...koiranomistajat? Miten teistä tuli tuollaisia, mikä teillä on mennyt noin pahasti vikaan?
Mikä teidän ongelma on
yty8y86
3
<50
Vastaukset
- ystävällinenomistaja
Ei mikään. Mikä sulla?
minäpä myönnän että on saattanutkin mennä vikaa. mutta koira on kaikista uskollisin ystävä, ei kieroile jne jne vastassa aina suurella ilolla =)
toisin kuin nämä kanssa ihmiset, entistä kierompia nykyaikana, vallitsee minä itse, minä, minä ja minä kulttuuri. myönnettäköön että lemmikin hankintakin on ehkä itsekeskeinen teko, samoin vapaaehtoinen lapsettomuuskin, joka tabu 2019 suomessa vielä.- fgugtgu
Muista koiranomistajista en osaa sanoa mutta itse putosin päälleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701