Apua! Ihastunut sukulaiseen

Reph

Kun olen tällainen puutteessa oleva mies jolla ei ole kontakteja kiinnostaviin naisiin, niin olen mennyt ihastumaan serkkuuni! Onko muille käynyt näin? Hän on nuori 26 ja hoikka mutta silti hänellä on isot rinnat. Eli kyllä se on mahdollista yhdistää hoikkuus ja rintavuus. Auttakaa!!!

28

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksipuolisessa ihastumisessa ei kovin suuria vahinkoja pääse sattumaan.

• Tämä-selvä

Älä ala sukurutsaamaan

• Niin, älä ala!

• eiolevaihtoehtoa

Jos se serkku on kaunis ja seksikäs niin kannattaa alkaa jos tilaisuus (eli serkkutytön jalat) aukeaa. Tässä maassa on huutava pula seksikkäistä nuorista naisista.

• Anonyymi
        eiolevaihtoehtoa kirjoitti:

Jos se serkku on kaunis ja seksikäs niin kannattaa alkaa jos tilaisuus (eli serkkutytön jalat) aukeaa. Tässä maassa on huutava pula seksikkäistä nuorista naisista.

Kaunis voi olla mutta seksikkyys ei oo välttämätöntä

• Vammaisialapsia

Kannattaa jättää sukulaiset rauhaan. Tulee sotkua vain ihmissuhteisiin ja on liika lähellä geenit.

• Repshhh

Entäs jos vaan panisin sitä kortongin kanssa? Monessa maassa serkusavioliitot ovat ihan normaaleja.

• Kaikkeasäkeksittäällä

Reps, yök 😂

• Repshhh
        Kaikkeasäkeksittäällä kirjoitti:

Reps, yök 😂

Mut kun mun serkku on hottt!!!

• Oli.ihanaa

Voi kyllä minäkin nussisin monet sukulaistytöt jos tilausuus tulisi. Kerran pääsin serkkutytön pillua nuolemaan kuitenkin 😍

• Reph

Olen kateellinen. Mun serkku laittaa instaan bikini-kuvia ja vetelen niille.

• Biologisesti ja oikeustieteellisesti O.K., mutta sosiaalisesti tulee aivan kauhea sotku.

Ei voi suositella.

• Reph

Isot rinnat ja kapea vyötärö. Siitä moni mies voi vain unelmoida.

• En minä ainakaan ole koskaan unelmoinut, että minulla olisi isot rinnat ja kapea vyötärö.

• Reph

Mä kun sitä unelmoin serkun bosista!

• peppis.zombina

Serkkuja,eläimiä,pikku tyttöjä..eihän palstapojat eroa niistä paljon parjatuista muslimeista ollenkaan:D

• palstalutka

No kyllä minäkin joskus 10-12-vuotiaana olin ihastunut kahteen eri serkkuuni (samasta perheestä kylläkin molemmat). Enollani vain oli sattumoisin hyvät geenit, jotka näkyivät kyseisissä pojissa.

Aikuisiällä en ole kuitenkaan enää tuntenut vetoa serkkuihini.

• Serkk

Minä olin kerran yökerhossa dokaamassa serkkunaisen kanssa ja hänellä oli yllään seksikäs minihame ja syvään uurrettu paita. Koko illan vahtasin himoiten rintoja ja sitä kun hän välillä paljasti vahingossa pikkuhousunsa lyhyen hameen alta.

• dskhg

Oi seksikkään serkun upea vartalo. Sitä minä himoitsen.

• lkjfdskljd

Oivoi olen toivottavasti ihastunut seksikkääseen serkkuuni ja sen poikaystävä ei minulle merkkaa mitään!!! Kuuntelen taistelulauluja ja kiehun paitsi himosta serkkutyttöä kohtaan, myös vihasta sen poikaystävään. Mieluummin koko suku helvettiin kuin serkku sille pellelle!!!

• Anonyymi

Jaaha

• Anonyymi

Oot aika ilkee kyl...

• suomnainenonroskaa
    • Anonyymi

Äitiisi sinä olet ihastunut kun sait siltä viimeksi mirriä yltä päältä syntyessäsi.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3996
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1087
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      851
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe