PRESTIGE CAR CENTER VAASA!!

Olen pistänyt merkille, että tuovat paljon autoja ruotsista, ihmettelen vaan pyyntejä? teslaa myydään: Tesla Model S 90 D Neliveto Facelift Panorama Autopilot NextGen LED
87 900 €
jos uuden 100d hinta on sama :D, no eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan maksaa.

Toinen oli audi q8 mitä ne myis 169000€hintaa ja oli ajettu 10000tkm vastaava uus maksoi 159T€

kun kattelee hinnoittelua niin aika hurjia on hinnat. kuitenki melkein 10000€ilmaa on hinnoissa jokasessa. joskus jopa 20-30t€

autothan heille tulee https://www.aldbil.se/bilar-i-lager/ eli vanhoja liisareita.
Ilmoita

14 Vastausta

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Miksi automyyjät eivät keskenään saisi puhua ruotsia?
Mistä lähtien ruotsinkielen käyttö on Suomessa kielletty?
Kai he sentään - puhuivat suomea, kun sanot saaneesi tarjouksen.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Onko tääkin niitä jeesus liikkeitä mitä kaikki on nykyään ympäri Suomea.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Heillä oli audi q8 myynnissä. hinta 169t€ uusi maksoi 159t€ sitten yhtäkkiää yössä hinta tippuis 40t€ eli ilmaa on hinnoissa ja paljon.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Kallista tavaraa, muualta saa halvemmalla samaa tavaraa. Omistaja rasmus on todella ylimielinen!
Ilmoita
Todella ylihinnoiteltuja autoja, katselin että aina on sen 3-4tonnia kalliinpaa ku muilla liikeillä.
Ilmoita
Todella kallista verrattuna muihin liikkeisiin. muualla sama auto voi maksaa 3-4vähemmän, kannattaa kilpailuttaa hinnat eri liikkeissä.
1 VASTAUS:
Tottakai kannattaa vertailla hintoja. Miten muuten "kilpailutat" käytettyjä autoja? Millä kriteereillä? Millä perusteilla?
3-4-tonnia vähänkään arvokkaaman auton hintalapussa ei ole juuri mitään. 3-4-tonnia sulaa kaksoismassakytkimeen tai vaihteiston ehostukseen tai korin ehostukseen helposti. Siisti ja ehjä 30000 vai kaikin puolin kulunut 25000? Kumpi halvempi, niin kuin aikuisten oikeesti?
+Lisää kommentti
Pyytää saa, tyhmä se joka silloin maksaa? Mielestäni heillä vaihtuu tavarat hyvin eli silloin palvelu ja hinnat ovatkin houkuttelevia, eikö vaan!
Ilmoita
Ostin A4 audin 45tkm ajetun Ruotsista tuodun. Auto oli hyvässä kunnossa ja noin 1000e muita halvempi. Lisäksi autossa oli hyvät varusteet. Tyytyväinen olen vuoden autoon ollut ja myyjätkään eivät olleet yhtään ylimielisiä, hyvää palvelua sain.
Ilmoita
MB 500 AMG V8 4-matic.
Mist mää löyrä mää osta heti?
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
"Eikai kukaan osta auto ylihinnalla?"
Ei tietenkään vaihdokista makseta ylihintaa, ei myöskään suoraan ostossa, jos ette ole ymmärtäneet, toiminta autoalallakin on liiketoimintaa, yksityisellä se ei sitä ole. Mikä on yli ja alihinta, myynti ja osto on se miten se toteutuu, siihen ei yksityisen haaveilijan kauheesti kannata puuttua, jatkaa vaan oma hommaansa, eikös vain.?
2 VASTAUSTA:
Itse en osta RKP Läisiltä mitään, kannatan mielummin suomalaista ja suomea puhuvaa yrittäjää.
"Itse en osta RKP Läisiltä mitään,"
Niin faktaa:
Jos saat uuden mersun puoleen hintaan, niin ethän osta sitä jos olet mersua hankkimassa.........
+Lisää kommentti
Opettele Sebastian ensin kirjakieltä ennen kuin kirjoitat ruotsiksi. Muutamassa rivissä on toistakymmentä kielioppivirhettä.
Tuolle nauraa Stora-Enson hevosetkin!
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

PRESTIGE CAR CENTER VAASA!!

Olen pistänyt merkille, että tuovat paljon autoja ruotsista, ihmettelen vaan pyyntejä? teslaa myydään: Tesla Model S 90 D Neliveto Facelift Panorama Autopilot NextGen LED
87 900 €
jos uuden 100d hinta on sama :D, no eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan maksaa.

Toinen oli audi q8 mitä ne myis 169000€hintaa ja oli ajettu 10000tkm vastaava uus maksoi 159T€

kun kattelee hinnoittelua niin aika hurjia on hinnat. kuitenki melkein 10000€ilmaa on hinnoissa jokasessa. joskus jopa 20-30t€

autothan heille tulee https://www.aldbil.se/bilar-i-lager/ eli vanhoja liisareita.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta