Brintellix

Kokemuksia tästä lääkkeestä? Eli sain kyseistä lääkettä ahdistuneisuuden ja masennukseen. Haluaisin kuulla mieluiten niitä positiivisia kokemuksia en kauhukertomuksia!!! Onko auttanut ja kauanko meni että alkoi vaikuttamaan?
Ilmoita

Minulla on positiivinen tarina.

Toimii minulla erittäin hyvin, ahdistuksen lisääntyminen oli aloitusoireena, eipä juuri muuta.
sos.tilanteiden pelkoon todella toimiva.
ei ole sivuoireita.

Voi hiuksia haurastuttaa mutta tämä riippuu annosmääärästäkin ja tuskin kaikilla on tätä ongelmaa.
3 VASTAUSTA:
Kiitos vastauksesta. Kauanko kesti tuo ahdistus lisääntyminen ? Minulle lääkäri sanoi että sen ei nimenomaan pitäisi lisätä ahdistusta!! Mutta hyvä jos muuten sinulla toiminut.Katsotaan kuinka minun käy.Otatko sen aamulla vai illalla?
Moro

Otan tabletin aamulla.
Tarkkaan en nyt muista enää mutta suunnilleen viikon kuluttua lääkkeen aloituksesta, myöskään en muista kauanko ahdistusta kesti mutta eipä se pahaa ollut. Kun sen tietää aloitusoireeksi niin hyvinhän sen kestää.
käytän kirjoitti:
Moro

Otan tabletin aamulla.
Tarkkaan en nyt muista enää mutta suunnilleen viikon kuluttua lääkkeen aloituksesta, myöskään en muista kauanko ahdistusta kesti mutta eipä se pahaa ollut. Kun sen tietää aloitusoireeksi niin hyvinhän sen kestää.
Eli tuliko sulle vasta viikon käytön jälkeen noita sivuvaikutuksia eikä heti kun aloitit? Käytätkö jotain rauhoittavaa lääkitystä tueksi noihin oireisiin ? Minulla on ennestään bentsot käytössä olivat tähän asti ainoa lääke näihin ahdistus kohtauksiin.Kyllä minua kovasti pelottaa tää alku , mutta täytyy varmaan yrittää kestää lääkäri kehui kovasti tätä lääkettä , mutta ihmetyttää ,kun sanoi ettei aiheuta lisä ahdistusta kuten kokeilemani muut mieliala lääkkeet.On varmaan henkilöstä kiinni miten kehenkin vaikuttaa. Syötkö sinä vielä tätä lääkettä . Kiitos jos viitsit vastata. Niin ja vielä koska aloit huomaamaan että olo paranee menikö monta viikkoa.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Brintellix

Kokemuksia tästä lääkkeestä? Eli sain kyseistä lääkettä ahdistuneisuuden ja masennukseen. Haluaisin kuulla mieluiten niitä positiivisia kokemuksia en kauhukertomuksia!!! Onko auttanut ja kauanko meni että alkoi vaikuttamaan?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta