Tarviiko mies rumemman kaverin baariin

Teoreetikko

Baariin tai johonkin muuhun vapaaseen illanviettoon. Olen kuullut naisten käyttävän tuota, että otetaan esim yökerhoon mennessä mukaan itseä rumempi kaveri. Näin kuulemma uskovat kohdistavansa miesten huomion voimakkaammin itseen, kun jos mukana olisi yhtä kaunis kaveri.

Itse olen keskivertoa rumempi mies ja minusta halutaan monesti baari seuraa, kun lähdetään naisia etsimään. Nämä seuran pyytäjät ovat keskivertoa komeamman näköisiä ja usein löytävätkin jonkun. Voisiko olla, että ihan aikuisillakin 30v miehillä tuo olisi sama taktinen veto, mitä naiset monesti käyttää?

Mietteitä?

Ja jos olet se komea mies niin miksi kutsut rumaa miestä mukaasi esim baariin?

5

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumarunoilija

Voi hyvinkin olla, 1990 luvun taitteessa tunsin henkilön joka muistutti ulkonäöltään Miami Vicen James "Sonny" Crockettia. Minä taas enemmän Kuutamosonaatti-Kadunlakaisijat Kari Sorvalin esittämää Arvo Ilmari Johannes Kyyrölä mallia.

Näin jälkikäteen ajatellen mietinkin miksi hänen oli pakko saada minut mukaansa juottolaan. Päivien mittaan se toki oli hankalampaa ja hankalampaa, kun jätin portsareille antamasta tippiä, alkoi usein tulla "Herra on tänään ottanut liikaa, tervetuloa huomenna".
      Itse olisin ihan mielelläni ajellut pitkinpoikin Helsingin öitä, mutta tuttavan oli pakkomielle saada minutkin juottolaan. Joskus saatoimme kiertää kolme/kuusi eri paikkaa, että pääsisin sisään.

Toki monessa paikassa on se ulkonäkökontrolli, mitä ei uskalleta sanoa suoraan.

Juoppokuskausta tosin kesti sen aikaa kunnes hän sai ajokorttinsa kuivumasta ja sekin 3 kk oli ihan tarpeeksi minulle

• Eitarvitse

Mun ystävät ovat itseäni kauniimpia, enää en baareissa käy, mutta kun vielä kävin, niin me ei kyllä tuolla periaatteella edes lähdetty sinne baariin 😃
      Me ei siis lähdetty iskemään miehiä

Ja nuorena parikymppisinä, kun käytiin, jos se tarkoitus olikin iskeä niitä miehiä, niin mä kävin kyllä ulkona hyvien ystävien kanssa ja se lähteminen baariin lähti kyllä periaatteesta hyvän ystävän hyvä seura kaikilla/molemmilla, riippuen seurueen koosta

Miehistä näkökulmaa luonnollisesti en asiaan kyllä tiedä

• ei tartte, varsinkin ku ei mee baariin iskemään naisia vaan nauttimaan hyvästä seurasta.

• wounded.knee

Se rumempi kaveri on aina intiaani

• Ei ole juolahtanut mieleenikään. Kyllä kysyn baariin jostakusta seuraa lähinnä sen takia, että hän on mukava tai, että hän on esi sinkku tai, että hän yleensäkään lähtee baariin.

Miehillä ei yleensäkään niitä hyviä ystäviä ole (keskimäärin 0,7) saati keski-ikäisellä miehellä sellaisia, jotka lähtevät baariin .

Jos lähden baariin iskemään naisia, menen yleensä yksin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4476
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3719
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1963
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1238
    Aihe