päällensä ähkimään
https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/a/affa6421-eae9-4c21-b6fd-4596df03db00
Lotta ei halua ketään paskaa
43
<50
Vastaukset
En ihmettele, ei ole vaikea ymmärtää Lottaa. Mulla on vähän samanmoisia oikkuja. En ole noin aseksuaalinen, paitsi jos ei ole kaikki tähdet kohdallaan miehen kanssa. Eli voi olla pienestä kii onko vai ei aseksuaali.
- Mietin.vaan
Jos se on miehestä kiinni kiinnostaako seksi vai ei, niin et ole aseksuaali, olet vain normaali.
Mietin.vaan kirjoitti:
Jos se on miehestä kiinni kiinnostaako seksi vai ei, niin et ole aseksuaali, olet vain normaali.
Nii demiseksuaali vissiin paremminkin. Mutta kyllä mä koen olevani myös aseksuaalinen. Ei mulla ole enimmäkseen mitään hinkua seksiin kenenkään kanssa. Edes rakkaan kanssa, vaikka rakas onkin äärettömän rakas ja tärkeäkin.
Halua ei vaan ole. Silloin tällöin piipahtaa. Voin jopa tykätä seksistä, kun siihin ryhdyn. Mutta mitään seksidraivia mulla ei ole. Eli eikö se oo sama kun seksuaalisenhalun puuttuminen?Päläpälä kirjoitti:
Nii demiseksuaali vissiin paremminkin. Mutta kyllä mä koen olevani myös aseksuaalinen. Ei mulla ole enimmäkseen mitään hinkua seksiin kenenkään kanssa. Edes rakkaan kanssa, vaikka rakas onkin äärettömän rakas ja tärkeäkin.
Halua ei vaan ole. Silloin tällöin piipahtaa. Voin jopa tykätä seksistä, kun siihin ryhdyn. Mutta mitään seksidraivia mulla ei ole. Eli eikö se oo sama kun seksuaalisenhalun puuttuminen?Eikä mulla ole ollut nuorenakaan mitään hinkua seksiin, lähinnä velvollisuudelta tuntunut, enimmäkseen. Lähes kaikissa suhteissa ja romantiikan vuoksi. Eikä niinkään halun.
Halu miellyttää kumppania ja tehdä hyvää hänelle taas on olemassa..
Mut eipähän näitä ole tullut kumppaneille kerrottua. Paitsi nykyiselle..ettei mulla aina oo mitään inspistä. Mutta joskus on käynyt niinkin, että mies on niiiiin vetoava että ikään kuin tähdet olis kohillaan..mies on haluttava.
Mies voi olla haluttava, mutta siltikään ei tarvi tehdä mieli purkaa halua seksuaalisesti. Toisaalta itseään voi psyykatakin, niin että seksi sujuu ja on jopa antoisaa. Vaikkei se olekaan vievä elementti tai tunnu halukkuutena.
Enimmäkseen seksi ei käy ees mielessä. Ees silloin, kun joku näyttää seksikkäälle. 🤣
Mä oonkin sanonut, että ilman seksiä voisin elää koko elämäni, eikä vaikuttas mitenkään mihinkään. Mutta ilman hellyyttä kuten haleja, henkistä puolta vailla oisin surullinen.Päläpälä kirjoitti:
Eikä mulla ole ollut nuorenakaan mitään hinkua seksiin, lähinnä velvollisuudelta tuntunut, enimmäkseen. Lähes kaikissa suhteissa ja romantiikan vuoksi. Eikä niinkään halun.
Mut eipähän näitä ole tullut kumppaneille kerrottua. Paitsi nykyiselle..ettei mulla aina oo mitään inspistä. Mutta joskus on käynyt niinkin, että mies on niiiiin vetoava että ikään kuin tähdet olis kohillaan..mies on haluttava.
Mies voi olla haluttava, mutta siltikään ei tarvi tehdä mieli purkaa halua seksuaalisesti. Toisaalta itseään voi psyykatakin, niin että seksi sujuu ja on jopa antoisaa. Vaikkei se olekaan vievä elementti tai tunnu halukkuutena.
Enimmäkseen seksi ei käy ees mielessä. Ees silloin, kun joku näyttää seksikkäälle. 🤣
Mä oonkin sanonut, että ilman seksiä voisin elää koko elämäni, eikä vaikuttas mitenkään mihinkään. Mutta ilman hellyyttä kuten haleja, henkistä puolta vailla oisin surullinen.Eli joo, voisin ihan hyvin olla suhteessa aseksuaalin ihmisen kanssa. Eikä kumpikaan meistä kärsisi. :)
Seksuaalin kanssakin voi olla, kun kykenee seksiin, vaikkei haluttaiskaan. Monesti pystyy asioihin, mitkä itelle ei oo tärkeitä tai tarpeellisia, kun ymmärtää että ne kumppanille on. Ja haluaa tehdä kumppanin onnelliseksi kuten kykenee.
Sitten jos on suorastaan inho seksiä kohtaan, niin tilanne on hankala.- wikipedikyyri
Päläpälä kirjoitti:
Eikä mulla ole ollut nuorenakaan mitään hinkua seksiin, lähinnä velvollisuudelta tuntunut, enimmäkseen. Lähes kaikissa suhteissa ja romantiikan vuoksi. Eikä niinkään halun.
Mä oonkin sanonut, että ilman seksiä voisin elää koko elämäni, eikä vaikuttas mitenkään mihinkään. Mutta ilman hellyyttä kuten haleja, henkistä puolta vailla oisin surullinen.Henkilö, joka kokee romanttista vetovoimaa lähinnä vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan, eikä koe (tai kokee ainoastaan hyvin vähän) seksuaalista vetovoimaa ketään kohtaan, on heteroromanttinen aseksuaali.
wikipedikyyri kirjoitti:
Henkilö, joka kokee romanttista vetovoimaa lähinnä vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan, eikä koe (tai kokee ainoastaan hyvin vähän) seksuaalista vetovoimaa ketään kohtaan, on heteroromanttinen aseksuaali.
Tämä.. "(tai kokee ainoastaan hyvin vähän) seksuaalista vetovoimaa ketään kohtaan". Sen verran vähän, että sillä pärjää seksuaalisesti lautautuneemman kanssa. :)
Eikä seksi ole ihan hyi ja yök, en varmana.
- tyypillisesti
Kaikki miehet on sairaita paskoja
- A-kirjain
Olen aseksuaali. Lotan kokemukset ovat oikein tuttuja. Itse en tosin käy baareissa kun lähestymisyritykset ahdistavat.
Platonisessa suhteessa olen pari kertaa ollut, mutta seksuaalin kanssa se kyllä kaatuu omaan mahdottomuuteensa ennen pitkää. Jos joskus vielä kokeilen niin toisen aseksuaalin kanssa. - voivoivoi
Menee hyvä reikä hukalle
- Katse.peiliin
Aseksuaalisuus=asennevamma=narsismi. Siinä on se takana, ettei haluta antaa kumppanille minkäänlaista mielihyvää. Käsi kyllä käy kun silmä välttää!
- pähkinänkuoressa
Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa henkilö (aseksuaali) kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan. Tästä huolimatta aseksuaalilla voi olla jopa voimakas sukuvietti (sex drive / libido). Hän voi kokea toisia henkilöitä kohtaan muunlaista vetovoimaa, esimerkiksi aistillista (halaamisen tms. kaipuu) tai romanttista vetovoimaa (rakkauden kaipuu).
- gfs78eftw8
Mites tää toimii sen kanssa, ettei edes halua kumppania?
Kyllä arvon Katse.peiliin asennevamma ja argumentointivirhe löytyy sieltä sinun peilistäsi. Hmm, ei minusta tuosta ole kyse. Siinä vaan puuttuu joko totaalisesti seksuaalinen halu tai se halu on häilyvää.
Usein käsittääkseni se vähäinenkin halu sisältyy tuohon romanttiseen muotoon, missä halu on ehkäpä pikemminkin juuri rakkaalleen hyvänolon tuottaminen, vaikkapa juuri seksuaalisesti. Vaikka itse ei vatsinaisesti kaipaa tai koe tarvetta seksiin.
Seksi voi kuitenkin olla positiivinen kokemus tai asia, sillä se on yksi tapa osoittaa rakkautta ja toisen tarpeista välittämistä. Ei siis tarvitse olla seksin halua, mutta on halu tuottaa hyvää oloa romanttisten tunteiden kohteelle...
Mulla on näin ollutkin aikas usein. Sikäli seksuaalinen halukin saattaa syttyä, mutta se on enemmänkin aivojen tuote, kuin niinkään varsinainen tarve. Sellasta pakottavaa seksuaalista halua mulla ei ole. Että suuttuisin tms.jos en saa seksiä.
Silti tunnen vetovoimaa, itse seksi vaan einole mitenkään välttämätöntä. Jos nyt ei ihan vastenmielistäkään. Ilman romanttisia tunteita taas seksi on täysin pois suljettu vaihtoehto.
Vekkulia?
- sellaistase
Hän ei halua myöskään ätmiä päälleen ähkimään. Minkäänlainen miespuolinen olento ei koskaan pääse hänen päälleen ähkimään.
- mklbgflrt
Eikä ilmeisesti myöskään naispuolinen.
- hänelle.iki.oma.mies
miksi kaunis nainen kuten lotta ei etsi sitä oikeaa eli iki omaa miestään ja sekstaile sen kanssa eli mies tyydyttää hänet ja hän nauttii niin haluaa sen jälkeen lisää ja lisää seksiä ja hänestä tulee hyvä vaimo ja on rakastettu vaimo
- jfwe89fys89e
Koska hän ei halua seksiä. Hän ei tunne seksuaalista vetoa ketään kohtaan. Asia on niin yksinkertainen. Sinulta meni nyt aseksuaalisuuden käsite ohi niin että humahti.
- pyhä.yksinkertaisuus
jfwe89fys89e kirjoitti:
Koska hän ei halua seksiä. Hän ei tunne seksuaalista vetoa ketään kohtaan. Asia on niin yksinkertainen. Sinulta meni nyt aseksuaalisuuden käsite ohi niin että humahti.
Välis ei ole kykeneväinen ymmärtämään mitään huollaista
- Kaisanoasaa
Miksi naisten on vaikea ymmärtää että miehet haluaa pillua. Lotan olisi vaan pitänyt antaa miehelle. Ei kai kukaan kuvan naista oikeesti halua panna kun on niin ruma.
- fefe7
Eli jos joku mies haluaa panna sinua pyllyyn niin sinun pitää antaa hänen tehdä niin, koska hän haluaa? Hieno logiikka hermanni.
Lottaa tuskin kiinnostaa, haluaako joku panna häntä, koska hän ei halua panna ketään. Moni aseksuaali muuten tarkoituksella laittautuu epäviehättäväksi, koska pyrkii välttelemään seksuaalissävytteisiä lähestymisiä. En sano, että Lotta olisi tehnyt niin, mutta sellainen ilmiö on olemassa. fefe7 kirjoitti:
Eli jos joku mies haluaa panna sinua pyllyyn niin sinun pitää antaa hänen tehdä niin, koska hän haluaa? Hieno logiikka hermanni.
Lottaa tuskin kiinnostaa, haluaako joku panna häntä, koska hän ei halua panna ketään. Moni aseksuaali muuten tarkoituksella laittautuu epäviehättäväksi, koska pyrkii välttelemään seksuaalissävytteisiä lähestymisiä. En sano, että Lotta olisi tehnyt niin, mutta sellainen ilmiö on olemassa."Moni aseksuaali muuten tarkoituksella laittautuu epäviehättäväksi, koska pyrkii välttelemään seksuaalissävytteisiä lähestymisiä. " - Totta, ja ei ainakaan korosta mitenkään mitään seksuaalista tai seksuaalisuuteen viittavaa itsessään.
Itseasiassa miehissäkin on aseksuaaleja, enemmän kun ääneen puhutaan. Mies vaan jotenkin äkkiä leimataan friikiksi, jos se ei ole seksi orientoitunut. Todellisuudessa kuitenkin, miehuus ei ole seksistäkään kiinni.
Mies sitä mes tätä on lähinnä päihin iskostuneita aivopesun tuotteita.😃
- muotisanasevaan
Taas tota samaa, näköjään aseksuaalisuudesta on tullut tämän hetken muotisana samalla lailla kuin narsismi oli vähän aikaa sitten.
Mutta vaikka jokin asia ei kiinnostakaan ei tarkoita etteikö sitä voisi tehdä. Nykypäivän yhteiskunnassa ja ihmisissä on juurikin se vika että ajatellaan sen että jos jokin ei kiinnosta olevan syy ja oikeutus asioiden tekemättömyydelle. Asioita voi katsoa monelta eri kantilta, jos kuitenkin se oma kantti on aina tärkein niin parempi sitten olla yksin ja hiljaa.- fwe7awerf6
Noni hienoa, sitten sinäkin voit harrastaa seksiä niidenkin kanssa, jotka ei sinua kiinnosta. Kaikki ne, jotka ruikuttaa ettei vaatimustason mukaista kumppania löydy saa luvan lopettaa ruikuttamisen, koska kiinnostuksenpuutteella ei ole väliä, sekstailemaan vaan! Ihan sama jos toinen ei herätä haluja, pariutua pitää.
Aseksuaalisuus on validi seksuaalinen suuntaus. Toki osa aseksuaaleista tekee kompromissin ja harrastaa seksiä kumppaniaan miellyttääkseen, yleensä ne, jotka kaipaavat romanttista läheisyyttä vaikka seksuaalista vetovoimaa eivät tuntisikaan. Lotan kaltaiset vain platonisesta läheisyydestä haaveilevat äärimmäisen harvoin ja yleensä sellainen kompromissi tekee molemmat suhteen osapuolet vain onnettomiksi. Vai olisiko itsestäsi kiva olla suhteessa, jossa toinen harrastaa seksiä kanssasi vain velvollisuudentunnosta ja jotta et lähtisi. Ja sitä harrastaessasi tietäisi, että se on hänelle epämiellyttävä askare, suoritus ja mitä pikemmin se on alta pois niin sitä parempi.
Joku kuvasi hyvin aseksuaalin näkövinkkeliä seksiin. Se on vähän kuin joku saisi älyttömästi kiksejä siitä, että hän saa työntää sormen nenääsi. Tuntuuko houkuttelevalta? Antaisitko kumppanisi kaivaa nenääsi omaksi ilokseen parisuhteen säilyttämiseksi? Varmaan alkaisit kammota näitä sessioita ja sitä, että kumppani alkaa taas vonkaamaan nenänkaivelua. - muotisanasevaan
fwe7awerf6 kirjoitti:
Noni hienoa, sitten sinäkin voit harrastaa seksiä niidenkin kanssa, jotka ei sinua kiinnosta. Kaikki ne, jotka ruikuttaa ettei vaatimustason mukaista kumppania löydy saa luvan lopettaa ruikuttamisen, koska kiinnostuksenpuutteella ei ole väliä, sekstailemaan vaan! Ihan sama jos toinen ei herätä haluja, pariutua pitää.
Aseksuaalisuus on validi seksuaalinen suuntaus. Toki osa aseksuaaleista tekee kompromissin ja harrastaa seksiä kumppaniaan miellyttääkseen, yleensä ne, jotka kaipaavat romanttista läheisyyttä vaikka seksuaalista vetovoimaa eivät tuntisikaan. Lotan kaltaiset vain platonisesta läheisyydestä haaveilevat äärimmäisen harvoin ja yleensä sellainen kompromissi tekee molemmat suhteen osapuolet vain onnettomiksi. Vai olisiko itsestäsi kiva olla suhteessa, jossa toinen harrastaa seksiä kanssasi vain velvollisuudentunnosta ja jotta et lähtisi. Ja sitä harrastaessasi tietäisi, että se on hänelle epämiellyttävä askare, suoritus ja mitä pikemmin se on alta pois niin sitä parempi.
Joku kuvasi hyvin aseksuaalin näkövinkkeliä seksiin. Se on vähän kuin joku saisi älyttömästi kiksejä siitä, että hän saa työntää sormen nenääsi. Tuntuuko houkuttelevalta? Antaisitko kumppanisi kaivaa nenääsi omaksi ilokseen parisuhteen säilyttämiseksi? Varmaan alkaisit kammota näitä sessioita ja sitä, että kumppani alkaa taas vonkaamaan nenänkaivelua.Ei aseksuaalisuus tarkoita että ihminen olisi tunnekylmä, ettei ihmisellä voisi olla tunteita toisia kohtaan.
Sinäkin rinnastat kiinnostamattomuuden epämiellyttävyyteen mikä ei kuitenkaan ole sama asia. Kiinnostamattomuus tarkoittaa ettei asiasta välitä, ettei ole niin positiiviseen kuin negatiiviseenkaan suuntaan.
Siksi pitäisikin miettiä miksi se ettei jostain asiasta välitä on tärkeämpää kuin tehdä jotain hyvää toiselle, eli käytännössä ihminen on itsekäs. - miksipitäisi
muotisanasevaan kirjoitti:
Ei aseksuaalisuus tarkoita että ihminen olisi tunnekylmä, ettei ihmisellä voisi olla tunteita toisia kohtaan.
Sinäkin rinnastat kiinnostamattomuuden epämiellyttävyyteen mikä ei kuitenkaan ole sama asia. Kiinnostamattomuus tarkoittaa ettei asiasta välitä, ettei ole niin positiiviseen kuin negatiiviseenkaan suuntaan.
Siksi pitäisikin miettiä miksi se ettei jostain asiasta välitä on tärkeämpää kuin tehdä jotain hyvää toiselle, eli käytännössä ihminen on itsekäs.Minkä ihmeen takia sellaisen ihmisen, jota seksi ei kiinnosta, pitäisi väkipakolla etsiä itselleen sekstailukumppani? Eikö tuo nyt ole kaikkien kannalta parempi, että hän pysyttelee sinkkuna?
- sentakia
miksipitäisi kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sellaisen ihmisen, jota seksi ei kiinnosta, pitäisi väkipakolla etsiä itselleen sekstailukumppani? Eikö tuo nyt ole kaikkien kannalta parempi, että hän pysyttelee sinkkuna?
Ehkäpä sen takia että siitä toisesta välittää vaikkei seksistä välittäisikään, eri juttu jos on jokin tunteeton psykopaatti. Eivät miehetkään välitä suurimmasta osasta naisten jutuista mutta silti ollaan mukana koska tykätään toisesta ja halutaan miellyttää.
- miksipitäisi
sentakia kirjoitti:
Ehkäpä sen takia että siitä toisesta välittää vaikkei seksistä välittäisikään, eri juttu jos on jokin tunteeton psykopaatti. Eivät miehetkään välitä suurimmasta osasta naisten jutuista mutta silti ollaan mukana koska tykätään toisesta ja halutaan miellyttää.
Minä en kyllä ymmärrä ollenkaan tuota ligiikkaa, että kaikkien on pakko pariutua ja kaikkien on pakko tykätä aivan valtavasti jostakin toisesta.
Entä jos ei välitä pariutua, eikä tykkää kenestäkään niin paljoa, että haluaisi pariutua? Miksi sellaisen ihmisen on pakko?
Mitä muuten ovat ne ”naisten jutut” joita naiset tekevät miesten vartaloille ja joista ne miehet eivät välitä, mutta antavat naisten tehdä sitä heille, koska sattuvat tykkäämään niistä naisista, vaikka siitä itse teosta eivät tykkääkään? Voisiko vähän avata tuota väitettäsi? - sentakia
miksipitäisi kirjoitti:
Minä en kyllä ymmärrä ollenkaan tuota ligiikkaa, että kaikkien on pakko pariutua ja kaikkien on pakko tykätä aivan valtavasti jostakin toisesta.
Entä jos ei välitä pariutua, eikä tykkää kenestäkään niin paljoa, että haluaisi pariutua? Miksi sellaisen ihmisen on pakko?
Mitä muuten ovat ne ”naisten jutut” joita naiset tekevät miesten vartaloille ja joista ne miehet eivät välitä, mutta antavat naisten tehdä sitä heille, koska sattuvat tykkäämään niistä naisista, vaikka siitä itse teosta eivät tykkääkään? Voisiko vähän avata tuota väitettäsi?Ei kukaan pakosta puhukaan, jos joku haluaa olla yksin ja seksittä niin olkoot vaan, ei se ketään kiinnosta. Tässä olikin kyse siitä että jos se ns. aseksuaali haluaa parisuhteen niin kykenee kyllä siinä olemaan ns. normaalisti, mutta onhan se tietysti erikoisempaa luokitella itsensä jännästi.
Eikä kukaan puhunut siitä että naiset tekisivät jotain miesten vartaloille, on elämässä paljon muitakin asioita mitä ihmiset voivat joutua tekemään. - Mietin.vaan
Jos 30v naista ei ole seksi koskaan kiinnostanut, niin miksi hänen pitäisi sitä tehdä? Siksi että joku mies saisi pillua naiselta joka ei edes halua häntä?
- miksipitäisi
sentakia kirjoitti:
Ei kukaan pakosta puhukaan, jos joku haluaa olla yksin ja seksittä niin olkoot vaan, ei se ketään kiinnosta. Tässä olikin kyse siitä että jos se ns. aseksuaali haluaa parisuhteen niin kykenee kyllä siinä olemaan ns. normaalisti, mutta onhan se tietysti erikoisempaa luokitella itsensä jännästi.
Eikä kukaan puhunut siitä että naiset tekisivät jotain miesten vartaloille, on elämässä paljon muitakin asioita mitä ihmiset voivat joutua tekemään.Mitä muita asioita voit verrata seksiin, kuin sitä että toinen kajoaa sinun vartaloosi tavalla tai oisella? Et mitään.
- eiolevaikeaaymmärtää
Mietin.vaan kirjoitti:
Jos 30v naista ei ole seksi koskaan kiinnostanut, niin miksi hänen pitäisi sitä tehdä? Siksi että joku mies saisi pillua naiselta joka ei edes halua häntä?
Mikä siinä nyt on niin vaikeaa ymmärtää? Jos haluaa olla yksin niin ei siinä mitään, mutta jos haluaa parisuhteen normaalin miehen kanssa niin se on aivan eri juttu.
- eiolevaikeaaymmärtää
miksipitäisi kirjoitti:
Mitä muita asioita voit verrata seksiin, kuin sitä että toinen kajoaa sinun vartaloosi tavalla tai oisella? Et mitään.
Ja minkä takia sinä lässytät vartaloon "kajoamisesta" kun on olemassa paljon muitakin ärsyttäviä, häiritseviä ja vituttavia asioita. Harvoin ketään mm. tapetaan sen takia että harrastaa kiinnostamatonta seksiä kun taas vaikkapa vittuilusta kyllä. Ei se että kosketaan ole mikään vittumaisuuksien yläpäässä.
Mutta jos koskettamisesta puhutaan niin sanotaan sitten vaikka että toinen on sairas niin kyllä siinä voi joutua toiselle tekemään paljonkin.
- pitkätukka-68
Loukkaantuu jos hämtä pidetään frigidinä?
Eikös frigidi ja aseksuaali ole aika synonyymeja?- hmmmmmm
Frigidiytenä pidetään psyykkisistä syistä-, eli jostakin traumasta aiheutunutta seksuaalista kylmyyttä. A-seksuaalisuutta pidetään synnynnäisenä ominaisuutena. Frigidin tunne-elämä ilmeisesti on muutenkin traumatisoitunutta, mitä taas a-seksuaalilla ei ole.
- pitkätukka-68
hmmmmmm kirjoitti:
Frigidiytenä pidetään psyykkisistä syistä-, eli jostakin traumasta aiheutunutta seksuaalista kylmyyttä. A-seksuaalisuutta pidetään synnynnäisenä ominaisuutena. Frigidin tunne-elämä ilmeisesti on muutenkin traumatisoitunutta, mitä taas a-seksuaalilla ei ole.
Wikiä luin, eikä siellä ainakaan ollut mitään tuollaista mainittu. Ei tosin myöskään kerrottu mikä ero niillä on.
Ihan vain mielenkiinnosta tää tuli mieleen.
*aina utelias*
- ei.viisari.värähtäisi
Tuskin Lotan tarvitsee muualla kuin baarissa olla huolissaan siitä että miehet lähentelevät. Muualla tuskin edes vilkaisevat, kännissä kaikki näyttää aina paremmalta.
- SoliterniuM1977
Tyypillinen suomalainen ylipainoinen nainen.
- en.panis
Kyllä. En panis
- en.minäkään
Fiksu nainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861