Galluppin in on !

Pitää,,, pitää,, tehdä, että pelastuu. No mitä ?

18

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakaan et saa kulkea alastin !! Ilm. 16:15
      -Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! -

VARO NAKURANNAT ETTEI SUN HIMO SUA VIE HELVETTIIN.

• Oletko HUOMANNUT TOISESSA KOHDASSA ETTÄ SIELLÄ SANOTAAN ETTÄ SUN TULIS JA PITÄISI >>> VAELTAA<<< NIINKUIN KRISTUS VAELSI ?? Room. 6:4
      Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman SIIS PITÄÄ,, PITÄÄ !!

• EiPidäYhtäänMitään

Pelastukseen ei käsketä ketään.

Sana ja koko ajatus "pitää tehdä" on antikristillinen. Se korottaa ihmisen ohi Jeesuksen Kristuksen.

Ihmisen ei pidä, eikä hän pelastuakseen saakaan tehdä yhtään mitään, muuten menee koko Jumalan Itsensä valmistama pelastus omalla kohdalla plörinäksi eli förbi. Ihminen astuu oman itsensä ihailun harhauskoon.

Mutta, jos/ kun kuulee Jumalan Itsensä kutsuvan itseään, ei kieltäydy siitä, vaan Jumalan Pyhän Hengen vaikutuksessa vastaa: "Kyllä!"

Evankeliumi on sitä, että Jumala: Isä, Jeesus ja Pyhä Henki On jo tehnyt ja tekee kaiken pelastuksen puolestamme.

Ihminen, joka siitä mitään poistaa tai siihen mitään omiaan lisää, on moukka ja antikristus. Omilla teoillaan halveksii Kristuksen lahjavanhurskautusta, pitäen omia hurskaudentekojaan Jeesuksen kaunista, vaatimatonta ja puhdasta lahjahäävaatetta koreampana, täynnä halpoja klumeluureja kuin portolla.

Miksi Savis levittää tällaista antikristillistä, ihmiskeskeistä eli satanistista sanomaa?

• Deogratias

Kukahan levittää satanistista protestantti-henkeä ettei tarvi tehdä mitään? Jo sanat: usko, ota kaste,kastetaan on verbejä. Tekemistä! Usko ilman tekoja on kuollutta uskoa.

• EiEdelleenkäänPidä

Sanaa "pitää tehdä" ei löydy evankeliumeista.

"Tulee" on huomattavasti lievempi sana, se sisältää kehoituksen ja kannustuksen. Ei käskyä.

Käsky ja pakko taas sisältyy "pitää"-sanaan, joka muutoinkin on hienostumatonta arkikieltä.

• A.MUST

PITÄÄ tunnustaa olevansa SYNTINEN ja PITÄÄ antaa 100% itsensä JEESUKSELLE!

Siitä seuraa etta SAA PELASTUKSEN ja nimensä Karitsan ELÄMÄNKIRJAAN!

eikä edes kirkon kirjoja tarvita, ei edes HelluntaiKIRRKON!

• suulla NÄYTÄ OLEVAN ASENNEONGELMA Joka riitele selvä kirjoitettu Pyhä Sana vastaan Pyhässä Raamatussa mitä laitoin sulle. Sun pitää tehdä Parannusta On Kirjoitettu.

• 02158

Järjestää galluppi!

• No oli pakko kun noin kauniisti pyysit !!

• Matt. 19:16
      Ja katso, eräs mies tuli ja sanoi hänelle: "Opettaja, mitä hyvää minun pitää tekemän, että minä saisin iankaikkisen elämän?

• Luuk. 10:25
      Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"

• Luuk. 18:18
      Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"

• Joh. 6:28
      Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"
      Joh. 8:51
      Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."

• Joh. 14:21
      Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."
      Joh. 14:23
      Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.

• Antikristus on äänessä koska hän ei pidä käsky. >> Te Parannus niin saat elää >>> höpö höpö kirjoittaa >>EiPidäYhtäänMitään
      7.3.2019 9:39
      Pelastukseen ei käsketä ketään.

Sana ja koko ajatus "pitää tehdä" on antikristillinen. Se korottaa ihmisen ohi Jeesuksen Kristuksen.

• Kirjakääröt

Jaak.2:13 Biblia (1776) Sillä armoton tuomio pitää hänen päällensä tuleman, joka ei laupiutta tehnyt, ja laupius kehuu tuomiota vastaan.

• Mitä haluat sillä viestittää ??

• DeadManWalks

Uskoa Kolmiyhteiseen Jumalaan ja Jeesuksen ihmisenä ja Jumalana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1785
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1160
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      442
      1129
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      814
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe