Bushmannille tiedoksi

Näyttäisi siltä, että jo useaan kertaan poistettu viestisi koskien Mosambikin myrskyä ja sen poiston syy on ollut Hesarin linkki? Jos kokeilet laittaa viestin uudestaan ilman ko. linkkiä, niin katsotaan poistuuko viesti vielä?

Saattaa olla, että siellä Aller Median puolella poistoja hoitaa joku "robotti seriffi", joka karsastaa joitain linkkejä?

Tai sitten lahkon sensuuri yrittää vaientaa sen agendaa kyseenalaistavia tahoja, kuten niin usein on käynyt?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäi muuten kertomatta, että Hesari on tarkka siitä, että vain maksavat asiakkaat pääsevät lukemaan lehden kirjoituksia. Syy voi olla siis se?

    • TonttuToljanteri

      Hesarissa on erikseen uutiset vain tilaajille.

      Täällähän saa puhua peräreijistä ja ties mistä ihan vapaasti mutta jos kirjoittaa jutun, joka saattaa tuottaa kyseenalaistuksen ajatuksia jumalien suhteen niin nehän poistuu nopeasti. Jumalien kannattajat kun ovat herkkänahkaista porukkaa ja vaalivat kuolleiden jumaliensa kunniaa silmä kovana.

    • Selvyyden_vuoksi

      Toljanteri on tonttu ja niin olet sinäkin Adventtiairut. Neljään samaan aloitukseen, jossa jo otsikossa on kirjoitusvirhe, olet vastaillut ja epäillyt, että adventtikirkko Treelta niitä poistattelisi. Ette ole lukeneet sääntöjä, vaikka vaki arvostelijoita olette. Ei noin pitkiä englanninkielisiä lainauksia saa tehdä aloitukseen ja linkki päälle. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

      • TonttuToljanteri

        Miksi kirjoitustaan ei saa perustella? Siksihän se lainaus siinä on, että se perustelee kirjoitusta ja linkki koko juttuun on siksi että jokainen voi itse todeta, onko lainaus aito vai keksitty. Ja otsikkoon päätynyt yhden kirjaimen kirjoitusvirhe ei liity itse juttuun mitenkään. Minä en kärsi tästä ollenkaan koska juttu on takaisin yhdellä klikkauksella. Joku sen sijaan kärsii kun pitää istua kyttäämässä täällä koko ajan että koska se juttuni taas takaisin ilmestyy.


      • Selvyyden_vuoksi
        TonttuToljanteri kirjoitti:

        Miksi kirjoitustaan ei saa perustella? Siksihän se lainaus siinä on, että se perustelee kirjoitusta ja linkki koko juttuun on siksi että jokainen voi itse todeta, onko lainaus aito vai keksitty. Ja otsikkoon päätynyt yhden kirjaimen kirjoitusvirhe ei liity itse juttuun mitenkään. Minä en kärsi tästä ollenkaan koska juttu on takaisin yhdellä klikkauksella. Joku sen sijaan kärsii kun pitää istua kyttäämässä täällä koko ajan että koska se juttuni taas takaisin ilmestyy.

        Alkoi naurattaa, kun TonttuToljanteri uudelleen ja uudelleen lyö päätänsä seinään. Ensimmäinen aloitus oli jo iltayöstä ja aamulla jatkui. Pelkästä huvittuneisuudesta seurasin, mutta en koko yötä, jos olet silloinkin yrittänyt. Noista englanninkielisistä lainauksista johtuen robotti poistaa aloituksesi.


      • TonttuToljanteri
        Selvyyden_vuoksi kirjoitti:

        Alkoi naurattaa, kun TonttuToljanteri uudelleen ja uudelleen lyö päätänsä seinään. Ensimmäinen aloitus oli jo iltayöstä ja aamulla jatkui. Pelkästä huvittuneisuudesta seurasin, mutta en koko yötä, jos olet silloinkin yrittänyt. Noista englanninkielisistä lainauksista johtuen robotti poistaa aloituksesi.

        No mutta sehän on mukavaa jos tämän puuhastelun seuraaminen sinulle alkuyöstä alkaen tuottaa iloa! Sinulla taitaa olla elämässäsi virikkeet vähissä jos tällaisen touhun seuraaminen sinua näin paljon huvittaa. Ei siinä mitään, sillä haluan olla hyvä lähimmäinen ja tuotan sinulle iloa vielä muutaman päivän.


    • "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis."

      Pikemminkin tyhmästä lahkosta kärsii koko ruumis ja lahkon jäsenyys merkitsee aina tartutettua tyhmyyttä.

      • pyhpyh2479234789

        Valheesi ei hetkauta.


      • Todistetusti-näin
        pyhpyh2479234789 kirjoitti:

        Valheesi ei hetkauta.

        Erään tyhjänpään "pyhpyh2479234789" kommentti . Tulihan pyhpyh itse vain todistaneeksi Adventtiairueen kirjoituksen paikkansapitävyyden.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe