Saako Uskova ilahtua tanssimisesta kesälavojen ulkopippaloissa tai svengaava peppujen ylistäjät hillsongissa?
Galluppi ?????????????
17
<50
Vastaukset
- Eenokki12
Helluntailaisuudessa ja karismaattisuudessa se kaikki on silminnähden mahdollista. Uskoa heillä ei ole pitää osoittaa ihmisille että hyvin menee ja kivasti kutittaa.
Anteeksi mun hono soomi ,, mutta en ihan saanut selville mitä tarkoitat? Hyvä vai huono juttu ?
- Eenokki12
Savis kirjoitti:
Anteeksi mun hono soomi ,, mutta en ihan saanut selville mitä tarkoitat? Hyvä vai huono juttu ?
Kyllä ne tanssit eivät minua ilahduta eikä ne roikkuvat takapuolet kiinnosta. Huonoa se on kun esitetään sitä haureellista puolta itsestään.
Tanssi on maalista ja vie pois Jeesuksen yhdeydestä.
- YlösLokaisestaLiejusta
Itse en kylläkään harrasta tämänmaailman tanssilavoja ja suurkonsertteja. Siellä on nk. eri henki. Ne ovat jumalattomien ihmisten jumalattoman maailman paikkoja, joissa kaiken näkyvän ilonpidon alta löytyy monenlaista syntiä ja jopa suoraa pahuutta.
Synneistä nyt ekana voisi luetella etenkin epäjumalien palvonnan, juoppouden ja haureuden sekä näistä lähtevän, erilaisen väkivallan. Monestiko on esim. lavan takaisessa viinanryypiskelyssä joku saanut puukosta? Tai "saatilla" neitonen kesämekossaan heitetty pusikkoon ja raiskattu?
En edes nuorempana, kun viihdyin nk. kansankuppiloissa, ollut ihastunut tanssiravintoloihin, muutamat, huonot kokemukset riittivät. Kaikenlaiset pervot tulivat hakemaan tanssiin. No, ei ne kansankuppilatkaan sen synnittömämpiä kyllä olleet. Onnellinen se, joka on päässyt niiden Ovista lopullisesti ulos.
Tuon elämän voi jättää. Ja toisin kuin alkkis itse ehkä vakaasti luulee: alkoholista ja muista riippuvuuksista VOI päästä eroon.
* - eipä.ole.käyty
Jaa- missä kesälavoilla?
Silloin kun soitannoin tanssitin yleisöä - en ollut uskossa.
Mutta, kun sain tulla tuntemaan Herrani - en ole kesälavoille mennyt.
Eli 50- vuotta olen pysynyt erossa.
Eenokin tytöthän ne siellä miehineen svengaa, mutta ei meidän helluntalaisten, jotka seuraavat Jeesusta, ole tarpeen sinne mennä.- Eenokki12
En minä niiden tyttöjen kanssa ole missään tekemisissä, paitsi nuhtelen, varoitan ja kerron pelastuksesta. Mutta helluntailaisia "horoja" jotka pakenevat haureuttaan ja huoraamisiaan helluntailahkoon, jotta heitä pidettäisiin siveänä, mutta onhan niiden horojen siveys nähty jopa ulkomaillakin ja mitä korva kuullut on siitä en edes minä kehtaa kertoa.
- paljon.nähnyt
Eenokki12 kirjoitti:
En minä niiden tyttöjen kanssa ole missään tekemisissä, paitsi nuhtelen, varoitan ja kerron pelastuksesta. Mutta helluntailaisia "horoja" jotka pakenevat haureuttaan ja huoraamisiaan helluntailahkoon, jotta heitä pidettäisiin siveänä, mutta onhan niiden horojen siveys nähty jopa ulkomaillakin ja mitä korva kuullut on siitä en edes minä kehtaa kertoa.
Kuulin jo kauan sitten kerrottavan, että Israelissa monet helluntainaiset evankelioivat juutalaisia selällään maaten. Itse näin aikoinaan Tiberiaassa kaksi, jotka katubaareissa myivät itseään Golanin rauhanturvaajille.
- Eenokki12
paljon.nähnyt kirjoitti:
Kuulin jo kauan sitten kerrottavan, että Israelissa monet helluntainaiset evankelioivat juutalaisia selällään maaten. Itse näin aikoinaan Tiberiaassa kaksi, jotka katubaareissa myivät itseään Golanin rauhanturvaajille.
Minäkin olen nähnyt "tuollaista" Helluntailaiset menevät Israeliin pyhiinvaellusmatkalle koska siellä on helppo menettää neitsyytensä tosi tarkoituksella. Jotkut tuovat sen pyhiinvaellusmatkan hedelmän kohdussaan.
- Steyr
paljon.nähnyt kirjoitti:
Kuulopuheet ovat luuloihin perustuvaa löperöpuhetta.
Onko sinulla siis todisteet siihen että ne Tiberiaassa olevat kaksi olivat varmuudella helluntailaisia, eikä suinkaan aivan paikallisia prostituoituja? - mitä.vielä
Steyr kirjoitti:
Kuulopuheet ovat luuloihin perustuvaa löperöpuhetta.
Onko sinulla siis todisteet siihen että ne Tiberiaassa olevat kaksi olivat varmuudella helluntailaisia, eikä suinkaan aivan paikallisia prostituoituja?Olivat. Ei kuulopuhetta.
Eenokki voisin kiusata vähän,, mutta ei se oikein Uskoville sovi !
- Eenokki12
Minä en ketään kiusaa, mutta sanon mitä sanoman pitää olkoon se kirkollinen ihminen tai lahkollinen. Savikselle sopii hyvin puhua saatanan suulla.
- Steyr
Jos omasta puolestasi kysyt sitä, niin lopeta kertakaikkiaan moinen tanssilavojen laitamilla ja discoissa tiukkapöksyisten äitien ja tyttärien pakaroitten kyttääminen. Kun lopetat em. kyttäämiset, niin kasvat mieheksi, jota vaimosi kunnioittaa.
- Eenokki12
Ja sinäkö lahkoläskipää olet mitään sanomaan kun et tiedä mistään mitään. Puhut kuin saatana ja tiedä ettet vain ole, sillä lausuit väärän tuomion. Minä vihaan nykymusiikkia ja lahkohempukoiden perät eivät kiinnosta niiden rumuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302688
- 681566
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321278Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/1051231- 111168
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671095Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91992Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175988IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56969Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸44968