syön makraryynii, se on markun herkku. Joskus syön rakettispagettii tai pullarulla makaroonii.
Ostakaa makaroonii se on halpaa ja hyvää, ei tarvi peltoon kyntää jyvää.
Makarooni markku tietää ja tuhisee joskus vaan puhisee.
Kysy multa mitä tahansa makaroonista niin mie vastaan mitä tahansa.
Olen makarooni markku
12
<50
Vastaukset
- el_macarone
voiko makaroniin tukehtua? eikös pehmene kurkkutorvessa kriittisellä hetkellä?
- Anonyymi
Ei voi jos syö makaroonit pystyasenossa. Ne on onttoja ja ilma kulkee.
- Anonyymi
Tervehdys maaliskuulta. Heräsin just enkä oo päässy töihin vieläkään. Mitä täällä on tapahhtunut sinä aikana kun olen levännyt.
Oletko makaryynimarkku? Et ole vastannut yhteen kysymykseen ja nyt kyselet muilta? Jos et ole makaryynimarkku pyydän anteeksi.
- Anonyymi
Olen mannaryyni maija. Multakin voi kysyä mitä vaan, tää ei oo mun vahvuus aluetta mutta jotain tiiän määkin.
Anonyymi kirjoitti:
Olen mannaryyni maija. Multakin voi kysyä mitä vaan, tää ei oo mun vahvuus aluetta mutta jotain tiiän määkin.
Kiva että tiedät jotain, niin minäkin. Mutten kaikkea, koska tietoni ovat vajavaisia, koska oon ihmisenä vajavainen, niin kuin oikeastaan itse kukin.
Paljonko mannaryynejä tarvitaan kahteen keskikokoiseen annokseen mannaryynipuuroa? Siis puuroa,ei velliä.- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Kiva että tiedät jotain, niin minäkin. Mutten kaikkea, koska tietoni ovat vajavaisia, koska oon ihmisenä vajavainen, niin kuin oikeastaan itse kukin.
Paljonko mannaryynejä tarvitaan kahteen keskikokoiseen annokseen mannaryynipuuroa? Siis puuroa,ei velliä.Tarkoitatko kappaleittan mannaryynejä vai litroittain?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko kappaleittan mannaryynejä vai litroittain?
Ihan ajattelin että kappaleittain? Ryynejähän ne on siis laskettavissa.
- Anonyymi
Karenssissa ollessani säästin pitkän pennin syömällä paskani aina uudelleen.
- Anonyymi
Yksi markku mare kuoli v 1998. Vain 38vuotiaana. Liekä mäkäröäniin.
- Anonyymi
mies käveli järven rannalla. järvesä kahlasi alaston neito. oli syys aikoo...
-no onkos vesi vielä lämmintä, kysäisi mies neidiltä.
-MIE EN OLE MIKKÄÄ VTUN LÄMPÖMITTARI. MIE OLERN KÄKISALMELAINE HV0RA, kuului vastaus, kaikui rannoilla.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213423- 1143111
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552124- 381933
- 1081892