ASUMISKULUSI OVAT LIIAN ALHAISET TARVITSET LISÄÄ

VIHREYSMAKSAA

ENSIN myytiin sähköyhtiöt ulkomaisille sijoittajille ja hinnat nousivat taivaisiin ja nyt liSää tulossa....

Aiotaanko eläkeläiset ja omakoti ja rivitalojen omistajat kyykyttää köyhyysrajalle ?
Kokoomus esittää miljardin kevennystä tuloveroihin - rahat se ottaisi kiristämällä muun muassa lämmitysöljyn, tupakan ja alkoholin verotusta
Tänään klo 11:42
Kokoomus julkisti vaaliohjelmansa Helsingissä torstaina.

3

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masentajax5000000

      Jo aikoinaan muistan kansakoulun uskontotunneilta sen, että kun synneistä verotettiin, niin kansa nousi kapinaan.
      Saahan meitä verottaa vaikka taivaisiin, mutta siitä ei ole kellekään hyötyä - päinvastoin ja hallitus ei ole ikinä tajunnut sitä.
      Esim. jos nyt kaikki lopettaisivat yhtäkkiä tupakoinnin Suomessa, syntyisi hirvittävä lovi valtion tuloihin ja kitinäpommi olisi valmis.
      Sama on viinanjuonin kanssa ja seurauksena olisi vielä suurempi kaaos...kas esim. viinapullo maksaa valtiolle euron, pari ja kuluttajalle 25,00 euroa jne.
      Maailma ei ole rakennettu kukkahattutätien unelmien mukaan ja jos olisi, täällä ei olisi ihmisiä..tai jos olisi, kuolisivat sukupuuttoon ja masennukseen yksin tein.

    • Larinkyösti

      On unohdettu se tärkein käsky:
      "Älä himoitse lähimmäisesi rahoja"

    • nääonnäitä

      Ikävä homma vain sille onnettomalle, joka röökaa, vetää viinaa ja lämmittää öljyllä talonsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe