Harjoitan haureutta

peli.mies

Pidän eri kaupungeissa muutamaa salarakasta ja käyn heitä köykkimässä silloin tällöin. Seksi pitää elämän rattaat ja hyrrät kivasti pyörimässä ja siitä saa voimaa jaksaa tympeää arkea. Ei arvaa vaimo eikä Jumala mitään. Tottakai muistan turvaseksin, käytän kondomia aina eri kumppanien kanssa. Tämä on sitä tosi elämää!

42

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Steyr

On sulla köyhä elämä.

Hanki itsellesi oikea elämä. Huuda siis avuksesi Herraa Jeesusta Kristusta, niin löydät elämän sydämessäsi. Ja silloin on Isä Jumalan valtakunnassa kaikki hyvin kohdallasi.

• Luetun.ymmärtäminen

Ei kannata. Tuo on hänen kohdallaan jo liian myöhäistä.

• JumalanArmo
        Luetun.ymmärtäminen kirjoitti:

Ei kannata. Tuo on hänen kohdallaan jo liian myöhäistä.

Jotkut murhamiehetkin ovat saaneet armon. Joten miksi ei tällainen liero ja epäluotettava petturikin, jos huutaa aidosti Jumalaa avuksi ja Jeesusta pelastajaksi?

• Armosta.pelastettu
        JumalanArmo kirjoitti:

Jotkut murhamiehetkin ovat saaneet armon. Joten miksi ei tällainen liero ja epäluotettava petturikin, jos huutaa aidosti Jumalaa avuksi ja Jeesusta pelastajaksi?

Ehkä. Itse "haistan" taustalta mahd. Pyhän Hengen pilkan.

No, Jumalahan armonsa Itse päättää. Ihmisillä on myös korkeintaan n. kolme etsikkoaikaansa, eikä Jumalan armon kanssa ole leikkimistä, jos ne on jo ohittanut eli menettänyt, pilkkaamalla Armon Henkeä.

Itse en kuitenkaan lähtisi häntä enempi käännyttelemään, jokaisella on vastuu vain omasta itsestään. Jos hän itse (joskus) haluaa lähestyä Jumalaa, se on hänen asiansa ja hänen tekonsa. Pyytäköön silloin itse apua ja neuvoa, jos vielä olemme Maan päällä.

Muistetaan tämä Jeesuksen viittaama sana: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi yli kaiken, kaikesta mielestäsi ja kaikesta sielustasi ja (sitten) lähimmäistäsi niinkuin (myös) itseäsi."

Meille tärkeintä tulee olla Jumalamme kunnioitus, sekä se, että pidämme huolen omasta mielestämme ja sielustamme ja rakastamme evankeliumin sanalla heitä, jotka aidosti haluavat siitä kuulla. Muut Jumalan sana käskee jättämään omiin oloihinsa.

Jeesuksen omakin vertaus on: "Älkää kaatako uutta viiniä vanhoihin nahkaleileihin..."- miksi? - ..."jotteivät leilit pakahtuisi, VIINI VALUISI ULOS JA TURMELTUISI!" Jeesus siis KIELTÄÄ tekemästä niin! Jumalan sanaa ei saa saastuttaa, ryhtymällä piirileikkiin jumalattomien, pilkkaajien kanssa.
        .

• SaisikoPerusteluja

"On sulla köyhä elämä."

MIten niin, kuvauksesta päätellen hyvinkin värikäs elämä on hänellä. OLetko kenties kateellinen?

• Steyr

En ole kateellinen. Ei minun tarvitse olla, sillä minulla on Jeesus ja hänessä minä voin kaikki.

• aitoatunnetta
        Steyr kirjoitti:

En ole kateellinen. Ei minun tarvitse olla, sillä minulla on Jeesus ja hänessä minä voin kaikki.

Siis hello,onko Jeesus elävänä sun elämässä.Minä en Häntä ole nähnyt,eikä Hän ole tullut minua auttamaan,eikä halimaan,kyllä sen täytyy olla ihan tavallinen ihminen.Ei minulle riitä joku mielikuvitus elämä,haluan tuntea ja kokea,myöskin seksiä.

• ValtakunnanAvaimet
        Steyr kirjoitti:

Jos maailman tyhmyrien mielestä joku huorintekijä on "elämältään rikas", silloin moni meistä oli, ennen uskoontuloamme, suorastaan upporikas! Miljardiljardööri!

Vaihdoimme maailman rikkaudet, sen mammonan, Jeesuksen sandaaleihin ja Ristintiehen.

Kokien vasta silloin löytäneemme tosi aarteen. Ei vähempää kuin Taivasten Valtakunnan ja Itse Jumalan Pojan kaveruuden, veljeyden / sisaruuden!🤴👸

• Anonyymi

En huuda. Hetero kun olen.

• Samaatietä

Jaa, voihan sitä noinkin pettää itseään.

• kerron.arjesta

Kyllä se vaimo tietää ja varsinkin silloin, kun tippari alkaa nikottelemeaan tahmeutta tangon nokasta. Siinä se salaisuudet tulee esille.
      Minun isäpapalla kävi näin ja kyllä se kirosi salarakkaansa, kun äit- muori hoiti hänen kipeää vaivaansa.
      Kun muori - siis nyt muori, silloin oli nuorempi. Meni sukupuoliklinikalle ja siellä oli ukkoja jonossa. Lääkäri totesi, että ei tänne naisia ole tarkoitettu tulemaksi.
      Äeteeni totesi, että ukkosa tähden hän tänne on tullutkin.
      Eli ajatus, salajuttuihisi. Ei se ehkä säily salaisuutena ja arvaa ottaako sua pattiin, kun ongelma on tosi.
      Ateisti isääni jurppi ja vieläpä se avioliiton rakkaus - hiipuin siihen ongelmaan.
      Kannattikohan - kuoli sitten sydänjuttuihin. Tämä on karu kertomus - minun kotoani.

• aurinkolahti

Aloittajahan kertoi, että vastuullisena ihmisenä muistaa ehkäisyn kondomin avulla. Ei siinä taida oikein tauti levitä. Nykyaikana rakastajien pitäminen on nähdäkseni jo ihan normaalia ja sallittua.

• Tikku.tanaan

Tosimies osaa hoitaa sukupuoliset vaivansa itse eikä siinä aukkoja tarvita. Varsinainen panomies siinäkin!

• hyi

Aloittaja ei ole mikään sankari. Tuohon pystyy rakkikoirakin.

• Steyr

Tuli mieleen, että aloitus taitaa olla vain toiveajattelua ja provoilu mielellä laadittu, kun ei muuhun pysty.

Meinaan tuolla Suomi 24 metsästyksen vastustajat palstallakin kehua retostaa eräs susianalyytikko naisenkaadoillaan samalla tyylillä kuin tämän palstan aloituksen laatija.

Olisiko kyseessä sama heppu..

• LööppejäOdotellessa

Mitähän sankarillista hän luulee tekevänsä?
        Ehkä kyseessä on naisviha?
        Heppu on kaappihomo tai uhkaavasti impotentti?
        Pieni muna? Ei aina ota eteen? Vaimo nauraa?

Tällainen toiminta viittaisi naisvihaan, riittämättömyyden tunteeseen. Vaimo on hänen perheensä pää, ei kunnioita tossua miestään. Jätkä ajatellut, että pinnallisilla suhteilla hän kykenee hetkeksi, toisessa kaupungissa luomaan itsestään miehekkään kuvan, luoda jopa avoperheen! Hullu kun on (varmasti tykkää hihitellä itsekseen) hän päättääkin luoda itsestään moniavioisen! Hi-hi-hi-hi!

Mutta entäs nuo vieraat naiset? Tietävätkö he hänen puuhistaan, vai pettääkö tyyppi heitäkin? Jos he tietävät, on heillä jätkä vallassaan. Milloin vain voi avohoro ottaa yhteyttä vaimoon. Jos jätkä on ollut puheissaan ja kehuskeluissaan varomaton, silloin on piru merrassa kun Tompereen Anneli alkaa soitella muille puolisoille. Ei tarvitse kuin avata jätkän kännykkä ja selata nimiluetteloa.

Mutta entäs jos joku onkin aidosti rakastunut tuohon huijariin? Kun jäbä seuraavan kerran omilla avaimillaan tulee ovesta sisään, saattaa pimeästä kuulua vain kiväärin lukon naksahdus.

• haluttaisitäälläkin

Aloittajalla on asiat hyvin. Voi kun uskaltaisi itsekin, tai huolisiko tällaista äijää enää vieraat naiset. Haluja kyllä olisi, pakko myöntää...

• Pistä.hösseliksi

Oletko jonkun pienen firman ujo, likinäköinen kirjanpitäjä joka kampaa harvat haivenensa kaljun yli, vilkuilee naisasiakkaiden hameenpituuksia ja käy välillä weeceessä huohottamassa? Silloin kun muita miehiä ei ole paikalla. Muiden ollessa paikalla vilkuilet heitäkin?

Kuulut helluntaiseurakunnan sekakuoroon (tenori, takarivissä toinen oikealta, raidallinen pujoliivi) ja avustat joskus "uhrilahjan" keruussa. Näpistät sieltä aina kympin tai pari?

Pistä tuulemaan! Naismaailmassa sinulla on vientiä. Ainakin maksettavassa naismaailmassa. "He's a jolly good fellow...!"

• haluttaisitäälläkin
        Pistä.hösseliksi kirjoitti:

Oletko jonkun pienen firman ujo, likinäköinen kirjanpitäjä joka kampaa harvat haivenensa kaljun yli, vilkuilee naisasiakkaiden hameenpituuksia ja käy välillä weeceessä huohottamassa? Silloin kun muita miehiä ei ole paikalla. Muiden ollessa paikalla vilkuilet heitäkin?

Kuulut helluntaiseurakunnan sekakuoroon (tenori, takarivissä toinen oikealta, raidallinen pujoliivi) ja avustat joskus "uhrilahjan" keruussa. Näpistät sieltä aina kympin tai pari?

Pistä tuulemaan! Naismaailmassa sinulla on vientiä. Ainakin maksettavassa naismaailmassa. "He's a jolly good fellow...!"

Ei mennyt ihan nappiin arvailusi, mutta kiitos rohkaisusta. Ehkä tosiaan täytyisi kokeilla ja uskaltaa.

• >>Pidän eri kaupungeissa muutamaa salarakasta ja käyn heitä köykkimässä silloin tällöin. Seksi pitää elämän rattaat ja hyrrät kivasti pyörimässä ja siitä saa voimaa jaksaa tympeää arkea.>>

Olet nähnyt unta.

• salasormettaja

Minä puolestani kerran sain työntää kesken seurakunnan tilaisuutta pimeässä nurkassa etusormeni ensimmäistä nikamaa myöten yhden sellaisen Ulla-Maijan pyllynreikään. Hän sanoi että kutita vaan lisää, tekee nannaa. Ja minähän tein työtä käskettyä ja seurakunta vain veisasi ylistystä Herralle.

• salasormeilija

Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi, sinä senkin ilkeä panettelija.

• Katiska-ankka

Kyllä tällä palstalla on elämänkielteistå väkeä, ei voi muuta sanoa. Ihmetellä täytyy, onko suurin osa palstalaisista todella elänyt koskaan vapaata elämää?

• Veli-Matti-77

Jos sulla on lepo Herrassa niin tietysti sä voit harrastaa myös irtosuhteita. Vapauteen Kristus meidät vapautti!

• Anonyymi

Välillä voi käydä vieraissa, kunhan ei ota tavaksi. Ja vanhemmalla iällä sitten voi jo käydä huoletta. Ei tarvi pelätä enää tauteja, kun kuolee kohta muutenkin, eikö niin?

• Anonyymi

Jos haluaa harrastaa haureutta, voihan sitä harrastaa yhden yön suhteita tai vaikka maksaa prostituoidulle seksistä. Sellaisessa tapauksessa voi niiden naisten sydän särkyä, jos sattuvat rakastumaan sinuun: Sinähän käytät heitä vaan välineenä oman tyydytyksesi saamiseksi, joten heidän rakastumisensa olisi yksipuolista. Kuitenkin, salarakkaasi sentään tietävät mihin lähtevät ryhtyessään leikkiin kanssasi. Pahinta sinun haureudessasi on se, että vaimosi ei ansaitse tuollaista kohtelua. Hän ei suostuessaan vaimoksesi odottanut sinulta tuollaista käytöstä, eikä ole valinnut tuollaista osaa vaimona. Neuvoni on, että puhuisit vaimosi kanssa. Jos hänelle ei sovi tuollainen voitte erota. Silloin voit yhä jatkaa haureellista elämäntapaasi, mutta hänen ei tarvitsisi olla tuollaisessa suhteessa. Jolloin hän voi löytää tilallesi miehen, joka todella rakastaa ja arvostaa häntä.

Saatat puolustella tekoasi omalletunnollesi, jos se ei ole täysin paatunut, että mitä vaimosi ei saa tietää ei voi satuttaa häntä. Olet väärässä. Jos toiselta varastaa 20€ joka kuukausi hänen huomaamattaan, ei sekään satuta toista. Mutta toinen on silti todellisesti köyhempi vaikkei tiedostakaan asiaa. Samoin haureus vahingoittaa suhdetta, todellisesti, vaikka petetty ei ikinä saisikaan tietää. Paitsi, että uskottomuudella on taipumus paljastua enemmin tai myöhemmin.

Sanoit haureudestasi, että se on tosi elämää. Jos vaimoltasi et saa niin usein seksiä kuin haluaisit, niin epäilemättä haureus tuottaa sinulle paljon nautintoa. Saatat myös ajatella, että erilaiset vartalot on kivaa vaihtelua ja touhusi salaaminen antaa myös jännitystä elämään. Silti, en pitäisi tuota todellisena elämänä. Pikemminkin todellinen elämä on sitä, että antaa rakkaalleen itsensä kokonaan. Silloin arkikaan ei ole tympeää.

• Anonyymi

Jos on nuori ihminen, silloin kannattaa lennellä kukasta kukkaan ja nauttia niistä ihanista antimista, joita Herra eteen johdattaa. Vakiintua ehtii sitten vanhempana, jos on sellaiseen tarvetta. Mutta voihan se seksihommat laittaa hoitoon muutenkin. Ei siinä tarvitse suhteessa elää - paitsi ehkä seksisuhteessa ah ah ah! :D

• Anonyymi

Nonnii, tää on taas tätä. Ei tarvitse olla edes uskovainen todetakseen, että väärin tekee pettäjä aviopuolisoaan kohtaan. Aloituksesta en tiedä, tottako edes lienee vai provokaatio yritys.

• Anonyymi

Minunkin tekisi mieki kokeilla. Kullä jumala synnin anteeksi antaa

• Anonyymi

kas, kun käärme lipoen kieltään hakee vanhoja kirjoituksia luikerrakseen taas puutarhassa ja samahenkiset sitten lipovat kieltään kanssa ja teroittelevat Kainilaisittain puukkonsa teräväksi.

Mutta, ei heillä ole sanomaa- Aabelin uhriketomuksen tapaan, jossa sijaisuhri jo Eedenin portilta tuli esiin, Kun Herra uhrasi karitsan- esikuvan Golgatasta ja peitti Aadamin ja Eevan alastomuuden, kun heidän valintansa riistui heistä Pyhyyden puvun päältä.

Kyllä te porukat aika nakuja olette, ei teissä ole - -siis OLE mitään Pyhää, vaan epäpyhin huulin ja mielin paneudutta palstalle, pää täysin avoin ajatuksien hävyssä, rienaajan siementämiselle, että olette itse haureellisesti makaamassa Luciferin peitonalla ja hän naiskentelee teitän mielissänne, ja panee teihin panettelujen siementä aivoihin ja te siitä nautiskellen niin uskonnollisuutta leikkien hekumoitte palstalla.

Eli HAUREUS - on Ilmestyskirjan opetuksen mukaan epäjumalanpalvelusta ja sinä itse katsot itseäsi peilistä ja mieti- oletko epäjumalanpalvelija, ts. pakana, joka on kuiva oksa, odottaen kirveen karsimista ja tuleen heittämistä.

Voisihan se elämä olla toisinkin ja palstalla loistaisi teissä- se mitä Pyhä Henki saisi aikaiseksi-

jos haluat seurata Jumalan Uhrikaritsaa, näin myös Uudenliiton uhri- kertakaikkinen Uhri- olisi Aabelilaisittain huulillasi- huultesi sanan uhrina palstalla, ja nämä ateistsiset panettelija ateistiset - sekä muotouskonnolliset, jotka eivät vielä ole löytäneet Jeesusta, vaan on muodo- tavalla otettu tuvanpuolelle kuulemaan sanaa- saisi uudestisyntyä, eikä enää muotouskonnon tapamuoto kerro vain muodon tuomasta uskosta, vaan elävä usko---

sijaisuhriin, .... se on täytetty.. ja Ylimmäinen Pappi on taivaissa valmistamassa Hänelle antautuneitten- Herran kansan Elämänkirjallisille paikkaa....

He eivät pilkkaa ja ole oksettavan, sekä yököttävän saastaisia, jotka saastuttavat tämän kauniin Jumalan luoman ajallisen elämänkentän aluetta.

Mutta, roskaajia on, jotka huultensa hedelmänä kirot suussa kulkevat keskellämme.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ja täällä on ollut heti lauma kiihottuneita kuulemassa, että mitä, mitä?!

• Anonyymi

Olet HYVÄ helluntailainen!
      Juuri noin tuleekin valehdella ja esittää olevansa muuta kuin on

Noin juuri helluntailaiset toimivat!

• Anonyymi

Olet PYHÄ helluntailainen!

Juuri noin helluntailaiset Suomessa toimivat!

• Anonyymi

Miksi heitä pilkkaat? Puuttuko sinulta Pyhän puku Kristuksessa ja omin alastomana- riisuttu Pyhäpuhu- ja on päälläsi omat- Kainilaiset puvut, teroittelet panettelupuukkoja lähimmäisiisi.

Kuuntelepa asiaa- se on puhuttu kirkossa, jossa olen vannonut sotilasvalani

https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta/kiitollisuus-osa-2-4_p105311/

jopa tuttu pappikin on sananpalvelussa.

• Anonyymi

Yleensä haureus seksiä harrastanut on päätynyt
      Vanhemmistoon

• Anonyymi

Kun käsität, mitä haureus tarkoittaa, alkaa sinulle sanasi avautua hengellisellä mielessä.
        Kun haureus on päättynyt- haureushan on Raamatussa -epäjumalanpalvelusta.
        tarkoittaa, että kun et ole Ylkäsi- Jeesuksen kanssa, etkä uskollinen- Ilmestyskirjan mukaan olet haureellinen....
        Mutta, uskollinen seuraa Jeesusta- eikä ole haureellinen, eli Sana on saanut siementää sinut- ymmärryksesi kautta- Elämään sisälle.
        Siten rienaaja- Lucifer- on haureuden isä, hän siementää mieltä ja siten olet haureellisena pääsi mieli- eli häpysi avoin ja olet häpeä Herrallesi. Ja Lucifer- siementää sinua harhaisena sinun ylkänäsi sinut raskaaksi ja sinusta syntyy suusi tunnustuksessa synti eli on synnin lapsi.

Joko nyt avautuu pilkkahenkesi sanat, joka tuomitsikin sinut- itse haureelliseksi, etkä sinä voi olla tavallaan vanhimmistossa, käytin tätä ilmaisua- jota siemenessäsi viljelit.

Miettikää, mistä ja mitä puhutte! Käy niin, että mistä toisia tuomitset- Sanan mukaan tuomitsetkin aivan itsesi ja siten olet se kuiva oksa, kirveen kohde ja tavallaan helvetin tuli- joka tappaa syntiä tekevän sielun, jolta puuttuu Pyhyyden puku, joka olisi suojellut Elämään sisälle,- ianakikkisen elämän armolahjaan sisälle.

https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta/lahimmainen-osa-1-4_p105306/

Mika Tuominen on itselleni sillä tavalla vieras- pappi, koska en henkilökohtaisesti ole tavannut häntä, mutta muut papit ovat tuntemani ja joku jo vuosikymmenten takaa- jotka tämän ohjelmasarjan puhujina ovat netissä.

• Anonyymi

Kerro vain missä asut!
      Tervetuloa Vanhemmistoon!

Sinulla on mahtavat meriitit!
      Juuri noille taidoille on käyttöä Vanhemmistossa!

• Anonyymi

ts. kun on tehty parannus ja sijaisuhri on pessyt veriruskeat synnitkin villanvalkoiseksi Golgatan täytetyn sovintoveren kautta, hän on Ylkänsä, Jeesuksen morsian.
        Näin usko on syntynyt elämäksi ja Golgatan Uhrikaritsan puku pukee ihmisen Pyhyyteen, jossa Jumala tuntee ihmisen iankaikkisen elämän armolahjan Valtakuntaan.

Eli Aabelin - kertomuksen viestissä ymmärretään se, että hän oli nähnyt isän ja äitinsä tilanteessa sijaisuhrin merkityksen, Aadam ja Eevan puettiin Jumalan toimesta uudelleen Pyhäpukuun ja alastomuus on pois.

Eli kertomus viittaa opetuksellisesti. onhan vanhaliitto- kertomukset peilikuva meille, jotka elämme lopun aikaa. Siellä jopa sen kautta varoitetaan, kun "elämme tätä aikaa", korjaamaan suuntaamme ja katsomaan tähän "seremonialain päättymisen jälkeen" - kertakaikkiseen uhriin, Jeesukseen. Ja hänessä nähdään Getsemanen taistelun- hyvän ja pahanvälisen kertomusten Valkeuden, joka valaisee tämän täyttyneen sovitustyön merkityksen.

Jumalan lain - rakkauden lakia, emme voi kumota. Siksi kuoleman ota- ei voinut tappaa sijaistamme, vaan kertomuksessa valaistaan, että on ylösnousemus,
        Virheetön elää- ja me saamme sijais- uhrimme kautta sovituksen Pyhyyden yllemme ja se kertakaikkiaan riittää ja kestää, eikä sitä voi riistää uskovan yltä- mikään maailmanmahti.

Siten meilläkin on tulevaisuuden toivo- Kristuksessa, se on täytetty. Pyhyyden Armon puku.
        Joka päivä on armo uusi- kuten rakkaani aamulla herätessään sanoo... Uusi armon päivä.
        Siinä vietämme rukousta- ja päivä alkaa Herran kasvojen edessä...

Mietitäänpä, kun Hän Pyhittää, voisiko suustamme tulla sammakoita- tieten ja tahalteen pilkkahengessä. sekö on palstalla meidän tarkoitushenki panetella ja pahattaa...

Eikö Jeesuksen uhri riittäisi sanottamaan ja antamaan meille Pyhän Hengen ja Pyhittyneet huulet...
        Ota ahjosta hilli ja nosta ne huulillesi, jos ne ovat saastaiset.

Tiedät hiilen kuumuudesta Jeesuksen kärsimyksen tulen kehossaan, mistä hän on kantasessaan meidän tekomme summan, niin eiköhän se hiilen kuumuus- puhdista huultemme sanoman, aivan uuteen muotoon. .... KM

anteeksi kiireen - kirjoitusvirheet-

• Anonyymi

Haureelliset Herra tuomitsee ellei heillä ole Jeesus mielessä ja housut jalassa.

• Anonyymi

Ympärileikkaus- lihassa- juutalaisuudessa, sekä tupsunuttu, voidaan nähdä myös, että jos lihallinen mieli riisuu ajanvaatteita, --- tupsut jo viestii sen, että Jumala on olemassa.
        ja lihan ympärileikkaus, jos siihen asti mielensä on mennyt teossa, niin se liittosuhde on näkyvissä, jos muut ajatukset, mielet ja tahto on langennut.

Eli lihan ympärileikkaus pitäisi herättää silloin, että liittosuhteemme Jumalaan päättyy syntiin, jos jatkan, eli housut jalkaan, nuttu päälle ja rukouskammioon etsimään Herran kasvoja....
        Tämä näinkin sanoitettuna .... viestisi kerronnan muotoon.

• Anonyymi

Aloittajalle
      Mitäs ihmeellistä tuossa on ?
      Sivistysmaissa on bordelleja joihin perheelliset miehet menevät työpäivän jälkeen tyhjentämään.
      Lopuksi viskipaukku ja kotijo imuroimaan ja tiskaamaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2358
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      45
      2139
    3. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      204
      1656
    4. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1630
    5. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      23
      1521
    6. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      17
      1421
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      86
      1394
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      6
      1369
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1281
    10. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1264
    Aihe