Vantaalle töihin siirtyi henkilö, joka on kuuluisa romanien vainoamisesta Vuosaaressa. Samassa yksikössä työskentelee myös viranomainen , joka huomautti asiakkaalle ensimmäisen kerran tavatessaan tämän muljauttelevan silmiään. Saattaisi kyseiselle olla tarpeen mennä opettelemaan vuorovaikutustaitoja Tammirinne nimiseen keskitysleiriin, missä sietämättömät vartijamammat valittavat ja pomottavat ympäri vuorokauden. Sitä sitten voidaan kutsua kuntoutukseksi! Kontrolloiminen ja asioihin sekaantuminen tukitoimi.
Lastensuojelu Vantaalla
11
355
Vastaukset
- Pirkkolina
Kauheeta. Jos vaikka kaupanmyyjä sanos tolleen nii sais kyl heti potkut! Viranomaset aina voi toimii ihan mielivaltasesti ja tehä mitä huvittaa isolla palkalla tietty.
- Pullea_meedio
Joo näin se menee
- Anonyymi
Pullea_meedio kirjoitti:
Joo näin se menee
Täytyy kyllä onnitella lastensuojelun käyttämää pulleata selvännäkijää, joka kertomansa mukaan näkee asiakkaan naamasta mitä tämä ajattelee siitä ,ettei tavatessamme selvää nähnyt!
- Hanurista
Siinä rangaistussiirtolassa oppii jänniä kidutusmenetelmiä...eiku siis toimintamalleja tietenkin. Keskellä ei mitään, ilman virikkeitä joutuu sietämään jatkuvaa vittuilua ja saa paskaa ruokaa. Joutuu nukkumaan jääkaappia vastaavassa huoneessa jonkun muovin päällä vain odottaen, että tuo kidutus ja kyykytys joskus loppuu. Tuollainen " kuntoutus"voi saada ihmisen saada ihmisen sairastumaan ja traumatisoitumaan pahasti!
- Nohnoh
Vantaallahan ei ole päteviä sosiaalityöntekijöitä lainkaan. On otettu mitä vain on saatu ja sen kyllä huomaa. Aivan pöyristyttävää tietämättömyyttä ja jatkuvia katteettomia lupauksia. Titteleitä kyllä löytyy erityissosiaaliohjaajasta sosiaalityöntekijään, mutta on siinä mennyt yliopistokoulutus tyystin hukkaan, kun ei asioista mitään ymmärretä.
- Nohnoh
Ei osata tehdä edes yksinkertaisia perusasioita oikein ja palkka on kuitenkin n.3000€/kk
- Anonyymi
Tuo paikka tosiaan kaipaa valvontaa ja samoin sosiaalipäivystyksen toiminta, joka on täysin mielivaltaista, ihmisarvoa alentavaa ja luultavasti lainvastaista.
- Anonyymi
Vantaa on ihan kiva paikka asua ja elää.
Chill out :-) Romaanit kuuluu kirjastoon.
- Anonyymi
Se Okkonen- Kullila ja sosiaalipäivystyksen ylimieliset kurpat, jotka tekevät omituisia, kuvittelemiinsa selvännäkijän kykyihin perustuvia toimia, joutaisivat siihen rangaistussiirtolaan opettelemaan miten ihmisiä kohdataan ja kohdellaan!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348