Pitäisi jotenkin saada motivaatiota käydä baareissa

kyynel_olutlasissa

Siitä on jo suunnilleen 5 vuotta aikaa, kun olen viimeksi tykännyt käydä baareissa, mutta sittemmin se on alkanut tökkiä ja kyllästyttää vuosi vuodelta yhä enemmän. Nykyään jo baareihin lähteminen itsessään tuntuu vastenmieliseltä, ja varsin usein viimeistään paikan päällä alkaa vituttamaan ja masentamaan todella paljon. Tästä syystä olenkin vähentänyt paljon baareissa käyntiä, kun silloin joskus 19-21-vuotiaana sinne tuli lähdettyä pää kolmantena jalkana lähes joka viikko.

Nyt on tilanne kuitenkin lähinnä sellainen, että jotain naiskokemuksia haluaisin saada, eikä niitä oikein mistään muualtakaan oikein saa, vaikka onhan saa baareissakin melko epätodennäköistä. Kuitenkin baareissa on edes jonkinasteinen todennäköisyys herättää pidemmällä aikavälillä jonkun yksittäisen naisen kiinnostus, toisinkuin nykymenolla kun vietän melkein kaiken aikani yksin kotona.

Olen tässä vuosien varrella myöskin kyynistynyt jonkin verran ja myöskin itseluottamukseni on laskenut. Haluaisin saada takaisin sen saman mielentilan, mikä minulla oli nuorempana, niin vaikeaa kuin se tuntuukin olevan. Täysikäistymiseni aikoihin sain alkoholista vielä nautintoa, mutta nykyään tuntuu, etten saa siitäkään enää oikein minkäänlaisia hyviä fiiliksiä. Toleranssi on vuosien varrella kasvanut, vaikka olenkin aina käyttänyt alkoholia varsin kohtuullisesti ja nykyään pitää juoda reilusti yli 10 annosta alkoholia, eikä siltikään saa useimmiten mitenkään hyvää tai euforista oloa aikaiseksi.

Samoin uskalsin käydä yksin "joraamassa" tanssilattioilla, mutta sittemmin siihenkin on kehittynyt suunnilleen jäävuoren korkuinen kynnys. Vaikka tanssilattialla onkin jonkun verran suurempi todennäköisyys herättää jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan kiinnostus kuin vaan istumalla yksin pöydässä olutlasinsa kanssa, niin jotenkin musta alkoi jossain vaiheessa tuntua siltä, että teen sillä tavoin itsestäni helposti vaan pellen.

Yksi ongelma tuntuu olevan siinäkin, että baareissa tuntuu olevan suurimman osan vuodesta liian vähän asiakkaita, jotta naisen saaminen olisi edes likimain todennäköistä. Kun ainakin oman kotikaupunkini baareissa on usein perjantai-iltoinakin tanssilattiat puoliksi tyhjillään ja niissä tanssii kerrallaan ehkä kaksi naista ja jotain sosiaalisten alfaurosten hallinnoimia porukoita, niin aika suuri kynnyshän siinä on lähteä itseään tanssilattialle yksin nolaamaan, kun se seuran löytäminenkään ei tuollaisissa tilanteissa vaikuta mitenkään todennäköiseltä. Koulujen päättyessä baareissa käy paljon ihmisiä ja niihin aikoihin olen joskus saanutkin jonkun naisen iskettyä baarissa, mutta sekin on vaan yksi ohimenevä ajankohta koko vuoden aikana.

Minun pitäisi näillä eväillä käydä vähintään kymmeniä kertoja baarissa vuoden aikana, ja siinäkin ajassa tuskin 5 eri naista tulee edes oma-aloitteisesti juttelemaan. Yritä siinä sitten asennoitua koko touhuun jollain tavalla.

Painiiko joku muu samojen ongelmien kanssa?

43

392

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies

Viinaa pitää juoda ja yökerhossa käydä jos naisia haluaa tavata. Ei se välttämättä kivaa ole ja krapula-aamut eivät innosta, mutta se on raakaa työtä jonka miehen pitää tehdä jos naisen haluaa löytää.

Eli viikonloppuisin viinakaupan kautta kotiin ottamaan pohjia ja sitten yökerhoon bailaamaan. Niin ne parisuhteet alkavat.

• Jos kerran aloittajaa ei itseään ne baarit enää kiinnosta, niin turha sun on häntä sinne painostaa vasten tahtoisesti. Voisihan hän etsiä sitä naisseuraa jotain toista kautta, kuten vaikka netin tai jopa tämän palstan kautta.

• viinamies

Naisten tapaaminen jossain muualla kuin yökerhossa viinan voimalla on haihattelua ja haavemaailmoissa elämistä joka ei johda mihinkään.

Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi tavata kumppanin. Ei pidä kuvitella että sekään tulisi ilman raakaa työtä. Yökerhossa voi joutua käymään vuosia joka viikonloppu ennenkuin kaikki vaiva ja kärsityt krapula-aamut palkitaan ja kumppani löytyy.

• Suosittelisin kyllä mieluummin sua lopettamaan kokonaan sen baareissa käymisen, jos kerran se ei oikeasti sua itseäsi enää edes kiinnosta. On turhan kallistakin siellä baareissa ja jos vielä yksin joudut siellä käymään ilman ketään kavereita, niin ei varmasti ole yhtään mukava siellä olla.

Asut ilmeisesti jossain pienemmällä paikkakunnalla? Melkein suosittelisin sua muuttamaan johonkin isompaan kaupunkiin ja kävisit sitten siellä katsomassa sitä baaritarjontaa, jos olisi parempi kun kotopuolessa. Jos ei tunnu sielläkään viihtyisämmältä, niin kannattaisi varmasti keksiä jotain mielekkäämpiä harrastuksia.

• kyynel_olutlasissa

Kyllä mä suomalaisessa mittakaavassa asun isossa kaupungissa ja yökerhoja täältä löytyy näin nopeasti laskettuna joku 10 kpl. Mutta nekin on aika nopeasti käyty läpi, eikä noissa kaikissa edes käy kovinkaan paljon asiakkaita. Itse en jää koskaan mihinkään paikkaan kovin pitkäksi aikaa, jollei siellä ole kuin joku 20 asiakasta, vaikka kello olisi jotain 23:00 tai enemmän.

Varmaankin Helsingissä on paljon enemmän yökerhoja, en tiedä, kun en ole kovinkaan hyvin perillä sen kaupungin yöelämästä.

• kyynel_olutlasissa kirjoitti:

Kyllä mä suomalaisessa mittakaavassa asun isossa kaupungissa ja yökerhoja täältä löytyy näin nopeasti laskettuna joku 10 kpl. Mutta nekin on aika nopeasti käyty läpi, eikä noissa kaikissa edes käy kovinkaan paljon asiakkaita. Itse en jää koskaan mihinkään paikkaan kovin pitkäksi aikaa, jollei siellä ole kuin joku 20 asiakasta, vaikka kello olisi jotain 23:00 tai enemmän.

Varmaankin Helsingissä on paljon enemmän yökerhoja, en tiedä, kun en ole kovinkaan hyvin perillä sen kaupungin yöelämästä.

No melkein kyllä sitten suosittelisin sua ihan lopettamaan sen baareissa käymisen, jos kerran sitä motivaatiota pitää etsiä siellä käymiseen. On kyllä Hesassa sitä valikoimaa enemmän noiden baarien suhteen, mutta ei sielläkään varmasti ole sun yksin kiva käydä, jos kerran se yksin käyminen tuntuu vastenmieliseltä jo kotopuolessakin.

• Hähh.h
        DarkFear kirjoitti:

No melkein kyllä sitten suosittelisin sua ihan lopettamaan sen baareissa käymisen, jos kerran sitä motivaatiota pitää etsiä siellä käymiseen. On kyllä Hesassa sitä valikoimaa enemmän noiden baarien suhteen, mutta ei sielläkään varmasti ole sun yksin kiva käydä, jos kerran se yksin käyminen tuntuu vastenmieliseltä jo kotopuolessakin.

Meinaatkos että aloittajan pitäisi ottaa sinusta mallia ja viettää kaikki viikonloput yksiössä kaljua rasvaamassa?

• Hähh.h kirjoitti:

Meinaatkos että aloittajan pitäisi ottaa sinusta mallia ja viettää kaikki viikonloput yksiössä kaljua rasvaamassa?

Ai sulla itselläsi on kalju, joyta sä rasvaat siellä sun yksiössäsi vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja mä asunkin 60 neliön kaksiossa, kun onhan se iso ja tilava asunto aina miehellä tietynlainen status-symboli. Jotkut sun kaltaiset persuja äänestävät ätmit voivat asua niissä pienissä yksiöissä, kun teillä sitä ei ole varaa asua paremmin.

• Hähh.h kirjoitti:

Tossahan aloittaja itse kertoi, ettei se baareissa käyminen häntä enää kiinnosta. Että mikä pakko siellä baareissa oikein on käydä vastentahtoisesti??

• viinamies

Sille ei voi mitään jos siellä baareissa ja yökerhoissa ei viihdy. Mutta silti sinne pitää itsensä pakottaa jos kumppanin haluaa löytää. Elämässä joutuu tekemään myös vastenmielisiä asioita jotta voi saavuttaa niitä asioita joita oikeasti haluaa.

• Viinamies

Baarista saa panoseuraa.

• viinamies

Kannattaa pitää kiirettä sen kumppanin löytymisen kanssa. Jos ikää alkaa olla lähemmäs 30, eikä miehellä ole kokemusta pitkistä parisuhteista tulee se helposti esteeksi parisuhteen löytämiselle. Naiset odottavat että tuon ikäisellä miehellä on sitä kokemusta.

Ja kokemusta ei saa kuin juomalla viinaa ja käymällä yökerhoissa. Kannattaa siis aloittaa niissä käyminen ajoissa ja käydä säänöllisesti jotta kumppanin löytää ennenkuin on myöhäistä.

• Sulla kyllä ei ole mitään muuta sanomista, kun tota saman paskan toistamista joka kirjoituksessa vuodesta toiseen. Parempi vaan, kun aloittajakin alkaisi elämään sitä raitista elämää, niin olisi varmasti onnellisempi ilman sitä turhaa alkoholia.

• wwwwww
        DarkFear kirjoitti:

Sulla kyllä ei ole mitään muuta sanomista, kun tota saman paskan toistamista joka kirjoituksessa vuodesta toiseen. Parempi vaan, kun aloittajakin alkaisi elämään sitä raitista elämää, niin olisi varmasti onnellisempi ilman sitä turhaa alkoholia.

Darkkis vaan jaksaa ladella itsestäänselviä asioita ja vieläpä peukuttaa omia juttujaan.

• wwwwww kirjoitti:

Darkkis vaan jaksaa ladella itsestäänselviä asioita ja vieläpä peukuttaa omia juttujaan.

Ehkä joku muu on käynyt niille mun kirjoituksille sen plussan antamassa, kun onhan ne mun kirjoitukseni useinkin niin hyvätasoisia.

• lyhytoppimäärä
        DarkFear kirjoitti:

Ehkä joku muu on käynyt niille mun kirjoituksille sen plussan antamassa, kun onhan ne mun kirjoitukseni useinkin niin hyvätasoisia.

Itsestäänselvyyksiä, ei mitään oikeaa asiaa koskaan, kuka niitä plussailee kuin kirjoittaja itse.

• johanssoni

Useimmat tuttuni ovat löytäneet kumppanin aivan jostain muualta kuin baarista. Ite asiassa vaan yks on löytänyt baarista, muut joko samasta duunista tai sitten jostain harrastuskuviosta. En oo koskaan tullut edes ajatelleeksi että baari olis mikään vaihtoehto eli turhaa siellä baarissa väkisin kulkee. Keksi jotain muuta missä alat käydä säännöllisesti, ja mieluiten niin että aidosti innostut siitä jostain muusta. On paljon otollisemmat olot tärpätä kun ei oo niin pakkomielteisesti haku päällä. Aito kiinnostus elämää kohtaan heijastuu ulospäin ja jo siten herättää toisten mielenkiinnon. Kun taas jos menee mihin vaan sillä asenteella että oisko täällä joku, ei kuitenkaan oo, niin sitä vaikuttaa pystyyn kuolleelta ja elämäänsä kyllästyneeltä.

• kyynel_olutlasissa

Itse vaan en saa mistään työ-, opiskelu-, harrastus- jne. paikoista edes omaa sukupuolta edustavia kavereita, saati sitten naisia parittelu- tai seurustelukumppaneiksi. Sama ongelma ollut päällä jo yli 10 vuoden ajan.

Olet varmaan ihan oikeassa siinä, että turha niissä baareissa on mun tilanteessani ravata, mutta vielä huonommat mahdollisuudet mun on kenenkään naisen kiinnostusta herättää em. paikoissakaan.

• faktatkehiin
        kyynel_olutlasissa kirjoitti:

Itse vaan en saa mistään työ-, opiskelu-, harrastus- jne. paikoista edes omaa sukupuolta edustavia kavereita, saati sitten naisia parittelu- tai seurustelukumppaneiksi. Sama ongelma ollut päällä jo yli 10 vuoden ajan.

Olet varmaan ihan oikeassa siinä, että turha niissä baareissa on mun tilanteessani ravata, mutta vielä huonommat mahdollisuudet mun on kenenkään naisen kiinnostusta herättää em. paikoissakaan.

Mikset saa kavereita? Ootko asperger tai muuten tosi introvertti? Ihmiset ei kiinnosta vai sos. taidot puuttuu vai molemmat?

• kyynel_olutlasissa
        faktatkehiin kirjoitti:

Mikset saa kavereita? Ootko asperger tai muuten tosi introvertti? Ihmiset ei kiinnosta vai sos. taidot puuttuu vai molemmat?

Emmä osaa oikein vastata tohon. Yleisesti ottaen ihmiset ei oikeastaan ollenkaan kiinnosta enkä tunne oloani yhtään mukavaksi muiden ihmisten seurassa. En myöskään koe minkäänlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta oikein kenenkään toisen ihmisen kanssa jne. Aspergeria mulla ei ainakaan ole, joten se ei tätä mun persoonallisuuttani selitä, vaikka esim. siskollani on tuo diagnoosi.

Emmä mitään varsinaista parisuhdettakaan kyllä kaipaa, vaan lähinnä haluaisin kokea seksuaalista ihailua naisten taholta esim. spontaanien kehujen, seksitarjousten, seksisuhteiden jne. muodossa. Harmi vaan, ettei tämä mun haaveeni tule koskaan toteutumaan ainakaan siinä määrin, että voisin olla tyytyväinen elämääni.

• Tunnistan ajatukset. Ei aikanaan kiinnostanut käydä. Sitten tein sellaisen liikkeen että menin lauantai -iltapäivästä ja katsoin valioliigan pelin, join oluen ja kotiin saunaa lämmittämään. Sitten lopetin kokonaan.

Kun sinua tuo tanssiminen kiinnostaa niin oletko miettinyt paritansseja? Selvinpäin liikkeellä oleva mies; ei tarvi olla edes parkettien linkkuveitsi tai edes mora niin kiire tulee että välillä ehdit käydä kourulla vedet heittämässä.
      Suosittelen jos vaan kiinnostusta on.

En nyt tiedä missä päin olet ja oletko liikunnallinen mutta tuossa pari viikkkoa sitten käytiin yhdessä pohjoisen turistirysässä hiihtelemässä. Ainakin siellä naiset tulivat ihan juttelemaan ja niitä näitä kyselemään. En tiedä mitä oli mielessä kun kyselivät että ollaanko illalla lähdössä kotia vai jäädäänkö sinne yökuntiin. Hiihdon lisäksi näytti olevan paljon naisia läskirenkailemassa. Kesällä sitten vaellukset; vaikka naisia ei olekkaan niin muuta nähtävää riittää.

Itseluottamuksen kanssa minullakin on ollut ongelmia eikä niistä ihan sormia napsauttamalla pääse eroon. Pienin askelin, kyllä se siitä.

• viinamies

Taidat olla joku vanha pappa. Ei nykyään paritansseja harrasta kun mummot ja papat. Ja sitten sellaiset tanssiharrastajat, jotka vaativatkin mieheltä melko hyvää tanssitaitoa.

• kyynel_olutlasissa

Sen verran täytyy nyt täsmentää, että ei mua mikään tanssiminen sinällään kiinnosta, mutta kyllä siellä yökerhon tanssilattialla on siitäkin huolimatta tullut joskus käytyä, koska pysymällä sieltä pois on vieläkin huonommat mahdollisuudet päästä kontaktiin yhdenkään naisen kanssa, vaikka eihän se tanssilattialle meneminenkään tietenkään takaa mitään onnistumista.

Yökerhoissa ei sinällään tarvitse puhtaan teknisesti minkäänlaista tanssimista, mutta aika paljon yöelämään sisältyy kuitenkin kirjoittamattomia sääntöjä, joiden rikkomisesta rangaistaan. Tämä tanssilattialla joraaminenkin käy esimerkistä; vaikkei mitään varsinaista tiettyä kaavaa olekaan, niin silti tanssimisessa pitää olla mukana tietynlainen rytmitaju, olemuksen pitää viestittää tietynlaista huoletonta itsevarmuutta ja lisäksi sieltä tanssilattialta pitäisi osata vielä vetäytyäkin ajoissa, ettei saata itseään "liialla yrittämisellä" naurunalaiseksi ja vittuilujen kohteeksi.

• viinamies kirjoitti:

Taidat olla joku vanha pappa. Ei nykyään paritansseja harrasta kun mummot ja papat. Ja sitten sellaiset tanssiharrastajat, jotka vaativatkin mieheltä melko hyvää tanssitaitoa.

Onhan syntymästäni jo jonkin aikaa mutta se että papaksi pääsisin niin siihen kyllä taitaa mennä tovi.

Pari vuotta sitten oltiin pohjoisen turistikeskuksessa ja vaelluksen jälkeen poikettiin ravintelissa ja jäi kyllä harmittamaan ettei askelia hallinnut. Olisi kovasti ollut vientiä naistenhaulla. Kaveri joka on alle nelikymppinen oli jopa vähän kauhuissaan kun vientiä oli vähän joka suuntaan. Veikkaisin että tuolla keski-ikä oli jossakin 35-40 välissä.

• eipäyleensälöydy

Baareista ja yökerhoista kyllä harvemmin mitään suhdetta saa. Naisille lämpimän kosketuksen ja hyvän panonkin löytäminen on aika lailla tuurista kiinni. Aivan mualta monesti löytyy.

• i756y44576865

No jos ne baarit ovat tyhjiä, niinkuin nykyään ovatkin, niin eikös se silloin tarkoita etteivät ihmiset niissä käy ja suunnitelmana jo aika epäonnistunut.

• juominkeihin

Kyllä se kaveri varmimmin löytyy yöelämästä , kunnon känni niin aamulla heräät misu kainalossa , tyrkkäät sitä ja otat puh.nron ylös , siitä se lähtee kunhan hyvin käyttäytyy.
      Netit yms ,ns. yhteisetharrastukset kannattaa unohtaa suosista , ne on vaan kauniita unelmia ja sellasiks jää.

• viinamies

Kyllä se näin on, että vain viinaa juomalla ja yökerhoon lähtemällä voi löytää kumppanin.

Ja kuten aloittajakin sanoi, pitää bailaustaidot olla kunnossa jotta naisten kiinostus tanssilattialla herää.

• Tindermies30

40 % naisista löytää kumppanin baarista. Eli kannattaa juoda viinaa ja mennä baariin.

• kyynel_olutlasissa

Yksi syy, miksi en ole enää useampaan vuoteen tuntenut oloani kovin mukavaksi baareissa on sekin, että jotenkin niissä pitää vaan aina olla jotenkin "varuillaan" tai "kieli keskellä suuta". Vaikka todennäköisesti 99% asiakkaista on ihan harmittomia ja keskittyneitä lähinnä omaan illanviettoonsa, niin aina on vaarana törmätä johonkin kusipäiseen miesasiakkaaseen, joka onnistuu pilaamaan fiilikset pitkäksi aikaa.

Esimerkiksi kerran 3 vuotta sitten huhtikuisena lauantai-iltana erään yökerhon jonossa joku arviolta 22v sänkileukainen ja räppikattilaan sonnustautunut vähä-älyinen amiskovis koki asiakseen alkaa vittuilemaan ironiseen sävyyn, kun olin ilmeisesti katsonut vähän liian pitkään yhtä hänen seurueeseensa kuulunutta naista (vain ja ainoastaan siksi, että nainen näytti tutulta, koska kävimme aikoinaan samaa yläastetta). Harmi vaan, että tuollaiset kusipäät tuntuvat olevan ylimmällä tasolla yökerhojen hierarkiassa ja juuri niitä miehiä, joista naiset ovat suurimmassa määrin seksuaalisesti kiinnostuneita.

• urputusta

No yhtä lailla joku voi tulla kadulla jotain urputtamaan jos sitä aattelee. Toki riippuu millanen habitus itelläänkin on.

• GoneIn60Hours

Mä en ole muistanut maksaa VEROJA valtiolle 20-kymmeneen vuoteen, ja sitähän nää SuPoliinitkin ravintolassa kysyi, että onkos siitä ollut koskaan mitään HYÖTYÄ ... ja taas ne huumas, vintti pimeeksi. Kovat aineet muuten polliiseilla. Saatana, viimeeksi sai 60- tuntia vetää painoilla täysiä näiden perseeseen piikittäviltä, myrkytetty punaviiniä pimppipollareitten takia, että sai päänsäryn pois. No, tulipahan liikuttua ja lähti mukavasti 15kg painoakin pois, siis 60 tunnissa. Nää paskat tutkii muuten terrorismiakin, kerran meinasivat pamauttaa lentokoneenkin alas, missä minäkin olin... saatanaan kusipäät. On se huumekauppa vaan pollareille niin tärkeetä.

Ja en muuten maksa vieläkään... hä hä hää.

Se lasten huumaaminen sitten kostautui meirän SuPoliineille, about 600 intelligent agenttia taitaa olla kateissa, rakkauden raatoja ... BIG TIME.

• oerjifvmcerifovmc

Joo ei kait sieltä hullujen huoneelta veroja paljon maksella.

• Vinkki_naiselta

Lähtisin liikkeelle siitä, että mietit ensin millaisen naisen itsellesi haluat: baareissa viihtyvän, kotona viihtyvän, liikunnallisen, tms. Kun tuo on selvillä, ala miettiä missä tuollaiseen naiseen voisi tutustua. Ja jos et muuta keksi, liityt johonkin deittipalveluun, teet fiksun, mutta rehellisen kuvauksen itsestäsi, harastuksistasi, yms. tuoreen kuvan kera. Yritä saada ilmoitukseen positiivinen henki.

Ja kyllä niihin naisiin voi tutusta vaikka missä, kunhan on kohtelias, oma itsensä, eikä ole liian päällekäyvä.

Tsemppiä aloittajalle ja muillekin kumppania etsiville! 😊

• Senssisays

Tuskinpa olet ainoa tuota laatua. Eiköhän Suomesta yksistään löydy reilu pari miljoonaa samanlaista. Miesjoukosta kun vähentää syntymä- ja tuontijännät sekä veridoupungiin sortuneet, niin jää jäljelle tuollainen suuri tolkkujen miesten joukkio, jotka haahuilevat (yö)elämässä vailla suuntaa ja omaa olemassa oloa jatkuvasti anteeksi pyydellen.

Menestyneiltä kannattaa oppia, joten näyttääkö sinusta että he miettisivät mitään noista jutuista mitä itse vaikutat kovasti pohtivan? No eivät mieti, ja naisilla alapäässä mouruaa. Lisääntyminen näet on mitä alkukantaisinta puuhaa. Vaikka kaikkien viikonloppujuhlijoiden suut teipattaisiin, niin lopputulos olisi aivan sama ja täten ikään kuin jo ennakolta päätetty. Latistavasti todettuna voisikin kai todeta, että kaikki riippuu ulkonäöstä, elekielestä ja ympäristölle jaetusta vaikutelmasta. Ehkä noin yhdelle tuhannesta suodaan puhumisen lahjat, joilla todellisuutta voi taivuttaa itselle suosiollisemmaksi.

Ulkonäköä kun voi hyvin rajallisesti viilata, niin kannattaa suunnata voimavarat elekielen kehittämiseen. Nollasta jos lähtee, on tie pitkä ja kivinen, mutta jos tarkemmin ajattelee niin sitähän se on aina ollutkin ja lienee myös aina olevan.

• Eimullamuuta-

Baareissa pitää käydä 18-28 vuotiaana ja löytää se kumppani silloin. jos ei löydä kumppania niin se alkaa olee jo aika mahdotonta sitten. Monet kaverit on tuskaisia kun eivät ole saaneet kumppania, ovat jo reilusti yli 30 vuoden. 30 vuotiaana pitää tehdä eka lapsi viimeistään kun jos löytää kumppanin vasta 30 vuotiaana niin sitten pitää seurustella 4 vuotta ainakin ennen kun lapsia kannattaa tehdä.

• kyynel_olutlasissa

No emmä kyllä mitään lapsia ole kiinnostunut tekemään todennäköisesti koskaan. Enkä mä nyt välttämättä mitään pidempiaikaista kumppaniakaan etsi.

• Semmostase

Yökerhoissa pyydät naista tanssimaan , se on hyvä tapa päästä naisen lähelle ja sitten vaan juttelet ja olet kiinnostuneen aloinen. Numeroa kannattaa kysäistä aika pian siinä ettei tilaisuus mene ohi. Tarjoat naiselle juotavaa ja ole herrasmies, kehu naista siitä naiset tykkää kun sanoo sen olevan mukava ja hyvännäköinen.

• paremmintoimisi

Baareja parempi vaihtoehto olisi hankkia vaikkapa koiran pentu mitä sitten puistoissa ulkoiluttaisi, jos olisi tarpeeksi fiksu voisi opettaa jotain temppujakin.

• Sama.Juoni.Aina

Ujo mies lähtee yksin baariin, juo suojakännit ja väkisin pakottaa itsensä juttelemaan naiselle.. ei toimi. Siinäpä se jos et pääse fiilikseen oot yksin baarissa kuin kala kuivalla maalla. Naiset on tullu pitämään baariin tyttöjen kesken hauskaa. Alkuilta haetaan humalaa, loppuillasta tanssilattia alkaa täyttyä komeista pelureista jotka korjaa kypsät hedelmät.

Onko naisen löytäminen pakonomaista? Millä erotut joukosta baarissa vai errottuisitko jossain muussa ympäristössä paremmin eduksesi? Kaikki naiset ei käy juurikaan baareissa

• kyynel_olutlasissa

Pitää paikkansa, joskin sillä erotuksella, että mä en oikeastaan koskaan oo saanut aikaiseksi mennä juttelemaan naisille.

Emmä tiedä, millä mä erotun edukseni baarissa tai erotunko ollenkaan. Lähinnä sitä toivoo, että joku yksittäinen nainen sattuisi kiinnostumaan eikä siinä mitään, mutta se voi viedä aikaa kuukausi tolkulla ja vaatia jopa useita kymmeniä baareissa käyntejä, että edes yksi nainen sattuisi kiinnostumaan. Voit varmaan arvata, että kyllähän tuollainen alkaa pidemmän päälle turhauttamaan ja paljon.

Jos nyt kuitenkin pidetään tämä keskustelu vaan niissä baareissa eikä tuhlata aikaa sen pohtimiseen, että kuinka paljon paremmin tai huonommin mulla kävisi flaksi jossain muualla.

• AsianVierestä

Baareihin ei viitsi enää lähteä. Kesää odotellaan ja terasseja. Mukava istua kesäisenä iltapäivänä terassilla kuunnellen laatumusiikkia ja katsella kesäistä Suomea.
      Tunkkaiset baarit eivät yksinkertaisesti enää kiinnosta. Odotelkaahan vielä reilu 2 kuukautta niin alkaa taas se aktiivisen elon aika.

• Normaalia

Baari on huonoin paikka löytää naisia ellet ole todella hyvännäköinen mies. Menisin tinderiin, se on helpoin tapa löytää naisia nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe