Hei kundit!
Stadin vetreä isoase laskeutuu näin jälleen palstalle vuosien jälkeen. Vielä pari vuotta sitten adjektiivi olisi voinut olla nuori, mutta nyt ennemminkin vetreä, vaikka ei tässä keski-ikäisiä vielä olla et sillei hei!
Tällä palstalla on ollut paljon tiedusteluja siitä, millaisia ovat Tepon myöhemmät vaiheet. No, paskaakos tässä. Ihan kivasti menee et sillei hei! Betsit osuvat maaliin yhtä hyvin kuin aiemmin, mutta eivät kuitenkaan enää aina ja joka vuosi paremmin. Tämän alan saturaatiopiste on saavutettu - ainakin Stadissa. Toisaalta alalla olisi saatanasti erilaisia tienausmahdollisuuksia, mutta ne eivät enää kiinnosta et sillei hei!
Perusperiaate ei ole muuttunut. Jos haluat tienata vedonlyönnillä, joudut lyömään muut. Tilastotiede ei riitä, tarvitaan kvalia hei!
Stadin vetreä kundi laskeutuu!
Stadin_Teppo
3
92
Vastaukset
- Dilbert58
Tepi on miesten mies. Tiedätte, mitä tarkoitan.
- Mäntymies
Tepon sukupuolesta oltiin synnytyslaitoksella montaa mieltä. Sheman kuvaa ehkä Teppoa parhaiten.
- Gilbertti58
Gilberitillä valuu kuola suupielistä! Kuka mainitsi sanan nuori ja kundi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211