Baariin tai johonkin muuhun vapaaseen illanviettoon. Olen kuullut naisten käyttävän tuota, että otetaan esim yökerhoon mennessä mukaan itseä rumempi kaveri. Näin kuulemma uskovat kohdistavansa miesten huomion voimakkaammin itseen, kun jos mukana olisi yhtä kaunis kaveri.
Itse olen keskivertoa rumempi mies ja minusta halutaan monesti baari seuraa, kun lähdetään naisia etsimään. Nämä seuran pyytäjät ovat keskivertoa komeamman näköisiä ja usein löytävätkin jonkun. Voisiko olla, että ihan aikuisillakin 30v miehillä tuo olisi sama taktinen veto, mitä naiset monesti käyttää?
Mietteitä?
Ja jos olet se komea mies niin miksi kutsut rumaa miestä mukaasi esim baariin?
Tarviiko mies rumemman kaverin baariin
5
67
Vastaukset
- rumarunoilija
Voi hyvinkin olla, 1990 luvun taitteessa tunsin henkilön joka muistutti ulkonäöltään Miami Vicen James "Sonny" Crockettia. Minä taas enemmän Kuutamosonaatti-Kadunlakaisijat Kari Sorvalin esittämää Arvo Ilmari Johannes Kyyrölä mallia.
Näin jälkikäteen ajatellen mietinkin miksi hänen oli pakko saada minut mukaansa juottolaan. Päivien mittaan se toki oli hankalampaa ja hankalampaa, kun jätin portsareille antamasta tippiä, alkoi usein tulla "Herra on tänään ottanut liikaa, tervetuloa huomenna".
Itse olisin ihan mielelläni ajellut pitkinpoikin Helsingin öitä, mutta tuttavan oli pakkomielle saada minutkin juottolaan. Joskus saatoimme kiertää kolme/kuusi eri paikkaa, että pääsisin sisään.
Toki monessa paikassa on se ulkonäkökontrolli, mitä ei uskalleta sanoa suoraan.
Juoppokuskausta tosin kesti sen aikaa kunnes hän sai ajokorttinsa kuivumasta ja sekin 3 kk oli ihan tarpeeksi minulle - Eitarvitse
Mun ystävät ovat itseäni kauniimpia, enää en baareissa käy, mutta kun vielä kävin, niin me ei kyllä tuolla periaatteella edes lähdetty sinne baariin 😃
Me ei siis lähdetty iskemään miehiä
Ja nuorena parikymppisinä, kun käytiin, jos se tarkoitus olikin iskeä niitä miehiä, niin mä kävin kyllä ulkona hyvien ystävien kanssa ja se lähteminen baariin lähti kyllä periaatteesta hyvän ystävän hyvä seura kaikilla/molemmilla, riippuen seurueen koosta
Miehistä näkökulmaa luonnollisesti en asiaan kyllä tiedä ei tartte, varsinkin ku ei mee baariin iskemään naisia vaan nauttimaan hyvästä seurasta.
- wounded.knee
Se rumempi kaveri on aina intiaani
Ei ole juolahtanut mieleenikään. Kyllä kysyn baariin jostakusta seuraa lähinnä sen takia, että hän on mukava tai, että hän on esi sinkku tai, että hän yleensäkään lähtee baariin.
Miehillä ei yleensäkään niitä hyviä ystäviä ole (keskimäärin 0,7) saati keski-ikäisellä miehellä sellaisia, jotka lähtevät baariin .
Jos lähden baariin iskemään naisia, menen yleensä yksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174336
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251260Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830