Mulla oli 3 viikkoa sitten yhden illan juttu. Käytimme kumia eikä itse yhdyntä kestänyt kauaa. Hetken aikaa pantiin eikä mennyt loppuun asti koska miehellä lässähti kesken kaiken. Eli aika takkuisesti sujui. Itse laitoin hänelle kumin ylle ennen kuin alettiin ja tunsin sen kyllä kun hän sisällä kävi. Mies riisui sen sitten pois kun erektio ei enää pysynyt. Itsellä ei ole hormonaalista ehkäisyä. Näin ollen ajattelen että raskauden todennäköisyys olisi aika pieni mutta ei vain menkkoja kuulu. 5 pvä myöhässä kun näin kalenterista katsoin. En tiä sit toki helmikuu oli niin lyhyt ja panikoinko muuten vaa. Myönnän että en ole aina psyykkisesti tasapainossa. Teoriassa ajattelisin että en olisi raskaana mutta kyllä tässä alkaa pian pää seota.
Halusin vain avautua kun ei oikein oo ketään kelle puhuisin
Raskauden pelko
Eppnor
1
113
Vastaukset
- mitensitten
Varmaan jo selvinnytkin, ettet ole raskaana.
Miehelle on kova paikka,jos noin käy,et kesken lopahtaa. Nolottaa,hävettää,haluais vajota maan alle.
Itsekkin olen jo vanhempi kaveri,eikä innostus ole kuin silloin joskus. Pelottaa tulevaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.172573Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant922445- 2021344
- 1211228
- 891221
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2791141Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,17971Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211949Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12937- 54840