Kiltti ja kunnollinen mies ei sytytä naista seksuaalisesti

faktat_pöytään

Se on fakta, jonka naiset heikkoina hetkinään itsekn myöntävät. Seksuaalinen nainen ei ikinä huolisi kilttiä ja kunnollista miestä. Hän ottaa mieluumin jännämiehen, josta on monenlaista harmia, mutta joka takaa tyydytyksen sängyssä. Kiltti ja kunnollinen mies kelpas vain frigideille naisille, joita seksi ei kiinnosta ja kieroille naisille, joilla on jännämies rakastajana, mutta jotka haluavat kiltin ja kunnollisen elättäjän itselleen ja jännämiehen tuotoksille.

45

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just.jooo

      Käyttäisitte niitä sanoja, joita oikeasti tarkoitatte. Teidän mielestännehän ”kiltti ja kunnollinen” = arka, pelokas, epävrma, nössö

      • ei.kauaa.kestänyt

        Heti tuli joku jännämiehen spermaviemäri mussuttamaan


    • Kaisanoasaa

      Kiltti ätmi ei kelpaa naisille. Naisille kelpaa väkivaltainen jännämies.

    • esimerkit

      Minä olen nähnyt tämän kirjaimellisesti vierestä seuraten kun akat polkee pas-kaan,ottavat noita sankareita jotka eivät sovi yhteiskuntaan ja sitten itkeä pillittävät jossain vaiheessa kun ikää on tullut.(osa noista jätetään sitten ja nämä jatkaa baarikulttuuriaan)tai jäävät samasta miestä joka olisi voinut olla asiallinen ja riittävä kaikkeen toimintaan.

      Toinen ryhmä on mamoja eli täysin nössö paskoja,joista ei ole ruumiliseen työhön,vaan ovat ihan nössöjä.Elämä polkee paikallaan ja jää elämättä käytännössä,ollaan neljän seinän sisällä lähes kaikki aika.

      • just.jooo

        Välimuotoako ei ole?

        Tällä palstallahan ”kiltti ja kunnollinen” tarkoittaa noita mamoja, täysnössöjä joista ei ole ruumiilliseen työhön ja joiden elämä polkee paikallaan neljän seinän sisällä.


    • numerojavaan

      Kiltit ja kunnolliset eivät ole ikinä niissä paikoissa, joissa naisia voisi saada, mutta ne ongelmalliset vastakohdat sen sijaan senkin edestä. Eikä ole yhtäkään "jännämiestä", jolla onnistaisi jatkuvasti naisten kanssa, sillä he tuppaavat liioittelemana rutkasti omia naiskokemuksiaan. Saavat pakkeja tuon tuostakin, mutta jaksvat yrittää. Vähä sama juttu kuin puhelinmyynnissä. Pakkeja satelee, mutta kun riittävän usein soittaa, täytyy pakostakin tulla kauppoja joskus ja pitkällä aikavälillä paljon.

      • VarmaKeino

        Varma keino, ettei kauppoja synny ja ettei sama myyjä enää koskaan soita on sanoa heti, että tilaan lehden, jos annat pillua ja maksun saa hoidettua luonnossa.
        Varmana nainen lopettaa myymisen siihen ja kyllä puhelimessa saa tuollaista esittää, mitäs tulee kauppaamaan.


      • mitenonn
        VarmaKeino kirjoitti:

        Varma keino, ettei kauppoja synny ja ettei sama myyjä enää koskaan soita on sanoa heti, että tilaan lehden, jos annat pillua ja maksun saa hoidettua luonnossa.
        Varmana nainen lopettaa myymisen siihen ja kyllä puhelimessa saa tuollaista esittää, mitäs tulee kauppaamaan.

        Sanoksä miespuolisille puhelinmyyjillekin vastaavaa?


    • eioiskivaanaisilla

      Ihankuin siitä "kiltistä ja kunnollisesta" miehestä ei olisi harmia, joutuisi kuuntelemaan itsesääliä, uhriutumista ja kaikenlaista valitusta kaiket päivät.

      • ätmiö

        Höpö. Ei ole mitään syytä valittaa, jos saa naista


      • On taas tätä samaa ätmien turhasta valittamista koko tämäkin keskustelu. Eikä ne ätmit edes itse ole mitään kilttejä ja kunnollisia, kun täällä vaan aina sitä samaa naisvihaa lietsovat, eivätkä osoita koskaan minkäänlaista myötätuntoa esim. parisuhdeväkivaltaa kokevia naisia kohtaan. Onhan monet ätmit itsekin täällä sanoneet, että he olisivat valmiita pieksämään naistaan, jos sellaisen joskus saisivat.


      • höpöhöpöhöö
        ätmiö kirjoitti:

        Höpö. Ei ole mitään syytä valittaa, jos saa naista

        Mihinkäs pantteri pilkuistaan pääsis?
        Kyllä ammattivalittaja ja -uhriutuja (=ätmi) syyn kitinäänsä löytäis, heti kun uutuudenviehätys naiseen olis haihtunu.


      • DarkFear kirjoitti:

        On taas tätä samaa ätmien turhasta valittamista koko tämäkin keskustelu. Eikä ne ätmit edes itse ole mitään kilttejä ja kunnollisia, kun täällä vaan aina sitä samaa naisvihaa lietsovat, eivätkä osoita koskaan minkäänlaista myötätuntoa esim. parisuhdeväkivaltaa kokevia naisia kohtaan. Onhan monet ätmit itsekin täällä sanoneet, että he olisivat valmiita pieksämään naistaan, jos sellaisen joskus saisivat.

        Palstan suur-Ätmi lynkkaa säälittä muut ala-Ätmit.


    • Tämä-selvä

      Naiset ei halua rakkautta ja siksi ne ei halua kilttejä miehiä.

    • Nainen39vee

      Määritelkää kiltti ja kunnollinen! Millainen se mies sitten on?

      Ja kysyn tosissani, koska normaalisti noita määritelmiä ei käytetä aikuisista ihmisistä. Sanaa "kiltti" käytettiin vielä muutama kymmenen vuotta sitten lapsista - pitää olla "kiltti", että joulupukki tuo lahjoja jne. Tällöin sillä tarkoitettiin lähinnä tottelevaista ja kuuliaista lasta, joka on rauhallinen, ehkä myös hiljainen, ei sano vastaan aikuisille, hillitsee ikätasoon kuuluvat tunnekuohut, yms. Mitä kiltti tarkoittaa aikuisen kohdalla?

      Ja sitten tuo "kunnollinen" - mitä sillä oikein tarkoitetaan? Ihmistä, jolla ei ole rikosrekisteriä ja jolla on tavallinen kokopäivätyö? Vai onko siinä kenties jokin ideologinenkin sisältö eli liittyykö siihen jonkin uskontokunnan vaatimusten mukaan elämistä tai jotain moraalisääntöjen noudattamista?

      Kertokaa toki. Monessa ketjussa tuota sanaparia viljellään, mutta kun sitä ei käytetä missään muualla yhteiskunnassa, voisi olla fiksua määritellä, mitä ne sanat tällä palstalla tarkoittavat.

      • Hyviä kommentteja sulta, tosta aiheesta voisi vaikka ihan aloittaa uuden keskustelun tällä palstalla.

        Sä myös taidat olla se ihan oikea Nainen39v.


      • Nainen39vee
        DarkFear kirjoitti:

        Hyviä kommentteja sulta, tosta aiheesta voisi vaikka ihan aloittaa uuden keskustelun tällä palstalla.

        Sä myös taidat olla se ihan oikea Nainen39v.

        Joo, olen :D

        En ole viime aikoina kauhean paljon ollut täällä, eli en sitten tiedä onko joku taas tyhmäillyt nimimerkkini kanssa.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Joo, olen :D

        En ole viime aikoina kauhean paljon ollut täällä, eli en sitten tiedä onko joku taas tyhmäillyt nimimerkkini kanssa.

        Juu, niin mä vähän arvelinkin, että on taas joku idiootti trollaillut sun nimimerkkiäsi käyttäen. Siltä se ainakin musta vaikutti, kun oon pitänyt aina sua yhtenä palstan asiallisimmista ja parhaimmista kirjoittajista.

        Tossa nyt oli useana päivänä peräkkäin joku "Nainen39v" jatkuvasti haukkumassa mua ja Peristä useissa eri aiheissa, joissa me jotain kommentoitiin. Sä tuskin oot kumpaakaan meistä epäasiallisilla nimityksillä täällä solvannut?


      • katzi

        Palstan termeissä kiltti ja kunnollinen on 'palstapotilaiden' (=syrjäytymisen laidalla olevien ja heikosti sosiaalistuneiden miesten) trollikeksintö jo 10 vuoden (Laasasen kirjan julkaisun aikoihin) takaa; saivat sillä aikanaan jotain vastakommenttia ja siten tyydykettä, kun todella tuollaisia ei palstan ulkopuolella juuri näe eikä käytetä.
        Palstan "kilttejä ja kunnollisia" koskien lainaus viereisestä ketjusta:
        "Ensin oma elämä kuntoon, seisominen henkisesti omilla jaloillaan niin että toisten ihmisten seksuaalisesta ja muusta kohtaamisesta tulee mahdollista. Ei siis niin että vastuu omasta hyvinvoinnista yritetään työntää toisen päälle..."

        tarkoittaa, että olisivat parisuhdekumppaneina sellaisenaan muuttumatta ja aluksi suht vaikeita, lisäksi suhde muistuttaisi enemmän hoito- kuin tasapäis-/vertaissuhdetta.

        Kärjistetysti trollisanastossa kunnollinen on vastakohta sille, ettei ole rikosrekisteriä ja/tai pyttytuomioita ("jännämies") :-)
        trollikieltä edelleen: ettei ole työhistoriaa "sen ei pitäisi olla haitta"

        Mahdollista ja valitettavaa, jos osa trollaajista vaivihkaa samaistuu trolleihinsa itsekin, se vaikeuttaa sosiaalistumista.

        Ps. muuten Laasaselta lainattu sana, hypergamia (missä sinänsä ei vikaa)
        on korostetusti yksi sellainen, mikä ei esiinny arkiteksteissä juuri ollenkaan, ja harva tietää edes sen merkityksen, on palstasanastossa vahvassa trollikäytössä....
        sillä tahdottaneen sanoa, että naiset valitsevat kumppaninsa seksuaalisen kiihkon viemänä väärin, eli jännämiehistä jolloin rikosrekisteriä vailla olevat kunnolliset ("ätmit") ovat vaarassa jäädä huvista osattomaksi...
        Ps2. tämä laasashomma on kaiketi jo palstalla hiipumassa kuitenkin, 10 vuoden jälkeen ;)


      • Nainen39vee
        DarkFear kirjoitti:

        Juu, niin mä vähän arvelinkin, että on taas joku idiootti trollaillut sun nimimerkkiäsi käyttäen. Siltä se ainakin musta vaikutti, kun oon pitänyt aina sua yhtenä palstan asiallisimmista ja parhaimmista kirjoittajista.

        Tossa nyt oli useana päivänä peräkkäin joku "Nainen39v" jatkuvasti haukkumassa mua ja Peristä useissa eri aiheissa, joissa me jotain kommentoitiin. Sä tuskin oot kumpaakaan meistä epäasiallisilla nimityksillä täällä solvannut?

        Myönnetään, että oli minulla pakko vähän solvata sinua - jo pelkästään sen kaljusi vuoksi.


      • Nainen39vee

        Mulla on aika pieni pili kun oom tämmönen työtön nollaluuseri ja polkupyörälähetti. Mut virhee Jopo on ja äänestän peppuhaavistoi.


      • DarkFear kirjoitti:

        Juu, niin mä vähän arvelinkin, että on taas joku idiootti trollaillut sun nimimerkkiäsi käyttäen. Siltä se ainakin musta vaikutti, kun oon pitänyt aina sua yhtenä palstan asiallisimmista ja parhaimmista kirjoittajista.

        Tossa nyt oli useana päivänä peräkkäin joku "Nainen39v" jatkuvasti haukkumassa mua ja Peristä useissa eri aiheissa, joissa me jotain kommentoitiin. Sä tuskin oot kumpaakaan meistä epäasiallisilla nimityksillä täällä solvannut?

        Joo, en todellakaan ollut. Aika säälittävää, että joillain ei ole parempaa tekemistä aikansa kuluttamiseen ja elämänsä käyttämiseen. Mutta nyt kävinkin rekisteröimässä tämän nimimerkkini, eli nyt eivät ainakaan voi sitä enää tehdä. Tästä lähin kirjoitan aina kirjautuneena, eli jos joku on olevinaan "Nainen 39vee ei kirjautuneena", niin hän on sitten trolli.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Myönnetään, että oli minulla pakko vähän solvata sinua - jo pelkästään sen kaljusi vuoksi.

        Tässäkin ketjussa parin viestin kirjoittaja voi nyt keksiä itselleen oman nimimerkin.


      • rekkaamuutkin
        Nainen39vee kirjoitti:

        Joo, en todellakaan ollut. Aika säälittävää, että joillain ei ole parempaa tekemistä aikansa kuluttamiseen ja elämänsä käyttämiseen. Mutta nyt kävinkin rekisteröimässä tämän nimimerkkini, eli nyt eivät ainakaan voi sitä enää tehdä. Tästä lähin kirjoitan aina kirjautuneena, eli jos joku on olevinaan "Nainen 39vee ei kirjautuneena", niin hän on sitten trolli.

        Noniin ikuisesti alle nelikymppisenä pysyvä palstatrolli sitten rekisteröi nikkinsä. Ei muutakun rekisteröi ne muutkin naisnimimerkkisi tämän jatkoksi niin loppuu se iänikuinen puskahuutelu.


      • tulepasKalle
        rekkaamuutkin kirjoitti:

        Noniin ikuisesti alle nelikymppisenä pysyvä palstatrolli sitten rekisteröi nikkinsä. Ei muutakun rekisteröi ne muutkin naisnimimerkkisi tämän jatkoksi niin loppuu se iänikuinen puskahuutelu.

        Miksi teitä paskahuutelijoita ärsyttää, jos joku kirjoittaakin muuta kuin pskaa.
        Erottuuko liikaa palstan linjasta? Sen kuitenkin ymmärrätte, että em.kirjoittaja ei vanhene?
        Toki myönnettävä, että sekin on jotain ;)


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Joo, en todellakaan ollut. Aika säälittävää, että joillain ei ole parempaa tekemistä aikansa kuluttamiseen ja elämänsä käyttämiseen. Mutta nyt kävinkin rekisteröimässä tämän nimimerkkini, eli nyt eivät ainakaan voi sitä enää tehdä. Tästä lähin kirjoitan aina kirjautuneena, eli jos joku on olevinaan "Nainen 39vee ei kirjautuneena", niin hän on sitten trolli.

        Joo niin mä arvelinkin, koska sä tuskin syyllistyisit tollaiseen ala-arvoiseen toisten haukkumiseen tällä palstalla, kuten ne "kiltit ja kunnolliset" tai sellaisina itseään pitävät miehet aina tekevät. Onhan se toki säälittävää, että joillakin se koko elämä on kiinni pelkästään tästä palstasta ja elämässä ei ole näköjään mitään muuta sisältöä, kun vaan täällä trollata vuodesta toiseen.

        Meinasin ehdottaa sulle sitä, että ala kirjoittaa pelkästään kirjautuneena, niin ei pääse ketkään idiootit sua vääristelemään. Mutta sä ehditkin jo tehdä sen.


      • Ljhf
        Nainen39vee kirjoitti:

        Myönnetään, että oli minulla pakko vähän solvata sinua - jo pelkästään sen kaljusi vuoksi.

        Sä sitä taidatkin olla se aito ja alkuperäinen Nainen39vee?


      • Ljhf kirjoitti:

        Sä sitä taidatkin olla se aito ja alkuperäinen Nainen39vee?

        Turha sun hc-ätmin koittaa siinä trollata, sillä nyt se OIKEA Nainen39v kirjoittelee tänne vain kirjautuneena omalla nimimerkillään ja voi hyvin luottaa siihen, että kuka on se aito ja alkuperäinen Nainen39v.

        Te naisettomuudesta kärsivät hc-ätmit voitte keskittyä vaan trollaamaan tällä palstalla, kun teillä ei kerran mitään muuta sisältöä teidän köyhässä elämässänne ole.


      • darkkis-
        DarkFear kirjoitti:

        Turha sun hc-ätmin koittaa siinä trollata, sillä nyt se OIKEA Nainen39v kirjoittelee tänne vain kirjautuneena omalla nimimerkillään ja voi hyvin luottaa siihen, että kuka on se aito ja alkuperäinen Nainen39v.

        Te naisettomuudesta kärsivät hc-ätmit voitte keskittyä vaan trollaamaan tällä palstalla, kun teillä ei kerran mitään muuta sisältöä teidän köyhässä elämässänne ole.

        Et ole sinkku kuitenkaan itse? Vai miten pitkä aika on kulunut seurustelust?


      • Nainen39vee_original
        Ljhf kirjoitti:

        Sä sitä taidatkin olla se aito ja alkuperäinen Nainen39vee?

        Olet oikeassa.
        Olen kirjoitellut tällä nikillä jo aika pitkään täällä sinkut palstalla.
        Joku trolli näköjään ehti mennä rekkaamaan tämän minun käyttämän nimimerkin - ja näyttää jo tässäkin ketjussa levittelevän valheitaan.


      • Flanelliruutupaitatyypit
        Nainen39vee kirjoitti:

        Joo, en todellakaan ollut. Aika säälittävää, että joillain ei ole parempaa tekemistä aikansa kuluttamiseen ja elämänsä käyttämiseen. Mutta nyt kävinkin rekisteröimässä tämän nimimerkkini, eli nyt eivät ainakaan voi sitä enää tehdä. Tästä lähin kirjoitan aina kirjautuneena, eli jos joku on olevinaan "Nainen 39vee ei kirjautuneena", niin hän on sitten trolli.

        Oho! Tämäkin ihme piti nähdä! 😬
        Siis rekkautuminen sun kohdalla.

        Kiltti ja kunnollinen?

        Olen itsekin käyttänyt sitä termiä tavallaan itsestäni ainakin omassa päässä. Se tarkoittaa lähinnä sitä ajatustasolla, että käytännössä nostaa naisen jalustalle. Huomioi naisen kuin erillisen esineen, unohtaen tarpeensa itse. Toisinsanoen vääristää kuvan itsestään ja toisaalta naisesta.

        Pitemmän päälle tämä tilanne eskaloituu siihen, että kun naiset ei ymmärrä tätä hienoa piirrettä, sitä pettyy. Jos sattuu pääsemään suhteeseen, sitä on itse alistaneessa tilassa. Persoonasta riippuu, että mitä käy. Marttyyri alistuu lisää, joku agressiivisempi alkaa riehumaan ja kiukuttelemaan.

        Oma persoona rakentuu tälläisessä ulkopuolisen käsityksen mukaan. Nainen on jalustalle nostettu palkinto, mitä pitää kohdella silkkihansikkain, mutta oletetaan, että tämä miehen uhrautuva käytös huomioidaan ja hänet palkitaan, täyttämällä hänen tunteensa täysin ja tarpeetkin, kysymättä.

        Jokuhan täällä käyttää ritari-nimikettä itsestään.... heh... eli on ritarillinen. Se kuvaa hyvin k&k-miestä. Katsoo vaikka Tapio Rautavaara-elokuvia tai muita vanhoja elokuvia, niin näistä saa hyvin esiin sen stereotypian, millä k&k-miehen mieli omasta itsestään rakentuu.


    • 1NAINE

      Ei niin. Mitä sitä enää keskustelupalstalla kitisemään? Miksi ette alistu kohtaloonne kiltisti ja kunnollisesti?

      • naiset.myöntäkää

        Naisten pitää myöntää, että näin on


    • bnvvhjnbjhv

      Päinvastoin hyvä aloittaja.
      Useimmiten juuri hiljaiset ja kiltimmät ovat parempia ja epäitsekkäämpiä rakastajia. Itsevarmat, ns menevät miehet tai naiset ovat usein itsekkäitä tässä puuhassa, vain oman nautinnon perässä.
      Tavallisessa arjessa asia on erikseen. Tavallinen voidaan kokea tylsänä.

    • ÄlykäsPanomies_19cm

      jännämiehet on kyllä ryypänneet ja tupakoineet mieskuntonsa rappiolle. Ei niistä tautisista ruppakulleista ole mihinään muuhun kuin naisia hakkaamaan.

    • JokaisellaRooli

      Kiltin ja kunnollisen rooli on auttaa yhteiskuntaa, raataa paskahommissa saamatta koskaan paritteluoikeutta.
      Jännämiehen rooli on jatkaa sukua hyvälaatuisilla geeneillään.

    • Anonyymi

      Mutta entä jos kiltistä miehestä muotoutuu orhi sen naisen kanssa :D

    • Kyllä kiltti ja kunnollinen mies kelpaa kunhan on pilkettä silmäkulmassa ja haastaa jännämiehet ihanana menomiehenä

      • Kunnollinen menomies on aktiivinen ja osaa niin pitää hyvää kuin hauskaa tunnelmaa yllä. Kunnollinen menomies kohtelee ympärillä olevia hyvin muttei pelkää pyytää seurassaan viihtyvää ihastustaan tanssimaan tai ulos. Vaikka tulisi pakit niin ei tarvitse pelätä että ihana menomies suuttuisi ja karkaisi pois uusille uhreille tai nuolemaan näppejään vaan hänen kanssa voi silti olla ystävä myös jälkikäteen. Kunnollinen menomies saa yhteisönsä elämään eikä karkaa vastuuta kun taas jännämies karkaa ja jättää sielunraatoja jälkeensä.


      • portimoinen kirjoitti:

        Kunnollinen menomies on aktiivinen ja osaa niin pitää hyvää kuin hauskaa tunnelmaa yllä. Kunnollinen menomies kohtelee ympärillä olevia hyvin muttei pelkää pyytää seurassaan viihtyvää ihastustaan tanssimaan tai ulos. Vaikka tulisi pakit niin ei tarvitse pelätä että ihana menomies suuttuisi ja karkaisi pois uusille uhreille tai nuolemaan näppejään vaan hänen kanssa voi silti olla ystävä myös jälkikäteen. Kunnollinen menomies saa yhteisönsä elämään eikä karkaa vastuuta kun taas jännämies karkaa ja jättää sielunraatoja jälkeensä.

        Älkäämme unohtako kunnollista vankkamiestä joka on introvertin kunnollinen mies kehitys askel. Vankkamies tunnetaan luotettavavuudestaan. Vaikka hän on introvertti hän ei kaihda olla tervehenkisessä menossa mukana eikä myöskään pelkää osoittaa kiinnostusta. Koska vankkamies tietää mikä on tärkeää hän käyttää haluamansa yksin oloaikansa itsensä kehittämiseen. Tämän tunnistaa hänen aidosti laajasta pitkälle kehittyneestä taitokokoelmastaan, loppuun viedyistä projekteista tai pitkälle edenneestä urasta ja syvällisistä ajatuksista ja hyvin huolta pidetystä ympäristöstä, millä millään hänen ei tarvitse erikseen kehuskella, sillä ne tulevat ilmi hänen arkielämässään niitä harjoittaessaan. Hänestä todella hyvän treffikumppanin se että pitkäjänteisistä peojekteista ja uurastuksesta johtuen hän osaa ja tuntee rentoutumisen salat menemättä sekaisin kapula konsteilla oli se sitten rauhallinen ilta kallion päällä lämpimän juoman kanssa taiko sunnuntainen soutuvene kierros saunan kera. Kuin kunnollisella menomiehelläkin vankkamiehellä on hyviä ihmissuhteita miesten kuin naistenkin kanssa eikä johda suhde asioissa harhaan tai jättämällä tärkeitä asioita kertomatta tai tekemättä. Jälleen hänen kanssaan voi olla luotettavasti hyvä ystävä vaikka kiinnostus ei kohdannutkaan mutta toisin käydessä vankkamiehestä saattaa kuoriutua intohimoinen kumppaninsa tunteva ja kunnioittava rakastaja.


    • Anonyymi

      Jos tuo tarkoittaa ettei halua edes naisia, niin pitää paikkansa. Pitää tunnustaa itselleen, jos pitää enemmän miehistä.

    • Anonyymi

      Muuttaisitko suuresta kaupungista yhtään pienempään kyseli yksikin.

    • Anonyymi

      Kiltti mies jää yksin tänäkin jouluna.

    • Anonyymi

      Jännämies ähkii kaikkien naisten kanssa, mutta kiltti mies ei kelpaa kenellekään.

    • Anonyymi

      Jaa. mulle on kelvannut aina vain kiltti ja kunnollinen mies eikä kaheleinkaan mies ole vielä väittänyt mua frigidiksi. 😃

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1443
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1225
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      105
      1103
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      954
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      141
      939
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      164
      866
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      824
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      804
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe