Soomi, meis,, sinä tehdä....

balaalleen

..Kovasti töissä, että minä saada elannon ja voin vaimoasi päivin tavata. hän olla kiva imeissä kun pivä multa huolta kun senä töisä olla sinä pitkäpäiväis tois jotta minulla on aikai enemmän olla vaimoasikanssa ja miellelää sinun olla ylimäärä töis että mulla enempi olla vaimoasi kanssa ydessä. Hän olle muille hyvää viihdettä, jatka samaa malli, kiitos sulle soomen mies.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pottukukko

      Mikä kaupinki kyseessä?

      • neitinäppärä1

        Saarepori, kai luulisin!


      • Poingpoing

        Aloittaja on selvästi Suomen sisun johtoa. Älykkö pistää taas parastaan ja yrittää sitkeästi saada Mensan jäsenyyttä. 🕌🕋


      • alladuhammas
        Poingpoing kirjoitti:

        Aloittaja on selvästi Suomen sisun johtoa. Älykkö pistää taas parastaan ja yrittää sitkeästi saada Mensan jäsenyyttä. 🕌🕋

        Sinä olla kataja kansanmies koska olla katalakettu, et ymmärä meitääs...


    • "Maahanmuuttajana" someen kirjoittelu huonolla suomen kielellä taitaa vitsinä olla melkein yhtä vanha kuin internet.

      ...mutta ehkä aina uusi ääliöiden sukupolvi löytää saman vitsin yhä uudestaan ja uudestaan

      ja uudestaan...

      • balaileel

        sinua, tehdä töitäs, elälä puutuus, minun tekemisiin koska minä ssan p,rahat ja soturvaa, tee töitäs ja maksa verosia, jotta mulla huva elanto ja minä käyn vaimosi luona, hän on tyydytettyys tyytyväinen,, minua tee toisi että mulla turva vaimosi on mukavaa olla mun kanssaa


      • Balalaikka

        sinä älä puuttua, tee vain töisi maksa veroosii ja ylitöis myös,, olla älä puuttua,, koska sun velvottaa työsi


      • neitinäppärä1

        oletko "mamu" vai "alku"????


    • alaasabreyde

      suomen mies, sinä olla velvollinen, mua elätäs että minä saada tuloja elatusta, sinä olla ahkeras, minä vaimoisi ja tyttölikkaa puputtaa, siis olla hälle hyviä, sinä maksa verosi mulla hyvä tulööö kun käydä sinä töissä mykisemaataa

    • uyirfifry

      Suomi mies kuksii naista. Sinä kuksit lammasta.

      • alaasebroides

        ei, ei sinä puhua pahaa vaimostasi, älä kutsu häntä lammas vaan hän on sinun rakasavioisivaimosi, älä kutsua häntää lamaksinn, hyi sinää!!


      • alabapimpau

        sinä olla alhainen, minää tykätä vaimosia ja hän hyvää mulle, tee töisi hyvin että mulla rahaa riittää sosiaalisessa huollossa,,, ja minä pidän vaimosi hyvässä hoidossa kun saan eiroi, euroja maksa sinää verosi, minäkin olla tyydytetty kaikesta kiitos suomen miehet, koko kansaa kiitooskia


      • alamapiperoos

        olen samaa, meilltä, suomen kokokokansaa olla mun puolestavaan, että mulla, olla tuloa, että voin elää ilman sotaa ja vihoja,,, suomen imeiset, siis jatkakaa töissä ettääs mulla hyvä tuloo, ja minä voin olla vaimonne viidyytää,, jatkakaa mulla hyvä ollas täälä ilmän sotia, pum, pum en halua pomejaaa, kiitoskia suomie.. kiitoeskaa.


    • alibadukai

      hyvä ettäs siemen järjestemäsi valvoja poitaa asiatopitoise veisti, kos ee saa ee tuu loukkas maahanmutajalle kitooskisia suomi24 valvojaa, minä kiitos, sanoa. suomalainen mies mukavaa, tervehtiä mulla kadulla kuis tavataan hän olemas ystävällistä koska ei voida loukkaa mua koska rasisti mmuutoin meidän maassa ei niin hyvä palvelu olla heti miehet kentässä tapella. soomi maa hyvää olla täälää, ja saada naisi pimputtaa, siis olla heile hyvää mies töissä meille rahaa hakkimasaaa, hyväää mies,, olla jatkakaa minä pitää naisistanne huoli,

    • suomalainen10

      Elikö, ekö suomalaiset voi arvostella , maahanmuuttajaa, kun haastetaan oikeuteen ja koska "rasisistesta" arvostelusta kyse?

      • dargabulaa

        EI Voi, koska meillä lakijo suojaa, meitääs, eli pysykää hiljaa, ei arvoselua, medä kohtaa, olemme samanarvoistaa, ihmista. laki puolelemmee on,


    • tämmönentilanne

      Persujen muijat ovat kovia levittämään jalkansa, jos joku vain haluaa.

      Omat ukot ovat niin saamattomia.
      Ja mitä äidit edellä sitä tyttäret perässä.

      • neitinäppärä1

        sinä olet valmis pistämään "suppuun" jalkas ja pikku"pippelis" ei edes kunnolla seisoaa... hi,,,,


      • Tommone

        Luulosairautesi on kommarien kansantauti.


    • vanha.vitsi

      Eikö aloittaja vieläkään tajua että suomimiehet ei ole kiinnostuneita siiderivalaista. mohat saa pitää ne ihan itse, mielihyvin, koska sellaisista tykkäävät.
      Ja sinä 14-vuotias trolli joka aloituksen teit, mene vaikka ilmastomielenosoitukseen, teet jotain hyödyllistä.

      • Falseflagaajalle

        Piffiläisten venkoilua muuksi tekeytyneenä.
        Melko turhaa yritystä.


      • byliumaaseseber

        sinä ellä arvostella, soomi vapamaa, sananjulkaisussa äläkäsyritystä muuttaa meilipiteitä mulla ja muualla saada kohta syytys sä hyi, soomimeis, hiljaa rasististaa,,, minänä käydä naisisiasia vaimosi kotona ja ja olla hyvä mule, sulla ei aikaa taitoa halua kykyvä, sulla ee seesooo, siins kalusi, maksa verosoia, kiitti.,,, sulosi sulle


    • pottukukko

      joo, eli suomenmiehet kaikki armeijaan, vai?

    • alabalibil

      joo, soomimehille armeija pakosta, pakoolinen, meille ei, elikös sä mies armeijas, me ollaa tytyystäväsi( ja vaimonne turvana, että heillää hyvää olla pidämme heistä huolen. eli soomimeis kädä armeija ja jos ei kiinosta olla töissä, että meille rahaa riitää, kiitiii..suomessa on sosiaaliturvat hyväälaatuaa.

    • alahaddog

      soumen mie tehdä, ylistöitä, maa juuruijuuri san sostukea, asuntoni 500e, ja elatusapusia 400 eurosii, ja lisää tuolissa tulosaa 200 e, voida hyvin minä. jaksaaskaa te töis että mulle hyvää tuloas, maskakasaa tulosi että veroasi, ettäs mulla hyväs tulos oolakais. kiitoskia suomi kanssas, eläkä olla mulla pahaa, minä kunnioitan teistä hyvää puhua, kiitos ja työistasi iloa, en olla marjanpomija, thainainen/mies olla, ne ei maksaa veroja, minä äänestää että suomi maksas tuloistansa veroo enempi. Kiuttu suomen kansa

    • alibalibba

      Soomi meis, kun vaimosi on alla, niin hän sanoa ahhhhhh, ahhh minä sanon se on allah, kun rakastelemmee,,,tee töisi ele valilita sulla euro antaa mullekin verosi muodissa

    • alababapuimi

      hausiksa juttu sama minäsanoa kuin suomen vaimo on alla rakastelemisessa, mä sano olen "allaah" suomi vaimo sanoa olet allah, minä kuinten päällä, kuin vaimosi alla.

      • neitinäppärä1

        kele jos et lähe viisauksinesi, siitä niin, minä tulla ja "sitten" en vastaakkaan,,, a senkin "allahi"


    • alababiskois

      soominainen paras nainen, ainakin "alla" piksipäs, ei möös pääläh

    • alababimppimis

      mix viestejä poketaan, koska suomes tasainen-arvo, joka milipide saman arvosta, ei poitaa viestiä, myös suomen ihmiset saa antaa mielipitee, ei hyvä ja suomi nainen, hyvä olla, meidän naisiin ei saa koskea vain soominainen haluttu, ja vapaa,

    • pottukukko

      ok. ok. uskotaan, suomen naisen voi, siis otta "haltuun" ja rai,,,,,,

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3825
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3022
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2950
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2798
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2744
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2495
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      2293
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      214
      1981
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1947
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1897
    Aihe