On käsittämätöntä kuinka paljon 70v mies penkkipunnertaa.Tämä Mikko Seikkula penkkaa 200kg ilman varusteita.Olen nähnyt tämän vet.sm-kisoissa,löytyy myös netistä.Mies on iso mutta kuitenkin.Itse tein töitä kovaa 15v ja juuri sain 155kg.Olin silloin 35v,kun penkkasin tämän.Treenasin kyllä puhtaana,mutta yhä vaan hämmästelen papan voimia.
Vastaukset 1
- strongboy
Helppo jos on voimaa. Toisilla ei ole. Itsekin saan mm. 5x50kg eli pitäisi ton perusteella nousta ainakin se 200 kiloa mutta en viitsi rikkoa paikkoja, koska niinkuin jokainen tietää, jokaisella ihmisellä on enemmän kuin tarpeeksi lihasta vaikka 500 kilon penkkiin mutta aivot (harjaantumattomat hermoradat) estävät koska niiden tarkoitus on suojella ruumista ylirasitukselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni42635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417