"Olet nuori, ja minä rakastan vain sinua.
Vanhenet, ja minä vain rakastan sinua.
Olet vanha, ja vain minä rakastan sinua."
Onko tuttu lainaus teille? Aikanaan lukiossa meidän äidinkielen opettaja kertoi tuon "esimerkkinä" siitä miten lauseen koko merkitys muuttuu vain-sanan paikkaa siirtämällä.
Minusta tuo on tosi hyvä "loru"/rimpsu ja loppu on mielestäni todella suloinen (vaikka ironisesti viittaakin siihen, että kukaan muu ei enää "rakasta" kyseistä rakkauden kohdetta vanhana kuin ainoastaan lauseen sanoja/kirjoittaja itse), koska se kuitenkin kertoo kuinka lauseen lausujan tunteet lauseen kohdetta kohtaan eivät ole vuosienkaan myötä kuolleet. :) Vaikka se olisikin "vain" hän yksin joka edelleen rakastaa, niin paljon parempi sekin kuin ettei kukaan rakastaisi...
"Olet nuori, ja minä rakastan vain sinua"
1
56
Vastaukset
Tuon vois päivittää tälle vuosisadalle: Olet nuori ja kukaan ei rakasta vain sinua. Vanhenet ja kukaan ei rakasta sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994