Mitä mieltä ateistit ovat mielenterveysongelmista kärsivistä ihmisistä kuten Touko Aalto ja hänen uusi naisystävänsä, jonka kanssa hän teki huorin ja rikkoi avioliiton?
Ovatko nämä ateistit jotenkin vähemmän arvokkaita ihmisiä lähimmäisinä kuin mieleltään terveet kristityt?
Vai miten suhtaudutte mielisairaudesta kärsiviin ihmisiin?
Tähän asti lukemastani voisi päätellä, että pidätte hyvin rakkaina ja arvokkaina kaikkia mielentervenyden häiriöistä kärsiviä Jumalaan uskovaisia ihmisiä, mutta arvostatteko yhtä korkealle tasolle niitä harvoja ateisteja, jotka kärsivät samanlaisista oireista kuin uskovaiset kristityt?
Mielenkiintoista tässä on se, että uskovaiset ateistit eivät edes häpeä sitä, miten huonosti he kohtelevat mieleltään terveitä kristittyjä uskovaisia ja luomista mahdollisena pitäviä ateisteja. He pitävät sen sijaan sellaista kohtelua täysin oikeutettuna: "uskovainen kerjää sitä" heidän mielestään.
Tosi hyviä ihmisiä ja moraaliltaan ihan sitä ykkösluokkaa - eikö vain amispojat?
Mitä mieltä ateistit ovat mielenterveysongelmista?
10
<50
Vastaukset
Tässä muutama tyypillinen kommentti, mitä mieltä uskovaiset ateistit ovat mielisairaista ihmisistä tai ihmisistä, joita he pitävät mielisairaina, vaikka nämä eivät sitä olisi:
-
-
-
-
En kehdannut kopsata niitä tähän. Uskovaisten ateistien pitäisi kyllä tietää, mitä on tullut kirjoitettua mielisairaista ihmisistä ja mitä mieltä ovat mielenterveyden häiriöstä kärsivistä lähimmäisistä. Laki ja poliisi varjelkoon heitä uskovaisilta ateisteilta!- Anonyymi
Eli et vaivautunut edes hakemaan valheillesi mitään todisteita. Pidätkö ihmisiä tyhminä ja luuletko valheidesi menevän läpi... Kreationismin puolestako yrität levittää näitä valheita ateisteista?
No, osaako uskovainen ateisti hävetä sitä paskaa, mitä on kirjoittanut tänne?
Ei tietenkään.
Uskovainen ateisti on äärimmäisen paha paatunut ihminen, niin että ei häpeä pahoja sanojaan eikä kadu pahoja tekojaan.
Ei liene ihme, että hyvät ihmiset karttavat uskovaisten ateistien seuraa?Touko Aalto ei ole ainoa mies joka vaihtaa vaimonsa nuorempaan tai parempaan. Niin tekee uskovainen mieskin, joka on väittänyt ennen sitä olevan "syntistä" touhua, mutta ei enää sitten ole kun se on omalle kohdalle tapahtunut. Touko Aalto on ateisti, mutta hänen vaimonsa maailmankuvasta emme tiedä mitään, jotta voitaisi yleistää "he ateisteina".
Suhtaudun mielisairaisiin siten että ihminen voi siitä parantua, mutta uskovainen ei koskaan ennen kuin luopuu uskostaan joka on riippuvuus joka pitää tätä kiinni "hullussa" ja neutraalittomassa maailmankuvassa!
Pahoin uskoon sairastuneen elämä on kuin skitsofreniaa sairastavan elämä! Niitä kahta on vaikea psykiatrienkin välillä erottaa.
Sitä osataan sanoa, että Yhdysvallat on maailman kristityin maa, mutta sitä on välillä vaikea uskoa kun täällä Suomessakin tapahtuu paljon Yhdysvaltaakin "kristityimpiäkin" pöhköjä asioita ja valtaa pitää Eduskunnassa monet kristityimmät suomalaiset. Pohjoismaista poiketen vain Suomi ei ole sekulaarinen valtio, eikä taida sellaiseksi tulla meidän elinaikanamme kun sellaista tahtotilaa ei Suomessa vain ole! Pelätään jotakin sellaista ettei Suomessa olisi toimivia kirkkoja ja hautaustoimi säilytettäisi Suomessa silti kirkon velvoitteeksi. Miten hautaus toimii Ruotsissa ja muissa Pohjoismaissa!? Vain sekulaarinen Suomi on jäänyt toteutumatta sosiaalidemokraattien Forssan kokouksen päätöksistä v. 1903. Muut asiat on jo Suomessa toteutunut!- materialistifilosofi
Jeesus oli homo. Uskokaa tai älkää.
Juutalaisuskossa silloinkin oli sääntö, että rabbin (pappia vastaava) on aina oltava ruumiillisesti täydellinen sekä aviossa naisen kanssa.
Jeesusta puhuteltiin rabbiksi. Essealaisena hän hyvinkin saattoi olla uskonoppinut.
Kävin viimeksi palstalla kolmisen kuukautta sitten. Sillä aikaa palstalle on ilmestynyt nimmari G4G. Hän toitottaa kreationististen tieteilijöiden oppia ateisteista ateistiuskovina.
Propagandan sisältö on taitavasti valittu. Tiedettä ei suoraan kumota. Siihen vain liitetään maailmanhenki ylimpänä syysuhteena. Hän osaa ottaa myös lainauksia tieteilijöiden epäselvistä lainauksista.
Ateistien tulisi ottaa oppia kreationistien salakavalista väitteistä.
Kosmologit antavat itse aihetta väärillä väitteillä. Esim. kosmologi Krause kirjoitti kansantajuisen teoksen nimellä "Tyhjästä syntynyt" ja tarkoitti sillä universumia.
Teoksen sisällössä hän kuitenkin selittää juurta jaksain, miten absoluuttisesta tyhjiöstä ei voi syntyä mitään.
Kosmologien oikea ongelma on siinä, että jotkut pitävät universumia kaikkena materiana mitä olemassa on. Silloin syntyy väärinkäsityksiä ja vääriä väitteitä. Kosmologi astuu tällöin samaan ansaan kuin teologit. Tiedon rajan tuolle puolen asetetaan henkiolento.
Materialismin peruskäsitys on kestänyt ajan kokeen. Materian olemassaolo on olla rajattomassa avaruudessa ikuisesti ja esiintyvät ilmiöt johtuvat materian liikemuodosta, ilman henkiolentoja. Kosmologian yksi kehitysuunta on jo tutkia, mitä löytyy universumin ulkopuolelta ja ennen alkupaukkua.
Mutta sekin on varmaa ettei tiedostus koskaan voi löytää absoluuttista totuutta kaikesta. Se ei saa tarkoittaa sitä, että luoja- ja muut henget sijoitettaisiin tiedon rajan tuolle puolen. Tämä kreationismin perusvirhe on salakavala ja aina toistettavissa.
Mainittu nimmari ratsastaa uskontojen väitteellä luojasta mutta asettaa sen salakavalasti ateistien löytämäksi.
G4G on paljon taitavampi apogoleetta kuin Mark 5. Mutta ei niin taitava etteikö hänen populisminsa tulisi ilmi. Yleisestikään ei pidä suhtautua.
- Anonyymi
Mielenterveysongelmasi ei ole se syy miksi sinusta ei täällä pidetä, vaan se että valehtelet jokseenkin jatkuvasti ateisteista. Toivon, että kaikki mielenterveysongelmista kärsivät saavat apua. Ei sillä ole merkitystä ovatko he ateisteja vai teistejä.
- Anonyymi
Sitä se jeesustelu luo, vajaita ihmisiä, joita tarvitsee auttaa.
- Anonyymi
Suomessahan suljetut osastot ovat täynnä ihmisiä ketkä luulevat olevansa Jeesuksia. Siinä se nähdään uskonnon voimaannuttava vaikutus. Harhausko antaa voimaa.
- Anonyymi
Toki mielenterveysongelmaisia pitää auttaa, mutta. Mielestäni suurin osa mielenterveysongelmista johtuu yksilön omista valinnoista ja kykenemättömyydestä ottaa itseään niskasta kiinni. On niin helppo sanoa lähtevänsä lomalle kun pää ei kestä, lomille lomps. Uusi löysä sukupolvi tuntuu olevan hukassa kun vain mietitään mitä somessa tulee tehdä kun muutkin tekee, kaverien tekemiset, naapurin uusi auto ja talo, uusi puhelin kun muillakin on jne. Ottakaa itseänne persiistä kiinni ja tehkää sitä mitä itse haluatte, ja jos ette tuota osaa niin opetelkaa. Tuolla lähtee suurin osa mielenterveysongelmista. Eli haistattakaa pitkät toisten toiveille mutta tehkää työnne jotta elätätte itsenne. Sama on tuon uskon kanssa, jättäkää nuo yhteisöt ja alkakaa uskoa siten kuin järkenne sanoo. Se voi sanoa myös olla uskomatta johonkin mitä joku muu toittottaa. Vai oletko sitä mieltä että joku muu tietää miten sinun pitää elää ja ajatella sen sijaan että itse ajattelisit. Näen itseni senverran älykkäänä että ajattelen itse. Tosin kun maailmaa katsoo niin näyttää siltä että suurin osa ihmisistä on vain lampaita jotka seuraavat jotakin johtajaa, oli se sitten puoluehenkilö, presidentti, julistaja, kirjailoja tai muu fanaattinen hurmoshenkilö.
Olen myös taistellut näiden mielenterveysongelmien kanssa mutta ainoa apu tulee kun istuu peilin ääreen ja pohtii miksi näin, ja muuttaa tekemisiään. Yksikään terapeutti tai julistaja ei voi ratkaista ongelmia, ne pitää tehdä ja ajatella itse. Itse olen ollut tilanteesa jossa ongelmat pitää vain kestää ja ratkoa itse, ei ole muuta., paitsi pölvästejä kaikentietäviä höpöttäjiä.
Aatelkaa ihan itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301242Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911123
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50806