Pekka Sartola opettaa jotain

Sanaavautuu

Kuunnelkaa Pekka Sartolan puheita Youtubesta. Paljon selviää lopunajoista hänen puheiden kautta.

13

1861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selitys

      Olen joitakin videoita katsonut,.Paljon asioita olet käsitellyt ja selittänyt,mutta on joitakin tapahtumia joissa olen eri mieltä.
      Harmagedon on paikka israelissa kuten ilm 16:16 on kirjoitettu.Puheissasi olet ilmoittanut että kun sota alkaa,kootaan kaikki maan kuninkaat kirjaimellisesti tuohon paikkaan,jos olen ymmärtänyt esityksesi oikei.Miten on mahdollista sovittaa kaikien maiden sotajoukot tuolle alueele kun koottavia sotajoukkoja on miljoonia,ja varmasti eivät sopisi sinne ?Itse päättelen että paikka on kuvannollinen,eli.Jos tarkistat Megiddon vuoren korkeuden noin 21m Tasano kolmion muotoinen ja 32 km pitkä ja 29 km leveä,ei sotilaat sopisi sinne vaikka olisivat ilman aseistusta.

    • jhytfrdsasertyu8i90

      Pekka Sartola on bisnesmies...…..kirjoja pitää jotenkin kaupata...….jos ei muuten niin paskaa puhumalla!

    • Anonyymi

      Maailmanloppu on takuukiinnostava teema, mutta ainakaan jumaluus ei tuhoa sitä, minkä on alulle laittanut. Ihmisten erehdykset ja kompuroinnit eivät kuulu jumaluuden vahtimiskontrolliin ainakaan syyllistävässä mielessä. Ihminen elää ensimmäistä kertaansa, Jumala 'monta' (ikuista) kertaansa; nämä eivät ole taistelupareja. Jos pilkallisesti nolostutat lastasi ei-toivotusta käytöksestä, olet ymmärtänyt Jumalasi kummallisesti.

    • Raamatun profetiat ovat toteutuneet tarkkaan oikein.

      Minä arvioin lähiaikoina suurta mellakkaa tai sotaa lähiaikoina. Sen jälkeen tulee n.s. "valerauha" jossa Israel luulee olevansa turvassa. Sen "valerauhan" turvaa jokin luotettava taho, mutta silloin yllättäen Goog pohjoisen maailman ääriltä, eli venäjä, liittolaisineen hyökkää Israeliin. Silloin syttyy Googin sota. Hevoset sanaa käytetään kuvaamaan sotavoimaa, ei hevosta.

      Hesekiel 38:14. Sen tähden profetoi, ihmislapsi, ja sano Googille: Näin sanoo Herra, Herra: Kun sinä saat tietää, että minun kansani Israel asuu luottavaisena,
      15. sinä lähdet liikkeelle asuinpaikastasi perimmäisestä pohjolasta mukanasi monia kansoja. Kaikki ratsastavat hevosilla; se on suuri joukko, lukuisa sotaväki.
      16. Päivien lopulla sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, joka peittää maan. Minä tuon sinut maahani, että kansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, niiden nähden.

    • Hesekiel 38 luku kertoo selkeästi juutalaisten/Israelilaisten palauttamisesta takaisin omaan maahansa Israeliin ja Googin eli Venäjän hyökkäyksestä Israeliin.

      Hesekiel 38:8. Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuosien lopulla sinun on mentävä maahan, joka on toipunut miekan jäljiltä, ja kansan luo, joka on koottu monien kansojen seasta. Sinun on mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa ovat olleet rauniomaana. Se kansa on tuotu pois kansojen seasta ja kaikki asuvat siellä turvallisesti.
      9. Sinä hyökkäät kuin rajuilma, tulet kuin pilvi, joka peittää maan. Sinä hyökkäät kaikkine joukkoinesi, ja mukanasi on monia kansoja.

    • Sartolalla on ihan hyviä pohdintoja ja viisautta ,mutta toki aina pitää kaikki koetella eikä nielaista noin vain sillä ei ole vielä erehtymätöntä vastaan kävellyt ,mutta kuitenkin hyvää pohdintaa.

      Rauhallista on nyt jonkin aikaa ,mutta jossain vaiheessa se rysähtää.

      • Anonyymi

        Se ,että olen aikuinen ja osaan ajatella omilla aivoilla on täyttä totta ja kun olen uskova ihminen niin osaan nähdä myös Hengellä .Siinä on ero minun uskovan ja sinun ateistin välillä .Minä tiedän Hengen kautta ,että miten asiat on ja ne minulle myös näytetään.Siinä siis ero kun joku tietää asian niin se ei ole päättelyä uskossa vaan Hengen kautta tulevaa tietoa ja senkin tiedän ,että sinä et ole uskossa ,etkä pelastunut ja lähinnä säälin sinua .


    • Anonyymi

      Evankelista Mia JohannaTukiainen: Tuli kysymyksia koskien 1000v Valtakuntaa; sehan lukee myos Raamatussa ja etta Jeesus itse hallitsee sita 1000v ajan ja Jerusalem on koko maapallon paakaupunki (ja tulee olemaan myos kun lopullinen taivas tulee, kultainen Jerusalem) tama loytyy seka Ilmestyskirjasta, etta Danielin kirjasta.
      Pastori Pekka Sartola kehoitti lukemaan kyseisia kirjoja lomittain; koska ne puhuvat Eskatologiasta kummatkin. 1000v Valtakunnan aikana Saatana on sidottuna kahleisiin. Sen jalkeen se vapautetaan “joksikin aikaa” (kyseessa voi olla esim.500 vuotta) jonka jalkeen se heitetaan elavalta palavaan tulimereen helvettiin, kaikkien demonien kanssa ja ihmisten kanssa, jotka ottivat pedonluvun. Raamattu sanoo selkeasti; etta “monet ensimmaiset tulevat viimeiseksi ja monet viimeiset ensimmaiseksi.” Ne, jotka pysyvat vahvana loppuun asti, pelastuvat. En puhu tasta 1000v valtakunta asiasta muiden kuin uskovien kanssa. Sen aikana siis ihminen voi menna naimisiin ja perustaa perheen. Jeesuksessa kuolleet, tulevat sinne myos. Eli sinne tulee myos sisareni Julia, joka pelastui. Han saa mahdollisuuden avioitua ja saada lapsia 1000v valtakunnassa. Aivan ihanaa!!!!

      Pelastus on tietysti, ehdottomasti tarkeinta. Ja se “Tie on kaita ja kapea, joka pelastukseen johtaa ja harva on se, joka sen loytaa.” (Lukee suoraan Raamatussa.) Elaman Tarkoitus? Pelastua taivaaseen ja vieda sinne niin monta ihmista kuin mahdollista. Amen! "

      "Uskova paras ystavani Laura, on nahnyt jo kauan nayn; etta tulemme olemaan Prinsessoja 1000v. Valtakunnassa. Amen! Tietoni 1000v valtakunnasta (jota johtaa Jeesus ja paakaupunki on Jerusalem) vahvisti pastori Pekka Sartola tanaan. Amen! "

      Pastori Pekka Sartola vahvisti senkin, että Johanna ja Laura tulevat olemaan prinsessoja? Toivottavasti vertauskuvallisesti!!! Ja Julia-sisar palaa taivaasta ja menee naimisiin ja saa lapsia?

      Kohta pastori Pekka Sarkola evankelioi televisiossa viehättävän pyhän Johannan kanssa. Mikä diili! Johanna on kansainvälinen kaunotar joha hallitsee kaikki kielet, hebreankin. Ei esiinny pussilakanassa tai yöpuvussa vaan näyttävissä naisellisissa mekoissa, joissa on puhvihihat, rusetteja ja barbielook. Katsojaluvut nousee!

      • Anonyymi

        Toisessa tulemisessaan Jeesus vie pyhät tuhanneksivuodeksi taivaaseen. Kaikki jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa, myöskin paholainen sidotaan.
        Tuhannen vuoden jälkeen on jumalattomien herätys kuolleista, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Viimeinen tuomio jumalattomille. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa, kaikki entinen on mennyt eikä enää ajatukseen astu.

        Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

        1234567---


      • Anonyymi

        Jos johanna tukiainen on uskovainen ni mä olen elvis näinkö näitä uskovaisia kusetetaan


      • Anonyymi

        Johanna kaunotar ei mun mielestä


    • Anonyymi

      Sartola ja muutkin opettavat Raamatun vastaisesti esim. Karitsan häistä.
      Tässä lyhyt video, mitä raamattu kertoo milloin ja missä on Karitsan häät:
      https://youtu.be/IA7nRJt17lk

    • Ei selviä. Sartola tietää ihmiskunnan tulevaisuudesta suunnilleen saman verran kuin gerbiili, jos sitäkään. Lisäksi gerbiili on kiva.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe