Alkaa sykyllä joko olette täyttäneet haku paperit?
Siellä tapaa naisiakin joten kannattaa hakea
Aiotteko hakea suomen big brother ohjelmaan?
19
75
Vastaukset
Voiko hakea muiden puolesta? voitaisiin ilmoittaa pari palstalaista sinne niin saataisiin draamaa telkkariin.
- PäivänPertti
Jotenkin ounastelen että et puhu itsestäsi...
PäivänPertti kirjoitti:
Jotenkin ounastelen että et puhu itsestäsi...
Minä olisin liian laimea tyyppi kiinnostaakseni ohjelmayhtiötä, täällä on paljon parempiakin vaihtoehtoja :D
- PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
Minä olisin liian laimea tyyppi kiinnostaakseni ohjelmayhtiötä, täällä on paljon parempiakin vaihtoehtoja :D
Mjoo'o, onhan täällä noita väriläiskiä...
NuuskaMuikkune omintakeisine puhetyyleineen voisi kiinnostaa isoa yleisöä. PäivänPertti kirjoitti:
Mjoo'o, onhan täällä noita väriläiskiä...
NuuskaMuikkune omintakeisine puhetyyleineen voisi kiinnostaa isoa yleisöä.Joo, voisi olla.Nuuska tosin nähdään siinä uudessa muumi-sarjassa mutta voisi se vetää katsojia BB:iinkin. Misspönttis kieltämättä voisi olla mielenkiintoista nähdä tuommoisessa, toki myös toinen temperamentikko trollikka myös, sun pitäis varmaan sitten lähteä sinne laittamaan niihin kierroksia :D
- PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, voisi olla.Nuuska tosin nähdään siinä uudessa muumi-sarjassa mutta voisi se vetää katsojia BB:iinkin. Misspönttis kieltämättä voisi olla mielenkiintoista nähdä tuommoisessa, toki myös toinen temperamentikko trollikka myös, sun pitäis varmaan sitten lähteä sinne laittamaan niihin kierroksia :D
Misspönttis ja trollikka olisivat varmasti kassamagneetteja kun sinne saataisiin mukaan joku antamaan sähköä touhuun.
Itselläni on nyt seesteisempi vaihe menossa, kaipaan vain rakkautta ja hellyyttä.
- taidanjättääväliä
Taas niitä säälittäviä hahmoja, kuten yhtenä vuonna se toisten laukkuihin pissaava pissipoika. Ehkä näillä tosielämän darkfeareilla on joistakin camphuumoriarvoa, mutta itteäni tollaset vaan vituttaa.
Eikös Ylellä ole joku tositv ohjelma, jossa tolvanat kattoo telkkaria ja kommentoi sitä. Oliko sen nimi sitten Tolvanat, kun en muista? Mutta olisiko se hauskaa, tolvanat katsoisi tolvanoita bigbrotherissa, ja sitten kotona olisi viel tolvanoita, jotka katsoisi tolvanoita katsomassa tolvanoita? Voisiko tällätavoin luoda ikiloopin, joka tuhoaisi Matrixin, samaantapaan kuin tekoäly joka menee rikki kerrottaessa äärettömällä tai jakaessa nollalla? - Viinamies
Big brother on hyvä ohjelma, olen sitä katsellut. Siellä talossa juodaan paljon viinaa ja suhteita syntyy ja harrastavat myö seksiä- Vain viinaa juomalla saa naisia ja seksiä. Big brother talo on kuin baari, ilmaista viinaa saa jotta miehet uskaltavat tutustua naisiin.
- ValtavaElin
Isolla siittimellä varustettuna en uskalla hakea koska nuoret naiset voivat pelästyä halkoani...24cm...
- Kaisanoasaa
Eikähän sinne oteta vain niitä kaikkein kokeneimpia miehiä ja naisia eli jännät panomiehet ja toosaa jakavia lutkia. Otiskoita olen katsellut niin jennat ja jännät yhteen sopii.
- parempiakinolis
Jos ohjelmaa tuottaa samat käävät kuin ennenkin niin boikottiin menee.
- Ätmi-sinkku
Olen keran hakenut mutten päässyt.
En!
- jokumies83
En todellakaan menisi vaikka kutsuttaisiin pikkusummalla rahaa.. kyseisestä kärsimyksestä pitää saada kertaheitolla muutama miljoona jotta menisin.
- Viinamies--
No ei ihme että olette yksinäisiä kun ette uskalla mitään tehdä.
No mulla on ainakin sellainen periaate, että sellaiseen ohjelmaan jota en edes pysty kotisohvalta katsomaan en kyllä taatusti ilmoittaudu mukaan...
Ja jos siellä olisi taas tämänkaltaisia "persoonia", niin vielä suuremmalla syyllä jättäisin menemättä:
https://www.metropoli.net/viihdeuutiset/viidakon-tahtonen-solvaa-veteraaneja/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613