Onko joku katsonut Yle Areenasta? Tulee telkkaristakin huhtikuun puolella. On kyllä hyvin tehty, vaikka kaikki ei iskekään niin välillä todella hauskoja ja lämpimiä juttuja kaiken pinnallisuuden keskellä, kuten jakson 8 loppukohtaus. :) Näyttelijät todella taitavia, etenkin päänäyttelijät, siitä ei kahta sanaa.
Aikuiset-sarja
4
1990
Vastaukset
- Nellina
Katsoin, ja pidin paljonkin! Päähenkilöistä tulee mieleen kylläkin parikymppiset tuttuni. Hipsterityyli, sukupuolettomuus, kalliolaisuus, tietty epätaydellisyyden täysin riittävä fiilis.
Helsinkipyöräily sateisena päivänä; kivoja kuvia muutenkin paikoista ja haluja hengittää kaupunkia synnyttävä sarja. Ihmiset ihmisiä; sarja virkistävä keidas. Kesä Helsingissä taas tulossa:) - Anonyymi
Ihana sarja, paras pitkään aikaan! Tulee kamala ikävä helsinkiin ja aikaan ilman koronaa. Oona on hahmona tosi samaistuttava ja symppis ♥️
- Anonyymi
Joo, hyvä on! Itse tosin elin vastaavaa elämänvaihetta jo 90-luvulla, mutta tämä tuo kyllä mainiolla tavalla mieleen sen yleisfiiliksen, millaista se nuoren aikuisen elämä oli, vaikka muodissa ja pinnalla olevat ajankohtaisteemat toki ovat muuttuneet. Tässä on parasta juuri hahmojen luontevuus, välillä joutuu ihan miettimään näytelläänkö siellä kirjoitettua dialogia vai vedetäänkö improvisoiden purkkiin.
Ei telkkarista ole tullut yhtä mainiota ikäkausikomediaa sitten Isänmaan toivojen, jossa yhdistyivät myös aikanaan nappinäyttelijät, tietty hulvattomuus ja anarkistisuus ja ajan hermolla oleminen. Muutaman jaksoin kattelin, ja ei helvetti.
Onks tässä nyt tarkoitus v¡ittuilla oikein urakalla helsinkiläisille nykynuorille, kun siltä toi ainakin vaikuttaa ettei noin typeriä ihmisiä oikeasti voi olla olemassakaan.
Ei tota oikeesti pysty katsomaan yhtään enempää, ja aika tuskaa oli katsoa edes muutaman jakson verran. Yritin kyllä kun sitä on jotkut kehuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810