Apua! Ihastunut sukulaiseen

Reph

Kun olen tällainen puutteessa oleva mies jolla ei ole kontakteja kiinnostaviin naisiin, niin olen mennyt ihastumaan serkkuuni! Onko muille käynyt näin? Hän on nuori 26 ja hoikka mutta silti hänellä on isot rinnat. Eli kyllä se on mahdollista yhdistää hoikkuus ja rintavuus. Auttakaa!!!

28

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksipuolisessa ihastumisessa ei kovin suuria vahinkoja pääse sattumaan.

    • Tämä-selvä

      Älä ala sukurutsaamaan

      • Niin, älä ala!


      • eiolevaihtoehtoa

        Jos se serkku on kaunis ja seksikäs niin kannattaa alkaa jos tilaisuus (eli serkkutytön jalat) aukeaa. Tässä maassa on huutava pula seksikkäistä nuorista naisista.


      • Anonyymi
        eiolevaihtoehtoa kirjoitti:

        Jos se serkku on kaunis ja seksikäs niin kannattaa alkaa jos tilaisuus (eli serkkutytön jalat) aukeaa. Tässä maassa on huutava pula seksikkäistä nuorista naisista.

        Kaunis voi olla mutta seksikkyys ei oo välttämätöntä


    • Vammaisialapsia

      Kannattaa jättää sukulaiset rauhaan. Tulee sotkua vain ihmissuhteisiin ja on liika lähellä geenit.

      • Repshhh

        Entäs jos vaan panisin sitä kortongin kanssa? Monessa maassa serkusavioliitot ovat ihan normaaleja.


      • Kaikkeasäkeksittäällä

        Reps, yök 😂


      • Repshhh
        Kaikkeasäkeksittäällä kirjoitti:

        Reps, yök 😂

        Mut kun mun serkku on hottt!!!


    • Oli.ihanaa

      Voi kyllä minäkin nussisin monet sukulaistytöt jos tilausuus tulisi. Kerran pääsin serkkutytön pillua nuolemaan kuitenkin 😍

      • Reph

        Olen kateellinen. Mun serkku laittaa instaan bikini-kuvia ja vetelen niille.


    • Biologisesti ja oikeustieteellisesti O.K., mutta sosiaalisesti tulee aivan kauhea sotku.

      Ei voi suositella.

    • Reph

      Isot rinnat ja kapea vyötärö. Siitä moni mies voi vain unelmoida.

      • En minä ainakaan ole koskaan unelmoinut, että minulla olisi isot rinnat ja kapea vyötärö.


      • Reph

        Mä kun sitä unelmoin serkun bosista!


    • peppis.zombina

      Serkkuja,eläimiä,pikku tyttöjä..eihän palstapojat eroa niistä paljon parjatuista muslimeista ollenkaan:D

    • No kyllä minäkin joskus 10-12-vuotiaana olin ihastunut kahteen eri serkkuuni (samasta perheestä kylläkin molemmat). Enollani vain oli sattumoisin hyvät geenit, jotka näkyivät kyseisissä pojissa.

      Aikuisiällä en ole kuitenkaan enää tuntenut vetoa serkkuihini.

    • Serkk

      Minä olin kerran yökerhossa dokaamassa serkkunaisen kanssa ja hänellä oli yllään seksikäs minihame ja syvään uurrettu paita. Koko illan vahtasin himoiten rintoja ja sitä kun hän välillä paljasti vahingossa pikkuhousunsa lyhyen hameen alta.

    • dskhg

      Oi seksikkään serkun upea vartalo. Sitä minä himoitsen.

    • lkjfdskljd

      Oivoi olen toivottavasti ihastunut seksikkääseen serkkuuni ja sen poikaystävä ei minulle merkkaa mitään!!! Kuuntelen taistelulauluja ja kiehun paitsi himosta serkkutyttöä kohtaan, myös vihasta sen poikaystävään. Mieluummin koko suku helvettiin kuin serkku sille pellelle!!!

      • Anonyymi

        Jaaha


      • Anonyymi

        Oot aika ilkee kyl...


    • suomnainenonroskaa
    • Anonyymi

      Äitiisi sinä olet ihastunut kun sait siltä viimeksi mirriä yltä päältä syntyessäsi.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe