Hallitus kaatui.

kaatui

Tiedoksi palstan lukijoille, niin että hallitus kaatui.

28

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäusko

      Linkki? muuten valetta.

    • Kake_kansanedustaja

      Hieno homma, pääsee lomille

    • gdsfgdsfgdfg

      Hyödyllisintä, mitä tuo hallitus on koskaan saanut aikaan!

      • pitkäsekoilu

        Tuo hallitus olisi joutanut mennä nurin jo kesäkuussa 2015.


      • Se.jostakin

        Ei riemuita.. kuuluu teatteri esitykseen.
        Mitä metkuja taas ketkuillaan?


      • poliitiikan.metkuketku
        pitkäsekoilu kirjoitti:

        Tuo hallitus olisi joutanut mennä nurin jo kesäkuussa 2015.

        myöhä sytytteinen kepuli , olisi tosiaan voinut erota jo n 4vuotta sitten, valta ja hillotolppa , jota hallita ja jakaa lähipiirin kanssa.. (korruptio).. pisti pölhön istumaan pm jakkaralla loppusuoralle asti , kuin paska junttilan seinässä. :P


    • JunckerAlkoholisti

      Onko Putin jo saatu syylliseksi asiaan?

      • toimituksesta

        Asiaa selvitellään iltalehtien toimituksissa. Pyrimme iltaan mennessä keksimään syyn että voimme julkaista uutisen missä kerrotaan hallituksen kaatumisen olevan putinin ta trumpin syytä.


    • Ggii

      Onhan tuota odotettukin

    • ent.demari

      Ei olis kaatunut jos vaalit olisivat vasta vuoden kuluttua?

    • Kuningas on kuollut. Viimeinkin.

    • Viherttää

      Rinne joutuu tekemään lehmänkauppoja seuraavassa hallituksessa se ei tiedä hyvää taatelintallaajille.

    • Se.jostakin

      Voiko parempaa naistenpäivää Enää olla😂😂😂

    • niinväsynyt

      Kyllä on vaalit lähellä. Ei Sipuli kestä tulevaa tappiota ....

    • pikaisesti

      Joko Rinne on aloittanut hallitustunnustelut, ja aikooko neuvotella myös persujen kanssa?

    • Jynkky

      Suomen Erdogan näkemiin!!!!!

    • ei-haittaa

      tosiasia on, ongelmat soten suhteen vain siirtyy, ei katoa, aikaa on ollut yli 10v, mutta typerykset vain kinanneet tyhjää paskaa, mitä kellekin annetaan. on myös raukkamaista toimintaa ja eu-oerseen nuolentaa ym..
      kansa noiden ku-sipäitten sotet ja muut typeryydet maksaa.

      rinne jo nyt väsyneen näköinen, hullu on jos päästessään alkaa pääministeriksi, henki menee. laaki ja vainaa.

    • k_kehveli

      Pitää päästä kentälle kehumaan itseään vaalikarjalle. Liian vähän liian myöhään.

    • eikä.tässä.vielä.kaikki

      Marstio, Kallio, Nykänen, Lindholm, Flint, Perry, Suomen hallitus.

      Suuret viihdyttäjät ne vaan poistuvat yksi toisensa jälkeen tänä vuonna.

    • Keskusta-JYTKY-tuleee

      Nyt tulee Keskusta-Jytky.
      Keskusta saa eniten ääniä vaaleissa.
      Sililä jatkaa sitten taas pääministerinä.

      • Kalle_H

        Minäpä annan nyt lupauksen.
        Lupaa että en äänestä Keskustaa seuraavissa vaaleissa.
        Tämä lupaus on niin helppo pitää.


    • circus

      Keskusta ja kokoomus saavat tuskin enää vaalien jälkeen säätää tähän malliin.
      Vallan vaihdon aika.
      Katsotaan sitten taas neljän vuoden kuluttua tilannetta :-).

    • sinineneitulevaisuus

      Ainoa järkevä päätös mitä tämä hallitus on koko aikana tehnyt, tätä roskakori hallitusta ei koskaan olisi tarvinnut edes rakentaa/perustaa.

    • nuijamieset

      hallitus on altavastaaja vaaleissa .
      liika on paljon.

    • Anonyymi

      Rinne ei osannut hommaansa.

      • Anonyymi

        Sipilä ei osannut hommaansa. Rinne tekee sen mitä Sipilä lupasi eli laittaa suomen kuntoon... niin siis kaikille, ei vain rikkaimmille. Tiedän että ahneita rikkaita itkettää.


    • Anonyymi

      Windows kaatui ja puhellin myös
      Youtube kaatui elilen
      mummot huomenna jos on liukasta
      sou vat? tai kie rit.

    • Anonyymi

      no niin se kävi she he

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe