Seurakunnan järjestö-yhdistys-toiminnoissa on jäsenillä talkoo- tehtäviä.
Vapaaehtois voimin kaikki uskonnolliset vastaavat järjestöt ja kirkot aina toimivat.
Olen sanonut ko. talkoo vastuut irti 1.6.2006. 2006. -En ole jäsen missään uskonnollisessa etujärjestö-yhdistys-toiminnoissa yli vuosikymmeneen.
>> Minä en kelpaa työkaveriksi teologisen tiedekunnan väelle joita kirkko on palkannut.
En voi olla alaisena, koska minulla ei ole työsopimusta josta päättelisin alaistaitovaatimukseni -mielivallan mieluisuuksien sijasta. Esimies-johtaja-vanhempi-tuomareita en ole ottanut itselleni koskaan.
- Kansalaisten harrastus-arvo-ko. etujärjestöjen yhdistystoiminnot -kirkot, ovat vapaaehtoisia kansalaisille.
Täällä on turhaa minulle tuttujen ihmisten olla Adventtikirkkoa haukkumassa, teologiaa haukkumassa, ja tarjoilemassa "ainoata oikeata etujärjestö-organisaatiota -"ainoaa oikeata joka yksin taivaan kannen alla kelpaisi Jumalalle."
Adventtikirkko ei ole kirkkoaan mainostanut koskaan missään ainoaksi oikeaksi, joka mitätöisi siis kaikki muut vastaavat. Adventtikirkossa ihmiset kokevat että on yksilöitä osana Jumalan seurakuntaa, ja sitä "jäännöstä" joka saa ikuisen elämän palkan.
>> Pitää uskoa mitä sanon tässä viestissä, että yhdellekään ihmiselle ryhdy "uskossa seisomaa."
On turhaa sellaista toivoa.
>> Minä sanon tässä että Herran omia on kaikissa Raamattua lukevissa ko. organisaatioissa taivaan kannen alla yksilöinä yksilöllisesti_!_
Kannattaa siis uskoa ettei kuvittele tarjoilevansa minulle "ainoata oikeaa" jostakin-.
Kannattaa uskoa myös se että olen luonnollinen henkilö, kompetentti, joka ei ole yhdenkään organisaatiojohtajan alaisena. eläkepäivillään ja ilman työsopimusta.
En ole julkisesti koskaan ollut kommentoitavissa. Foorumilla tietenkin saa kirjoittaa keskustelua keskustelufoorumilla. Olen luonnollinen henkilö joka paikassa, en julkisen oikeushenkilöiden palveluksessa. (Julkinen oikeushenkilö on = yhtiöt, yhdistykset, järjestöt)
Raamattuja on miljoonia armaassa maassa ja maailmalla.
Suomessa perustuslaki 11-12§ antaa kansalaisilleen oikeudet olla omaa mieltä myös Raamatun kirjoituksista, miten itse näkee ja ymmärtää Raamatun kirjoituksia.
Jatkan alla...…..
Esimies-johtaja-tuomari-vanhemmat- ...
28
<50
Vastaukset
Uskonnolliset etujärjestö-organisaatiot kirkot ovat jokainen kaikki jättäneet kirjoittamatta säännöt jäsentoimintaansa.
Seuravilla asioilla voitaisiin tulla lähemmäksi keisarin vallan ajoista;
Ehdotukseni;
1. Toimielimen merkitys;
- Jäsenien äänivalta toimielimissä pitää olla tasa-arvoinen jokaisen jäsenen juridisen vastuun vuoksi. Organisaatiossa tulee mitoittaa toimielimien päätösvallat sellaisiksi että tämä on mahdollista.
Johtajaa ei toimielinpöytään (johtokunta/hallitus/lautakunta) voi istahtaa. Toimielin on toiminnan moottori, juridinen vastuunkantaja, ja päätöksentekijä. Jokainen jäsen on yhtä suuri äänivallallaan, eli ei voi yhden jäsenen ääni kaataa koko pöydän muiden jäsenien äänivaltaa.
2. Jäseniä koskevat säännöt on jätetty kirjoittamatta. Esim. Adventtikirkon organisaation arvot on hyvin esitelty 28- opinkohdassa, -sääntöjä ne eivät ole. Organisaation arvot kertovat ne periaatteet joiden kanssa organisaatio on tavoitteiltaan ja päätöksenteoltaan sovussa ja -puitteissa.
Jäseniä koskevat säännöt -voi olla esim. tusina sääntöjä, esitellään hyvin kun jäseniä otetaan etujärjestön jäseneksi. Nämä säännöt toimivat jäsenen kelvollisuutta olla tullaksensa jäseneksi ja -jäsenvaatimuksien suhteen normeina jotka on täytettävä ollaksensa etujärjestön yhdistystoiminnan jäsen. Vain näihin sääntöihin voi vedota vaatimuksissa.
3. Käsikirjoihin voi sisällyttää järjestö-yhdistystoiminnan demokratian toiminta normitukset, mutta käsikirjat eivät saa pitää sisällään mitään mikä valjastaisi jäsenelle valtaa suhteessa toiseen jäseneen.
Kaikilla alaisilla on pakko olla aina työsopimus, koska työsopimuksesta päätellään perustehtävä ja alaistaitovaatimukset. Organisaatiojohtajien ainoat alaiset löytyvät organisaation palkkahenkilöstöistä.
Yhdistystoiminnan jäsenien itsenäinen toimivalta on äänestyslappu. -Kenenkään mielivallan mieluisuuden tai intuitiivisen näkemyksen alaiseksi ei nykyajan ihmisen tarvitse joutua laillisuuden nimissä.
Koskee jokaista jäsentä - vastuut kannetaan toimielimen alaisuudessa, ei johtajina esimiehinä suhteessa jäseneen. Mielivallan mieluisuuden vaatimuksiin jäsenet joutuvat kun monta sataa organisaation jäsentä ryhtyvät ihmisten johtajiksi, mutta eivät ymmärrä ihmisten johtamisesta mitään, ja ryhtyvät soveltamaan intuitiotaan ja 28- arvoa toiseen ihmiseen.
4. "Vanhemmisto" on ymmärrettävä toimielimeksi. ( Johtokunta/hallitus)
Jäsenillä ei itsenäistä toimivaltaa ole jäseneen.
Ilmoitusvelvollisuus puheista ja toimista on aina velvoittava miten olevaisen persoonan mahd. asioissa puhuu ja toimii. Yhdistyksen jäseniä ei voi oikeuttaa kenenkään henk koht asioihin.
Yhdistystoiminnat hajaantuvat ja kokoontuvat säännöllisesti, ja ihmiset eivät elä yhdessä, ja ole tekemisissä keskenään. Salaisia virkoja suhteessa jäseniin ei voi olla.
Yhdistystoiminnan- jäsenien itsenäinen toimivalta on äänestyslappu.
Arvovaltaan perustuvaa päätöksentekoa ei ole olemassa laillisesti. Arvovaltaa syntyy vain ihmisten mielikuvituksessa.
>>> Koskee kaikkia uskonnollisia etujärjestö-organisaatioita. Jokainen organisaatio on jättänyt jäseniä koskevat säännöt kirjoittamatta. Adventtikirkko esittelee hyvin organisaationsa arvot ns. 28-opinkohdassaan.
En pidä esimiehiä eläkepäivilläni enkä ole koskaan tavannut uskovaisten piirissä ihmisiä, joilla olisi mitään ymmärrystä esimiestyöskentelystä ja johtajuudesta.
En suorita protestia mitään uskonnon etujärjestöä -kirkkoa vastaan.Kerron vielä mikä on "ainoa oikea usko;"
Ainoa oikea usko on elävä henkilökohtainen rakkaus-suhde Jumalaan Jeesukseen.
- Ei tämän vaikeampi asia.
Uskokaa tämä. Muuta ainoata oikeata uskoa ei ole olemassa.
Ko. ainoa oikea usko on yksilöllisesti yksilöillä erilaosissa Raamattua lukevissa piireissä, Etujärjestö-organisaatio-kirkoissa.
Kotioloissaankin noita yksilöllisesti hiippailee.
On aivan turhaa luulla että minä panisin Adventtikirkon teologian roskiin.
Arvostan Adventtikirkon huipputeologien osaamista. Olen sen verran hyvin lukenut Raamatun vuosien mittaan ettei minulla ole vaikeuksia ymmärtää huipputeologien Raamatun tutkimusta.
On aivan turhaa yrittää mollata täällä siksi ettei ymmärrä.
Hienot suuret teologiat - niiden osaaminen ja ymmärtäminen ei ole pelastuksen ehto kuitenkaan.
Usko Jeesukseen riittää ko. " ehdoksi."
- Se "ainoa oikea usko" josta edellä juuri mainitsin.
En lähimmän vuosikymmenen aikajaksolla halua näillä näkymin uusia em. jäsenyyksiä.
Aamen.Minä en ole moralisoitavissa 1980 luvun nuorten ihmisten - minun 20-30 ikävuosieni alapääseksistä.
Minulla ei ainuttakaan homorakkaus-suhdetta ole elämässäni ollut, enkä halua miestä puolisoksi.
Minun elämäni jokaisen vuosikymmenen jokainen mahdollinen seksikontakti on tänään 2019 ollut jo pitkään isovamhemman ikäinen ihminen, nyt 2019!vähintään 50- villityksen iässä kaikkein nuorimmat minun elämäni jokaisen vuosikymmenen seksikontaktini ja seksisuhteet - jokainen mahdollinen.Nimimerkkini ei kirjoita eris-eikä- sukunimellä.
- Nimimerkin kanssa (rekisteröidyn nimimerkkini) kanssa voi keskustella foorumilla.
Julkisesti en ns. luonnollisena henkilönä ole koskaan ollut polemisoitavissa.
Adventtikirkon arvot on esitelty täällä; https://www.adventist.fi/uskon-piirteet/
Organisaation arvot tarkoittavat sellaisia periaatteita, joiden suhteen organisaation kaikki toiminnan tavoitteet ja toiminnan puitteet on oltava sovussa organisaatio-arvojen kanssa.
>>> Adventtikirkossa on vuosikymmenien mittaan ollut teologeja jotka ovat kirjoittaneet.
Teologien kirjat ovat olleet monet minulle hyvin suuressa arvossa, eikä olekaan olemassa mitään mitä en ymmärtäisi ko. kirkon kaikessa opetuksessa, ja toiminnassa.
>>>>> Huomioikaa että Raamatun tutkijoiden teologioita ei kenenkään tarvitse ymmärtää eikä osata vaatimuksena.
Sellaisiin ei kannata kompastua ja uskoaan kaataa sellaisiin.
Teologien kirjat eivät ole Adventtikirkon teologiaa.
Mainitsemani arvot ns. 28- opinkohtaa sen sijaan ovat Adventtikirkon teologiaa.- Jarinhotelli
Hilipati........ hilipati.......
Kiihotin itseni hullun lailla sulaan hullunrohkeuteen että sain sellä- hartiani suoraksi.
1100 km pyöräilymatkani viimeisillä sadoilla metreillä leikin kuummilla lihaksilla sarvien päällä paino käsien päällä.
Hartialihat heitti yli hetkeä ennen pyörätelinettä kotipihallani.
Kun 35 kg pakkauksilla polkee yhteen soittoon pitkään ovat lihakset kuin kuminauhaa, ja ukko pystyy lihaksen heittämäön vaikka väärälle puolelle jalkaa.
Hieroja kuitenkin auttoi viimeisen kuukauden aikana kaksi kertaa pääsemään ylitse.
Nyt kun kuukauden päivät olen tuntitolkulla joka päivä hieronut auki, niin lopulta selkä ja hartia oikeni.
Hartialihat heittivät kramppiin, sekä myös nilkat ja vyötärö sitten pikapuoliin
Selkä myös kivikova.
Jäin odottelemaan että avautuu mutta ei avaudu kokonaan ilman toimia.
Pyöräilin kaksi kesää päälle selkähartiavaivani kanssa. Toinen hartia oli Z- mutkalle painunut. Pään takana oli väärän puolen hartialihaa toisessa hartiassa.
Poljin pakokaasuvaltateillä ja vaistonvarainen hengitys oli pinnallista, on tärkeätä pyörän päällä vetää keukot täyteen.
Vajailla keuhkoilla väärä pyöräilyasento aiheutti sen että selkä leikkasi kiinni lihakset jumiin. Lisäksi notkoselkä.
Oikea pyöräilyasento on selkä hiukan pyöreänä ja tuki keskiselästä.
Homma oli valmis pyöräilyn mutta lihashuollosta en mitään.
Yhtäkkiä toisessa hartiassa oli öisin kipua ja yläverenpaine nousi 200:n.
Reagoin siihen ja aloin repiä hartiaa auki.
Roikuin selkä vinossa tangolla joka on kotipihallani. Toinen hartia oli irti edestä, ja varsinaista vikaa oli kun koko rinta oli tukossa ja krampannut jumiin.
Sydän oli pysähtyä pari kertaa, kun siellä on isoja valtasuonia ja sydän, kun isoja lihaksia revin irti.
Halvaantuminen on ollut lähellä kun on hermoja siellä.
Venytellessä tuli kerran infarktikipu rintaan.
- Selvisin juuri ja juuri hengissä.
Olisi pitänyt mennä heti hierojalle, mutta kun en sellaisia ollut koskaan käyttänyt.
Viime kesänä lihakset eivät tykänneet pyöräilystä. Makasin sohvalla koko kuuman kesän, ja tein pikkihiljaa suursiivousta. Sellaista että joka laatikko ja komero läpi yli 20- vuoden asumisen jälkeen.
Pistin roskiin ja kierrätykseen ja ostin uutta.
Suunnittelin loppuelämäni 1/3 jäljellä olevan elämänpäivieni kotini tarpeet.
Hullun rohkeita liikkeitä tein että pääsin lihasvaivoistani.
Onnistuin.
Henki oli mennä.
Jaaha, en ole enää kirjautunut. Aina olen ollut kirjautunut.että keuhkot olivat vaarassa.
että ihminen voi psyykkisesti pahoin kun vartalo on jostakin pois sijoiltaan.Jarinhotelli4 kirjoitti:
että keuhkot olivat vaarassa.
että ihminen voi psyykkisesti pahoin kun vartalo on jostakin pois sijoiltaan.Tottakai tietysti voi huonosti, jos lihakset poissa paikoiltaan. Yöunet kärsivät, ja olo on epämukava.
Aivosolut eivät vähenny, eikä keskushermoston välittäjä aineetkaan häiriinny, ettei kenenkään pidä riemastua pateettisella äänellä raportoimaan.
Ex-naapurin, ex-ukko, ex- elävä -nääkähti syöpään omaan nojatuoliinsa eläkepäivillään.
Älkää eläkeläisten työkuntoa tiedustelko, tai puhuko, ellette tarjoa työsopimusta.
Eläkeläiset potevat ajallaan omat tautinsa.
Edellinen oli minun kirjautumatta.
Kun puhelimella kirjoittaa ei voi mennä kirjautumaan menettämättä kirjoitusta.
- Olen nuo asiat kertonut loppuun.
Vietän eläkepäiväni, ja suunnittelen vakavissani vain taivaan rannan maalaamista.Olen lainkuuliainen kansalainen.
Rattijuopus 1985-1986 on ollut ainoa 35- vuotta sitten, jossa on ollut rikoksesta syyttämiseen asti tarvittavat rikoksen tunnusmerkit... korjaus
Rattijuopumus 35 vuotta sitten on ollut minun elämässäni sellainen missä on ollut rikoksen tunnusmerkkejä rikoksen suorittamisesta syyttämiseen.
Minua on tuomioistuimessa siis tuomittu rattijuopumuksesta, -ei muusta.
Minä olen lainkuuliainen kansalainen, jag. Kymmeniä vuosia armaassa oikeusvaltiossa._
Nuorille henkilöille en ole seksi-ehdotuksia tehnyt moneen kymmeneen vuoteen.
Olen esim. viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana torjunut jokaisen nuoren seksitarjoilun.
En ole yhteenkään sellaiseen ryhtynyt esimerkiksi viimeisen 30 vuoden aikana kun olen ollut 30 vuotta yli 30 vuotias.
30/30/30 vuotta-.
En ole sanaakaan puhunut kenenkään tarjoilusta, enkä ihmisten haarojen väleistä elämäni aikana nyt kun olen 60 vuotias.
Nuori ihminen olla saisi olla olla ollut- mutta ei varhaisnuori tässä merkityksessä siis.
Olen ollut nuoremmille vastuullinen vanhempi henkilö siis.
Minulla on ollut omat nuoruudenpäiväni 1970-1980 luvuilla 30 vuoden takaisessa ajassa.
Minun elämäni jokainen mahdollinen seksikontakti jokaiselta elämäni vuosikymmeneltäni on siis tänään vuonna 2019 vähintään viidenkymmenen villitystään viettävä -50- henkilö, -ollut jo lukuisia vuosia isovanhemman ikäinen ihminen vuonna 2019.
Aamen.Minulla ei ole mitään tekemistä naittajaisissa mahdollisissa joissa minulla ei ole mitään tekemistä.
En ole neuvotellut kenenkään tyttäriä kaupunkien yhdistys-toiminnoissa, saunojen lauteilla, lähiöiden palveluissa, naapurustoissa, yhtiöissä, -en missään-.
Minulla ei ole tapana neuvotella ihmisten perheasioita toisen ja kolmannen persoonan osalta.
Pahoittelen jos en ole havahtunut selkäni takana järjestettyihin naimakohtauksiin.
Ihmisiin ollaan yhteydessä todistettavalla tavalla, eli niin että saadaan vastaus että joku on jotakin häntä koskevaa käsittänyt -eli saanut asian tiedokseen. - Jos on tärkeätä asiaa... Ihmiset saavat naida tietysti niin etten seiso kenenkään onnen tiellä -kun ihmisten parisuhteita pannaan, evätään ja päästetään laittomissa naittajaisissa, eli joissa subjektilla ei ole osaa ei arpaa.
Minää en ole neuvotellut, enkä neuvottele ihmisten perhe- tytär, naima- perse- juttuja minkäänlaisessa kokouksessa. En toiseen tai kolmanteen persoonaan- en itseenikään liittyen.
Minä en ole puhunut kenenkään yksityis, perhe, naima, tytär- juttuja -en kirjoitellut.
Luonnollisen henkilön kirjeenvaihto on vaitiolovelvollisuuden asia aina.
Juridisesti koolle kutsutuissa kokouksissa ei kenenkään velvollisuus ole kuulla juoruamista.
Asialistan asiat kokouksissa on se jota varten koolle ihmisiä kutsutaan. Ei naisten juoruja kuulemaan.Olisinko opettanut tarpeeksi integriteetti- legitiimiys- asioita. ?
Haluan uskoa että tämän viestiketjun kirjoituksiini on ollut lukijansa, -minun tuttujani.
Olipa hyviä perunoita. En olisi uskonut kaupasta saavani. Otin uudelleen Etelä-Pohjalaisen ja Pohjalaisen tavan syödä perunoita. Olen niin aina tehnyt, mutta välillä opetin itseni syömään myös pastaa ja riisiä. Minun ymmärrykselleni oli joskus mahdoton ajatella ja uskoa että ihmiset jossakin syövät joka päivä makaroonia tai riisiä. Ymmärrän asian nyt hyvin siten että nuo kaikki peruna mukaan lukien ovat sellaisia mitä voi tuhannella eri tavalla syödä. Ymmärrän että nuo kaikki puurosuurimot ja vilja lisäksi sellaista mistä ihminen ottaa oikean energiansa, että jaksaa, -Hyvät hiilihydraatit. Huonoa hiilihydraattia ei pidä syödä.
Lisäksi maantieteellinen näkökulma on aina olemassa mikä lähellä kasvaa. Meillä kasvaa peruna ja vilja. Jossakin muualla riisi.
Itse valitsen aina riisin ja pastan kokojyväversioina. Myös riisipuuroriisiä saa ettei ole kokonaan kuorittuja.Jos jonkun akka on nussittu vuonna 1980 hotellissa työmatkallani hotellihuoneessani, niin en voi sille mitään, että aamulla oli vieressäni nussittu akka, jonka parisuhteesta minulla ei ollut illalla mitään tietoa. Että olen luullut aamulla nussittua akkaa vapaaksi naiseksi. Olen unohtanut tuollaisen asian saman viikon kuluessa, enkä ole sanaakaan siksikään koskaan puhunut, koska olen 40 vuodeksi asian unohtanut 40-.
On ainoa tapaus että olen naimisissa olevan akan nussinut -vahingossa kuitenkin.
Anonyymina mainitsen, en nussittuja akkoja missään juttele ennen enkä myöhemminkään.- mietinnöistä.mietteitä
Jaa'a. Ehkä Jarin mietinnöt tuo joillekin lukemattomille jotain näköalaa eri puolille, niin niihin yhdistoimintoihin, kun esim. johonkin kirkkoon ja siihten että ko. Jari on kaikesta irti, ehkä jo pidemmän aikaa.
Okei. Järkevät ja viisaat osaavat ymmärtää, eikä ikäänkuin vänkää omaa neliskulmaista palikkaansa - "pyöreään" reikään tms.
Ja jopa se, että joku on nuoruudessaan hairahtunut hotelissa johonkin yksilahkeisen rasianperään, niin voimme päätellä, ettei asiat ole yhdenillan juttuja.
Ne voivat nousta jälkikäteen muistoina, että ei elämä aina ole ollut tavallaan järkevää.
Tulee muistoihin kouluaikoina bussinkuljettaja. Hänelle oli nuoruudestaan ongelma, että oli jättänyt jonkun rasian käyttämättömäksi, vaikka käytettävyys oli tarjolla. Hänellä oli se ongelma. Ongelma, ettei tavallaan uskonslangia käyttäen, ollut syntiä tehneenä ajamassa bussia.
Eli muistot vellovat ihmisten vuosikerroissa ja muistoissa.
Voisihan sitä moralisoida tässä suuntaan ja toiseen. Mutta, näinhän se loppujenlopuksi on, että monen veneessä on hyviä ja huonoja pohjapainoja.
Minulla on varmasti lähes neljänkymmenen vuoden takaa huonoja painoja ja ne harmittaa. Harmittaa siksi, että väärät valinnat eivät ole kehuttavia ja ikävää olisi ikäänkuin nähdä tällaisten yksilahkeisten kasvoja siksi, että minä tein väärin.
En syytä heitä, mutta kuten Jari purkaa ajankuormaa, se saattaa mieliimme tämänpäivän valitsijoille, että asiat jäävät tavallaan muistoihin.
Ja väärätkin valinnat, kuten itsellä, se on negatiivinen paino.
Vaikka vuosikymmenet on kuluneet ja tavallaan nekin asiat voi jättää, niin tehtyä ei saa tekemättömäksi. Siksi ihminen, joka voi elää puhtaasti, hänen mielensä on siinä, että hän kaikessa voi nostaa päänsä. Ei siksi, että hän itse olisi arvollinen. Mutta jos elämänantaja on saanut opettaa ja on otettu opiksi niin siinä.
Jarillakin on nämä asioita, että hän voi nostaa päänsä, jotkut ei paina häntä, ehkä hän hieman karkealla tavalla asian ilmaisee - mutta ehkä joku on mitannut hänelle väärää, niin se vaikuttaa siksi, että asia pitää noin vielä kerrata. Tällä tavalla asiaa katson, ja anna ikäänkuin hänelle vapauden puhua, mitä puhuttavissa on, enkä siitä joidenkin tapaa - ala "kansankielellä" turpaani heiluttamaan.
On katsottava asioita hieman laajemmalta alueelta. Vastauksia voi näin löytyä toisten sanomisen tarpeeseen.
No, se siittä.Kiitoksia kommentista. 50-60 kesäisenä ymmärtää elämän vuosikymmeniä vanhoissa asioissa miten olisi ollut optimaaliset valinnat.
Pyydän joka paikassa tukkimaan "turvat" sellaisesta suunkäytöstä missä on kyse 2010 luvun ihmisten tyttäristä.
- En ole neuvotellut ihmisten tyttäriä enkä kenenkään perheasioita toiseen tai kolmanteen persoonaan tai itseeni liittyen missään.
- En maitokaupoissa, en automarketeissa, en supermarketeissa, en marketeissa, en erikoisliikkeissä, en lähiöiden palveluissa, en lähiöiden ihmisten kanssa, en yhdistys- en etujärjestö- toiminnoissa, enkä ihmisten perheissä. En sukulaisissa, en maakunnissa.
En seurakunnissa.
Olen ollut sivusta kuulijana minun 1874 - 1989 aikjaksoa koskevassa räksytyksessä useita vuosikymmeniä liian myöhään.
Akan nussimiset päälle.
Ei minulla ole mitään tekemistä 30-45 vuotta vanhojen asioiden räksyttämisessä.En ole yhdenkään kirkon teologin tai muunkaan palkkatyöläisen työasioiden subjekti..
Vietän eläkepäiviäni.
Pitää touhuta omien työkavereiden työasioitaan. - Ei minuun liittyvää.
En suorita Adventtikirkolle tai muullekaan vastaavalle organisaatiolle yhtään mitään."Olen ollut sivusta kuulijana minun 1874 - 1989 aikjaksoa koskevassa räksytyksessä useita vuosikymmeniä liian myöhään.
Akan nussimiset päälle."
No pitkä on ollut räksytys (115 vuodesta).
Mitekäs, jos lakkaist vuodattelemasta tuntojasi tänne, jossa ukaan ei ole kiinnostunut..
Katsopa vertailun vuoksi vaikka tämän ketjun kirjoitukset (sinun versus muiden, poislukien minun kirjoitukseni tässä).
Synkkä yksinpuhelu sinulta jota ei kukaan tänne kaipaa.Älä minua katso.
Pistä edelleen vaikka mieluimmin kokonaisia Raamatun kirjoja ja kristunuskon perusoilareita roskiin niin kuin tähänkin saakka olet tehnyt.Jarinhotelli4 kirjoitti:
Älä minua katso.
Pistä edelleen vaikka mieluimmin kokonaisia Raamatun kirjoja ja kristunuskon perusoilareita roskiin niin kuin tähänkin saakka olet tehnyt.Jätän sinut pyyntösi mukaisesti muhimaan omassa liemessäsi.
Minun harrastuksessani polveutumisessa- sukututkimuksessa on kyse suorista polveutumisista isä-äiti linjassa alenevia sukupolvia pitkin. Kirjoitan ihmisistä jotka ovat niin historiaa, että ovat tietosuojalaista poissa henkilötiedot julkisia arkistoissa. En muista lain vuosista tarkasti milloin tiedostot avautuvat, mutta minun ikäisten isovanhempien vanhemmista on ainakin on jo arkistoissa kaikki tiedot julkisia. _🙂😊😊 _ Tiedän kyllä miten aatelisuus sammuu, -etten ole itseäni koskaan vakavissa ylhäisaateliseksi luullut. On hauskaa polveutua lukuisista ylhäisaatelisista kuitenkin. Harrastuksena keskiajan isokenkäiset esipolvien isinä ja äiteinä on hauskaa. Minun kolmesta isovanhemmastani polveudutaan keskiajan isokenkäisistä ihmisistä. __
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716