Vantaalle töihin siirtyi henkilö, joka on kuuluisa romanien vainoamisesta Vuosaaressa. Samassa yksikössä työskentelee myös viranomainen , joka huomautti asiakkaalle ensimmäisen kerran tavatessaan tämän muljauttelevan silmiään. Saattaisi kyseiselle olla tarpeen mennä opettelemaan vuorovaikutustaitoja Tammirinne nimiseen keskitysleiriin, missä sietämättömät vartijamammat valittavat ja pomottavat ympäri vuorokauden. Sitä sitten voidaan kutsua kuntoutukseksi! Kontrolloiminen ja asioihin sekaantuminen tukitoimi.
Lastensuojelu Vantaalla
11
364
Vastaukset
- Pirkkolina
Kauheeta. Jos vaikka kaupanmyyjä sanos tolleen nii sais kyl heti potkut! Viranomaset aina voi toimii ihan mielivaltasesti ja tehä mitä huvittaa isolla palkalla tietty.
- Pullea_meedio
Joo näin se menee
- Anonyymi
Pullea_meedio kirjoitti:
Joo näin se menee
Täytyy kyllä onnitella lastensuojelun käyttämää pulleata selvännäkijää, joka kertomansa mukaan näkee asiakkaan naamasta mitä tämä ajattelee siitä ,ettei tavatessamme selvää nähnyt!
- Hanurista
Siinä rangaistussiirtolassa oppii jänniä kidutusmenetelmiä...eiku siis toimintamalleja tietenkin. Keskellä ei mitään, ilman virikkeitä joutuu sietämään jatkuvaa vittuilua ja saa paskaa ruokaa. Joutuu nukkumaan jääkaappia vastaavassa huoneessa jonkun muovin päällä vain odottaen, että tuo kidutus ja kyykytys joskus loppuu. Tuollainen " kuntoutus"voi saada ihmisen saada ihmisen sairastumaan ja traumatisoitumaan pahasti!
- Nohnoh
Vantaallahan ei ole päteviä sosiaalityöntekijöitä lainkaan. On otettu mitä vain on saatu ja sen kyllä huomaa. Aivan pöyristyttävää tietämättömyyttä ja jatkuvia katteettomia lupauksia. Titteleitä kyllä löytyy erityissosiaaliohjaajasta sosiaalityöntekijään, mutta on siinä mennyt yliopistokoulutus tyystin hukkaan, kun ei asioista mitään ymmärretä.
- Nohnoh
Ei osata tehdä edes yksinkertaisia perusasioita oikein ja palkka on kuitenkin n.3000€/kk
- Anonyymi
Tuo paikka tosiaan kaipaa valvontaa ja samoin sosiaalipäivystyksen toiminta, joka on täysin mielivaltaista, ihmisarvoa alentavaa ja luultavasti lainvastaista.
- Anonyymi
Vantaa on ihan kiva paikka asua ja elää.
Chill out :-) Romaanit kuuluu kirjastoon.
- Anonyymi
Se Okkonen- Kullila ja sosiaalipäivystyksen ylimieliset kurpat, jotka tekevät omituisia, kuvittelemiinsa selvännäkijän kykyihin perustuvia toimia, joutaisivat siihen rangaistussiirtolaan opettelemaan miten ihmisiä kohdataan ja kohdellaan!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628