et mun sydän odottaa jotain jumalalta, kuten sääliä, en tunne mitään...en edes vihaa
Vastaukset 5
- tehmies24v
pyhä henki on jättänyt mut
- tehmies24v
niiku daavid rukoili äläkä ota pois pyhää henkeäsi..mut sä otit sen multa..niiku sauli
- tehmies24v
eli jumala ei rakasta mua enää? ei mitään vastausta enää..?
- tehmies24v
en minä itsekkään itseäni minään pidä, minkä tähden Israelin Jumala mun puoleen katsos?
minä olen vihon viimene siihe arvonimeen, mutta minäki oon ihminen ja avaudun niinkuin ihmiset tekevät - tehmies24v
käsi minut kantaa, uuteen elämään, ikirauhan antaa, valoon jään...onneni on olla Herra lähellä...taivaan on täytyny itkeä ku nuorena, hyvä nuori mies tuli uskoon..ku olisin vaan siinä pysyny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493