Larissa 26 v pitää listaa seksikumppaneista

Pillujen--asiantuntija

15

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

Naiset pitää listaa montako jännämiestä panevat.

• kui

Paneeko ne sitten muitakin, kuin jännämiehiä?

• Seksi ei voi olla muuta kuin yhdyntää.. :D

Ei ainakaan miehille.

• pitkätukka-68

Tottakai voi olla muutakin.

• Ätminki

Pitääkö sitä nussia kymmenien miesten kanssa. Onko se hauskaa miksei voi tyytyä yhteen miehen kyllä naiset on huoria saakeli.

• ElämäätämäOn

Yhteen kerrallaan.

• ElämäätämäOn kirjoitti:

Yhteen kerrallaan.

Tai kahteen..

• Eikö.niin

Et sinäkään tyytyisi yhteen jos saisit naisia tuosta vaan. Taatusti käyttäisit mahdollisuutta hyväksesi.

• Ätmelsson

Kyllä huvittaa kun esiin ponnahtaa aika ajoin joku nuori silmät kirkkaana selittämään seksistä muille. No ikäistensä huomion saavat youtubessa ja blogeissaan, joten sieltä saa jotain tuloja. En tiedä onko avautumiselle muita syitä. Ehkä voi ajatella oikeesti neuvovansa muita. Niinkun ylempänä jo sanottiin: seksi on yhdyntää. Ei sen ihmeellisempää

• En, mutta pidin päälle parikymppisenä listaa suutelukumppaneista, koska niitä alkoi olla niin paljon että olisin muuten unohtanut aika monetkin heistä.

Seksikumppaneiden kanssa mulla on taas aina ollut semmonen periaate, että jokainen pitää muistaa ulkoa päässä. Jos ei ulkoa muistaisi lukumäärää, kasvoja sekä vähintään jokaisen etunimeä, niin se kertoisi siitä että niitä olisi ollut jo "liikaa". Iänkin muistan ulkoa lähes jokaisesta, tasan yksi taitaa olla josta en enää varmaksi muista montako vuotta mua vanhempi olikaan.

• keppoi

en ole laskenut enkä laske, saati kirjoita ylös. päätin nuorena. Eräs nainen nuoruudessa kirjotti kalenteriin kaikki seksikertansa ja kuka. Piti kirjaa ilmeisesti aivan kaikenlaisista asioista, liekö muistiongelma taustalla...
      Nimet muistan ja iät ja muutkin seikat,mun ei tartte kirjotella ylös mitään, ja jos unohdan jonkun asian niin mulla on keinoni hankkia se tieto Elämme kuitenkin maailmassa,jossa kaikki tallentuu... Tosiaan. Kertyyhän niitä 20vuodessa, kun ei pitkää suhdetta ole ollut. vähäisen määrän tietäsin laskematta. Ei oo viittiny tuhlata omaa tai toisen aikaa suhteeseen,jonka voi helposti laskea päättyvän myöhemmin kuitenkin kun halut, tarpeet, tavoitteet yms. ei mätsää ja kun ei oo ollu tunnetta tai järkeä ryhtyä siihen. Molempia tarvitaan. Toinen osapuoli ei ole ollut itseäni typerämpi tässä asiassa :D

Reilu 2v ollut ilman seksiä, kun ei huvita säätää enää. Kassit tyhjenee ominkin käsin sen aikaa kun joku ymmärtää vaatia tiettyjä asioita ennen seksiä. jos tätäkin seksitönta aikaa tarpeeksi monta vuotta kuluu,niin en välttämättä jonain vuonna ole perillä vuosienkaan määrästä. hehoo

• kaikkeakanssa

Tuli muuten mieleen, että tuollainen seksikumppaneista laadittu lista- onko se henkilörekisteri, joka vaatii viranomaisilmoituksen? Onko tuo lista edes totuudenmukainen...? Joku listalla oleva voi väittää ettei ole koskaan maannut kyseisen henkilön kanssa. Kai kyseisellä henkilöllä on väitteensä tueksi myös jotain todisteita... Tämähän on siis lista, jolla olevien henkilöiden kanssa hän väittää harrastaneensa seksiä. Jos mä joskus saisin tietää olevani tuollaisella listalla,niin väittäisin etten ole pannut. Oikeudessa nähtäisiin puimassa asiaa.

• ahdistaa

Miksi naiset ovat aina niin pinnallisia? En ole koskaan kuullut naisesta jolle olisivat tärkeitä asioita vaikkapa kevät tai Mika Waltarin kirjat? Aina vaan jotain hölmöä. Matkustelua ja jonninjoutavia dekkareita. Rikossarjoja TV:stä juuri silloin kun pitäisi miettiä elämän tarkoitusta.

• ListallaIsä

Onhan se hyvä, että pitää listaa, niin sieltä löytyy sitten lasten isä, kun alkaa maha pömpöttämään ja ei synny lapsi yllätyksenä.
      Isyystestiin vaan sitten listalla olevat miehet, niin isäkin löytyy lapselle.

• Fyfhc

Kyllähän sitä vois Larissaa panna

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4956
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      217
      2671
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1740
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1735
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1568
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      151
      1170
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1154
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      972
    Aihe