Nyt on perjantai joten korkki auki.
Aletaan juomaan viinaa
27
<50
Vastaukset
- KahviNainen
Kaada vaan itsellesi, kiitos.
Ei kykene...maistuu pahalle. Tulee piä kiepeeks ja yököttää. maalima rupee keinuu ja mistää ei tuu enää sitte mitään..menee ihan töhöilyksi kärsä länässä. :8)
- pitkätukka-68
Punaviinipullo aukes jo :)
- pitkätukka-68
Pitää harkita kaupungille lähtöä. Pullo tyhjeni jo aikoja sit.
- huolestunut.kyselijä
pitkätukka-68 kirjoitti:
Pitää harkita kaupungille lähtöä. Pullo tyhjeni jo aikoja sit.
Kait sulla on hyvä mies kiljupaukku jo käymässä? ;)
- pitkätukka-68
huolestunut.kyselijä kirjoitti:
Kait sulla on hyvä mies kiljupaukku jo käymässä? ;)
on se, mut vasta käymässä.
Parodia oluesta... x'''D
https://youtu.be/Ijw6drq_PLY
Voi helvatti sentään...olis se kamalaa jos noin kiehuttas oluen kanssa... xD- pitkätukka-68
Toi Hitlervideo eri tekstityksillä jaksaa kyllä aina naurattaa.
Ja sit on se toinen juttu, jostain talkshowsta jossa nauretaan ihan kippurassa.
Mä olen muuten just laittamassa kiljua tulemaan. Homovissyä en juo enkä natseja kaipaa. pitkätukka-68 kirjoitti:
Mä olen muuten just laittamassa kiljua tulemaan. Homovissyä en juo enkä natseja kaipaa.Haha, mainiota huumoria. Joskus ehkä hiukan rasittavaa, taino useimmiten ei. Nauroin vatsani kipeäksi ja vedet silmissä tuota videota, muuamaa muutakin. On siinä jollain välähtänyt laittaa aatulle sanat suuhun. *peukku* laatijalle...
Kyllä kelpaa tuo huumori! :)
Elä hittolainen sitten raakana naukkaa, ettei mee pöksyt vaihtoon. xP- pitkätukka-68
Päläpälä kirjoitti:
Haha, mainiota huumoria. Joskus ehkä hiukan rasittavaa, taino useimmiten ei. Nauroin vatsani kipeäksi ja vedet silmissä tuota videota, muuamaa muutakin. On siinä jollain välähtänyt laittaa aatulle sanat suuhun. *peukku* laatijalle...
Kyllä kelpaa tuo huumori! :)
Elä hittolainen sitten raakana naukkaa, ettei mee pöksyt vaihtoon. xPMun kiljusta ei mee maha kuralle. 😇 Ne on pullahiivasta tehtyjä joissa on sellanen efekti, ite käytän kunnon viinihiivaa. Mausteena pari sitruunaa kuorineen blenderin läpi käyneenä. Simaahan tosta oikeestaan tulee, snadisti vahvempaa vaan (enkä laita rusinoita)
Tälläkertaa laitan parit mandariinitkin ku sellasia sattuu olemaan. (Josko oppisin kiljuu mandariinikiinaa. 🤓)
Ja kuule minen pöksyjä vaiha, paitti kerran vuodessa kaverin kans 😜
Pahkasiassa oli joskus ostetaan/myydään/vaihdetaan -palsta. Sit viimesenä oli "ei vaihdeta". »kahta en vaihda: sukkia».
Ja musana wanhaa Wanna Beesiä. Linkin laittaisin mut ei löydy Tubesta. Pirun hyvä levy vaik bassossa onkin mun vanha kämppis.
Kyl viinipullon jälkeen vanhan kiljun hiivaset jämät muuten kolisee vaikkei parasta herkkua olekaan. Naapurinrouvalta pitäs pyytää fillaria lainaks, ei tonne a-klinikalle (Alko siis) jaksais kävelläkään, ja kun tää on niin pikkukaupunki ni ketään ei oo enää tähän aikaan kaupungillakaan. Kesällä on sit toisin. - huolestunut.kyselijä
pitkätukka-68 kirjoitti:
Mä olen muuten just laittamassa kiljua tulemaan. Homovissyä en juo enkä natseja kaipaa."Mä olen muuten just laittamassa kiljua tulemaan"
Jaaha siinähän se vastaus jo olikin 😅 pitkätukka-68 kirjoitti:
Mun kiljusta ei mee maha kuralle. 😇 Ne on pullahiivasta tehtyjä joissa on sellanen efekti, ite käytän kunnon viinihiivaa. Mausteena pari sitruunaa kuorineen blenderin läpi käyneenä. Simaahan tosta oikeestaan tulee, snadisti vahvempaa vaan (enkä laita rusinoita)
Tälläkertaa laitan parit mandariinitkin ku sellasia sattuu olemaan. (Josko oppisin kiljuu mandariinikiinaa. 🤓)
Ja kuule minen pöksyjä vaiha, paitti kerran vuodessa kaverin kans 😜
Pahkasiassa oli joskus ostetaan/myydään/vaihdetaan -palsta. Sit viimesenä oli "ei vaihdeta". »kahta en vaihda: sukkia».
Ja musana wanhaa Wanna Beesiä. Linkin laittaisin mut ei löydy Tubesta. Pirun hyvä levy vaik bassossa onkin mun vanha kämppis.
Kyl viinipullon jälkeen vanhan kiljun hiivaset jämät muuten kolisee vaikkei parasta herkkua olekaan. Naapurinrouvalta pitäs pyytää fillaria lainaks, ei tonne a-klinikalle (Alko siis) jaksais kävelläkään, ja kun tää on niin pikkukaupunki ni ketään ei oo enää tähän aikaan kaupungillakaan. Kesällä on sit toisin.Jumatsukka, sähän oon vanha konkari kiljun tekijänä? Alakko kiljuu, kun oot nauttinut muutaman annoksen? ;)
Haha, naurattaa mielikuva sun housun vaihdoista. xP
Mahtaa ne olla hyvin tärkätyt! 8D
Löytyskö vimeolta kyseistä kappaletta?
Tämmönen löytyy tuubistakin...tääkö?
https://youtu.be/vUeJS15hSmc
Eiks tuu kehno olo hiivan jämistä? Ajatuskin jo turvottaa....
Ei pysty oksettaa jo pelkkä ajatuskin taskulämpimästä kossusta.
- pitkätukka-68
Se on vielä pientä.
Kamalin juoma mitä olen ikinä maistanut oli vuoden 1987 uudenvuodenaattona, vuosi oli siis vaihtumassa 88:aan. Kaverilla oli taskulämmintä Viski 88:aa. Sen pahempaa ei voi olla. (Suomalainen viskisekoitus, ihan kamalaa kuraa. ei sitä kai enää olekaan , kun siitä sotkusta kiellettiin käyttämästä nimeä viski.) - pitkätukka-68
pitkätukka-68 kirjoitti:
Se on vielä pientä.
Kamalin juoma mitä olen ikinä maistanut oli vuoden 1987 uudenvuodenaattona, vuosi oli siis vaihtumassa 88:aan. Kaverilla oli taskulämmintä Viski 88:aa. Sen pahempaa ei voi olla. (Suomalainen viskisekoitus, ihan kamalaa kuraa. ei sitä kai enää olekaan , kun siitä sotkusta kiellettiin käyttämästä nimeä viski.)Vähän sama muuten Jallun kans. Ite en oo siitä koskaan tykänny, vaik nimen perusteella sen pitäs olla jaloa viinaa.
Sitähän on yhden- kahden ja kolmen tähden. Isompi tähtimäärä tarkottaa vähemmän huonoa.
Jonkun juhlavuoden kunniaks Alko toi myyntiin tähdetömän Jallun.
Voi herrantähden.
- vinkvinkvink
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15587431/kysy-mita-vain-alkoholismista-ja-paihderiippuvuudesta!-asiantuntijat-vastaavat-19-3--klo-14-16
Tiistaina voit sitten tulla suomi24:lle keskustelemaan ryyppyputkesi jälkeen ongelmastasi, asiantuntijat vastaamassa - Kaisanoasaa
Alan juomaan olutta Koska olen yksinäinen ja ruma.
- Kaisanoasaa
Tulkaa naiset tänne juomaan
- pitkätukka-68
Ei uskalla. Ätmiys voi tarttua.
- Tindermies30
Voi teitä juoppoja, no minäkin alan sitten juomaan. Sitten tinderiin, perjantai on hyvä tinderi päivä koska naisetkin hakee treffiseuraa.
Ei se nyt käy, eikä maistu. Saat luvan juoda minunkin puolesta. :)
- pitkätukka-68
Saanko mä juoda sunkin rahat?
- Viinamies
Mikä tänään on kun naiset viestittelee että voiko tulla kylään kohta ne bileet alkaa.
- Normimies-
En juo viinaa, viina pahaa, en juo viiniäkään, juon vain olutta ja joitain siidereitä.
- vanha-äijä
Emmää ny tair ruvett ryyppäämää.
Mää ko olen ollut raittiina jo yli 30 vuott.
Mää ko alkoholii nii mut vietii putkaa.Ei se mul sopinu.
Mää lopeti käytö kokonaan. - Enymmärrä
Monta naista oon saanut kun olen juonut mutta kun vähensin juomista niin en ole naisia saanut.
No aletaa. Mis oot, otan taksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015