Aletaan juomaan viinaa

ViinaNainen

Nyt on perjantai joten korkki auki.

27

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KahviNainen

      Kaada vaan itsellesi, kiitos.

    • Ei kykene...maistuu pahalle. Tulee piä kiepeeks ja yököttää. maalima rupee keinuu ja mistää ei tuu enää sitte mitään..menee ihan töhöilyksi kärsä länässä. :8)

    • pitkätukka-68

      Punaviinipullo aukes jo :)

      • pitkätukka-68

        Pitää harkita kaupungille lähtöä. Pullo tyhjeni jo aikoja sit.


      • huolestunut.kyselijä
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Pitää harkita kaupungille lähtöä. Pullo tyhjeni jo aikoja sit.

        Kait sulla on hyvä mies kiljupaukku jo käymässä? ;)


      • pitkätukka-68
        huolestunut.kyselijä kirjoitti:

        Kait sulla on hyvä mies kiljupaukku jo käymässä? ;)

        on se, mut vasta käymässä.


      • pitkätukka-68

        Toi Hitlervideo eri tekstityksillä jaksaa kyllä aina naurattaa.

        Ja sit on se toinen juttu, jostain talkshowsta jossa nauretaan ihan kippurassa.

        Mä olen muuten just laittamassa kiljua tulemaan. Homovissyä en juo enkä natseja kaipaa.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Toi Hitlervideo eri tekstityksillä jaksaa kyllä aina naurattaa.

        Ja sit on se toinen juttu, jostain talkshowsta jossa nauretaan ihan kippurassa.

        Mä olen muuten just laittamassa kiljua tulemaan. Homovissyä en juo enkä natseja kaipaa.

        Haha, mainiota huumoria. Joskus ehkä hiukan rasittavaa, taino useimmiten ei. Nauroin vatsani kipeäksi ja vedet silmissä tuota videota, muuamaa muutakin. On siinä jollain välähtänyt laittaa aatulle sanat suuhun. *peukku* laatijalle...

        Kyllä kelpaa tuo huumori! :)

        Elä hittolainen sitten raakana naukkaa, ettei mee pöksyt vaihtoon. xP


      • pitkätukka-68
        Päläpälä kirjoitti:

        Haha, mainiota huumoria. Joskus ehkä hiukan rasittavaa, taino useimmiten ei. Nauroin vatsani kipeäksi ja vedet silmissä tuota videota, muuamaa muutakin. On siinä jollain välähtänyt laittaa aatulle sanat suuhun. *peukku* laatijalle...

        Kyllä kelpaa tuo huumori! :)

        Elä hittolainen sitten raakana naukkaa, ettei mee pöksyt vaihtoon. xP

        Mun kiljusta ei mee maha kuralle. 😇 Ne on pullahiivasta tehtyjä joissa on sellanen efekti, ite käytän kunnon viinihiivaa. Mausteena pari sitruunaa kuorineen blenderin läpi käyneenä. Simaahan tosta oikeestaan tulee, snadisti vahvempaa vaan (enkä laita rusinoita)
        Tälläkertaa laitan parit mandariinitkin ku sellasia sattuu olemaan. (Josko oppisin kiljuu mandariinikiinaa. 🤓)

        Ja kuule minen pöksyjä vaiha, paitti kerran vuodessa kaverin kans 😜

        Pahkasiassa oli joskus ostetaan/myydään/vaihdetaan -palsta. Sit viimesenä oli "ei vaihdeta". »kahta en vaihda: sukkia».

        Ja musana wanhaa Wanna Beesiä. Linkin laittaisin mut ei löydy Tubesta. Pirun hyvä levy vaik bassossa onkin mun vanha kämppis.

        Kyl viinipullon jälkeen vanhan kiljun hiivaset jämät muuten kolisee vaikkei parasta herkkua olekaan. Naapurinrouvalta pitäs pyytää fillaria lainaks, ei tonne a-klinikalle (Alko siis) jaksais kävelläkään, ja kun tää on niin pikkukaupunki ni ketään ei oo enää tähän aikaan kaupungillakaan. Kesällä on sit toisin.


      • huolestunut.kyselijä
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Toi Hitlervideo eri tekstityksillä jaksaa kyllä aina naurattaa.

        Ja sit on se toinen juttu, jostain talkshowsta jossa nauretaan ihan kippurassa.

        Mä olen muuten just laittamassa kiljua tulemaan. Homovissyä en juo enkä natseja kaipaa.

        "Mä olen muuten just laittamassa kiljua tulemaan"
        Jaaha siinähän se vastaus jo olikin 😅


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mun kiljusta ei mee maha kuralle. 😇 Ne on pullahiivasta tehtyjä joissa on sellanen efekti, ite käytän kunnon viinihiivaa. Mausteena pari sitruunaa kuorineen blenderin läpi käyneenä. Simaahan tosta oikeestaan tulee, snadisti vahvempaa vaan (enkä laita rusinoita)
        Tälläkertaa laitan parit mandariinitkin ku sellasia sattuu olemaan. (Josko oppisin kiljuu mandariinikiinaa. 🤓)

        Ja kuule minen pöksyjä vaiha, paitti kerran vuodessa kaverin kans 😜

        Pahkasiassa oli joskus ostetaan/myydään/vaihdetaan -palsta. Sit viimesenä oli "ei vaihdeta". »kahta en vaihda: sukkia».

        Ja musana wanhaa Wanna Beesiä. Linkin laittaisin mut ei löydy Tubesta. Pirun hyvä levy vaik bassossa onkin mun vanha kämppis.

        Kyl viinipullon jälkeen vanhan kiljun hiivaset jämät muuten kolisee vaikkei parasta herkkua olekaan. Naapurinrouvalta pitäs pyytää fillaria lainaks, ei tonne a-klinikalle (Alko siis) jaksais kävelläkään, ja kun tää on niin pikkukaupunki ni ketään ei oo enää tähän aikaan kaupungillakaan. Kesällä on sit toisin.

        Jumatsukka, sähän oon vanha konkari kiljun tekijänä? Alakko kiljuu, kun oot nauttinut muutaman annoksen? ;)

        Haha, naurattaa mielikuva sun housun vaihdoista. xP

        Mahtaa ne olla hyvin tärkätyt! 8D


        Löytyskö vimeolta kyseistä kappaletta?

        Tämmönen löytyy tuubistakin...tääkö?

        https://youtu.be/vUeJS15hSmc

        Eiks tuu kehno olo hiivan jämistä? Ajatuskin jo turvottaa....


    • Ei pysty oksettaa jo pelkkä ajatuskin taskulämpimästä kossusta.

      • pitkätukka-68

        Se on vielä pientä.
        Kamalin juoma mitä olen ikinä maistanut oli vuoden 1987 uudenvuodenaattona, vuosi oli siis vaihtumassa 88:aan. Kaverilla oli taskulämmintä Viski 88:aa. Sen pahempaa ei voi olla. (Suomalainen viskisekoitus, ihan kamalaa kuraa. ei sitä kai enää olekaan , kun siitä sotkusta kiellettiin käyttämästä nimeä viski.)


      • pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Se on vielä pientä.
        Kamalin juoma mitä olen ikinä maistanut oli vuoden 1987 uudenvuodenaattona, vuosi oli siis vaihtumassa 88:aan. Kaverilla oli taskulämmintä Viski 88:aa. Sen pahempaa ei voi olla. (Suomalainen viskisekoitus, ihan kamalaa kuraa. ei sitä kai enää olekaan , kun siitä sotkusta kiellettiin käyttämästä nimeä viski.)

        Vähän sama muuten Jallun kans. Ite en oo siitä koskaan tykänny, vaik nimen perusteella sen pitäs olla jaloa viinaa.
        Sitähän on yhden- kahden ja kolmen tähden. Isompi tähtimäärä tarkottaa vähemmän huonoa.
        Jonkun juhlavuoden kunniaks Alko toi myyntiin tähdetömän Jallun.

        Voi herrantähden.


    • vinkvinkvink
    • Kaisanoasaa

      Alan juomaan olutta Koska olen yksinäinen ja ruma.

    • Kaisanoasaa

      Tulkaa naiset tänne juomaan

      • pitkätukka-68

        Ei uskalla. Ätmiys voi tarttua.


    • Tindermies30

      Voi teitä juoppoja, no minäkin alan sitten juomaan. Sitten tinderiin, perjantai on hyvä tinderi päivä koska naisetkin hakee treffiseuraa.

    • Ei se nyt käy, eikä maistu. Saat luvan juoda minunkin puolesta. :)

      • pitkätukka-68

        Saanko mä juoda sunkin rahat?


    • Viinamies

      Mikä tänään on kun naiset viestittelee että voiko tulla kylään kohta ne bileet alkaa.

    • Normimies-

      En juo viinaa, viina pahaa, en juo viiniäkään, juon vain olutta ja joitain siidereitä.

    • vanha-äijä

      Emmää ny tair ruvett ryyppäämää.
      Mää ko olen ollut raittiina jo yli 30 vuott.
      Mää ko alkoholii nii mut vietii putkaa.Ei se mul sopinu.
      Mää lopeti käytö kokonaan.

    • Enymmärrä

      Monta naista oon saanut kun olen juonut mutta kun vähensin juomista niin en ole naisia saanut.

    • No aletaa. Mis oot, otan taksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe