Meillä on aiempi asennettu lähes 20 vuotta sitten. Nyt kuulemma akkua ei voi vaihtaa ja on otettava uusi.
Kannattaako ottaa Verisure vai joku muu? Kannattaako ottaa peruspaketti vai plus paketti?
Onko kokemusta Verisuren hälytysjärjärjestelmistä? Onko hintansa arvoinen?
10
221
Vastaukset
- Hälythsjärjestelmästä
Olisiko kellään tietoa?
- HyvinOnTominut
Mulla ollu Verisure noin 4 vuotta ja tositilannetta ei ole vielä tullut vastaan MUTTA pari/kolme tahatonta itse aiheutettua hälytystä jolloin soittivat välittömästi minulle ja kysyivät mikä on tilanne koska saivat meiltä hälytyksen.
Eli, ainakin järjestelmä toimii niin kuin on luvattu. - Hälytysjärjestelmästä
Kiitos tiedosta. Kirjoittakaa muutkin kokemuksianne.
Kannattaako ottaa savuhälytin vai ei?
Myyja väitti, että lisälaitteista ei voi myöhemmin luopua. Onko todella näin? (lisälaitteista kun menee oma kuukausimaksunsa)
Ja myyjä sanoi, että jos ei heti ota sitä plus-pakettia, vaan ottaa siihen kuuluvat lisälaitteet myöhemmin, menee vielä kuukausittain lisämaksun lisämaksu 5 e. Eli kuukausittain vielä lisälaitteiden lisämaksun päälle maksu siitä, että otti lisälaitteet myöhemmin. Eli jos ottaa savuhälyttimet heti nyt säästää kuukausittisen 5 euron lisämaksun lisämaksun. Lyhyesti: ottamalla savuhälyttimet heti, kk-Masku suurenee 5 eurolla, ottamalla lisälaitteet myöhemmin, kuukausimaksu suurenee 10 eurolla. Kummaa.- SectorAlarminAsiakas
Suosittelen sector alarmia. Paketit mukavampia ja voi täyttää myöhemällä ajalla. Kuukaus hinta 40.90-46.90kk. Lisä laitteet nostavat kuulausi hintaa mutta hinta katto 46.90kk. Firma ei myöskään ole pörssiyhtiö mikä on mukava ollut niin ei tule kk hinnan nostaja. Palvelu on myös täysin samaa mutta paljon asiakas ystävällisempää. Kaverin kautta otin ja en ole katunut.
- Hälytysjärjestelmästä
Olisiko kellään vielä lisätietoja
- Mäntsälä_mielessäin
Voin puolestani suositella Verisuren kattavampaa pakettia, jolla myös meidän koti suojattiin. Porukka vaikuttaa asiansa osaavalta ja koko homma tilauksesta asennukseen meni mutkattomasti. Saimme myös koko perhe hyvän perehdytyksen järjestelmän käyttöön. Ja kyllä, on onnistuttu tekemään jo hälytys, jolloin tuli todistettua hälytyskeskuksen nopea toiminta. ;-)
- Anonyymi
Mäntsälä_mielessäin kirjoitti:
Voin puolestani suositella Verisuren kattavampaa pakettia, jolla myös meidän koti suojattiin. Porukka vaikuttaa asiansa osaavalta ja koko homma tilauksesta asennukseen meni mutkattomasti. Saimme myös koko perhe hyvän perehdytyksen järjestelmän käyttöön. Ja kyllä, on onnistuttu tekemään jo hälytys, jolloin tuli todistettua hälytyskeskuksen nopea toiminta. ;-)
Samoin minä olen tyytyväinen Verisuren pakettiin. Vähintään yksi rikollinen on jo jäänyt kiinni alle kuukaudessa oikeustieteellisen autonomian rikoksista. Hinta-laatu-suhteessa olen tyytyväinen Verisureen.
- NickNailer
Rakennan itse hälytysjärjestelmiä. Pelkkä häly ei sinänsä ratkaise ongelmaa. Turvallisuus rakennetaan vyöhykeittäin.
Optimaalinen ratkaisu:
Uloin vyöhyke on omakotitalossa aita ja sähkötoiminen portti. Sen jälkeen tulee ns. vuotava antenni, ts. kaikki isommat magneettikentä ylittävät asiat (ihmiset, eläimet,autot, jne) laukaisevat tarvittaessa hälytyksen. Sen jälkeen tulee piha-alueen tallentava kameravalvonta. Talon kuori suojataan lukoilla ovissa ja tarvittaessa lasit ovat karkaistuja ja laminoituja. Ovia laitetaan kaksi. Niistä jälkimmäinen on terästä. Sisätilan elektronista suojausta en kerro, mutta ideana on siinäkin vyöhykeajattelu. Kovassa ytimessä on luokiteltu kassakaappi.
Ja sitten se tärkein: sisävyöhykkeiltä on voitava poistua helposti ja nopeasti kaikissa muissa tapauksissa kuin siinä, että tila on "poissa" tilassa, ts. ei ihmisiä, ei eläimiä.
Tämä ratkaisu toimii myös ulkomailla alueille, joissa on todella paljon murtovarkauksia, car jacking-tilanteita, ryöstöjä, jne.- veriveri
Entä kustannuspuoli? Mitä maksaa suunnilleen?
- raksaaja-sh
Meillä on Verisuret.
Kuukausimaksuhan on korkea.
Meillä menee noin 600€ vuodessa kuukausimaksuihin.
Ja periaate on nuissa se että maksu sisältää huollot ikuisesti, maksu toki nousee hiljalleen aivan kuten Carunan laskutukset.
Systeemi antaa mielenrauhaa kun tietää että joku tulee hätiin varkaus/palo/vesivahingon sattuessa oli itse ihan missä tahansa. Ja insinöörinä on mukeva pällistellä antureoiden lämpötila ja ilmankosteuskäyriä.
Harmi ettei kilpailua tuolla alalla vielä ole juurikaan. Ei ainakaan keskustojen ulkopuolella.
Mielestäni 10€/kk olisi kohtuullinen hinta, esimerkiksi siten että kuukausimaksut olisi laskevat, siten että 5v:ssa KK maksu laskisi siihen 10€. 120€/vuosi luulis riittävän akkujen yms. huoltoon per talous per vuosi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265