Mua lemmitkö vielä oi Fazer?

sydänpompottainlyö

Onko lovebottisi ruastumaton?Minä kotona jaksan sitä oottaa.Minun tunteeni entiset on.Tahdoit laittaa sä ksylitolitehtaan,suunnitelmat sä valtaisat teit.Siihen tarvitaan rahaa sen kehtaan kyllä myöntää sä säästöni veit. (herkkuihin)

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mätähammas

      Fazer syynä hammaseroosioon.

      • Heillä on yhteistyötä hammaslääkäri liiton kanssa. Pitäähän niitä asiakkaita piisata. Se on ihan sama homma näitten kaikkien Maikkarin uutisoimien, että astianpesukoneeseen laitettavia astioita ei pitäisi huuhdella ensin: koneita särkyy nopeemmin ja saadaan uusia myytyä. Ja luonto kiittää!


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Heillä on yhteistyötä hammaslääkäri liiton kanssa. Pitäähän niitä asiakkaita piisata. Se on ihan sama homma näitten kaikkien Maikkarin uutisoimien, että astianpesukoneeseen laitettavia astioita ei pitäisi huuhdella ensin: koneita särkyy nopeemmin ja saadaan uusia myytyä. Ja luonto kiittää!

        Niin, siis se unohtu mainita, että sitä hammastahnaa pitää laittaa liiton mukaan vaan herneen kokonen pallukka. Ja vasta oli sellanenkin uutinen, että hammaslangan tehosta ei ookkaa mitään näyttöä... Tiedä sitten mihin tässä enää uskoo (ei tietenkään mihinkään, mutta niinkun näennäisesti).


    • lissuorvokki

      mua lemmitkö sinne mist kustaan?

      • Anonyymi

        Ksylitolitehtaan peruskivi muurattu tänään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ksylitolitehtaan peruskivi muurattu tänään.

        Ksylitolin teho mitätöity taas maksetulla tutkimuksella. Tiedä sitten mihin suuntaan?!?! No voihan sitä jauhaa, niinkun näennäisesti.


    • Anonyymi

      Tehdashanke etenee.

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lahden ksylitolitehdas kiinnostaa maailmalla niin paljon, että Fazer varautuu jo laajentamaan sitä, vaikkei tehdas ole valmis vielä vuoteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      264
      3680
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      120
      2434
    3. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      31
      1763
    4. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      48
      1678
    5. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1654
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      196
      1510
    7. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1384
    8. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1284
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1204
    10. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1163
    Aihe