Sipilä ja susi

Mustahilkka

Oliko Sipilän ja suden kohtaaminen pelkkää sattumaa, vai onko sillä jokin viesti kansallemme?Kohtasiko Sipilä kaltaisensa? Paljastiko susi, mikä tämä lampaan vaatteissa määkivä mies on oikeasti? Vai tultiinko häntä tai meitä suomalaisia hakemaan? Vai onko suden hetki lähellä kansallemme? Onko edessä pimeyden ydin, heikkouden syvin hetki, jonka aikana henkivallat tai vieraat vallat pääsevät iskemään?

Vai onko kansallemme käymässä niin, että kun pääsemme sudesta (nykyhallinnosta) eroon, niin tulee karhu (punavihreä hallinto, kaaos, sisällissota ja lopulta Venäjän hyökkäys) vastaan?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funlandiankansalainen

      Olipa kerran Sipilä, joka pakeni sotea. Vastaan tuli iso paha susi. Sipilän paetessa paniikissa sutta vastaan tuli karhu ja sen pituinen oli Sipilän taru.

    • Vastavoima888

      Perussuomalaiset, sekä puolue että, me suomalaiset, niin on suomen hyvä ellei ainut mahdollisuus.
      Trump ja Put In, mahdollisesti ainut toivo eurooppalle ja koko maailmalle!

      Joten, iloitkaa ja riemuitkaa etä he, sekä Usan että Vänäjän tahto tila, monissa asioissa on yksi ja sama.

      se mitä Sipilä on, en sitä nyt julki juo, mutta, eikö oman kylän miehet tiedä mikä mies on ?
      ja Oman kylän miesten arvio ja "kunnia nimi" hänelle on: Saatanan Sipilä!

      eli Portteissa, kaupungin porteissa ennen vanhaan käytiin oikeutta jakamaan.

      no, olen varma, että Sipilä, sekä jokainen kansan edustaja, jonka TEHTÄVÄÄ oli ja on KANSAN etua ajaa, ja aina laittaa oma kansa etusijalla!

      Nyt oeln täysin varma, että Urho K. Kekkosen vallan loppu vaiheesta läähtien valttaa käyttänyt Mauno Koivisto, jja siitä lähtien KAIKKI kansan edustajat, sekä, Presidentit sekä hallitukset jäsenet sekä esivallan, virkmiehet ja toimi henkilöt joilla on ollut tahi on merkittävä valta asema, ttulevat KATKERASTI katumaan tekojaan, sillä paha saa aina palkkansa.

      se että tämmöinen tapahtuma on tapahtuntu, että susi tuli esille, puhuu tahi sitten ei puhu.
      Mutta, KUN Jumala selvästi antaa PASUUNAN äänen eli puhuu meille ja heille, niin sitä ei kukaan voi estää eikä voi olla kuulematta!

      ja sitten se KIRVES joka on jokaisen puun juuressa otetaan käyttöön.
      Joten Jumala tekee mitä on sanonut
      Minun ON KOSTO!
      ja vanhurskaat iloitsevat kun pahoille kostetaan!

      Joten iloitkaa ja riemuitkaa, sillää meidän vapautuksemme pahasta Matt 6.. on tulossa jo esille!

      Sillä Kirjoitettu on:

      Jes 61

      1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
      2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,

      Kuten tiedämme, niin Jeesus ei lukenut loppun tätä jaetta, virkettä, mikä lie, joten nyt tulee sen loppu sitten eli täyttymys myös tähän!

      Mutta JOKAINEN joka huuttaa avuksi Herran Nimeä on turvassa ja pelastaa sielunsa.
      oletus ettei ole myynyt itseään perkeleelle!

      Joten, jatko on Herran Jeesuksen alkamalle vapautukselle, se mitä Ilmestyskirja sanoo ja on Profetta Jesajan ilmoittama:

      "Jumalamme kostonpäivää"

      No sama se.

      • VoiPyhäJysähys

        Joo-o.. ja taasko se menee lujaa..


    • Samar

      Suomi on kyllä uskomattoman syvässä suossa, jos ja kun Sipilä ja Orpo puolueineen kärsivät ansaitsemansa vaalitappion, mutta valtaan nousevat kansan tyytymättömyyden turvin demarit, vihreät ja vasemmistoliitto. Keksikää keinoja, miettikää yksin ja yhdessä ja kysykää jumalalta, miten Suomi voidaan vielä pelastaa näiden hullujen käsistä! Kertokaa muillekin! Äänestäminen itse on toki tärkeää, mutta olisi myös hyvin tärkeää varoittaa ja valistaa mahdollisimman montaa demarihallituksen uhasta.

    • keskiyöllä

      Sipilä on paimen.
      Susi on se, jolta hänen tulee laumaansa puolustaa.

      10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
      11 Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
      12 Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
      13 Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.
      14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
      15 niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä.
      16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

      Suomi Herää ja nouse.
      Herra on sinun kanssasi!
      Herra on kuullut huutonne.
      Iloitkaa siis, vapautuksenne hetki on tullut.

    • Seeksa

      Raskaat ajat Suomella edessä, ehkä jopa viimeiset, jos maan suuntaa ei saada pian kääntymään. Takana Sipilän ja Orpon vääryyden ja valheen valta, edessä ehkä Rinteen ja Haaviston johdolla monin verroin kauheampi henkivaltojen ja vihan aika. Eniten ja ensin tästä kaikesta kärsivät viattomat lapset ja muut suojattomat.

    • Vastavoima888

      Olen sen teille jo sata kertaa sanonut, miten tämä asia tulee hoitaa,
      niin kauan kuin nyky-poliitikot voit vaikuttaa, edes promillen luokkaa, Suomi ei pääse, nousemaan.
      ME ttarvitsemme erästä hirviötä ja se tekee sitten lopun.
      Olen, kuten tiedätte, pyytänyt Jumalalta Rautaista valtikkaa, eli valtaa koko Suomen kansan sekä Suomen valtion, eli alueen ja kaikkien tässä maassa olevien pään ylitse, ja kaikkien jotka ovat millään tavalla yhteydessä Suomeen.

      Mutta Jumala rakastaa ja sälii näitä pahan juuria enemmän kuin niitä joita nämä pahat vaivaavat.

      Mutta 100% varmuudella, eikä tätä kerskausta, tehdäää tyhjäksi, Taivaassa eikä maan päällä.

      ja olen varma että Jumala sen 1000000000% varmuudella tietää.
      Mutta, Jumala välitää perkeleen lapsista enemmän kuin omistaa tahi niistä jotka voisivat pelastaa itsensä.

      Joten se mitä Jumala ei ole minussa saanut mitään hyvää aikaa 40 vuodessa, eikä Suomessa 100 vuodessa, niin Täysin varmasti, 100 päivässä teen Suomen puolesta enemmän ja parampaa kuin Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, sekä oman elämäni, 40 pääivässä..

      Joten, en voi mitään muuta tehdä kuin valitaa ja katsoa, kuinka Jumala "auttaa" ja antaa saatanan tekjoen menesttyä, välittämättä, meistä pienistä ja kurjista.

      Joten, kirottu olkoon se päivä kun synnyin ja kirotttu olkoon se päivä kun Jeesus tuli, MUKAMAS, minua "pelastamaan"..

      ei Herra ei ole MITÄÄN hyvää tehnyt minulle eikä Suomen kansalle.
      Jumala Sanat ja lupaukset ovat vain kauniita poliitikon sanoja.

      Hes. 33:32
      Ja katso, sinä olet heille kuin rakkauslaulu, kauniisti laulettu ja hyvin soitettu: he sanojasi kyllä kuuntelevat, mutta eivät tee niitten mukaan.

      Eli Jumala laulaa meille kauniin laulun, mutta EI TEE mitä sanoo.

      no en voi mitään tehdä edes omassa elämässä, SILLÄ OLEN:
      Orja ja vanki.
      valitettavasti.
      Alkuperäinen ja oikea Vastavoima.

      • keskiyöllä

        "Hes. 33:32
        Ja katso, sinä olet heille kuin rakkauslaulu, kauniisti laulettu ja hyvin soitettu: he sanojasi kyllä kuuntelevat, mutta eivät tee niitten mukaan.

        Eli Jumala laulaa meille kauniin laulun, mutta EI TEE mitä sanoo."

        Olisikohan näin päin:
        Jumala laulaa meille kauniin laulun, mutta ME EMME TEE sen mukaan.


      • Vastavoima888
        keskiyöllä kirjoitti:

        "Hes. 33:32
        Ja katso, sinä olet heille kuin rakkauslaulu, kauniisti laulettu ja hyvin soitettu: he sanojasi kyllä kuuntelevat, mutta eivät tee niitten mukaan.

        Eli Jumala laulaa meille kauniin laulun, mutta EI TEE mitä sanoo."

        Olisikohan näin päin:
        Jumala laulaa meille kauniin laulun, mutta ME EMME TEE sen mukaan.

        Mitä voi ORJA ja vanki tehdä?

        Kuten sanoin,
        tätä KERSKAUSTA ei tyhjäksi taivaassa eikää maan päällä.

        Jos, Jumala suostuisi pyyntööni (vvatimus) niin 100 päivän päästä, ei olisi yhtään, pahan tekijää nääkyvillä, jos eivät suostuisi lopettamaan pahan tekemistä.
        saavat uskoa mitä uskovat, mutta jos olisi Rautainen valtikka, niin, 100% varmuudella, voisin sen OSOITTAA.

        Joten, minä olen ollutt valmis jo aikaa sitten, mutta Jumala ei ole suostunut, siihen mitä Jumala VÄITÄÄ rakastavansa eli..
        Oikeudenmukainen
        Vanhuskas
        Laupias
        Armahtavainen
        Armollinen
        Rakastava, (Mukama SUURIN RAKKAUS)

        se että Jumala ulisee ja kitisee::








        Hakusana (esim. pelastus):




        Hakualue:

        Hakuohjeet

        Raamatunpaikka (esim. Joh. 3:16):




        Asiayhteys:

        Lyhenteet

        Raamatun teksti


        Vertailuteksti 1


        Vertailuteksti 2

        Jesaja 10


        Jesaja 11


        Jesaja 12

        1 Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristansa.
        2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
        3 Hän halajaa Herran pelkoa; ei hän tuomitse silmän näöltä eikä jaa oikeutta korvan kuulolta,
        4 vaan tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille; suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.

        Ps. 12:5
        (12:6) "Kurjien sorron tähden, köyhien huokausten tähden minä nyt nousen", sanoo Herra, "tuon pelastuksen sille, joka sitä huoaten ikävöitsee".

        Jumala ei paskaa välitä kurjista eikä köyhistä e ikää niistä jotka huokaavat Jumalan puoleen.

        joten, JOS JUMALA USKALTAA,

        TÄSSÄ OLEN!


      • keskiyöllä
        Vastavoima888 kirjoitti:

        Mitä voi ORJA ja vanki tehdä?

        Kuten sanoin,
        tätä KERSKAUSTA ei tyhjäksi taivaassa eikää maan päällä.

        Jos, Jumala suostuisi pyyntööni (vvatimus) niin 100 päivän päästä, ei olisi yhtään, pahan tekijää nääkyvillä, jos eivät suostuisi lopettamaan pahan tekemistä.
        saavat uskoa mitä uskovat, mutta jos olisi Rautainen valtikka, niin, 100% varmuudella, voisin sen OSOITTAA.

        Joten, minä olen ollutt valmis jo aikaa sitten, mutta Jumala ei ole suostunut, siihen mitä Jumala VÄITÄÄ rakastavansa eli..
        Oikeudenmukainen
        Vanhuskas
        Laupias
        Armahtavainen
        Armollinen
        Rakastava, (Mukama SUURIN RAKKAUS)

        se että Jumala ulisee ja kitisee::








        Hakusana (esim. pelastus):




        Hakualue:

        Hakuohjeet

        Raamatunpaikka (esim. Joh. 3:16):




        Asiayhteys:

        Lyhenteet

        Raamatun teksti


        Vertailuteksti 1


        Vertailuteksti 2

        Jesaja 10


        Jesaja 11


        Jesaja 12

        1 Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristansa.
        2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
        3 Hän halajaa Herran pelkoa; ei hän tuomitse silmän näöltä eikä jaa oikeutta korvan kuulolta,
        4 vaan tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille; suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.

        Ps. 12:5
        (12:6) "Kurjien sorron tähden, köyhien huokausten tähden minä nyt nousen", sanoo Herra, "tuon pelastuksen sille, joka sitä huoaten ikävöitsee".

        Jumala ei paskaa välitä kurjista eikä köyhistä e ikää niistä jotka huokaavat Jumalan puoleen.

        joten, JOS JUMALA USKALTAA,

        TÄSSÄ OLEN!

        "Jos, Jumala suostuisi pyyntööni (vvatimus) niin 100 päivän päästä, ei olisi yhtään, pahan tekijää nääkyvillä, jos eivät suostuisi lopettamaan pahan tekemistä.
        saavat uskoa mitä uskovat, mutta jos olisi Rautainen valtikka, niin, 100% varmuudella, voisin sen OSOITTAA."

        Koska Jumala ON.
        Oikeudenmukainen
        Vanhuskas
        Laupias
        Armahtavainen
        Armollinen
        Rakastava.
        Siksi hän ei ole sinulle tätä valtikkaa yksin antanut.
        Se valtikka on annettu kansalle.
        Se on sillä ollut, mutta he eivät ole sitä käyttäneet.
        Teillä on ääni, te voitte vaatia, YHDESSÄ.
        Koko kansa voi vaatia edustajiaan palvelemaan kansaansa.
        TÄMÄ ON TEIDÄN OIKEUTENNE,
        TEIDÄN VOIMANNE JOTA ETTE OLE KÄYTTÄNEET.

        Avatkaa suunne ja vaatikaa oikeutta, niin se teille annetaan.


      • Vastavoima888
        keskiyöllä kirjoitti:

        "Jos, Jumala suostuisi pyyntööni (vvatimus) niin 100 päivän päästä, ei olisi yhtään, pahan tekijää nääkyvillä, jos eivät suostuisi lopettamaan pahan tekemistä.
        saavat uskoa mitä uskovat, mutta jos olisi Rautainen valtikka, niin, 100% varmuudella, voisin sen OSOITTAA."

        Koska Jumala ON.
        Oikeudenmukainen
        Vanhuskas
        Laupias
        Armahtavainen
        Armollinen
        Rakastava.
        Siksi hän ei ole sinulle tätä valtikkaa yksin antanut.
        Se valtikka on annettu kansalle.
        Se on sillä ollut, mutta he eivät ole sitä käyttäneet.
        Teillä on ääni, te voitte vaatia, YHDESSÄ.
        Koko kansa voi vaatia edustajiaan palvelemaan kansaansa.
        TÄMÄ ON TEIDÄN OIKEUTENNE,
        TEIDÄN VOIMANNE JOTA ETTE OLE KÄYTTÄNEET.

        Avatkaa suunne ja vaatikaa oikeutta, niin se teille annetaan.

        "Teillä on ääni, te voitte vaatia, YHDESSÄ."

        Miten on, kuinka ymmärrät sanat ja niiden alla olevan sielun:

        YKSIN
        ORJA
        VANKI

        No etten sinua perinpohjin masenna, en "jaksa" muuta sanoa.
        Se mikä oli Moosekselle ja Jeremialla, (ja ehdottomasti ei tässä mukaan JOB)
        ahdistus ja kärsimys ja vaiva:
        Olisi ollut ja olisi vieläkin minulle PARATIISI!

        Jumala ei USKALLA tulla käymään oikeutta!

        esim tähän saa vastava jos KYKENEE:

        1. Moos. 15:
        2 Mutta Abram sanoi: "Oi Herra, Herra, mitä sinä minulle annat?
        Mitä Herra annoit (pakotit elämäääni, sillä sinä olit ja olet vielkin ohjaanan paikalla ja itse olen matkaustaja joka ei voi mitään tehdä)

        Jos sinä menen auton kyytiin joka ei mene minne tahdot tahi havaitset että se menee minne et tahdfo, mitä voit tehdä?

        eli en voi mitään tehdä, ja se on Jumalan eräs suurin, KÖYSI, koukku, tahi mikä lie milläpitää minut ORJANA sekä vankina.

        eli
        2 Mutta Abram sanoi: "Oi Herra, Herra, mitä sinä minulle annat?
        EI ole ENÄÄN mitäään mitä edes Kaikkivaltias Jumala kykenisi antamaan tahi tekemään.

        SIIS EN odota enää mitään!
        odotan vain kuolemaan että pääsen eroon edes tästä elämästä, ja sen ahdistuksesta ja vaivasta, mitä sen jälkeen tapahtuu ei ole minun vallinassani, kuten ei "pelkääjän" paikalla autossa oleva matkustaja voi mitään tehdä.

        Tässä on Jumalalle kysymys ja vaatimus, jonhon Kaikkivaltias ei ENÄÄ kykene mitään sanoa!

        Joel 2:25
        Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.

        Jumalan SOTAJOUKKO, tuhosi koko elämäni.
        Ensimmäisiä tekoja joita Jumala teki, oli tuhosi kaikki "sillat" takanani, niin etten päässyt enkää pääse takaisin, mitä lie se tarkoitttaakaan!

        Jumala tuhosi kaikki ystäväni, eli niiden kanssa tuli tyäs välirikko.
        ja sitten tuli uskovien kanssa tääys välirikko, eli olen ollut 40 vuotta YKSIN!

        joten, mitä Kaikkivaltias Jumala voi minulle antaa, oli se sitten taivaasta tahi maan päältä?
        jos et tästä jo havaitse, niin olen vanha ukko ja sen takia on vanhuuden vaivat vaivaamassa, ja ei ole ketään joka missäään auttaisi eikä ole yhtään edes uskova jolta apua pyytäisin!

        Joten,

        KIROTTU olkoon se päivä kun synnyin, ja KIROTTU olkoon se päivä kun Jeesus tuli, minua pelastamaan sillä EI KYENNYT SITÄ tekemään.

        eli täämä suuri rakkaus ja pelastaja, kykeni vain tuhoamaan ja hävittämään elämäni!

        siinä on Jumalan rakkaus ja armo osalleni tullut.

        OI JOSPA olisin kuollut ja saanut kuolla maailmassa!

        mutta ei, NYT Jumala ei saa minusta mitään "hyötyä" ainao mitä sa on joku sadistinin tyydytys kun vieläkin minua kiusaa ja vaivaa ja ahdistaa, aamusta iltaan ja illasta aamuun.

        joten olet Jobin ystävien kaltainen, etkä mitään tiedä.


      • Kauk

        Voitko selkosuomella kertoa, että mikä on vikana. Onko Jumala pettänyt sinut? Uskotko Jumalaan? Haluatko, että muut uskovat Jumalaan? Miten muiden pitäisi suhtautua Jumalaan?


      • Vastavoima888
        Kauk kirjoitti:

        Voitko selkosuomella kertoa, että mikä on vikana. Onko Jumala pettänyt sinut? Uskotko Jumalaan? Haluatko, että muut uskovat Jumalaan? Miten muiden pitäisi suhtautua Jumalaan?

        Jumala ei tule käymään oikeutta kanssani.

        Jumalan on pettänyt minut.

        Uskon Kaikkivaltiaaseen Jumalaa Herra Sebaotiin ja Hänen Poikaansa Jeesukseen, sovittajaa ja pelastajaa, joka verellään on ansainnut, antanut minulle taivas osuuden eli pelastuksen, ilman ansiotani. ilman tekoja, armosta ja ilman hintaa.

        Itselleni on yhden tekevää, uskovatko muut Jumalaa, mutta jos uskovat on se heille hyvä.
        Minun haluni, muiden ihmisten kohdalla on se että heillä on oikea tieto ja senperusteella, mahdollisuus valita, uskooko Jumalaa ja Jeesukseen vai ei.

        Se miten muut suhtautuvat Jumalaa on itselleni yhden tekeväää, se ei vaikuta minuun.

        Oikeus mitä tarvitsen on se mitä Jumala on luvannut, esim PERINTÖ joka on sekä OIKEUS että oikeudellinen tapaus, eli Jeesuksen sovituksen ja veren kautta olen uskon kautta syntynyt uudeksi, ja tämän Lapseuden persutetella olen oikeutettu saamaan OSAN Perintöä jo maan päällä.

        Jes 54:17
        "Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra."

        Jumala sanoo Rakastavansa oikeutta ja Jeesus sanoo että Jumala ei viivyttele sen antamisessa.
        Olen odottanut 40 vuotta ja ei vielä ole sitä lupaustaan lunastanut.
        Useat lupaukset ovat jo menneet eli niitä ei voi enää edes Kaikkivaltias, lunastaa.

        Jumala sanoo olevansa parempi ja armollisempi sekä hyvempi kuin esim siskoni.
        Mutta itselläni on 100% luottamus ja KOKEMUS, että jos tarvitsen apua mitä siskoni voi antaa, niin 15 minuuttia ja olen saanut avun.
        Jumalan, eli Pojan kehu Isästä ei ole pitänyt paikkaansa, vaan edelleen olen pakotettu odottamaan.
        Joten sitä ihmettä odotelessa, en voi mitään muuta thdä kuin istua paikallani ja katsoa kun elämäni menee ohi ja on täysin turhaa.

        Edes Jeesus ei suostu, pitämään PARASTA mitä sanoo minulle olevan, kuten ei Isäkään.
        Olen anonut että uudelleen, saisin Jumalan Pyhän Hengen eli voitto voiman, mutta ei..

        Luuk. 11:13
        Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"

        Joten, olen saannut näiltä Jumalan haukkumisilta pahoilta hyviä lahjoja, mutta MISSÄ ON JUMALA hyvine lahjoineen?

        Jeesus sanoi.
        OI JOSPA olisit kylmä..
        Ilm. 3:15
        Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!

        En voi päättämällä tulla kylmäksi, eli saada Pyhää Hengeä, jonka vaikutus on palava eli palavuus.

        Mutta se mitä Jeesus sanoo tässä tilanteessa olevan PARASTA, on OI JOSPA OLISIT KYLMÄ:

        mutta tähänkin, tarvitsen Jumalan apua, sillä olen yksin ja ei ole mahdollisuutta olla kylmä!
        sillää Herra on tuhonut kaikki sillat ja takaisin maailmaan ei ole pääsyä.
        ja vaikka nyt vanhana sinne pääsisin, niin se on 40 vuoden jälkeen täysin vieras paikka, en tiedä kuinka siellä voisin elää tahi se mitä siitä tiedän en edes halua, sillä se ei ENÄÄ anna minulle mitään.

        eli sekä Jumala että Jeesus on pettänyt minut, enkä voi mitään tehdä enkä voi minnekään mennä.

        Joten odotan vai kuolemaa se edes päästää minut tämän elämän kurjuudesta joa ei mitäään enää anna,paitsi kurjuutta sekä vaivaa ja ahdistusta.

        Jos olisin tiennyt mitä tämä usko on en olisi ikänä ottanut uskoa vastaan.
        Olisin ollu maailmassa onnellisempi ja mitä lie.

        se että tämä usko, antaa ja lupaa että kerran on kaikki paremmin, niin sama lupaaja ei ole mitään lupaustaan pitänyt, joten kuinka suuri luottamus on että "viimeinen lupaus" on sitten toteutuva?

        ei, Jumala ei edes ole uskaltanut käydä NYT oikeutta kun sillä saattaisi olla hyvä vaikutus, elämääni sekä uskooni, sekä tulevaisuuteen.

        se että pelastunko, en löisi puupenniä vetoa puolestani.

        Joten voin vain riippua kiinni vaikka olen penseä ja epäuskoinen vailla toivoa ja rakkautta ja YKSIN ja hyljättynä.

        Jes. 1:18
        Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.

        Jes. 43:26
        Muistuta sinä minua, käykäämme oikeutta keskenämme; puhu sinä ja näytä, että olet oikeassa.

        TÄSSÄ OLEN HERRA, JUMALA KAIKKIVALTIAS, missä olet sinä?
        OI JOSPA, notkistaisit taivaat ja astuisit alas, käymään oikeutta kanssani, niin OSOITTAISIN että olen OIKEASSA!

        alkupäräinen ja oikea Vastavoima


      • Vastavoima888
        Vastavoima888 kirjoitti:

        Jumala ei tule käymään oikeutta kanssani.

        Jumalan on pettänyt minut.

        Uskon Kaikkivaltiaaseen Jumalaa Herra Sebaotiin ja Hänen Poikaansa Jeesukseen, sovittajaa ja pelastajaa, joka verellään on ansainnut, antanut minulle taivas osuuden eli pelastuksen, ilman ansiotani. ilman tekoja, armosta ja ilman hintaa.

        Itselleni on yhden tekevää, uskovatko muut Jumalaa, mutta jos uskovat on se heille hyvä.
        Minun haluni, muiden ihmisten kohdalla on se että heillä on oikea tieto ja senperusteella, mahdollisuus valita, uskooko Jumalaa ja Jeesukseen vai ei.

        Se miten muut suhtautuvat Jumalaa on itselleni yhden tekeväää, se ei vaikuta minuun.

        Oikeus mitä tarvitsen on se mitä Jumala on luvannut, esim PERINTÖ joka on sekä OIKEUS että oikeudellinen tapaus, eli Jeesuksen sovituksen ja veren kautta olen uskon kautta syntynyt uudeksi, ja tämän Lapseuden persutetella olen oikeutettu saamaan OSAN Perintöä jo maan päällä.

        Jes 54:17
        "Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra."

        Jumala sanoo Rakastavansa oikeutta ja Jeesus sanoo että Jumala ei viivyttele sen antamisessa.
        Olen odottanut 40 vuotta ja ei vielä ole sitä lupaustaan lunastanut.
        Useat lupaukset ovat jo menneet eli niitä ei voi enää edes Kaikkivaltias, lunastaa.

        Jumala sanoo olevansa parempi ja armollisempi sekä hyvempi kuin esim siskoni.
        Mutta itselläni on 100% luottamus ja KOKEMUS, että jos tarvitsen apua mitä siskoni voi antaa, niin 15 minuuttia ja olen saanut avun.
        Jumalan, eli Pojan kehu Isästä ei ole pitänyt paikkaansa, vaan edelleen olen pakotettu odottamaan.
        Joten sitä ihmettä odotelessa, en voi mitään muuta thdä kuin istua paikallani ja katsoa kun elämäni menee ohi ja on täysin turhaa.

        Edes Jeesus ei suostu, pitämään PARASTA mitä sanoo minulle olevan, kuten ei Isäkään.
        Olen anonut että uudelleen, saisin Jumalan Pyhän Hengen eli voitto voiman, mutta ei..

        Luuk. 11:13
        Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"

        Joten, olen saannut näiltä Jumalan haukkumisilta pahoilta hyviä lahjoja, mutta MISSÄ ON JUMALA hyvine lahjoineen?

        Jeesus sanoi.
        OI JOSPA olisit kylmä..
        Ilm. 3:15
        Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!

        En voi päättämällä tulla kylmäksi, eli saada Pyhää Hengeä, jonka vaikutus on palava eli palavuus.

        Mutta se mitä Jeesus sanoo tässä tilanteessa olevan PARASTA, on OI JOSPA OLISIT KYLMÄ:

        mutta tähänkin, tarvitsen Jumalan apua, sillä olen yksin ja ei ole mahdollisuutta olla kylmä!
        sillää Herra on tuhonut kaikki sillat ja takaisin maailmaan ei ole pääsyä.
        ja vaikka nyt vanhana sinne pääsisin, niin se on 40 vuoden jälkeen täysin vieras paikka, en tiedä kuinka siellä voisin elää tahi se mitä siitä tiedän en edes halua, sillä se ei ENÄÄ anna minulle mitään.

        eli sekä Jumala että Jeesus on pettänyt minut, enkä voi mitään tehdä enkä voi minnekään mennä.

        Joten odotan vai kuolemaa se edes päästää minut tämän elämän kurjuudesta joa ei mitäään enää anna,paitsi kurjuutta sekä vaivaa ja ahdistusta.

        Jos olisin tiennyt mitä tämä usko on en olisi ikänä ottanut uskoa vastaan.
        Olisin ollu maailmassa onnellisempi ja mitä lie.

        se että tämä usko, antaa ja lupaa että kerran on kaikki paremmin, niin sama lupaaja ei ole mitään lupaustaan pitänyt, joten kuinka suuri luottamus on että "viimeinen lupaus" on sitten toteutuva?

        ei, Jumala ei edes ole uskaltanut käydä NYT oikeutta kun sillä saattaisi olla hyvä vaikutus, elämääni sekä uskooni, sekä tulevaisuuteen.

        se että pelastunko, en löisi puupenniä vetoa puolestani.

        Joten voin vain riippua kiinni vaikka olen penseä ja epäuskoinen vailla toivoa ja rakkautta ja YKSIN ja hyljättynä.

        Jes. 1:18
        Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.

        Jes. 43:26
        Muistuta sinä minua, käykäämme oikeutta keskenämme; puhu sinä ja näytä, että olet oikeassa.

        TÄSSÄ OLEN HERRA, JUMALA KAIKKIVALTIAS, missä olet sinä?
        OI JOSPA, notkistaisit taivaat ja astuisit alas, käymään oikeutta kanssani, niin OSOITTAISIN että olen OIKEASSA!

        alkupäräinen ja oikea Vastavoima

        En voi päättämällä tulla kylmäksi, eli saada Pyhää Hengeä, jonka vaikutus on palava eli palavuus.

        En voi päättämällä tulla PALAVAKSI, eli saada Pyhää Hengeä, jonka vaikutus on palava eli palavuus.


    • JumalanRuoskaTulee

      jo on kun toi YLLÄPITO, tekee mitä lie tekee.
      Aalto-Setälä tulee VARMASTI saamaan palkansa, kuten jokainen mode joka on tässä hengellisesssä osoissa.
      Maljan te tulette juomaan pohjaan asti, katkeran maljan.
      vaikka kaikki viestini poistatte, te ette pääse pakoon!

    • kuuntele1

      Susi on jo sisällä,siittä jo krp ilmoitti.Sielunvihollinen iskee ja hajoittaa sisältä päin. Nyt tarvitaan rukousta ja rukoustaistelijoita että attokset raukeaa tyhjiin. Susi on tarkkailija. Vain Herran enkeli voi seistä niikuin seisoi Bileamin edessä estäen kiroamasta Israelia.

    • Anonyymi

      mrrrr muuta Irakiin tollisko

    • Anonyymi

      suslah on suuri

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe