Panun pitäisi pyrkiä jonkun puolueen listoille, koska ei Reformilla pötkitä eduskuntaan. Pitäisi olla koko Suomi alueena kerätä puolueelle perusäänisaldo pohjalle, että edes yksi ponnistaisi eduskuntaan.
Mihin puolueeseen Panu menisi? Tähtiliike? Mutta ei Panu halunnut, kun Pave myyräsi hänen mukaansa Lauran äänet viime pressan vaaleissa. Niin ja tähtiliikkeessä Pave myöskin viime tipassa päätti puolustaa tiedustelulakia. Minkä takia, Paavo? Perustele!
Entä Ske? Mutta ne riidat. Oletko saanut Panu pistettyä jalkaa oven rakoon?
Entä kansalaispuolue? Se on myös hieman epävarmalla pohjalla, kun vei tavallaan Paavolta sen puolueen. Aika vaikeat kuviot ovat. Panu ei tietenkään lähde perussuomalaisiin, koska ei varmasti halua Halla-ahon Nato-linjaa tukea sentään.
Panu vietiin ilman aikojaan putkaan kurdien pieksettyä häntä kurdien miekkarissa. Siellä oli poliisien kovaääninen tiedottanut poliisiautossa, etteivät pysty kurdeille mitään tuossa tilanteessa. Lisäksi kun olivat ottaneet kiinni sen yhden tyypin, niin loput kurdit olivat vapauttaneet sen poliisien otteesta.
Sitten siellä putkassa Panun aikansa istuttua olivat tulleet vapauttamaan häntä kysyen, haluaako tämä vielä istua siellä. Siihen Panu, ettei halua tietenkään, kun eihän hänen siellä pitäisi edes olla, johon olivat myöntäneet, että niinhän se vähän meni...
Panu Huuhtanen
13
1342
Vastaukset
- hähähähähähähähähää
Isänmaallisten ihmisten tilanne on kova ja heidät kuristetaan.
"Totuuden kertomisesta tulee rikollista."
George Orwell. - Outologiikka
Onko tämä se sama Panu, jonka piti haastaa Jyväskylän yliopisto oikeuteen kun Laura plagioi gradunsa? Omituinen logiikka tyypillä!
- hähähähähähähääää
Panu Huuhtanen on jyrkän linjan Isänmaan etuja ajava mies.
Se on nykyisin rikollista koska EU ja kansainväliset sopimukset...... - HolyProphet00007
Panu on kovanluokan aktiivisti ja legenda. SKE on mielestäni hänelle sopiva puolue, jos häntä ylipäätään puoluetoiminta kiinnostaa. Tähtiliike on aivan liian nynnysakkia Panulle, kyllä sen SKE pitäisi olla.
- HölynPöly1
Holymarco, missä ne lupaamasi 95 näkymättömällä musteella kirjoitettua ehdokasta?
- ajatuksiatässä
Oikaisua. Kyllä sinulla Panu sitten kuitenkin on omassa vaalipiirissäsi mahdollisuus menestyä, kun jokainen vaalipiiri toimii itsenäisesti. Mutta et kuitenkaan tuolla menolla pääse pääministeriksi. Tosin jos ihmiset ovat unessa, niin kukaan oikeasti kansallismielinen ei tulevissa vaaleissa pääse pääministeriksi. Nynnyksi haukunnat saisitte lopettaa. Itse ainakin olisin paljon mieluummin nynny kuin narsisti-psykopaatti tai haukkuja. Nynny ei kai sentään ole pelkuri kuitenkaan. On rohkeutta olla oma itsensä ja sanoa ja kertoa ihmisille asiat, jotka tuntee ja kokee tärkeiksi ja OIKEIKSI!
Panu, olisit tullut tähän juttelemaan?? Näin sinusta jokin aika sitten unta. No, on siitä jo aikaa, varmaan voi olla vuosikin. Olimme jossakin tien päällä. Tilanne oli aika kaoottinen. Ne ottivat kiinni sinut ja minut ja veivät putkaan. Mutta niillä oli paljon pahempaa mielessä, tiesin niitten puheista, että aikoivat tappaa sekä sinut että minut. Meidät lukittiin kuitenkin samaan tilaan. Kun he lähtivät hakemaan meille tarkoitettuja myrkkypillereitä, olikohan se nyt jokin polonimun. Siinä unessa siis. Sanoivat, että tytölle riittää yksi. Mutta me ei jääty odottamaan niitä pillereitä. Olimme kakkoskerroksessa. Ovi tai ikkuna oli löyhästi kiinni siinä. Panu avasi sen, ja me molemmat hyppäsimme alas ja pakenimme sieltä vankilasta. Ehkä mun piti varoittaa sinua Panu, mitä voi olla tulossa. Mutta rohkeasti vain, äläkä jää odottamaan, jos lähtevät hakemaan myrkkypillereitä.
Panun isäkään ei tue ja kannata häntä. Vieläpä minkä käsityksen olen saanut, niin ihan päinvastaista kantaa on ja äänestänee kokoomusta. Ei ole vissiin omena tässä tapauksessa pudonnut puun viereen. Panu taistelee isänmaan puolesta ja isä menneissä elää, vaikka kokoomus on jo jonkun aikaa sitten hylännyt omat arvonsa. Silti se vielä pystyy haalimaan äänestäjiä. Heille ei ilmeisesti ole millään mitään väliä? Meneekö niin, että voivat joka viedä elannon läheisiltä tai saattaa aivan kurjaan asemaan, ja ei kun porskuttavat vieläkin siinä porukassa? Ihmettelen totaalisen suurta sumutusta, mitä nuo tuolla ovat aikaansaaneet ja siitä huolimatta nämä puolueet keräävät, milloin makkaratarjoiluilla milloin pullalla äänestäjiä itselleen. Minua jaksaa ihmetyttää, miten jotkut pystyvät äänestämään ahnetta puoluetta. He keskittyvät kiristämään köyhien ja sairaiden oloja, mutta samalla rikkaiden oloja pyritään pitämään ainakin samanlaisina kuin ennenkin.
Ahneus ja ylpeys kulkevat käsi kädessä. Siihen vielä julmuus ja väkivalta, niin maailmanlopun ajat ovat lähellä. Voitte lukea Raamatusta, millaisia ihmisiä lopun ajassa on.- Anonyymi
Panun isä ilmeisesti tuntee hyvin poikansa, ja tietää ettei tollasia kannata äänestää.
- Anonyymi
Panu Huuhtanen on pelkkä venäjätrolli, ei mies itäsympatioitaan edes kiistä. Sellainen toiminta on kaikkea muuta kuin isänmaallista ja mistä ihmeestä on keksinyt itselleen määritteen "korpisoturi "? Mieshän on käsittääkseni sivari.
- Anonyymi
Panu-poika oli suorassa lähetyksessä sitä mieltä, että Turun toripuukotusisku oli järjestetty vain tiedustelulain voimaan saamiseksi. Puukotetut olivat ehkä näyttelijöitä.
Samoin oli Panu aina varma, että kaksoistornit räjäytti USA:n hallitus. Hänen mukaansa eivät lentokoneet olisi pystyneet aiheuttamaan tornien sortumista, niihin oli varmasti asennettu räjähdyspanokset.
En voi ymmärtää miksi Venäjä ehkä maksaa noin huonolle trollikaksikolle mitään, On aika pieni joukko aivan yksinkertaisempia lähimäisiämme, joka ei ymmärrä mistä reformi-studiossa on kysymys.
Ennen tällaisia juttuja olisi voinut kuulla suljetuilla osastoilla. Nyt niitä näytetään suorina lähetyksinä lähes kenen vaan katsottavaksi ja erityisesti kuultaviksi.
Sairaita vai huonoja venäjä-trolleja. Ehkä juurikin kumpaakin hyvänä sekoituksena. Hassunhauskoja ovat tuossa totisuudessaan. Niin oikeassa ja kaikkitietävinä.- Anonyymi
Ihmettelen mikä hoivayritys voi pitää kyseistä miestä yöhoitajana palkkalistoillaan? Attendo vai mehiläinen? Mies julkaisee mustamaalausvideoitaan ja ylläpitää Mv lehden loka kamppanijaa täysin tunteettomasti, psykopaatti koko jätkä. Päästetään vielä ihmisiä hoitamaan. Tämä kaveri pitää sada vastuuseen videoistaan yhdessä rikoksista tuomitun ”puolue” kaverinsa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen mikä hoivayritys voi pitää kyseistä miestä yöhoitajana palkkalistoillaan? Attendo vai mehiläinen? Mies julkaisee mustamaalausvideoitaan ja ylläpitää Mv lehden loka kamppanijaa täysin tunteettomasti, psykopaatti koko jätkä. Päästetään vielä ihmisiä hoitamaan. Tämä kaveri pitää sada vastuuseen videoistaan yhdessä rikoksista tuomitun ”puolue” kaverinsa kanssa.
Oisko tuo "Huuhtaseeko se Panu sitä koskaan" totaalikykenemätön koulutustaan vastaaviin töihin?
Pannupään kanssa hengaava "Tiina Keskisormimäki" ei saa oman alansa töitä, kun nekään eivät suju eivätkä tule ikinä sujumaan.
Leena "Hietahiehonen" on vanha pöksylähetystöjen kasvattama nykyalkoholistitoimittaja. Ei sitäkään delirium tremensseiltä kukaan näe enää missään.
Touhutippa linsseissä haahuilevia reikäpäitä Hölmölästä.
- Anonyymi
Huuhtasessa on yhtä paljon toimittajaa kuin on kopiokoneessa. Mies on pelkkä kamerateline ja muiden sanomisen puhtaaksikirjoittaja. Meinasin tikahtua nauruun, kun kutsui itseään "oikeustoimittajaksi".
- Anonyymi
Liki viisikymppinen ukko, joka hengailee huppari nahkatakin alla on jotain, joka ei mene jakeluun. Etenkin kun fyysinen ulkomuoto alkaa näyttää kuusikymppiseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006