sairaala elämää

susia-hoitajina

Olin tässä taannoin keuhko osastolla katsomassa potilasta.

Kauhukseni sain huomata kuinka kovakouraisesti ja tiuskien (vanhempi)hoitaja repi potilasta kun olisi pitänyt auttaa.
Siinä istuessani tuli sitten nuorehko nainen lääkekärryn kanssa ja kaatoi lääkekupista pillerit käden pohjaansa, pyöritteli ja katseli pillereitä, että minkähän potilaalle antaisi.

Toivottavasti osui oikeaan pilleriin, kun niin hartaasti katseli niitä tunnistaakseen.
Aattelin kyllä, että kyllä on ihmisen elämä heikoissa kantimissa,kun tälläistä on sairaalassa, jossa kuiteskin näiden(hoitajien) ihmisten pitäisi auttaa, eikä repiä, tiuskia ja niskojaan nakella potilaalle.

Onneksi nyt on saatu jonkinlainen soveltuvuustesti takaisin, vaikka näitä ns, hoitajia onkin päässyt jo ärhentelemään apuahakevien joukkoon.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pööpiilään

      Koska pääsit Törnävältä? pian meet takaasin

      • Bfgyh

        Nim pööpiilään tuollainen pitää heti viedä pakkohoitoon!!


    • sundmann

      joo taas yksi yliampuva "meetoo" juttu...miksi porukat lähtee joka asiaan mukaan heti kun yksi? onko tuskastakin tullu muoti-ilmiö? mihin tää maailma on menossa? noita hoitaja ilmoituksia tuli 1% siitä ennemin ja varmasti nää samat ihmiset on käyny kattomassa myös ennemin? vanhuksia,sairaita,kavereita----??????? mutta-----ihminen on joukkoeläin pakko kuulua joukkoon,munkin porukkaa on kiusattu kun sunkin,ja kun ollaan pohjanmaalla niin tietenkin mun omaa pahemmin...

    • hoiturri

      Äänestä demareita jos haluat olla VOITTAJIEN puolella.

    • kaikuna-takaisin

      Eihän tuo ole mitään uutta, sehän tiedetään että nuan tapahtuu niin sairaaloissa kuin vanhusten hoitolaitoksissakin.

      Sitten ihmetellään mistä tulee ne kiukkuiset ja väkivaltaiset potilaat.
      Kun annetaan hoitajien ns, kiusata ja provosoida potilaita.

      Toisinsanoen, niin Metsä vastaa, kun sinne huudetaan.

    • awserfttgybhujnikm

      Niin, ikävä kyllä, väärissä, vastuullisissa töissä on myös epävakaita ihmisiä.
      Toivottavasti kuitenkin heidät osataan ohjata soveltuvampaan työtön.

    • ratsumies88

      onneks hoitoalalla henkilökunta voi napsia aina välillä jos...nukuttaa,ei nukuta,vituttaa ym....kun on ne parhaat pillerit tarjolla...uu jeee the bar is open...

    • kokenut_myös

      Olin itse kyseisellä osastolla 2016 lokakuussa opin myös tuntemaan tämän ns. "hoitajan"
      "Kauhukseni sain huomata kuinka kovakouraisesti ja tiuskien (vanhempi)hoitaja repi potilasta kun olisi pitänyt auttaa" kyseinen akka ei saisi olla lainkaan hoitoalalla.

      Kyseinen osasto ei oikein anna uskottavuuttakaan , ollessani siellä 4viikkoa sain samalta naislääkäriltä joka viikko eri diagnoosin sairaudestani....ilmeisesti ikäni (60v.) vaikutti siihen "paree jos kuolis pois vaivoista" asenteeseen.
      Enkä aio myöskään kyseiselle osastolle enään mennä, ennenmin mieluiten tapan itseni.

    • Potilasxy

      Nämä on niitä vanhoja naikkosia joitten parastaennenpäiväys on mennyt umpeen. Ammatinvalinta on ollut väärä ja ihmissuhteet katkenneet. Eläkkeelle ei vielä pääse ja kuolemakin välttelee heitä.
      Niitä löytyy hoitoalalta paljon. Tiedän useamman.

    • Boltt

      Hoitoalalla pitäisi olla sääntö ettei yli 5kymppisiä elämäänsä tympiintyneitä naishoitajia ja lääkäreitä ei saisi päästää hoitotehtäviin.

      • kokenut_myös

        Kirjoitatte täyttä asiaa.........noilla joillakin yli 50kymppisillä alkaa se "hoito mennä sadismin puolelle" johtuuko se siitä että oma elämä on mennyt täysin perseelleen niin täytyy "kostaa" se joilekkin ja mikäs sen parempi kuin sairas ihminen joka ei kykene puolustautumaan mitenkään.


    • näin_nykyään

      Se on nykyään että vuoden 2000 jälkeen joka ainoa yli 50v ihminen joka joutuu sairaalaan on siellä oleville "yksi vitun vaiva" niin lääkäreille kuin hoitajille, JOS satut parantumaan niin sinusta ei kumminkaan ole työmarkkinoille joten miksi edes hoitaa vaan jos olet näitä "parempiosaisia" niin johan hoito toimii viimeisenpäälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe