Äitini on ollut yli 2 kuukautta terveyskeskuksessa tulehdusarvot nousun vuoksi ikää yli 80 vuotta
Hän on ollut kokoajan vuoteen omana koska hän on monisairas nyt ei enään lääkkeet pure. Sain tietää ,että ihan muutama päivä sitten hänen oli pitänyt seisoa. Kuntoutuksen nimissä kuolemansa Oras ihminen. Huomautin hoitajalle tästä samoin lääkärille joka totesi ,että se on kuntoutusta.
En yhtään usko että oli tarpeen kuolemalle!??
Terveyskeskus
12
61
Vastaukset
- Näinonnikn
Lisäys äskeisen hänen oli pitänyt seisoa keskellä yötä. Vieruskaveri todisti asian
- Mitäääh
Selitäpä juttusi ymmärrettävällä, selvällä, hyvällä, oikealla suomen kielellä.
- Kysyvätie
Siis anteeksi kirjoitusasu!
Äitini on ollut yli 2 kk vuoteessa. Aluksi oli tulehdusarvot yli 300. (Äitini on ollut muutenkin pyörätuolissa ainakin7 vuotta.) Hän on yli 80-vuotta
Nyt me odottelemme hänen poismenosta mitkään lääkkeet eivät enään auta. Kyllä hoitohenkilökunnalle on täytynyt olla faktat tiedossa.
Hänellä on olleet heikentyneet käsivoimat n viikko sitten kuulin,että hänet oli pakotettu seisomaan jaloillaan keskellä yötä.
Toinenkin henkilö oli samassa huoneessa hän kertoi tästä. Mainittakoon,että äitini on monisairas siksi on ollut vaikeaa hoitaa mm tulehduksia. Nyt on tultu tien päähän hän kärsii myös sydämen vajaatoiminnasta.
Asia on otettu puheeksi niin hoitajien kun lääkärin kanssa. Kuulemma kuntoutusta koulevalle ja keskellä yötä!!
Minun mielestäni tämä saattaa täyttää kidutuksen tunnusmerkistön . Mitä mieltä olette?- Kameratjanauhurit
Kuulostaa pahalta. Hän varmaan on yrittänyt seisoa. Minä olisin sanonut että *itut. Minä nukun nyt. Yhdysvalloissa on poliiseilla kamerat liiveissä. Tehkää kansalaisaloite että jokaiseen huoneeseen kamerat ja tallennus. Epäselvissä tapauksissa videolta voisi katsoa mitä on tapahtunut.
- Niinonniin
Vielä vähän lisää . Minusta myös omaisille tiedottaminen on ollut puhdas nolla. Vaikka sovimme,että omaisille tulee tiedottaa muutoksista ja käänteistä. Tietoja joutuu lypsämään kokoajan. Kerrottavaa olisi vaikka kuinka tämä on vain pintaraapsisua.
- Eijunalauta
Aloittajalle: syö hyvin = ravintorikasta ruokaa, nuku tarpeeksi ja liiku säännöllisesti ja mieluusti ulkona. Kyllä se siitä ...
- Hoihittomikäoot
Ja Nim eijunalauta. Mikä sinua vaivaa jos on noin tyhjä pää niin on parempi mitää turpa kiinni!!
- Pahoittelen
Jos mun pää on tyhjä, niin sun on tyhmä.
- Niinvaionni
Niin aloittajalla on selvä hätä sen voi aistia. Nim eijunalauta tuollaiset kaltaiseksi ovat itsekkäitä
Mitäänsanomattomia roskakasoja!- Mahdollisesti
Nuku yöllä, voit paremmin - ja kuulostat terveemmältä.
- Hyihyihyo
Mahdollisesti kirjoitti:
Nuku yöllä, voit paremmin - ja kuulostat terveemmältä.
Sinä et ilmeisesti nuku koskaan!!
- Perusterve
Väärin. Nukun paljon ja hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915