18-29-vuotias tässä sulle mahdollisuus vaikuttaa!

opiskelijat

Moikka!

Olemme sosionomiopiskelijoita Turun ammattikorkeakoulusta. Osallistumme projektiin, jossa tarkoituksena on kehittää palveluita yhdessä palveluiden käyttäjien kanssa.

Onko sinulla siis joistain palveluista (TE-palvelut, sosiaalipalvelut, mielenterveys- ja päihdepalvelut...) kokemusta ja ikäsi on 18-29? Silloin olet etsimämme henkilö! Sinä voit vastata lyhyeen kyselyyn nimettömästi!! Olisimme todella kiitollisia vastauksista :)

Hieman enemmän tietoa projektista ja kysymykset löytyvät alla olevasta osoitteesta :)

https://www.kyselynetti.com/s/ba20b73

p.s. Jos tämä herättää keskustelua, niin sekin on tietysti suotavaa :)

22

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oivatäti

      ei todellakaan ole mahdollisuutta vaikuttaa yhtään mihinkään
      kyseessä pelkkä kysely

      • Kyseessä Euroopan laajuinen projekti ja kysely on osana hanketta. Kaikki vastaukset analysoidaan ja jos saadaan tarkoituksenmukaisia vastauksia, niin niitä hyödynnetään jatkossa. Cosie -hankkeesta voi lukea lisää, jos haluaa :) Tarkoituksena on kehittää palveluita juuri yhdessä niiden käyttäjien kanssa. Jos kukaan ei vastaa, niin eihän silloin kehitetä yhtään mitään… :(


      • Kaivoonvettälisää

        Juuri näin. Kyselyn esipuheessa ei mainita ikärajaa, anoastaan tässä viestiketjussa pari sossuopiskelijaa niin teki.

        Itse olen vielä nuori ja viriili 40-kymppinen, joten jätin vastauksen.

        Tulkaa mukaan muutkin!


      • Kaivoonvettälisää kirjoitti:

        Juuri näin. Kyselyn esipuheessa ei mainita ikärajaa, anoastaan tässä viestiketjussa pari sossuopiskelijaa niin teki.

        Itse olen vielä nuori ja viriili 40-kymppinen, joten jätin vastauksen.

        Tulkaa mukaan muutkin!

        Kiitos vastauksesta :)


      • Anonyymi
        sosionomiopiskelija2018 kirjoitti:

        Kyseessä Euroopan laajuinen projekti ja kysely on osana hanketta. Kaikki vastaukset analysoidaan ja jos saadaan tarkoituksenmukaisia vastauksia, niin niitä hyödynnetään jatkossa. Cosie -hankkeesta voi lukea lisää, jos haluaa :) Tarkoituksena on kehittää palveluita juuri yhdessä niiden käyttäjien kanssa. Jos kukaan ei vastaa, niin eihän silloin kehitetä yhtään mitään… :(

        Miten taataan että vastaaja oikeasti kuuluu ikäryhmään?


    • paskatorninVartijat

      Yritätte hyötyä syrjäytyneistä, fuck you!

      Opiskelette suojatyöhön jossa työpaikkanne edellytys vaatii yhteiskunnan heikoimpia massoittain, jotta on perusteltua pyörittää TE, sossua ja muita virkoja. Luulette tekevänne hyvää, mutta tuleva työnne aiheuttaa meissä paskasakissa vain ahdistusta ja traumoja.

      Ainoastaan poliittisilla päätöksillä voidaan vaikuttaa, ei teidän lapsellisilla naiveilla kysely/projekti työskentelyllä. Esim SOTE projekti nieli valtavasti eri resursseja, olisikohan noilla resursseilla saatu korjattua yhteiskunnan heikompien elämää ihan käytännön tasolla?

      Onnea "tärkeälle" projektillenne🙈

    • crazy-mad-insane

      Eipä tarvitse paljon miettiä syitä, miksi olette syrjäytyneet. Riittää, kun lukee tämän ketjun vastaukset. Eihän totaalisen mulkku voi tulla muiden kanssa toimeen.

      • katkerusmaksimus

        Ei niin, väestö katkeroituu katkeroitumistaan.
        Voit ihan itse miettiä mistä tämän laajuinen katkeruus kumpuaa.

        Kukaan ei synny katkeraksi, katkeraksi kasvetaan, ja sen kasvun aiheuttaa ympäristö.

        Minulle on aivan sama mitä mieltä olet tuosta väittämästä, se ei sitä asiaa muuta.


      • Mitä? Edeltävä kommentti sylki pelkkää faktaa teidän työalan luonnosta ja olemassaolon syystä. Totuuden ymmärtäminen tekee mulkuksi vissiin?


      • Anonyymi
        SyrjäytynytPaska kirjoitti:

        Mitä? Edeltävä kommentti sylki pelkkää faktaa teidän työalan luonnosta ja olemassaolon syystä. Totuuden ymmärtäminen tekee mulkuksi vissiin?

        Vieläkö olet rahan tarpeessa? Lähden vaimoni kanssa ensiviikolla Thaimaahan kuukaudeksi ja voisin vielä auttaa. Voin myös jättää autokatokseen eväskassin jos haluat niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö olet rahan tarpeessa? Lähden vaimoni kanssa ensiviikolla Thaimaahan kuukaudeksi ja voisin vielä auttaa. Voin myös jättää autokatokseen eväskassin jos haluat niin.

        Kyllähän minä rahaa tarvitsen. Tosta näet minne lähettää jos haluat.
        https://i.imgur.com/BExiGDN.png


    • asda2222

      Ei vaikuta yhtään mihinkään.
      Se on jo nähty että kaikki muu menee edelle.
      Menkää hyysäämään matuja, niitähän te rakastatte, ja haistakaa vittu.

    • Anonyymi

      Toi kysely on liian yksipuoleinen ollakseen vakavastiotettava, enkä usko että kukaan aidosti kehittämishaluinen tulis johkin Suomi24 tasoselle palstalle tota mainostamaan. Puhumattakaan ettei voi millään todistaa kuka ton kyselyn takana oikeasti on. :p Kusetusta koko juttu

      • Anonyymi

        Niin, ja mikäli kyselyn tekijät eivät saa jollain keinolla vastanneiden IP-osoitteita ja muita henkilötietoja, niin eihän tuollaisella kyselyllä ole mitään virkaa. Kuka tahansa voi sen tehdä, vaikka huvikseen sekä keksiä vastaukset.


    • Anonyymi

      Olen pian 60-vuotias mies ja toipumassa huumeiksi luokiteltavienn lääkkeiden runsaasta monivuotisesta käytöstä (olen uusiutunut uskossani Jeesukseen). Minä olen psyykkisten syiden takia ollut kymmeniä vuosia eläkkeellä. Ajatteluni ei toimi lähellekään toivomallani tavalla. tietokoneeseeni on tunkeuduttu ja pankkitilien numerot (myös vaimoni) on ollut rahojen menettämisen estämisen takia vaihdettu. Rahat eivät riitä uuden tietokoneen hankkimiseen "saastuneeen" tilalle. Pankkiasiat hoidan kirjastossa. Minun kaltaiselleni "invalidille", jonka kaltaisia u, täytyisi olla skon olevan erityisesti vanhemmassa ikä luokassa paljon täytyisi olla mahdollisuus toimia täysipainoisesti yhteiskunnassamme internetin ulkopuolella. ainakaan tietokoneen käyttötaito ei pitäisi olla kansalaisvelvollisuus. Tässä asiass pitäisi tapahtua jonkinlainen "vallankumouus", jossa olisi oikeus elää vanhanaikaisella tavalla digtekniikann orjuuden ulkpuolella. Olen pulassa useiden kaltaisteni kanssa. auttakaa!

      • Anonyymi

        Kohdallemme tapahtunut tietomurtomme to on ollut poliisin tutkittavana kuukausia ja ilman apua olisimme menettäneet rahaa huomattavat summat nyt tapahtuneidenn vahinnkojen lisäksi. Syytä oli itsessänikin. Ulkolaiset huijarit väsyttivät minut huonon kielitaitoni takia tuntien aikana. tiesin tekeväni myös itse asioita moraalisesti kyseenalaisesti, muta ymmärsin toimia oikein vasta vahingon jo tapahdutttua.


    • TE-palvelut ovat täyttä silmänlumetta. Se tuo työtä vain siellä istuville virkailijoille. Nuorten työllistymiseksi on kehitettävä kisällikoulutusta ja sitä kautta työpaikan saamista. Ne nuoret, jotka eivät pysty normaaliin opiskeluun, eivät ole ansainneet TE-toimistojen, ym. palvelujen kyykyttämistä. He tarvitsevat työn kautta oppimista, sillä kaikki eivät ole lukemalla oppivia. Heillä on myös monesti moniongelmaisnen elämäntilanne joka kuormittavuudellaan vaikuttaa keskittymiseen sekä osallistumiseen. Kyykyttäminen vie loputkin itsetunnon rippeet. Moni ei jaksa enää edes yrittää.

      • Anonyymi

        Toi on niin totta.


      • Anonyymi

        Mutta kirkkain otsin nämä "päättäjät" sitä tekevät ja sitä kautta "kansalta" pummii puolue rahat. Totuus on että "firmat" maksavat heidät, että vain siten saavat tulevaisuuden Suomessa. Lobbaus uhrit=tekijät, eivätkä suinkaan suurfirmat kalassa. Suomalainen junan ryöstö tapahtuu Kelan kautta, esitä potilasta tai työtöntä niin me sitten sinut palkitaan. Avatkaa silmänne.. missä muussa "firmassa" kakkukahvia tekijöille tarjotaan tai kestitään no ei missään. Pitääkö TE-palveluissa olevan kerätä ensin puoluetukea torilla että sillä on tarpeeksi rahaa että se voi käydä töissä? Suomessa ei tarvitse pelätä muuta kuin eläkepommia tai kitueläkettä, molemmissa pommin rakentamisen aloitti Vanhanen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kirkkain otsin nämä "päättäjät" sitä tekevät ja sitä kautta "kansalta" pummii puolue rahat. Totuus on että "firmat" maksavat heidät, että vain siten saavat tulevaisuuden Suomessa. Lobbaus uhrit=tekijät, eivätkä suinkaan suurfirmat kalassa. Suomalainen junan ryöstö tapahtuu Kelan kautta, esitä potilasta tai työtöntä niin me sitten sinut palkitaan. Avatkaa silmänne.. missä muussa "firmassa" kakkukahvia tekijöille tarjotaan tai kestitään no ei missään. Pitääkö TE-palveluissa olevan kerätä ensin puoluetukea torilla että sillä on tarpeeksi rahaa että se voi käydä töissä? Suomessa ei tarvitse pelätä muuta kuin eläkepommia tai kitueläkettä, molemmissa pommin rakentamisen aloitti Vanhanen..

        ”Mikä oli Vanhasen pommi?”
        ..pääsykoekysymys 2020.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mikä oli Vanhasen pommi?”
        ..pääsykoekysymys 2020.

        LOL


    • Anonyymi

      Kyselyyn voi vaikuttaa analysoimalla kyselijöitä ja toteamalla kyselyn tekijät mielenvikaisiksi joiden oikea paikka olisi vankimielisairaala.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe