Larissa 26 v pitää listaa seksikumppaneista

Pillujen--asiantuntija

15

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

      Naiset pitää listaa montako jännämiestä panevat.

      • kui

        Paneeko ne sitten muitakin, kuin jännämiehiä?


    • Seksi ei voi olla muuta kuin yhdyntää.. :D

      Ei ainakaan miehille.

      • pitkätukka-68

        Tottakai voi olla muutakin.


    • Ätminki

      Pitääkö sitä nussia kymmenien miesten kanssa. Onko se hauskaa miksei voi tyytyä yhteen miehen kyllä naiset on huoria saakeli.

      • ElämäätämäOn

        Yhteen kerrallaan.


      • ElämäätämäOn kirjoitti:

        Yhteen kerrallaan.

        Tai kahteen..


      • Eikö.niin

        Et sinäkään tyytyisi yhteen jos saisit naisia tuosta vaan. Taatusti käyttäisit mahdollisuutta hyväksesi.


    • Ätmelsson

      Kyllä huvittaa kun esiin ponnahtaa aika ajoin joku nuori silmät kirkkaana selittämään seksistä muille. No ikäistensä huomion saavat youtubessa ja blogeissaan, joten sieltä saa jotain tuloja. En tiedä onko avautumiselle muita syitä. Ehkä voi ajatella oikeesti neuvovansa muita. Niinkun ylempänä jo sanottiin: seksi on yhdyntää. Ei sen ihmeellisempää

    • En, mutta pidin päälle parikymppisenä listaa suutelukumppaneista, koska niitä alkoi olla niin paljon että olisin muuten unohtanut aika monetkin heistä.

      Seksikumppaneiden kanssa mulla on taas aina ollut semmonen periaate, että jokainen pitää muistaa ulkoa päässä. Jos ei ulkoa muistaisi lukumäärää, kasvoja sekä vähintään jokaisen etunimeä, niin se kertoisi siitä että niitä olisi ollut jo "liikaa". Iänkin muistan ulkoa lähes jokaisesta, tasan yksi taitaa olla josta en enää varmaksi muista montako vuotta mua vanhempi olikaan.

    • keppoi

      en ole laskenut enkä laske, saati kirjoita ylös. päätin nuorena. Eräs nainen nuoruudessa kirjotti kalenteriin kaikki seksikertansa ja kuka. Piti kirjaa ilmeisesti aivan kaikenlaisista asioista, liekö muistiongelma taustalla...
      Nimet muistan ja iät ja muutkin seikat,mun ei tartte kirjotella ylös mitään, ja jos unohdan jonkun asian niin mulla on keinoni hankkia se tieto Elämme kuitenkin maailmassa,jossa kaikki tallentuu... Tosiaan. Kertyyhän niitä 20vuodessa, kun ei pitkää suhdetta ole ollut. vähäisen määrän tietäsin laskematta. Ei oo viittiny tuhlata omaa tai toisen aikaa suhteeseen,jonka voi helposti laskea päättyvän myöhemmin kuitenkin kun halut, tarpeet, tavoitteet yms. ei mätsää ja kun ei oo ollu tunnetta tai järkeä ryhtyä siihen. Molempia tarvitaan. Toinen osapuoli ei ole ollut itseäni typerämpi tässä asiassa :D

      Reilu 2v ollut ilman seksiä, kun ei huvita säätää enää. Kassit tyhjenee ominkin käsin sen aikaa kun joku ymmärtää vaatia tiettyjä asioita ennen seksiä. jos tätäkin seksitönta aikaa tarpeeksi monta vuotta kuluu,niin en välttämättä jonain vuonna ole perillä vuosienkaan määrästä. hehoo

      • kaikkeakanssa

        Tuli muuten mieleen, että tuollainen seksikumppaneista laadittu lista- onko se henkilörekisteri, joka vaatii viranomaisilmoituksen? Onko tuo lista edes totuudenmukainen...? Joku listalla oleva voi väittää ettei ole koskaan maannut kyseisen henkilön kanssa. Kai kyseisellä henkilöllä on väitteensä tueksi myös jotain todisteita... Tämähän on siis lista, jolla olevien henkilöiden kanssa hän väittää harrastaneensa seksiä. Jos mä joskus saisin tietää olevani tuollaisella listalla,niin väittäisin etten ole pannut. Oikeudessa nähtäisiin puimassa asiaa.


    • ahdistaa

      Miksi naiset ovat aina niin pinnallisia? En ole koskaan kuullut naisesta jolle olisivat tärkeitä asioita vaikkapa kevät tai Mika Waltarin kirjat? Aina vaan jotain hölmöä. Matkustelua ja jonninjoutavia dekkareita. Rikossarjoja TV:stä juuri silloin kun pitäisi miettiä elämän tarkoitusta.

    • ListallaIsä

      Onhan se hyvä, että pitää listaa, niin sieltä löytyy sitten lasten isä, kun alkaa maha pömpöttämään ja ei synny lapsi yllätyksenä.
      Isyystestiin vaan sitten listalla olevat miehet, niin isäkin löytyy lapselle.

    • Fyfhc

      Kyllähän sitä vois Larissaa panna

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe