltan olohuoneeseensa tiettynä aikana ja siunailee steariinipötkylöitä?

        Juuri nuo ottamasi esimerkit eivät ole välttämättömiä. Mutta se, että kuuntelen Pyhän Hengen ääntä. Tiedän Raamatusta, mitä Sana opettaa ja jos teen toisin, niin omatunto kolkuttaa.


      • naurettavaa.hommaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Juuri nuo ottamasi esimerkit eivät ole välttämättömiä. Mutta se, että kuuntelen Pyhän Hengen ääntä. Tiedän Raamatusta, mitä Sana opettaa ja jos teen toisin, niin omatunto kolkuttaa.

        "Tiedän Raamatusta, mitä Sana opettaa"

        Tajuatkohan yhtään, mitä taas höpiset!

        Sinähän opettelet pelkästään VIDEOISTA toisten tulkintoja, etkä edes usein ymmärrä näitä videoita.


      • naurettavaa.hommaa kirjoitti:

        "Tiedän Raamatusta, mitä Sana opettaa"

        Tajuatkohan yhtään, mitä taas höpiset!

        Sinähän opettelet pelkästään VIDEOISTA toisten tulkintoja, etkä edes usein ymmärrä näitä videoita.

        Olen kyllä lukenut Raamatunkin läpi ainakin pariin kertaan. Messiaanisten juutalaisten videoista saan syvällisempää Raamatun tietoa. Herra siunatkoon heitä. Jumala on antanut heille niin paljon enemmän viisautta ja ymmärrystä kuin kenelläkään kristityllä.


    • Lopun tuomiolla ei tule niin olemaan ,että anteeksi annetaan kaikille kun ja jos uskomme raamatun tekstiä .Puolet uskovistakin tulee saamaan oven läimäsyn nenän edestä kiinni ja Kuningas sanoo ,,,en tunne teitä.
      W.Kiiskelle ......Jumalan vastaanottaminen on helppoa .Täydellä sydämmellä sanoo Herralle .Tahdon olla sinun omasi Herra .Annan Jeesus hallitusvaltani sinulle itsestäni kokonaan .Tule ja asetu sydämmeeni asumaan .
      Tuon kun sanoo ääneen ja kokosydämmisesti niin voi alkaa odottaa jo .....ja kun kerran on tuntenut Hengen sen uudesti syntymisen ja kenties ollut Henkeä täynnä niin ei koskaan halua luopua Hänestä ...tiedän sen ..tällainen syntisäkki ,joka koki totaali muutoksen.

      • Kiitos Herralle, että olet nyt Herran oma! Totta kirjoitit myös tuosta lopun tuomiosta. Käännyttävä on ennen sitä. Joten jos joku ei vielä tunne Herraa, niin kiiruusti nöyrtymään ja Herran luo. Se on elämän tärkein asia. Asia, joka koskee elämää ja kuolemaa.


    • Yksi_ usko .Näin on .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe