Minä en ole yhdenkään kotimaisen enkä ulkomaisen uskonnon järjestön tai ja seurakunnan jäsen.
Olen ollut 1.6.2006, 2006 lukien poissa ko. toiminnoista.
,>>> En ota yhdenkään ko. kotimaisen tai ulkomaisen uskonnon jäsenyyttä.
Olen luonnollinen kompetentti henkilö.
Olen keskustelija foorumilla. En ole luonnollisena henkilönä julkisesti kommentoitavissa.
Ainuttakaan johtajaa en eläkepäivilläni ota.
Organisaatiojohtajien ainoat alaiset löytyvät organisaatioiden rahapalkan nauttijoista.
Minulla eläkepäivät.
Minä en suorita Adventtikirkossa tai Adventtikirkolle mitään.
Toivotan Herran siunausta Herran työssä.
En ole ristin sielunkaan - kenenkään työasioiden subjekti.
Eläkepäivät ilman organisaatiojohtajia. Aamen.
113
236
Vastaukset
- totuusvapauttaa
Minä vuonna jäit pois työelämästä?
Luotatko "aatelisiin" puhelinmyyjiin?- jälkmainingit
Moni ihmettelee mikä on "luonnollisen kompetentti entisen Jarlaun" mieskunnon salaisuus.
Kysyntää riittää aikuisviihdemarkkinoilla vielä viidenkympin villityksen jälkimainingeissakin? - onkosamapersoona
Aikuisviihdealalla voi käyttää nimiä jarinhotelli, jarlau tai ajokalumies.
- tervetuloasukuun
Minä vuonna jäit pois työelämästä?
- pirunoutoa
Miksi et halua olla yhteydessä adventistisisariin?
Mutta on niin hauskaa että kolmen isovanhempani kautta polveudun keskiaikaisista suurmiehistä.
Neljännestä isovanhemmastani polveudun suurimmista Suomen hevosajokalujen rakentajien sukupolvista. Tottavie iekana kun on suurta.
Isoisäni isoisä oli Ilmajoen historian kirjoittajan mukaan ensimmäinen kylän hevosajokalujen raudoituksen tietäjä ja taitaja. Osasi Ilmajoen historian kirjoittajan Aulis Alasen mukaan takoa Könnin palkeita tullessansa nuorukaisena sepäksi kylään 1840 luvun alkupuoliskolla talokirjojen mukaan. Tämän poika oli kylän kaikkein aikojen tuotteliain ajokalujen valmistaja pajansa puolesta; lähes 200 ajokalua vuosittain. Kylässä oli lopulta yli kolmekymmentä pajaa. Kahdessa naapurikylissä räkääsyn päässä takoo yli puoli tusinaa kylässä oppinsa saanutta kylän nikkarien ajokalupuita.
Näin Suomen suurimman hevosajokalu käsityöteollisuuden pajojen volyymi ylsi yli neljäänkymmeneen pajaan.
Hämeen Tuuloksen ja Hauhon kylät yhdessä oli samanlaista käsityöteollosuutta 24 pajan voimalla
En puhu ajokalutehtaista, vaan käsityöteollisuudesta.
Tämä on tosi kuin vesi.
Totta kuin kirveensilmä.
Sattuu niin somasti että isoisäni isoisä avasi ajokaluraudoituksen ammattikunnan perinteen tällä kylällä tässä muodossa, että ajokalujen rakennus sitten verkostoitui eri ammattikuntiin, puunikkari- ja puusepät, sepät ja sepänsällit, maalarit ja verhoilijat sekä myyjät ja kauppiaat.
Sattuu niin somasti että isoisäni isä oli Suomen suurimman käsityöteollisuuden ajokalujen rakennuksen tuotteliain seppä isänsä aloittamassa ajokaluraudoittajan ammatissa.
Suuria olivat nämäkin miehet, mutta näistä miehistä ei mennä keskiajan suurmiehiin, vaan juuret alkavat Emä-Suus-Ilmajoen Kurikan seudulta heti kun kirkonkirjoja on pidetty 1400 luvun lopulla.
Kolme isovanhempaani muutkin polveutuvat Emä-Isoo- Ilmajoella jo 1400 luvun lopulla, mutta heistä on juuria 1300 vuoteen ja 1400 luvun alun isokenkäisissä aatelisissa ja kirkonherroissa porvareissa. Turun 1300 luvun pormestarikin, joka oli perustamassa Piritan luostaria eläkepäivillään -ikäisenä kun pormestarin ura oli ohitse. Hänkin XXIV sukupolvessa.
Lukuisat ovat emä-suur Ilmajoen 1500 luvun veroluetteloidut kantatalot joista polveudun.
Kolmannesta isovanhemmastani polveudun nuijasotapäällikkö Jaakko Ilkasta. Tämän isä oli ensimmäinen tässä ketjussa josta kirkonkirjat alkavat. Nuijasota kesti kolme vuotta ja päättyi 1597. Jaakko Ilkka kuoli samana vuonna. Myös ylhäisaateliston marski Klaus Fleming kuoli samana vuonna. Uskon huhuun että Pohjanmaan emännät myrkyttivät hänet myrkkysienillä. Kuolema hiipii muutaman kuukauden kuluttua, ilman elimensiirtoa nykyisinkin, sisäelintuho on hidas ja oirehtii vasta liian myöhään.
Klaus Eerikinpoika Fleming oli ylin komentaja ylhäisaatelisissa. Klaus Eerikinpoika Fleming ja Jaakko Ilkka olivat sotakavereita 25- vuotta kestäneessä Venäjän sotimisessa. Jaakko oli nimismies ja ratsutilallinen rälssimies ja Klaus Eerikinpojan alainen. Ryhtyi esimiestään vastaan kapinajohtajaksi, kun talonpoikien perheet aina nälissään Flemingin sotilaiden veronkeruun jäljiltä. Turun linnan leirin sotilaiden ruoka kerättiin talonpoikien aitoista.jälkmainingit kirjoitti:
Moni ihmettelee mikä on "luonnollisen kompetentti entisen Jarlaun" mieskunnon salaisuus.
Kysyntää riittää aikuisviihdemarkkinoilla vielä viidenkympin villityksen jälkimainingeissakin?Mieskunto on ollut huippu-urheilijan luokkaa yli 50- vuotiaana.
Sydämen leposyke oli yli 50 vuotiaana vielä 33/ krr minuutissa 33.
En ole sitä koko ajan mittaillut.
Kerran sairaalan sydänvalvontalaite näytti 29 lepopulssiksi kun toivuin pikku kirurgiasta.
Podin pahat lihasvaivat krampista, -vielä tänäkin aamuna suoristin hartiaani.
Kaikki lihakset sekaisin, ja kovettuneet kramppiin kiinni selkä-hartiat kokonaan tukossa.
Myös nilkat ja vyötärö krampissa.
Nyt alkaa olla auki, ja liikunta voi jatkua.
Juhlin viisi vuotta 50- villitystäni, -viisi vuotta. Olin maraton kuntoinen kun aloitin juhlinnan.
Kun lopetin juhlinnan tein elämäni parhaimman fyysisen suorituksen 53 vuotiaana.
Tämän jälkeen heti menin yliopistoon opiskelemaan kolmeksi vuodeksi.
Ensimmäinen lukuvuosi oli kokonaan kiinnitystä samaan ohjelmaan nuorten kanssa.
Suoritin yliopistovuoden keskiarvolla 4 asteikolla 1-5 - kiitettävä. Tein kolmen vuoden aikana useita erinomaisia, lukuisia kiitettäviä ja useita hyviä arvosanoja kurssitenteissä sekä essee kirjoituksessa, kun joka kurssiin piti kirjoittaa essee._
Muutakin tekemistä olisi kesäisin kun liikkua ulkona, mutta eläkepäivillä sitä mikä huvittaa.- pirunoutoa
Miksi et halua pitää yhteyttä menestyviin lähisukulaisiisi?
Sinussa jyllää ylpeden henki ja rakkaudettomuus.
Olet omaan. napaan katsova.
Kristilisyys on kaukana.
Et ole uudestisyntynyt. - SMtasoa
Nyt se jarisetä esiintyy huippu-urheilijana.
- parasnimi
onkosamapersoona kirjoitti:
Aikuisviihdealalla voi käyttää nimiä jarinhotelli, jarlau tai ajokalumies.
Jari-Setä ja neitsyt ovat myyviä nimiä.
Klas Pedersson linkistä näkee perheen isän ja pojan-.
Luonnollisesti Fleming polveutuu molempiin suuntiin lisää.
Mainitsin nuo kolme.Aatelisia koskevat linkit on poistettu.
Noita kyyliä, jotka luulevat minua alaisekseen.
Olen luonnollinen henkilö, joka on eläkepäivillään, ja eronnut kaikista organisaatioista 13 vuotta takaperin.
Mainitsin että minun ja marsalkka Mannerheimin yhteinen kantaisä on Henrik Fleming, kuninkaan asemies. Henrikin isät Klaus Pedersson Fleming ja Pedder Fleming ovat ensimmäiset varmuudella Suomessa tunnetut Flemingit. Pedder Fleming syntyi Tanskassa ja kuoli Ruotsissa.
Pedderin poika Klas oli ensimmäinen Suomenmaalla elänyt Fleming. Hän oli valtioneuvos, ja Suomen laamanni, eli Suomen ylituomari. Nämä ylhäisaateliset olivat lisäksi ritareita. Ritari oli keskiajan ylhäisaatelisten arvonimi.
Flemingit olivat ehkä tunnetuin ylhäisaatelisten suku Suomessa.
Kirjoitin myös saksalaisesta ylhäisaatelis-suvusta josta XXIV sukupolvessa on Tore Garper.
(Kaikki joista kirjoitan ovat tietosuojalain suojan ulkopuolella, ja arkistot avoimena kaikille henkilöt tutkittavissa. Isovanhempiini en lupia mistään kysele, jos kirjoitan omista isovanhemmistani.
XXIV: Tore Garper;
Mies
Syntynyt:
noin 1300
Germany
Kuollut
noin 1373 (65-81)
Saxony, Germany
Lähisukulaiset:
Puolisot: N.N.
Lapset: Anders Garp, till Vias.
Minun isän äidin äidin isä on;
V: Johan Latomäki Röyskö
hes mother→ Anna Maijala Yli-Röyskö
her mother → Maija Heikintytär Maijala
her mother → Anna Heikintytär Homi
her mother → Maria Juhontytär Opas
her mother → Elisabet Laurintytär Forlundia
her mother → Margareta Jaakontytär Birkman
her mother → Kriistiina Yrjänäntytär Raumannus
her father → Yrjö Henrikinpoika Speitz
her mother → Margareta Thomasdotter Speitz
his mother → Valborg Henriksdotter Hufvudsköld
her mother → Agnes Eriksdotter Sluk
her mother → Anna Mattsdotter Vuoltee
her mother → Katarina Klausdotter Bitz
her father → Klaus Henriksson Bitz
her mother→ Anna Klausintytär Djäkn
his mother → Kristina Jönsdotter Garp
her father → Jöns Andersson Garp
her father → Anders Garp, till Vias
his father → Tore Garper
his father ?
Polveutumisketjussa Klaus Henrikssonin isä, ja Anna Djäknin isä olivat Turun linnan päällikköjä, joka tarkoittaa samaa asiaa kuin että Suomenmaan ylin päällikkö pohjoismaiden yhteisen kuninkaallisen hallinnon aikana. Ketjussa on siis polveutumista ainakin kahdesta Suomenmaan ylimmästä päälliköstä, ja isoja päälliköitä on monta muutakin.
Kaikista keskiajan ko. henkilöistä joita mainitsen löytyy tietoa näin hakukoneella;
Googleen hakukoneeseen mene, ja Googleen kirjoita; "Geni Klaus Pedersson Fleming"
Löytyy isä ja poika Klausille ja perhettä.
Saman voi tehdä "Geni Tore Garper"
Flemingit olivat ehkä tunnetuin ylhäisaatelien suku Suomessa.
Vastaan viestiin jossa mainitaan "aatelisista."pirunoutoa kirjoitti:
Miksi et halua pitää yhteyttä menestyviin lähisukulaisiisi?
Sinussa jyllää ylpeden henki ja rakkaudettomuus.
Olet omaan. napaan katsova.
Kristilisyys on kaukana.
Et ole uudestisyntynyt.Sinulle ei tarvitse ihmisten syntyä uudesti. Muista se.
Marsalkka Mannerheim on 14:sta ja minä 18:sta yhteisestä kantaisästämme Henrik Fleministä.
Luonnollisesti polveudumme marskin kanssa myös Klaus ja Pedder Flemingistä -nuo kolme sukupolvea, jotka Suomessa Flemingeistä tiedetään.
Sitten tiemme marskin kanssa eroavat.
Mutta nuo kolme yhteistä isää minulla on marsalkan kanssa. Saksassa ensin ja Tanskassa sitten lisää. Eli olemme marsalkan kanssa kumpikin tulleet maahan tuolla tavalla.Jarinhotelli4 kirjoitti:
Mutta on niin hauskaa että kolmen isovanhempani kautta polveudun keskiaikaisista suurmiehistä.
Neljännestä isovanhemmastani polveudun suurimmista Suomen hevosajokalujen rakentajien sukupolvista. Tottavie iekana kun on suurta.
Isoisäni isoisä oli Ilmajoen historian kirjoittajan mukaan ensimmäinen kylän hevosajokalujen raudoituksen tietäjä ja taitaja. Osasi Ilmajoen historian kirjoittajan Aulis Alasen mukaan takoa Könnin palkeita tullessansa nuorukaisena sepäksi kylään 1840 luvun alkupuoliskolla talokirjojen mukaan. Tämän poika oli kylän kaikkein aikojen tuotteliain ajokalujen valmistaja pajansa puolesta; lähes 200 ajokalua vuosittain. Kylässä oli lopulta yli kolmekymmentä pajaa. Kahdessa naapurikylissä räkääsyn päässä takoo yli puoli tusinaa kylässä oppinsa saanutta kylän nikkarien ajokalupuita.
Näin Suomen suurimman hevosajokalu käsityöteollisuuden pajojen volyymi ylsi yli neljäänkymmeneen pajaan.
Hämeen Tuuloksen ja Hauhon kylät yhdessä oli samanlaista käsityöteollosuutta 24 pajan voimalla
En puhu ajokalutehtaista, vaan käsityöteollisuudesta.
Tämä on tosi kuin vesi.
Totta kuin kirveensilmä.
Sattuu niin somasti että isoisäni isoisä avasi ajokaluraudoituksen ammattikunnan perinteen tällä kylällä tässä muodossa, että ajokalujen rakennus sitten verkostoitui eri ammattikuntiin, puunikkari- ja puusepät, sepät ja sepänsällit, maalarit ja verhoilijat sekä myyjät ja kauppiaat.
Sattuu niin somasti että isoisäni isä oli Suomen suurimman käsityöteollisuuden ajokalujen rakennuksen tuotteliain seppä isänsä aloittamassa ajokaluraudoittajan ammatissa.
Suuria olivat nämäkin miehet, mutta näistä miehistä ei mennä keskiajan suurmiehiin, vaan juuret alkavat Emä-Suus-Ilmajoen Kurikan seudulta heti kun kirkonkirjoja on pidetty 1400 luvun lopulla.
Kolme isovanhempaani muutkin polveutuvat Emä-Isoo- Ilmajoella jo 1400 luvun lopulla, mutta heistä on juuria 1300 vuoteen ja 1400 luvun alun isokenkäisissä aatelisissa ja kirkonherroissa porvareissa. Turun 1300 luvun pormestarikin, joka oli perustamassa Piritan luostaria eläkepäivillään -ikäisenä kun pormestarin ura oli ohitse. Hänkin XXIV sukupolvessa.
Lukuisat ovat emä-suur Ilmajoen 1500 luvun veroluetteloidut kantatalot joista polveudun.
Kolmannesta isovanhemmastani polveudun nuijasotapäällikkö Jaakko Ilkasta. Tämän isä oli ensimmäinen tässä ketjussa josta kirkonkirjat alkavat. Nuijasota kesti kolme vuotta ja päättyi 1597. Jaakko Ilkka kuoli samana vuonna. Myös ylhäisaateliston marski Klaus Fleming kuoli samana vuonna. Uskon huhuun että Pohjanmaan emännät myrkyttivät hänet myrkkysienillä. Kuolema hiipii muutaman kuukauden kuluttua, ilman elimensiirtoa nykyisinkin, sisäelintuho on hidas ja oirehtii vasta liian myöhään.
Klaus Eerikinpoika Fleming oli ylin komentaja ylhäisaatelisissa. Klaus Eerikinpoika Fleming ja Jaakko Ilkka olivat sotakavereita 25- vuotta kestäneessä Venäjän sotimisessa. Jaakko oli nimismies ja ratsutilallinen rälssimies ja Klaus Eerikinpojan alainen. Ryhtyi esimiestään vastaan kapinajohtajaksi, kun talonpoikien perheet aina nälissään Flemingin sotilaiden veronkeruun jäljiltä. Turun linnan leirin sotilaiden ruoka kerättiin talonpoikien aitoista.Silloin kun kirjoitan ajokaluista en ylitä niitä ihmisiä jotka keräsivät 1950 luvulla perimätiedon haastattelemalla elinkautiset ajokalumiehet joita oli elossa.
Nämä tunsivat ajojaluperinteen. Mokemmat tekivät historian professuurin Suomen historian professoreina. Toinen väitteli alueen käsityöteollisuudesta tohtoriksi. En ylitä näitä professoreita ja perimätietoa, vaan pysyn ko tiedossa.
Perustelen kaikki historian kirjoitukseen vedoten eli argumentoituun auktoriteettiseen asiassa.P.Virrankoski:Kärryseppiä ja Rekinikkareita:Kurikka-Paino:1981.
Historian professori panttasi 1950 luvulla keräämänsä perimätiedon ja kirjoitti 1981.
Aulis Alanen:Ilmajoen Historia 1809 Jälkeen: Vaasan Kirjapaino:1953.
Näillä perustelen kaiken mitä kirjoitan, ja em. vetoan argumentteina jos joku väittää jotakin.
Tuuloksen ja Hauhon kylien vastaavan kirjan on Hämeen Heimoliitto kustsntanut. En nyt nouse sohvalta tarkemmin katsomaan. On hyllykössäni kyllä.Jarinhotelli4 kirjoitti:
P.Virrankoski:Kärryseppiä ja Rekinikkareita:Kurikka-Paino:1981.
Historian professori panttasi 1950 luvulla keräämänsä perimätiedon ja kirjoitti 1981.
Näillä perustelen kaiken mitä kirjoitan, ja em. vetoan argumentteina jos joku väittää jotakin.
Tuuloksen ja Hauhon kylien vastaavan kirjan on Hämeen Heimoliitto kustsntanut. En nyt nouse sohvalta tarkemmin katsomaan. On hyllykössäni kyllä.Lauri Kauppila:Tuuloksen Ajokaluteollisuus:Kariston Kirjapaino:2009.
Jarinhotelli4 kirjoitti:
P.Virrankoski:Kärryseppiä ja Rekinikkareita:Kurikka-Paino:1981.
Tuuloksen ja Hauhon kylien vastaavan kirjan on Hämeen Heimoliitto kustsntanut. En nyt nouse sohvalta tarkemmin katsomaan. On hyllykössäni kyllä.Minun isoisä oli neljännen sukupolven seppä. Äitini isät olivat kaksi sukupolvea seppiä ja puuseppiä, ja valmistivat kärrynpyöriä ja työkärryjä. Kärryn pyörät olivat sekä puu- että rautasepän töiden vaativin vaihe ajokalujen valmistuksessa.
Isän isät valmistivat pajoissaan ajokaluja.
Kärryt myytiin sepän nimissä.
Puuseppiä ja puunikkareita oli ajokalupuiden ammattikunnissa.
Koska omien isieni perinne käsityö on niin suuri, olen sydämellä oppinut Suomen suurimman käsityöteollisuuden perinteen - kaiken sen mitä historian professorit kirjoittivat 1950 luvulla keräämistään perimätiedoista.
Olen valokuvannut kaikki 1800-1900 luvun ajokalumallit 2000 luvulla. Sattumalta kävelivät vastaani kaikki harvinaisetkin.SMtasoa kirjoitti:
Nyt se jarisetä esiintyy huippu-urheilijana.
Ookko nää aivan varma päättelysi todellisuudesta.
- PotkutTuli
Miksi hotelliheppu on kelvollinen Adventtikirkon jäseneksi?
Kaikki ihmiset ovat kelvollisia Adventtikirkkoon.
Jäseneksi voivat ryhtyä myös kaikki ihmiset halutessaan.
Usko Jeesukseen ja synnin määrää vähentävä orientoituminen riittää.
Kipin kapin riennätte vaan-
- tulkaamukaanadventistit
Jari haluaa keskustella itsestään Adventistipalstalla.
- näinsevainon
Kukapa sen aisan nostaisi ellei aisan kannattaja itse?
- eiselväpäistähommaa
Ei tuo kovin tervettä ole itsepuhelu itsensä kanssa vai onko se kaljoissaan?
Jonkinlainen maaninen vaihe menneillään?Höpöhöpö. Yksi taas ilmoittautui.
Vietän eläkepäiviäni ja olen vapaa työelämän velvoitteista ja vaatimuksista.
Liian viisaat ovat usein kummallisia muiden mielestä.Sinulleko ihmisten pitää olla varmasti terveitä.
Työkunnossa ja ihanteita vastaava.
Olet Sinä aikamoinen.
Luulet varmaan Sinäkin eläkeläisiä alaiseksi Sinäkin.
Olen hyvin neuvonut organisaatiojohtajille että alaiset löytyvät organisaatioiden palkan nauttijoista.
Yhdistysihmisten etujärjestöjen ihmisten itsenäinen toimivalta on äänestyslappu.
Kunnalliselämän vaalikausien ihmisten itsenäinen toimivalta on äänestyslappu tai äänestysnappula.
Kansanedustajien itsenäinen toimivalta on = äänestysnappula.
Käytän oman äänestyslappuni mahdollisissa toimielimissä.
Uskokaa minua että olen saanut tarpeekseni joidenkin suuruusgarhoista luulla jotakin muuta.
Kaikki alaiset poikkeuksetta lukevat alaistaitovaatimuksensa työsopimuksistaan.
Jos ei ole työsopimusta ei ole esimiestä ainokaistakaan mailla ei halmeilla missään.
Vietän eläkepäiväni.
Aamen.Onnitteluni lihanasentajan ja oloneuvoksen pätevyydestä.
Mitenköhän tämä kommunikaatiosi liittyy adventismiin,. kristinuskoon, tai mihinkään muuhunkaan sinun, sinun ja sinun lisäksi ?
- Pastori-Keski-Sormesta
Ellen White kirjoitti, että masturbointi aiheuttaa hartia- ja selkäjumeja. Myös aivojen surkastuminen on väistämätöntä.
Jari Laurila on todisteena siitä, että Ellen White oli tässä asiassa oikea profeetta.Olen lukenut Whiten noin kolmekymmentä suomennettua kirjaa.. Keräsin ja hain sekä etsin kaikki hyllykkööni mitä on suomennettu.
White ei ole korjoittanut mitään pyöräilyvammoista hartiavaivojen suhteen.
Naisten ilkeät juorut, tai miespuolisten juoruakkojen-
Whiten ko. kirjoitukset mistä mainitset eivät ole hyödyksi nyt.Korjaus kirjoitusvirheeseeni;
- Tarkoitan että White ei ole kirjoittanut hartia-selkä vaivoista, jotka ovat johtuneet raskaan sarjan matkapyöräilyn aiheuttamasta venähdyksestä, ja sitä seuranneesta krampista.
Selvisin juuri ja juuri hengissä asiasta. Olisi pitänyt matkalla laittaa paikat paikoilleen, eikä polkea raskasta matkaa selkä vinossa; 1100 km -35 kg pakkaukset päällä.
Toivomus; - En ole ottanut vanhuksia johtajaksi, en kandidaattia, en muutakaan.
Vanhetkaa rauhassa loppuun asti, en riennä täältä kenenkään eteen alaiseksi, enkä alamaiseksi.
Olen etujärjestön yhdistystoiminnat jättänyt ja päättänyt 1.6.2006. 2006.Toivon että rouvat, lihavat ikäneidot saavat kullia riittoisasti ilman ajatuksia minun haarojen väleistä.
Että ukot saavat akkansa nussituksi ilman moisia ajatuksia, että minä kuuluisin asiaan.
Ihan vaan lihaa piiloon melaa koloon isoon pilluun ilman minua. Tämä kuuluu elämäni hartaimpiin toiveisiini.
Että oppisitte huolehtimaan ihka omista haarojen väleistä ettei minua asiayhteyteen vaivata tällä tavalla.
Että ikäneidot hakevat kullia vaikka jostakin senssipalstoilta tai pyytäisivät ukkooan nussimaan hyvin.
Nämä elämäni hartaimpia toiveita, ettei minua vaivata ihmisillä joita en rakasta sellaisella tavalla.Sen lisäksi poljin 2016 ja 2017 kesät korjaamatta vaivaa tuhansia kilometrejä. . 2018 en sitten enää polkenut. Pitää kunnostaa selkä hartiaa joka oli kolme vuotta virheasennossa ja jumissa.
Leikin hartialihaksilla viimeisillä sadoilla metreillä ennen kotia ja ne heittivät yli sijoiltaan ja parin viikon kuluttua kramppasivat kiinni.
Kun vetenpaine öisin nousi 200:aan pompin sängystä ylös repimään auki.
Yksikään hieroja ei olisi minua avannut.
Kun polkee yhtä soittoa pitkään 35 kg pakkauksilla on se niin isoa rääkkiä että lihakset ovat kuin kuminauhaa.
Jalan lihaksen mm. pystyy heittämään väärälle puolelle jalkaa.
Hartialihakset heitti yli sijoiltaan.Kirjoittiko White mitään raskaan pyöräilyn selkähartian sijoiltaan menosta, jossa yläverenpaine nousee öisin 200:sataan kiinni krampanneen selän kanssa?
Tunge ihraasi jostakin vaikka kolmea kullia yhtä aikaa, ja katso ettei puhuta eikä pussata ja että kulleilla on kokoa ja näköä.
Tai vaihtoehtoisesti mene vaikka jonnekin nussimaan joku ihraläjä.
Kaikilla lähettämilläni neuvoilla saat ajatuksesi minun haarojeni väleistä pois.- huippu-adventistiainesta
Olisit levännyt sapattina ja etkä ajatellut syntisiä ajatuksia niin aivosi ja hartiasi eivät olisi menneet jumiin.
Jumit johtuvat adventismista ja korvien välistä.
Perseen rasvaus on ihan turhaa toivaajattelua.
Miksi et saa enää autolla ajaa? huippu-adventistiainesta kirjoitti:
Olisit levännyt sapattina ja etkä ajatellut syntisiä ajatuksia niin aivosi ja hartiasi eivät olisi menneet jumiin.
Jumit johtuvat adventismista ja korvien välistä.
Perseen rasvaus on ihan turhaa toivaajattelua.
Miksi et saa enää autolla ajaa?Autoilusta oli kamala luopua aikoinaan 30- iässä, mutta tein pitkiä tuntikausien kävelylenkkejä ja poljin pyörää.
Opin liikkumaan, ja olen rakastanut tuota liikkumista vähintään yhtä paljon kun autoilua.
Harva autoilua rakastaa sitten kun rahamenoja on muutakin.
Kaupunkiin hankin korkeintaan sähköllä toimivan ajoneuvon, ja yritän lihasvoimilla niin kauan kuin mahdollista.
Istun hierojan odotushuoneessa juuri ja laitan hartiaselkää liikuntakuntoon.
On avautunut lisää kuukauden aikana hartiaselkä, ja äsken tullessani riuhtaisin yhden lukon auki.
Nyt hierojan kanssa pyrin lavat saamaan auki kunnolla. Nyt varmaankin jo onnistuu.
Varsinainen vika on paljolti ollut rinnassa, kaikki jumissa. Vieläkin rinnan pitää avautua, mutta olen saanut jo aukikin.
Pyörän päällä opin retki ja matkapyöräilyn, mutta lihashuollosta en mitään piitannut. Kolmen pyöräilykesän tuhansissa kilomeyreissä sitten isot lukot.
Notkoselkää ja rintaa tukossa kun makaa pyörän päällä, ja käsien päällä, kun oikea pyöräilyasento on selkä pyöreänä tuki keskiselästä.En usko että tuollaiset asiat pitäsi organisaatiojohdolle tai muuallekaan tilittää ja raportoida.
- hotellisedänsaavutukset
Jari on vasta nyt "murrosiässä" ja Mannerheimin kirkkoherrojen sukua. Mikä lienee Jarin mieskunnon salaisuus siitä varmaan moni adventistipastori on kateellinen. Mersunaisia ja kartanoita on tarjolla hänelle mutta adventismipalsta on rakkain.
Paljon tulee juttua perseestä ja omasta aatelisuudesta. Varmaan moni nainen uskoo Jarisetän juttuihin.
Mikä lienee suurin saavatus kun Jari oli Adventtikirkon jäsenenä ja puhelinmyyjänä?"Mikä lienee suurin saavatus kun Jari oli Adventtikirkon jäsenenä ja puhelinmyyjänä?"
Selvänä sapattikirkkoon (no, ainakin kunnes taannoin lakkasi tulemasta selvänä sapattikirkkoon) ?- jarinassesetänhorinat
Oletteko koskaan kuunnellut humalaisten horinoita koska puheripulissa humalaisilla juttua piisaa (vertaa jarinhotellin juttuihin).
Kuka selvä noita jaksaa kuunnella sillä täytyis olla samalla aaltopituudella ja tilassa kuin jarinasse-setä.
. Exap kirjoitti:
"Mikä lienee suurin saavatus kun Jari oli Adventtikirkon jäsenenä ja puhelinmyyjänä?"
Selvänä sapattikirkkoon (no, ainakin kunnes taannoin lakkasi tulemasta selvänä sapattikirkkoon) ?Enpä olisi uskonut että Exap on adventtikirkkolaisia.
Jarinhotelli4 kirjoitti:
Enpä olisi uskonut että Exap on adventtikirkkolaisia.
Edelleen jäsen, kunnes Timppa-setä minut eräänä päivänä a-kirkosta erottaa.
Entäs sinä, oletko jäsen ???
- hieronnalla--happyend
Jarisetä hotellissa kasvata parta etteivät vaasalaiset lihavat naiset ja nuoret pojat tunnista Sinua helposti kaduilla kulkiessasi.
Näytä käsimerkkejä pystytissisille niin ne huomaavat Sinut.
Advntistinaiset voisivat hieroa Sinua ja sen palveluksen he ovat velkaa.Minun elämäni jokaisen vuosikymmeneni jokainen mahdollinen seksikontaktini ja seksisuhteeni ovat tänään 2019 vähintään isovanhemman iässä olleet jo ajat - ovat nyt nuorimmat 50- villitystään parhaillaan potevia kaikkein nuorimmat jokaisen vuosikymmeneni jokainen mahdollinen seksikontakti.
Minulla ei ole koskaan ollut nuoriso-seksi harrastuksia.
On 30 vuoden takana jokainen mahdollinen nuori seksikontakti - nuoruuden päivieni ajassa.
Tässä koko totuus.
En ole moneen vuosikymmeneen ehdotellut sanaakaan seksiehditusta nuorille.
Olen usean vuosikymmenen ajan torjunut joka ainoan nuoren seksitarjoilun.
Tässä koko totuus.
Nuori ihminen olla saa- mutta ei varhaisnuori setäikäiselle.
- UskotkoKummituksiin
Kummittelevat esimiehet.
Hotellijarilla ei ole ollut työpaikan esimiehiä kolmeenkymmeneen vuoteen poislukien kymmenen vuoden jakso Vaasan Adventtikirkon esimiesten alaisuudessa.
Tästäkin on yli kymmenen vuotta.
VIELÄKIN ORGANISAATION ESIMIEHET KUMMITTELEVAT
- löytyykö mitään pillereitä moiseen kroniseen sairauteen?- Totuus.on.tämä
"- löytyykö mitään pillereitä moiseen krooniseen sairauteen?"
Ei löydy apteekeista, mutta luvan kanssa saa. Niitä on eri kokoisia ja ne ovat melko painavia. Kun ne sieltä putken suusta ulos tulevat, niin vauhti on satoja metrejä sekunnissa. Monet ovat työntäneet kyseisen välineen putken suuhunsa ja vetäneet liipasimesta. Aivot ovat saaneet pilleriä tarpeeksi ja uskonharhoista on varmuudella päästy eroon. Paras ja varmin lääke harhoihin.
- LöyhkäHotelli
Löyhkäävä hotellielämä johtuu adventismista eikä hartiajumeista.
Adventismi ulkokultaisuuden löyhkää ja harhaoppia. Adventismi toimii 10 vuodenkin kuluttua vaikka on eronnut kirkosta.
Jaak.4:14 Biblia (1776) Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitte katoo.Olin kolmannen kerran hierojalla kuukauden sisällä.
Tänään nousi lonkan alta toiselta puolelta lihat jumista ja nosti alaselkää toisella puolella.
Nyt muistan että toisen puolen pakaraa hieroi - oli havainnut että selkä pitää sieltä päästää.
Hieroi myös jalat että ulvoin tuskasta.
Hoiti myös toisen nilkkani, sekin oli vinossa polkemisesta lukossa pitkään ja olen sitä itse avannut niin että nilkka siitä kohtaa sinisenä.
Tänään olen sitten itseäni suoristanut lisää, ja hartiahäkki tipahtikin jo luonnollisella tavalla.
Liikunnalla lisää.
Avaan vielä rintaani, se oli kokonaan jumissa ja avautuu vielä.
Hieroja on sympaattinen ammattilainen - asiantuntija ihmisten palvelija, joka tietysti saa ammatinharjoittajan tulonsa.
Tämä tästä vaikka menetinkin komeat atleetit tyhmyyttäni, yksikin naimen kirkaisi ihastuksesta kun menin saunaan, avantosaunaan uima-asulla.
Kuitenkin oli turhan iäkäs minulle.
En sure parhaiden päivien atleettieni menoa
.
Elämässä on harmaapää senior vuodet edessä.
Olen liittynyt jaloveristen ryhmään.En nyt kokonaan aio paappaantua kuitenkaan. Liikunnallinen elämä senior päivillä jatkuu.
Olin kolme kertaa kuukauden aikana hierojalla, ja olen kuukauden tuntikaupalla venytellyt päivittäin paikkoja auki.
Nyt alkaa tuntumaan siltä että kaikki alkaa olla niin että liikunnallinen elämänvietto voi jatkua.
Nuorempana lihashuoltoja ei tarvittu.
Sitten kun tuli tarve, en ymmärtänyt mennä ammattiapuun lihashuoltoon.
Kuitenkin syy oli venähdykset joita en hoitanut liikunnassa pois. Sitten oli pakko jättää liikuntakesä väliin sohvalla makaamiseen.
- Minuun ryhtyi täällä muutamat tuntemani henkilöt rekisteröimättömän nimimerkin takaa yhyeyttä pitämään.
Eivät minusta juuri pidä ja ainoa yhteydenotto sitten sillä tavalla.
En ole solminut ainuttakaan sopimusta eläkepäivilläni johtajuuksista ja tai alaistaidoista.
- Eläkepäivät etten ole alainen enkä johtaja.
Organisaatiojohtajien ainoat alaiset ovat organisaatioiden palkkahenkilöstöissä.
Yhdistystoiminnan ja etujärjestöjen, sekä kunnalliselämän puoluepolitiikan vaalikausittaisissa tehtävissä, ja kansanedustajankin tehtävissä itsenäinen toimivalta on äänestyslappu tai äänestysnappula.
Palkkapapistolle on laissa säädetty toimivalta vihkiä avioliittoon - ei itsenäistä toimivaltaa päättää parisuhteista.
En ole sopinut uskonnollisista valtuuksista mm. kirota ihmistä - sopimukset pitää ensin solmia että saisi ryhtyä ihmisiä kiroamaan.
Uskonnollisille etujärjestöille ja kirkoille ei ole mitään valtaa myönnetty Suomessa.
Viranhaltijoilla on rajattua itsenäistä toimivaltaa lain säädännön rajoissa, ja viranhaltijapäätöksiin saa aina hakea muutosta laissa säädetyllä tavalla.
Toivotan hyviä työpäiviä työläisille ja hyvää eläkepäivien odotusta työsopimuksien rajoissa.
Sukulaisten kanssa en ole sopinut koskaan mitään.
Ei ole pyydetty mitään koskaan sopimaan.
Tällainen yhteydenpito tällä kanavalla on hyvä päättyä nyt.
Hyvää kesän odotusta-- Täsmennys; -- Kansalaiseen uskonnollisille etujärjestöille ja kirkoille ei ole mitään valtaa myönnetty Suomessa.
Aamen.
Hallinto-palvelu-kulttuuri on erilainen kuin 2000 vuotta sitten.
Uskovaiset ihmiset elivät yhdessä roomalaisessa hallinto-palvelu-kultuurissa.
Tämän päivän uskonnollinen ja /tai hengellinen yhdistys-etujärjestö protestanttinen kirkkotoiminta on sellaista että yhdistystoiminnot kokoontuvat ja hajaantuvat säännöllisesti.
Ihmisiä elää yhdessä tarkasti ystävänsä valikoiden ja omissa perheissä -ja seurapiireissään.
Erilaiset toiminnan vastuunkantajat hakevat omaa arvoa, tai toiselle henkilölle arvoa, -eivätkä muista tai ymmärrä ettei evankeliumista voi ainokainenkaan ihminen ansioitua.
"Arvovaltaan" perustuvaa laillista päätöksentekoa ei ole laillisena olemassa, sillä arvovaltaa syntyy aina vain ihmisten mielikuvissa -mielikuvituksessa. Alamaisia on ollut roomalaisessa terminologiassa, mutta tänään oikeusvaltiossa ei saa itsellensä alamaista rahalla ja sopimuksillakaan laillisin keinoin. Keisarin aikakausi päättyi 1918. Kuninkaallinen valta armollisen kuninkaan armon alla päättyi ennen keisarin aikakautta. Pohjoismailla oli aikoinaan yhteinen kuninkaallinen hallinto. Polveudun lukuisista keskiajan kuninkaallisen vallan aikakauden Suomen johtajista, ylhäisaatelisista, ritareista arvoltaan, -maan ylimmästä kirkollisesta vallasta ja tuomarien valtaa sekä sotapäälliköistä. Siksi polveutuminen on niin hauska harrastus, mutta yhtä tärkeä on ne lukuisat Emä-Isoo-Suur-Ilmajoen kantatalot veroluetteloiden mukaan joista polveudun 1500 luvulta jo jokaisen neljän isovanhempani kautta. Kolmesta isovanhemmastani polveudun ko. keskiajan aikaisista johtajista. Neljännestä isovanhemmastani armaan maan ajokalujen rakennuksen käsityöteollisuuden suurista miehistä.
Jokainen talonpoika/isäntä on ollut sankari armaassa maassa.
- Polveutumisharrastusta piisaa kymmeneksi vuodeksi hyvin. Hengellisiä kirjoituksia kirjoitan aikanaan, ja hotellini parempaan kuntoon. Minulla ei ole kuitenkaan hotellissani ainuttakaan rahvaanomaista sanaa, enkä suorita siellä organisaatioille yhtään mitään. Olen omassa hotellissani äärettömän iso pomo ilman ainuttakaan kirkkokandidaattia tai vastaavaa.
Minä en yhdellekään ihmiselle ryhdy uudesti syntymään tämän mielen mukaan, enkä yhdellekään ihmiselle ryhdy täällä hämäräkaukona "uskossa seisomaan."
Taloyhtiöissä -yhtiöissä yhteisiä asioita ovat; a) vastikkeiden korotukset, b) järjestys-sääntöjen yhdessä kirjoittaminen, c) asukastoiminta, d) yhteisien tilojen käyttöä ja uusimista koskevat asiat, e) em. lisäksi osakkailla yhtiöjärjestyksen asiat. __ Tämä on yleistä integriteetti- legitiimiysasiaa- johon lisään vielä; -- Jokaisen postiluukun takana on yksityisessä käytössä ja itsenäisessä hallintaoikeudessa oleva huoneisto. Jokaisen postiluukun takana on jokaisella ihka oma pillu, kulli ja perse. __ Jokainen asunnon haltija vastaa itse myös vieraittensa osalta mitä sallii huoneistossaan._
Aamen.
'
Hotellini on minun yksityinen.
Minä en ota sinne kenenkään vaatimuksia.
Hotellissani en pidä mitään organisaatioihin liittyvää.
Yksityinen kotisivutila.Seuravilla asioilla voitaisiin tulla lähemmäksi keisarin vallan ajoista;
Uskonnolliset etujärjestö-organisaatiot kirkot ovat jokainen kaikki jättäneet kirjoittamatta säännöt jäsentoimintaansa.
Ehdotukseni;
1. Toimielimen merkitys;
- Jäsenien äänivalta toimielimissä pitää olla tasa-arvoinen jokaisen jäsenen juridisen vastuun vuoksi. Organisaatiossa tulee mitoittaa toimielimien päätösvallat sellaisiksi että tämä on mahdollista.
Johtajaa ei toimielinpöytään (johtokunta/hallitus/lautakunta) voi istahtaa. Toimielin on toiminnan moottori, juridinen vastuunkantaja, ja päätöksentekijä. Jokainen jäsen on yhtä suuri äänivallallaan, eli ei voi yhden jäsenen ääni kaataa koko pöydän muiden jäsenien äänivaltaa.
2. Jäseniä koskevat säännöt on jätetty kirjoittamatta. Esim. Adventtikirkon organisaation arvot on hyvin esitelty 28- opinkohdassa, -sääntöjä ne eivät ole. Organisaation arvot kertovat ne periaatteet joiden kanssa organisaatio on tavoitteiltaan ja päätöksenteoltaan sovussa ja -puitteissa.
Jäseniä koskevat säännöt -voi olla esim. tusina sääntöjä, esitellään hyvin kun jäseniä otetaan etujärjestön jäseneksi. Nämä säännöt toimivat jäsenen kelvollisuutta olla tullaksensa jäseneksi ja -jäsenvaatimuksien suhteen normeina jotka on täytettävä ollaksensa etujärjestön yhdistystoiminnan jäsen. Vain näihin sääntöihin voi vedota vaatimuksissa.
3. Käsikirjoihin voi sisällyttää järjestö-yhdistystoiminnan demokratian toiminta normitukset, mutta käsikirjat eivät saa pitää sisällään mitään mikä valjastaisi jäsenelle valtaa suhteessa toiseen jäseneen.
Kaikilla alaisilla on pakko olla aina työsopimus, koska työsopimuksesta päätellään perustehtävä ja alaistaitovaatimukset. Organisaatiojohtajien ainoat alaiset löytyvät organisaation palkkahenkilöstöistä.
Yhdistystoiminnan jäsenien itsenäinen toimivalta on äänestyslappu. -Kenenkään mielivallan mieluisuuden tai intuitiivisen näkemyksen alaiseksi ei nykyajan ihmisen tarvitse joutua laillisuuden nimissä.
Koskee jokaista jäsentä - vastuut kannetaan toimielimen alaisuudessa, ei johtajina esimiehinä suhteessa jäseneen. Mielivallan mieluisuuden vaatimuksiin jäsenet joutuvat kun monta sataa organisaation jäsentä ryhtyvät ihmisten johtajiksi, mutta eivät ymmärrä ihmisten johtamisesta mitään, ja ryhtyvät soveltamaan intuitiotaan ja 28- arvoa toiseen ihmiseen.
4. "Vanhemmisto" on ymmärrettävä toimielimeksi. ( Johtokunta/hallitus)
Jäsenillä ei itsenäistä toimivaltaa ole jäseneen.
Ilmoitusvelvollisuus puheista ja toimista on aina velvoittava miten olevaisen persoonan mahd. asioissa puhuu ja toimii. Yhdistyksen jäseniä ei voi oikeuttaa kenenkään henk koht asioihin.
Yhdistystoiminnat hajaantuvat ja kokoontuvat säännöllisesti, ja ihmiset eivät elä yhdessä, ja ole tekemisissä keskenään. Salaisia virkoja suhteessa jäseniin ei voi olla.
Yhdistystoiminnan- jäsenien itsenäinen toimivalta on äänestyslappu.
Arvovaltaan perustuvaa päätöksentekoa ei ole olemassa laillisesti. Arvovaltaa syntyy vain ihmisten mielikuvituksessa.
>>> Koskee kaikkia uskonnollisia etujärjestö-organisaatioita. Jokainen organisaatio on jättänyt jäseniä koskevat säännöt kirjoittamatta. Adventtikirkko esittelee hyvin organisaationsa < arvot > ns. 28-opinkohdassaan.
En pidä esimiehiä eläkepäivilläni enkä ole koskaan tavannut uskovaisten piirissä ihmisiä, joilla olisi mitään ymmärrystä esimiestyöskentelystä ja johtajuudesta.
Minä olen sattunut kurssittamaan itseni julkisen johtajuuden hallinnon tieteen kursseilla noin 50 opintopistettä, joissa on kyse armaan maan organisaatioiden toiminnan asioista ja hallinto-palvelu-kulttuurista. Olen ollut noin 15 toimielimen jäsen. Olen toiminut työelämässä asiakas-palvelussa aina monissa alaistaitoja vaativissa työtehtävissä. Työtodistuksessani lukee myös että olen aikoinaan vastannut ostoista, myynnistä sekä hallinnosta. Olen ollut aikoinaan myös T:mi ammatinharjoittaja. Kokemuksia, mutta ei pitkää uraa.
Minulla on ollut 50-60 ikävuosien välissä aikaa miettiä menneitä. Äitiä olisi pitänyt kuunnella nuorena, en muuta osaa sanoa. Äiti sanoi vain yhden kerran aina, ja se olisi pitänyt osata kuunnella kerralla aina.
En suorita protestia mitään uskonnon etujärjestöä -kirkkoa vastaan.Olen Adventtikirkon kautta saanut paljon hyvää teologian tietoa.
Päätin opiskella Raamatun ja kulutin siihen asiaan kaiken vapaa-aikani vuosikaudet.
Koitti se päivä että olin jokaisen Raamatun jakeen tutkinut. Koitti se päivä että jokainen Adventtikirkon teologia oli minulle selvä. Tietysti Adventtikirkon huipputeologit tutkivat koko ajan lisää.-
Minulle oli kertynyt hyllykkööni yksitoista metriä hengellistä kirjallisuutta.
Kalliita hakuteoksia vähävaraisen työttömän tuloilla osamaksuilla.
Monta tuhatta markkaa maksoivat hakuteokset osamaksulla aikoinaan.
Olin työni jäljiltä niin uupunut että jaksoin lukea ensin vain sivun kaksi kerrallaan, mutta huilasin välillä.
Mutta mies löysi pellosta aarteen- ja päätti ostaa koko pellon.
>>> Kaikissa uskonnon etujärjestöissä ja kirkoissa on Jumalan omia joilla on vilpitön puhdas omatunto Jumalan edessä.
>>>> Minua on turhaa ajatella jonkun "ainoan oikean organisaation" missiossa, -sillä ei sellaista ole olemassakaan. Useissa protestanttisissa ja katolisissakin uskonnon piireissä on yksilöitä, joilla on tosissaan oleva usko.
Minun takaiskuja uskonnon kivikkoisella polulla -San 24:26 -
>>>>>>>> Olen saanut hyvän tiedon_!_
Seurakunnallinen elämä on asianmukainen asia ja oikein, en koskaan kannusta ketään luopumaan seurakunnistaan, -otin itse uupumuksen myötä ilmaa väliin, -uupumus ottaa toipuakseen.
Minun oli mahdotonta ajatella lepääväni kirkon penkillä, sillä olin niin aktiivinen suorittaja.
Kukaan ei olisi ymmärtänyt minun lepäämistäni kirkon penkillä tekemättä mitään.
Aamen.- alfa-uros
Olit jäsenenä Adventtikirkossa pahan viidenkympin villityksen aikoina mitä neuvoja annat nuoremmille adventistimiehille?
Minulla oli tilanne että olin liikarasittunut, ja lähdin lepäilemään.
Optimaalinen tilanne on tietenkin olla ja pysytellä hengellisissä piireissä.
Ihmisillä on erilaisia elämänkokemuksia ja elämäntilanne yksilöllinen. Ko. piireissä on usein vuosikymmenien perhe-traditiot- sidonnaisuudet ja siksi riisiaikoja ei pääse samalla tavalla yllättämään kuin yksinäisille susille.
Minulla on ikäpäivilläni puuhaa kotona -harrastuksia niin paljon ettei aika käy pitkäksi.
On useitakin asioita mitä harrastaa himassa.
Aikoinaan naapuri pakotti minut hankkimaan tietokoneen. Hän sanoi etten tule toimeen myöhemmin ilman konetta. Hän haukkui joka päivä niin kauan kunnes hankin koneen.
Talossa oli koko ajan vähintään kaksi ATK-IT- ammattilaista, jotka olivat hyvin kiireisiä, mutta joku kolmesta/ neljästä aina ehti minua auttamaan käsin veivattavien tietokoneiden käytössä.
Olenkin jo vuosia osannut kaiken.
En ole koskaan puhunut lukuisissa asuinpaikoissani kenenkään yksityis, intiimi, perhe- asioita,
Jokaisella on oman postiluukun takana ihka on yksityiselämä.
Olen yleisiä integriteetti asioita kertoillut korkeintaan- sellaiset asiat mitkä koskevat kaikkia taloyhtiöitä armaassa maassa.
En ole yhdestäkään yhtiöiden henkilökunnan toimihenkilöistä/viranhaltijoista/työntekijöistä puhunut koskaan sanaakaan missään."Talossa oli koko ajan vähintään kaksi ATK-IT- ammattilaista, jotka olivat hyvin kiireisiä, mutta joku kolmesta/ neljästä aina ehti minua auttamaan käsin veivattavien tietokoneiden käytössä."
Jaa, millaisia käsin veivattavia tietokoneita sitten oikein hankit ? Ihan vinkkinä, ne pornosivut kannattaa jättää avaamatta, niin se käsin veivaaminenkin jää sitten väliin.
"Olenkin jo vuosia osannut kaiken."
Jaa, siis että nollasta sataan 0.1 sekunnissa ? Ihan kuten herran kolmiyhteyden ymmärtäminenkin, muuttui yherra mmärtämättömästä maailman parhaiten ymmärtäväksi ihan itsellään. Vau miten upeeta, että nyt hallitset tietokoneet paremmin kuin yliopistissa tietotekniikkaa opiskelleet,Exap kirjoitti:
"Talossa oli koko ajan vähintään kaksi ATK-IT- ammattilaista, jotka olivat hyvin kiireisiä, mutta joku kolmesta/ neljästä aina ehti minua auttamaan käsin veivattavien tietokoneiden käytössä."
Jaa, millaisia käsin veivattavia tietokoneita sitten oikein hankit ? Ihan vinkkinä, ne pornosivut kannattaa jättää avaamatta, niin se käsin veivaaminenkin jää sitten väliin.
"Olenkin jo vuosia osannut kaiken."
Jaa, siis että nollasta sataan 0.1 sekunnissa ? Ihan kuten herran kolmiyhteyden ymmärtäminenkin, muuttui yherra mmärtämättömästä maailman parhaiten ymmärtäväksi ihan itsellään. Vau miten upeeta, että nyt hallitset tietokoneet paremmin kuin yliopistissa tietotekniikkaa opiskelleet,Koneet ovat automaattisia tänään.
Aluksi ei niin ollut.Jarinhotelli4 kirjoitti:
Koneet ovat automaattisia tänään.
Aluksi ei niin ollut.Mikä on "käsin veivattava tietokone" ?
Exap kirjoitti:
Mikä on "käsin veivattava tietokone" ?
- Ei automaattinen, on "käsinveivattava."
Ennen piti ohjelmat ajaa levykkeiltä, ja monia asioita mitkä nykyisin kone tekee itse automaattisesti verkon kanssa, -oli paljon käsityötä koneen käyttäjällä koneen ylläpidon kanssa,
On se aloittelijalle outoa.
Tekstinkäsittelyn kurssin kävin opistolla.
Koulussa oli konekirjoitusta joskus oppiaineena mekaanisilla koneilla, ja rakastin kymmensormijärjestelmällä kirjoittamista.
En käytä kaikki sormia, mutta olen nopea kirjoittaja.
Kirjoitan liiankin paljon, aamusumppia juodessa.
Pitää turhia ja terveisiä posteja nyt lopetella.Jarinhotelli4 kirjoitti:
- Ei automaattinen, on "käsinveivattava."
Ennen piti ohjelmat ajaa levykkeiltä, ja monia asioita mitkä nykyisin kone tekee itse automaattisesti verkon kanssa, -oli paljon käsityötä koneen käyttäjällä koneen ylläpidon kanssa,
On se aloittelijalle outoa.
Tekstinkäsittelyn kurssin kävin opistolla.
Koulussa oli konekirjoitusta joskus oppiaineena mekaanisilla koneilla, ja rakastin kymmensormijärjestelmällä kirjoittamista.
En käytä kaikki sormia, mutta olen nopea kirjoittaja.
Kirjoitan liiankin paljon, aamusumppia juodessa.
Pitää turhia ja terveisiä posteja nyt lopetella."Ennen piti ohjelmat ajaa levykkeiltä, ja monia asioita mitkä nykyisin kone tekee itse automaattisesti verkon kanssa, -oli paljon käsityötä koneen käyttäjällä koneen ylläpidon kanssa,"
No meillä on siis varsin eri käsitys siitä miten "käsinveivattava" eroaa automaattisesta.
Joskus aikanaan puhelimet olivat "käsinveivattavia". Langan toisessa päässä oli operaattori joka omin pikku kätösin yhdisti linjan toiseen, tai otti yhteyttä naapurikaupungin operaattoriin saadakseen muodostettua yhteyden kahden käyttäjän välillä.
Tietokoneet eivät koskaan eikä milloinkaan ole yleisesti olleet "käsin veivattavia". Sellaisia olivat esim. sadan vuoden takaiset laskukoneet, joilla energia mekaaniselle koneistolle annettiin käsin. Tai ensimmäiset autot, jotka piti käsin veivata käyntiin.
Mutta sinulle, nykyiset mikroaaltouunit ovat sellaisia "käsin veivattavia", koska niihin pitää se ruoka ihan itse omin käsin "veivata sisään" kylmänä, ja "veivata ulos" kuumana !
Siinä mikrossa ei ole mitään eroa siihen, että joutuu vaihtamaan tietooneessa floppya, levykettä, korppua tms.
Joten siis aikuisen oikeesti, "käsin veivattavia" tietokoneita et liene nähnytkään.
Ja se, että pari IT-tukihenkilöä tarvittiin kotonasi, puhuu ennemminkin täydellisestä pätemättömyydestä simppeleihin juttuihin, kuin mistään muusta. En kehuskelisi sinuna asialla.
En ole kirjoitellut kenenkään yksityis, intiimi, perhe- asioita. En viranhaltijoiden, en työntekijöistä/toimihenkilöistäkään ole koskaan sanaakaan missään puhunut.
- On ollut yleistä integriteetti- legitiimiys- asiaa siis, ja omaa rupatteluani joissa ei koskaan em. ole ollut kenestäkään toisesta, tai kolmannesta persoonasta tai perheistä kyse._
Minuun on hyvä pitää yhteyttä minun omia yhteysvälineitäni pitkin.
Ei nimimerkin -rekisteröimättömän takaa vuosikausia täällä tuiki tutut ihmiset-.
>> Tällaista rupattelua on ollut kyllin, ja hyvä loppua nyt täällä -.
>>>> Sain kerrotuksi uskonnollisten etujärjestö-yhdistys-toiminnan rationalisoimiseksi ehdotukseni.__… Siis minulle suoraan kirjoittaa minun omiin yhteysvälineisiini ne ihmiset jotka tuiki tuttuina ihmisiä pitävät ainoan yhteytensä minuun rekisteröimättömän nimimerkin takaa.
Sain hartiani nyt paikoilleen. Hieroja laittoi ne niin että kun olen nyt kolme tuntia hierojan jälkeen vielä hieronut auki, niin menivät kokonaan paikoilleen.
Oli raskas juttu. Kolme kertaa hierojalla kuukauden sisällä ja tuntikaupalla itse hierontaa joka päivä.
Nyt hartiat on kunnossa. Liikunnalla loppu.
Koko selkä hartia leikkasi kiinni jo siinä vaiheessa kun pakokaasuteillä poljin pinnallisesti hengittäen. Pyörän päällä sitten lihakset meni osa siinä sijoiltaan. Paljon muutakin tapahtui mm. se mitä edellä jo kerroin kuumien kuminauhalihaksien kanssa leikkimisestä sarvien ja käsien päällä niin että hartialihat heittää yli, ja kramppaa siihen kiinni. Kääntyivät ympäri. Koko selkä ja hartia kivikova. Nilkat, vyötärö, selkä, ja hartiat kivikovia jumissa -eivät liikkuneet.
Paljon muutakin asiassa pyörän päällä tapahtui. En tarvinnut nuorempana lihashuoltoa, mutta nyt se tapahtui näin rajulla tavalla. Voin luetella tasan tusinan syitä -kaikki polkupyörän päällä sattuneita ja lisäksi pari syytä mikä pois pyörän päältä pahensi asiaa. Väärin venyttely -entistä pahemmaksi- ja selkä vinossa tangolla roikkuen. mm.- muistavenytykset
Pitkäaikainen niskakipu vaivaa seitsemää prosenttia naisista ja viittä prosenttia miehistä.
Vaiva on yleinen, kiitos staattisten työasentojen, joihin valtaosa työntekijöistä jämähtää toimistoissa istuessaan. Niskaongelmille altistavat myös huono kunto ja ryhti.
Sinun pitää helpottaa työntekoasi.
Uskomatonta että sinulla on niskat ja hartiat niin pahasti
jumissa vaikka pitkästä pyörälenkistä on useita vuosia.
Monet fyysiset vaivat johtuvat psyykkeestä.
Sapattina pyöräilystä ei ole siunausta.
Väärä satulan korkeus ja ohjaustangon väärä asento ovat vahingollisia myös aivojen, genitaalialueiden ja lihaksien verenkierrolle ja aineenvaihunnalle.
Parisuhde hieronnasta on myös apua jännitystiloihin ja ramppeihin.
Oletko koskaan asunut parisuhteessa? muistavenytykset kirjoitti:
Pitkäaikainen niskakipu vaivaa seitsemää prosenttia naisista ja viittä prosenttia miehistä.
Vaiva on yleinen, kiitos staattisten työasentojen, joihin valtaosa työntekijöistä jämähtää toimistoissa istuessaan. Niskaongelmille altistavat myös huono kunto ja ryhti.
Väärä satulan korkeus ja ohjaustangon väärä asento ovat vahingollisia myös aivojen, genitaalialueiden ja lihaksien verenkierrolle ja aineenvaihunnalle.
Oletko koskaan asunut parisuhteessa?Kyse on kolmen kesän pyöräilyistä pakkaukset päällä.
Tuhansia kilometrejä per kesä.muistavenytykset kirjoitti:
Oletko koskaan asunut parisuhteessa?Noin 10 000 km pakkaukset 10-35 kg päälllä.
Retki- ja matkapyöräily on ollut harrastukseni jo 20 vuotta.
Ensin kesät marja- ja sienimetsiä etsien, sitten toisen kotiseutuni telttailua, maakuntapyöräilyjä - aamulla lähtö ja iltapäivällä tai illalla kotiin 100-190 km.
Myös matkalla Suomessa.
Pyörällä polkeminen on ollut kesieni intohimo
Kävin kolme kertaa hierojalla kuukauden aikana, ja hieroja onnistui.
Tänä aamuna nousi toisen lonkan sivun alta lihat vieöä jumista.
Olen vetänyt hartiat sijoiltaan matkani päätteeksi, ja oikenevat vielä.
Olin vielä vielä eilen 8- mutkalla.
Kun jaksan laadin 15-20 pykälää selostuksen 15-20 syytä miten aiheutin selkahartiavikatilan 3-4 vuoden aikana polkupyörän päällä.
2-3 muuta syytä voin mainita; roikkumalla tangolla selkä vinossa, selälläni sohvalla vain toista puolta venyttäen, ja tietokoneella istuen käden repiminen. Epämukavuus hiipi hissukseen ja toi väärät venytykset ensin.
Viisitoista tilannetta ja kohtaa muuta jotka kaikki noin 10 000 km, ja kolme kesää.
En ole solminut yhdenkään kirkkokandidaatin kanssa -en maisterin, en väitöskirjan tehneiden -en organisaatioiden työntekijöiden kanssa sopimuksia; - Mitään.
Laillista oikeutta ns. luonnollisen henkilön alaisena pitämiseen ei ole.
En ole yhdenkään uskonnollisen organisaation jäsen.
Tämä on suomi24. kansalais-foorumi.
Ei organisaatioiden henkilökunnan työn suoritusalusta henkilö-arvioinneissa.
PL 11-12§.
En suorita yhdellekään organisaatiolle mitään.En ole solminut yhdenkään kirkkokandidaatin kanssa -en maisterin, en väitöskirjan tehneiden -en organisaatioiden työntekijöiden kanssa sopimuksia; - Mitään.
Laillista oikeutta ns. luonnollisen henkilön alaisena pitämiseen ei ole.
En ole yhdenkään uskonnollisen organisaation jäsen.
Tämä on suomi24. kansalais-foorumi.
Ei organisaatioiden henkilökunnan työn suoritusalusta henkilö-arvioinneissa.
PL 11-12§.
En suorita yhdellekään organisaatiolle mitään.>>> Pst.;
Pst.;;
Olen joutunut armaassa maassa naisten henkilökohtaisten ihanteiden vaatimuksien kohteeksi, joissa minun olisi pitänyt vastata lukuisten ikäneitojen ja rouvien, evp- rouvien, avo-rouvien henkilökohtaisten ihanteiden vaatimuksiin.
>> Nämä naiset päättäessään itselleen ventovieraiden ja hyvän päivän tuttujen parisuhde-asioista salaa, eivät ole ymmärtäneet etteivät suorita laillisia tekoja.
Armaassa maassa ei aikamiesten parisuhdeasioita "panna, evätä ja päästetä" laillisesti missään itsenäisesti.
>>>>>>>>>>>>>Luulisi tämän verran järkeä olevan.
Minulla ei ole mitään tekemistä -ei osaa ei arpaa moisessa laittomassa lystissä.
Aamen._Minä en nyt tällä haavaa rakasta ketään, että akkalauma ja ukkolaumat "panisivat, päästäisivät tai eväisivät" itsenäisesti toisen ja kolmannen persoonan kahden välisen asian -salaisesti -ilman mitään ilmoitusta olevaisille joita asia koskee.
Puoli kylää sitten homoina ja hintteinä ko. juttujen vuoksi. Jokainen joka nähdään jonkun seurassa sitten-.
Minä olen vielä perseestä neitsyt eikä minulla ole ainuttakaan homo-rakkautta elämässäni ollut koskaan. En ole ainuttakaan miestä ns. homoksi koskaan sanallakaan sanonut.
Olen neitoihin rakastunut vielä 50- villityksen aikaan 2010 luvullakin aina lapsesta saakka.
En nyt kuitenkaan jokaista akkaa vuoden jokaisena kauniina päivänä nussi jokaisella nurkalla kuitenkaan armaassa maassa.
Minä en ole neuvotellut ihmisten perhe-asioita, en pannut, en evännyt enkä päästänyt kenenkään parisuhdetta -olevaista tai aiottua.
Kahden subjektin pitää ensin keskenään ryhtyä hinkkaamaan- eli olla toistaan seuraa ko. missiossa että naimahan asti-.
En kenenkään onnen tiellä seiso, enkä ole saanut todistettavasti eli niin että vastaisin ymmärtäneeni toiveita, -en ole saanut yhteydenpitoa minuun sellaisessa toive-missiossa,
ja en voi sille mitään jos en ole havahtunut joidenkin selkäni takana olleisiin mahdollisiin naimakohtauksiin._
En ole neuvotellut ihmisten perhe-asioita ja perheiden jäsenien -ko. yksityisasioita missään.Jarinhotelli4 kirjoitti:
Minä en nyt tällä haavaa rakasta ketään, että akkalauma ja ukkolaumat "panisivat, päästäisivät tai eväisivät" itsenäisesti toisen ja kolmannen persoonan kahden välisen asian -salaisesti -ilman mitään ilmoitusta olevaisille joita asia koskee.
Puoli kylää sitten homoina ja hintteinä ko. juttujen vuoksi. Jokainen joka nähdään jonkun seurassa sitten-.
Minä olen vielä perseestä neitsyt eikä minulla ole ainuttakaan homo-rakkautta elämässäni ollut koskaan. En ole ainuttakaan miestä ns. homoksi koskaan sanallakaan sanonut.
Olen neitoihin rakastunut vielä 50- villityksen aikaan 2010 luvullakin aina lapsesta saakka.
En nyt kuitenkaan jokaista akkaa vuoden jokaisena kauniina päivänä nussi jokaisella nurkalla kuitenkaan armaassa maassa.
Minä en ole neuvotellut ihmisten perhe-asioita, en pannut, en evännyt enkä päästänyt kenenkään parisuhdetta -olevaista tai aiottua.
Kahden subjektin pitää ensin keskenään ryhtyä hinkkaamaan- eli olla toistaan seuraa ko. missiossa että naimahan asti-.
En kenenkään onnen tiellä seiso, enkä ole saanut todistettavasti eli niin että vastaisin ymmärtäneeni toiveita, -en ole saanut yhteydenpitoa minuun sellaisessa toive-missiossa,
ja en voi sille mitään jos en ole havahtunut joidenkin selkäni takana olleisiin mahdollisiin naimakohtauksiin._
En ole neuvotellut ihmisten perhe-asioita ja perheiden jäsenien -ko. yksityisasioita missään.… Kumpikin sukupuoli läpi elämäni ovat säilyneet persiestään neitsyeinä minun seurassani halki läpi jokaisen vuosikymmeneni._
Aamen.
Loppu.__
>> Eläkepäivät ja eläkeläisen harrastukset.
Vielä 50- villityksessä olisin perustanut perheen ja ryhtynyt vaikka yrittäjäksikin jos olisi ollut pääomia olevaisina, joille ei liian raskaita korkoja.
Poikamiehet jäävät nuolemaan näppejään elämässä, ja rannalle ruikuttamaan, sekä lehdellä soittelemaan, -ihmisten pitäisi naida nuorena, niin elämässä olisi paremmin pohjaa menestykselle ilman poikamiesongelmia.
Mutta parisuhdeasiat ovat nekin toisinaan liian haastavia ja pettymyksiä ja vaikeuksia aiheuttavia.
Sinkkujen sekalainen elämän vietto on tavallinen ihmisten elintapa tällä sukupolvella kuitenkin.
Minun nuoruuden aika meni työtehtävissä ja yhtä aikaisissa opinnoissani liikaa.
Neitoja ja naisia oli mutta parisuhdehalut vakiintua olivat vasta 30 vuotiaana 30-.
Toki oli neitoja joihin rakastuin korviani myöten niin paljon että olisin heti nainut puolisoksi ilman kysymysmerkkejä.
Oli neitoja niitäkin joista olisi ajassa tullut puoliso mahdollisesti jos yhdessä oloa olisi jatkunut.
30- iässä jag olin loppuun palanut ja 1990 luvun laman kourissa, jossa ei ollut työpaikkoja kenellekään. Neitoja ei houkutellut perheen perustaminen miehen kanssa, jolla ei ole lompsaa perheen elättämiselle.
Eläkepäivillä on kotioloissa harrastuksia vaikka kuinka paljon ettei aika tule pitkäksi.
On millä aikansa kuluttaa sinkku-eläkeläisenä._
>> Viime aikoina vallinnut tapa kirjoittaa tuttavaterveiset takavuosien tutuille saa päättyä tähän.
Olen 60- kesäinen paappa, joka ei riennä toisen paapan alaiseksi.
Ei ilman minulla olevaa työsopimusta organisaatio-johtajien, tai kenenkään muunkaan alaiseksi-.
Oppikaa ketjussa mitä opastan vallan käytöstä, että tavallinen itsenäinen toimivalta on = äänestyslappu mahtavan itsenäisen mahdin sijasta suhteessa kansalaiseen.
Käytän itse oman äänestyslappuni.
Minun tavoite oli saada takavuosien piirien tutuille terveisiä ja palautteita, kun eivät pitäneet yhteyttä, kuin korkeintaan rekisteröimättömien nimimerkkien takaa täällä.
Erehdyin parille ihmiselle sanomaankin että täällä voi kanssani keskustella, mutta minulla on ollut hengellinen aihe kuitenkin mielessä -Raamatun kysymykset.
>>>>> Pst, vrt. >>> Olen vastaillut asiallisesti kommentoiden asiallisiin Raamatun kysymyksiin aina, enkä ole niissä keskittynyt ihmisiin, vaan kommentoimaan Raamatun kysymyksiä.
Ei minulle ole ihmisiä rekisteröimättömien nimimerkkien takana, eikä Raamatun uskonnon oikea missio ole että ihmisten pitäisi etsiä vikoja toisistaan.
Vian etsintä pitää aina keskittyä omaan itseensä, ja katse taivasta kohti. Tämä on aina ainoa oikea missio-metodiikka.
Olen Raamatun kysymyksissä kommentoija-missio-metodiikassa ollut asiallisuudessa aina, jos on sellaista kommentoitavaa.
Osaan jätkän kieltä vaikka kuinka paljon elämänkokemuksen karttuessa 60 ikävuoden aikana.
Naisten jutut vasta kamalia on. Ja miespuolisten homo-juoruakkojen jutut voivat olla akkojakin kamalampia juttuja.>>> Kiitos keskusteluista,
On aina päättää terveiset em. asioista tähän.
Olen lainkuuliainen kansalainen joka on useita kymmeniä vuosia noudattanut armaan oikeusvaltion lakisäädöksiä.
Minua on voitu syyttää rikoslakien nojalla 35- vuotta sitten rattijuopumuksesta. Tästä voi puhua rikoksen suorittamisena, jos joku haluaa puhua ihka oikeasta rikoksesta -yli 30- vuoden takaista.
Kenelläkään ei ole moraalista eikä juridista olla moralisoitavana tai syytettävänä kolmen vuosikymmenen takaisista nuoruuden 20-30 -tai jopa 45- vuoden takaisista alapääseksistään, mm,. tai mistään muustakaan.
>>> Minua ei ole voitu rikoslakien nojalla syyttää rikoksien suorittamisesta 1960, 1970,1980,1990,2000, tai 2010 luvuilla, kuin rattijuopumus 1985-1986 -jompikumpi vuosi oli-.__
Toivotan hyviä vuosia_!_.
On aika nyt muuta tehdä kuin opastaa näissä asioissa mitä tässä ketjussa on.
Olen riittävästi jo-.Korjaustarkennus;
täsmennys;
>>> Kenelläkään ei ole moraalista eikä juridista VELVOLLISUUTTA olla moralisoitavana tai syytettävänä kolmen vuosikymmenen takaisista nuoruuden 20-30 -tai jopa 45- vuoden takaisista alapääseksistään, mm,. tai mistään muustakaan.
>>> Minua ei ole voitu rikoslakien nojalla syyttää rikoksien suorittamisesta 1960, 1970,1980,1990,2000, tai 2010 luvuilla, kuin rattijuopumus 1985-1986 -jompikumpi vuosi oli-.__
Neitoja oli lukuisia monia kymmeniä. Ei noissa keskusteltu sormuksista. Oli muuta sopimusta, tai ehditty siihen asti että olisimme keskustelleet sormuksista.
Nuoria monet asiat vievät eroon toisistaan, -eikä nuoret rientojaan harkitse syvästi aina.
Äitiä olisi pitänyt kuulla ja kuunnella._- parisuhdeongelmia
Ts. naiset eivät ole huolineet sinua.
Oletko asunut kenenkään naisen kanssa parisuhteessa?
Se on kurjaa että naiset ovat hyväksikäyttäneet sinua samoin Adventtikirkko.
Sellainen käy psyykkeen päälle.
- löysitadventtitotuuden
Miten ymmärrät Raamatun vertauksen rikkaviljasta omalla kohdallasi?
Me ihmiset emme ole oikeita olevaisia arvioimaan toista ihmistä tässä suhteessa.
Ilm 3:18-20, -
Rajoitetun rationaalisuuden tilaan joutuessaan aina jonkun mielestä on jotakin omasta mielestä.
Olevaisten elämäntilanteet ovat erilaiset...Kun työuupumus iski 1980 luvulla parhaassa työiässä, voimat loppuivat yhtäkkiä työpöydälle, vaikka tauti oli tehnyt tuloaan hiipien puoli vuotta.
Nuoren ihmisen ihmis&duhdekompastukset ja huolet olivat osasyy.
Tukkumyyjän työn jälkeen havaitsin 20- vuoden jälkeen etten ollut soittanut 20- vuoteen ainuttakaan puhelua. Viestejäni sitten jotkut vihasivat.
25- vuoden jälkeen ajattelin että pystyisin istumaan uudelleen samalle paikalle.
En nyt kuitenkaan ajatellut menneitä 25- vuoden aikana, vaan nuo nyt tupsahtivat mieleeni yhtäkkiä.
Yhdistystoiminnassa liikarasitus ja rajoitetun tyytyväisyyden tila, ihmis-suhde hankaluudet, ja omat erehdykset voivat toisinaan aiheuttaa eroa, joka ei tarvitse olla lopullinen.
Kuitenkin minulla on omia prosesseja kesken, joita jaksan vasta hissukseen ehkä ensi vuonna.Lisäys;
Suositan olevaisille persoonille seurakunta-etujärjestö yhteyttä.
Aina ei ole kaikille mahdollista tyytyväisyyden tai jonkun muun inhimillisen syyn, -maantieteellisen rajoitteen vuoksi-.
Olen saanut hyvää tietoa oikeastaan elämäni päivillä aina lapsuudesta saakka, ja tunnen armaassa maassa vaikuttavien uskontojen sisäistä toimintaa ja vallitsevia arvoja._- puh.johtajalle.tiedoksi
Suositten näppylähanskoja ja perseen rasvausta.
Kumpaako käytät?
Kesällä on ajokalumisten kokoontumisajot Vaasassa uimarannan pukukopilla. puh.johtajalle.tiedoksi kirjoitti:
Suositten näppylähanskoja ja perseen rasvausta.
Kumpaako käytät?
Kesällä on ajokalumisten kokoontumisajot Vaasassa uimarannan pukukopilla.Kirjoittajalla on kokemusta näppylähanskoista. Minulta tuo kokemus puuttuu vielä toistaiseksi.
Kiitos vinkistä.
En pysty perseaktiin eli omaan tai kenenkään muunkaan suoleen, se ei minulta onnistu millään keinolla. Valitan.
Olen persettä rasvannut vain raskaan sarjan pyöräilyssä. Geelilesta on riittävä pyöräilyhousujen kanssa, mutta on totta että Hädensa peräpuikkoja ja mukana olevia haavoihin yms soveltuvaa voidetta mitä on mukana ollut, olen käyttänyt mukavuuteen, sillä esim. 4000 - 6000 km kesälomapyöräily on kuitenkin takapuolelle asia että voiteet ko. ovat mukavia.
Käytän aina alapesusuihkua, mutta aina ei mahdollista matkalla.
Minua ei viehätä persehommat.
Mainitset uimakopeista.
Rannoilla ei sellaisia ole.
Miesten runkkupaikat tms. ovat parkkialueilla useilla sellaisilla kaupungissa ja kaupungin ulkopuolella. Maaseudullakin omansa ja ovat
monen rouvan puolisoiden aviosiipan suosiossa.
En ole käyttänyt ko. paikkoja.
Ihmisten tuomat rajoitukset ovat aina vapaaehtoisen harrastus-arvo-ko. toimintojen vaivana, -myös organisaatio-johdossa, ja organisaatio-johtajuuden tehtäviin ryhtyneillä maallikoilla,
- Innokkaasti tartutaan puikkoihin ihmisten johtamisen asioissa, mutta ihmisten johtamisen asioissa sitten ei mitään tiedetä eikä osata.
Syyttömätkin joille ei sakkolappua mistään voi kirjoittaa, muuttuvat syyllisiksi toisinaan, -kun arvon piirin missio on Jes 1:18; -Jeesus Kristus missiossa.
Uskonnollisille organisaatioille ja kirkoille ei ole Suomessa oikeusvaltiossa myönnetty lain valvonta, lain rangaistus tai lain tuomiovaltaa.
Raamattukaan ei sellaista valtaa tunne; Matt 7:1.
- Näihin tehtäviin on poikkeuksetta koulutetut ihmiset. Poliisivoimat kouluttavat lain valvontavallan itse, myös rajavartiosto kuuluu tähän. Tuomiovalta on vain maan perustuslain mukaisilla tuomioistuimilla.
Luottamustehtävissä on se äänestyslappu tai äänestysnappula itsenäinen toimivalta.
Kansalainen ei ole velvollinen korvaansa lopsauttamaan kuin viranomaiselle.
Toimielimet toiminnan sääntöjen rajoissa ovat toiminnan moottoreita, vastuunkantajia, ja päätöksentekijöitä.
- Esimiesasemansa luulottelut suhteissa joissa ei ole työsopimusta, josta alainen voisi päätellä alaistaito-velvollisuutensa -ei sellaista asemaa ole missään suhteessa toiseen olevaiseen.
Minulla on ollut aikaa monia asioita miettiä 50-60 iässä.
_ 50 opintopisteen opinnot organisaatio-julkisen johtajuuden hallinto-palvelu-kulttuurin asioissa on antanut omaa näkökulmaa lisää nähdä erilaisten organisaatioiden mahdollisia ongelmia, -
nähdä riittävän etäältä ja -sisältäkin päin kokemusta saaneena.
-- Olen opastanut riittävästi syyttelemättä ketään missään mitenkään.__
__ Kiittäkää Jumalaa siitä.
Ei ollut kuin hyvä tarkoitus opastaa, -pyydän anteeksi jos olen loukannut.
>>>> Toivon että keskustelut ovat tulevaisuudessa Raamattu aiheissa kokonaan, -
Pyrin itsekin nyt lopettamaan tällaisten asioiden kirjoittamisen.Oikeusvaltiossa on toisinaan käytävä tuomioistuimissa oikeutta vaikka osapuolet sopisivat keskenään - oikeusvaltion uskottavuuden ja yleisen edun vuoksi.
Ei voi olla kuitenkaan mahdollista että nuoret klopit jotka valmistuvat teologisesta ja ryhtyvät organisaatiojohtajiksi -tekisivät syyllisiksi ihmisiä joille ei maan perustuslaillinen tuomioistuin pysty sakkolappua mistään kirjoittamaan.
Oikeusvaltion on oltava uskottava-
Pst. Vrt.
Minulla on oikku puhdetta Raamatun parissa luonnollisen henkilön harrastus puuhissa kirjoituspajani Raamattu aiheisissa kirjoituksissani.
Raamattuja on miljoonia painettu armaaseen maahan ja miljardeja maailmalle-.
Suomessa kansalaisoikeuksiin kuuluu olla omaa mieltä Raamatun kirjoituksista.
En ole luovuttanut ko. kirjoituksiani organisaatioille.
En kelpaa teologien työkaveriksi, en ystäväksi,
enkä voi olla alaisena ilman työsopimusta minun piirongin laatikossa.
Teologit rajaavat omat ystävänsä työkavereiden kesken omaksi vertaistuekseen.
Johtajat ovatkin omasta hyvinvoinnistaan itse vastuussa.
Eivät voi kuitenkaan eläkeläisiä vaatia alaisekseen, eikä ole minuun vuorovaikutusta ollut.
Työasioita on teologeilla ollut työnantajansa palveluksessa.
Kirjoitan eläkepäivilläni tulevina vuosina kesken jäänyttä harrastustani.
Se on minun harrastus, joka ei kenenkään työasia ole, -.
Toivon myös että minun 1970-1980 luvun ex- heilat saavat hyvää seksuaalista tyydytystä.
En ole näistä puhunut, enkä näitä syytellyt, enkä nai takautuvasti. Heillä omat parisuhteensa on ja olleet jo.- kiinnostuslopahti
Naiset eivät ole kiinnostuneita itseriittoisista homppelisedistä.
Katsovat paheksuttavasti.
Ei taida hottellimiestä enää naisetkaan kiinnostaa? kiinnostuslopahti kirjoitti:
Ei taida hottellimiestä enää naisetkaan kiinnostaa?Naisia on aina monenlaisia.
a) Jonkun toisen akkoja
b) Joillekin muille ihmisille mieluisia
c) Muiden ihmisten henkilökohtaiset ihanne- vaatimukset täyttäviä-
d) Varattuja omien ihanteiden tapaisia
e) Jossakin muualla olevaisia vapaita joissa olisi omia henkilökohtaisen mieltymyksen ihanteita.
Olet esittänyt siis näin suhteellisen asian.- Kysympänutvua
kiinnostuslopahti kirjoitti:
Ei taida hottellimiestä enää naisetkaan kiinnostaa?"Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa enää mikään."
Noinko nuorena se piip-peli on menetettyä kalua? kiinnostuslopahti kirjoitti:
Ei taida hottellimiestä enää naisetkaan kiinnostaa?Ei aivan joka päivä vuosikymmenet läpeensä sinkkumies jaksa itseään kukaan yksinään polttaa. Taukoa tulee vuosikausiksikin, kunnes joku akka sitten joku kaunis päivä viehättää.
Kysympänutvua kirjoitti:
"Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa enää mikään."
Noinko nuorena se piip-peli on menetettyä kalua?Minun erektiokyky on vielä armeijanuorukaisen luokkaa.
Fyysinen kunto hyvä.
Aivojen toiminta terävä.
Olen elämässäni potenut pariin otteeseen liikarasituksen asioita ja seurauksia.
Aivosolut ovat olemassa - ei ne liikarasitus syistä karkaa.
Ihmiset ovat jaksamisen ja hyvinvoinnin asioissa enemmän kuin sairauksien kanssa jos jonkun mielestä ovat hiukan originelleja joskus.
Minulla on varaa eläkepäivillä olla ihan miten huvittaa ja lystää,
En ota organisaatiojohtajista paineita.
Opetin siksi hyvin tässäkin ketjussa, että minulla on oltava ensin työsopimus-.
- sinuatarvitaan
Oliko hän aikoinaan uskollinen alamainen Adventtikirkossa, oikea esimiesten perseennuolijatyyppi?
Teki monen pastorit työt ja kysyntää oli.
Naiset eivät oikein tykänneet. Uskon että olen onnistunut opastamaan.
Luin yliopistokursseja 50 opintopistettä 2010 julkisen johtajuuden, eli juuri organisaatiojohtajuuden hallinto- palvelukulttuurimme asioita.
Olen tehnyt sankariteon josta olin itse hiljaa.
Olen tehnyt täyden kansakoulukympin 10 asteikolla 1-10 tentissä;"Julkisten organisaatioiden talouden perusteet."
Siitä kohistiin, mutta olin itse hiljaa.
Opiskelin kursseja 54-56 vuotiaana 2010 luvun puolessa välissä.
Kokonainen lukuvuosi nuorten kanssa yhdessä oli ihana vuosi ja ihana kokemus 54- vuotiaana. Opintovuosi meni arvosanalla 4, kiitettävä painotettu keskiarvoni siis täydestä lukuvuoden työmäärästä.
On ihanaa olla viisas, kaunis ja komea.
Kuitenkin nyt ikä jo karistanut liiat komeudet pois.
Tein sitten muutaman yleiskurssin näiden päälle, ja päivitin 1980 luvun kaupallisen perustutkintoni liiketoiminnan osaamisen asioissa; yleinen ja operatiivisen laskentatoimen, johtamisen ja markkinoinnin perustiedot.
Kolmen vuoden yliopiston kurssityömäärä oli hieno kokemus tuossa iässä.
Huvittaisi vieläkin opiskella parin tieteen lajin perustietoja, mutta uskon että suunnittelen taivaan rannan maalaamista.
Minulla on eläkepäivieni eläketuloni, ja harrastuksia.
Nyt on hyvä päättää nämä aiheet tähän.Ja he va nu så he ett
Olen päättänyt seurakuntayhdistysetujärjestötoiminnan jäsenyyteni yli vuosikymmen takaperin toistaiseksi.
Uskoni tai uskomattomuuteni vietän erossa siis ko. sidonnaisuuksista.
Olin 100% vastuun kantava hengellisissä talkoo- tehtävissäni joka päivä.
Sanoin ko. vastuut irti 1.6.2006, 2006 liikarasituksen vuoksi.
Tein tilaa muille ja en voi käyttää enää aikaani 100% evankeliumin asialla.
Hommissa on ihan muita ihmisiä ollut sekä palkkatyössä että talkoo hommissa.
Minulla on omaksi kotitarpeiksi uskoa tai uskomattomuutta 1.6.2006 jälkeen yksityisesti.
Eläkepäivillä on aika nyt rauhassa harrastella muita intohimoja kuin ko. yhdistystoiminta.
Näin toistaiseksi.
Kiitos kuulemasta.
LOPPU.- minäminäminäminäminäminä
TYHMÄKIN kävisi viisaasta, jos olisi hiljaa ja pitäisi mölyt ja haisevat omakehunsa harhaisessa päässään.
Minä en ymmärrä ihmisten toimintaa ns. uskovaisuuden asioissa kun intoutuvat ihmisiä katsomaan ja ihmisten erehdyksiä mainostamaan kestävinä vakiintuneina elämän tapoina ja arvoina aivan kuin ihmisten välisestä kilpailusta olisi kyse.
Kyllä tuon psykologian ihmisten päässä olevaisena ymmärrän mistä se johtuu mutta
niin ei ole oikein.
Koska olen ihmisiä synnin teosta syytellyt?
En koskaan.
Syntiä saa laillisesti tavallisesti tehdä.
Jumala puhuttelee ihmiset itse synnistä.
En ota Jumalan paikkaa.
Minä en ole yhdenkään naisen kiloja raportoinut koskaan minnekään.
Ei ole ollut koskaan mitään syytä, sillä en ole liikapainoisten naisten kanssa koskaan seurustellut tai maannut.
En ota syytöksiä.
Minä en yhdenkään ihmisen ulkonäköä ole arvioinut koskaan.Minä en ole valtuuttanut ketään itsenäisiin naittajaisiin.
En koskaan.
En ole neuvotellut missään koskaan ihmisten tyttäriä.
Olen neuvotellut itse ihmisten tyttärien kanssa, jos olen hajuetäisyydelle helemojen paukkeeseen päässyt aikaani kohtuulliseksi ajaksi viettämään.
En minä ole naisten seurassa niin ujo ettenkö olisi osannut kahden kesken kertoa tunteitani.
En ole sellsisiin hetkiin tarvinnut enkä pyytänyt enkä palkannut tai valtiuttanut salaisia puhemiehiä.
- mustapekkajäikäteen
Elämän valttikortit oli sulla käsissäsi ja olit aikoinaan jopa Vaasan tavoitelluin poikamies.
Käteen jäi mustapekka ja käytetyt näppylähanskat.
Enää ei ole häpyä mennä adventtikirkkoon. Uskottavuus on mennyt tuulenhuuhtoman perseen mukana. Enää ei takapuolirasvatkaan saa juttua luistamaan.
Adventistinaisetkin jopa karttavat...ihan syystäkin.Mielikuvituksessa monenlaista hauskaa tapahtuu.
Eikös nuo näppyläjanskat ole Sinun juttuja.
Ei tekemistä.minulla moisessa ole.
Keksi jotakin muuta puuhaa luin minua vihata.
enKuule, Olet ventovieras.
Olen kuullut noita juttuja missä on sepitetty minun vihaavan noin tusinaa ihmistä.
Kielenkäytössä uskovaisilla ovat "veljet" kolmessa seurakunnassa etujärjestön ihmisissä menneet sekaisin ja sekoittuneet.
Mutta totuus on kuitenkin se etten 60- vuoden aikana ole sanallakaan koskaan minnekään puhunut vihaavani ketään.
Olet tehnyt nyt pilkan aihetta monenlaista, josta on sitten hankalaa sanoa johtuvatko uskonnollisista vihousta, sukulaisvihoista, kateudesta, ex- heiloista, jonkun ystävistä joilla luuloja,
Mutta tuollaisten haukkimakirjeiden kirjoittelu ihmisille ei ole normaalia.Et ole nyt oikeilla asioilla, enkä voi ihmisiin liittyviä yksityisasioita kirjoitella foorumeilla.
Jospa löytäisit oman napasi ympäriltä jotakin hyödyllisempää.Jarinhotelli4 kirjoitti:
Kuule, Olet ventovieras.
Olen kuullut noita juttuja missä on sepitetty minun vihaavan noin tusinaa ihmistä.
Kielenkäytössä uskovaisilla ovat "veljet" kolmessa seurakunnassa etujärjestön ihmisissä menneet sekaisin ja sekoittuneet.
Mutta totuus on kuitenkin se etten 60- vuoden aikana ole sanallakaan koskaan minnekään puhunut vihaavani ketään.
Olet tehnyt nyt pilkan aihetta monenlaista, josta on sitten hankalaa sanoa johtuvatko uskonnollisista vihousta, sukulaisvihoista, kateudesta, ex- heiloista, jonkun ystävistä joilla luuloja,
Mutta tuollaisten haukkimakirjeiden kirjoittelu ihmisille ei ole normaalia."Mutta totuus on kuitenkin se etten 60- vuoden aikana ole sanallakaan koskaan minnekään puhunut vihaavani ketään."
No jaa, luepa vaan omia kommenttejasi tänne muutamille.
Kas kun vihasta ei ole pakko puhua, jotta se ihmisessä käy ilmi. Eikä katkeruudesta. Eikä huonosta itsetunnosta tai epävarmuudesta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 626142
- 615542
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1224279- 543842
- 143775
- 323209
- 632951
- 592836
- 682568
- 471950